DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pompa de benzina de SLZ/LGN desfacuta, Lucruri interesante - zic eu...

liviu2004
post 12 Nov 2008, 18:54
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.396
Joined: 21 November 05




Da, am eu una. Pune releu pe circuitul pompei. Sper ca ti-a fost de ajutor!


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amortizor
post 3 Mar 2009, 21:08
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22 January 09




Salut. Am o solenza cara a facut astazi 50.000 de km si m-am decis sa i schimb si filtrul de benzina, la care nu s-a umblat de cand am cumparat masina ( de noua ) zis si facut, m-am dus la magazin am cerut filtru de benzina si mi-au dat un filtru metalic Champion cilindric cu prinderi pe clipsuri cum a spus vanzatorul ( ca la SN nue asa e cu prinderi de furtun, ma rog cand am ajuns cu el la masina am constatat stupefiat ca masina nu are filtru de benzina. Acum ma gandesc, daca a mers 50.000 de km fara sa fie curatat filtrul, mai are rost sa umblu la el? adevaru e ca de cat sa umblu la ansamblul pompa din rezervor (avand in vedere ca sunt mecanic smile.gif ) mai bine i pun filtru de SN pe furtun cu coliere. Nu stiu ce sa zic, astept idei.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004/1,4MPI
It's not over until is over!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 4 Mar 2009, 20:45
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 905
Joined: 22 November 05




La slz nu se curata si nu se schimba filtrul! De asemenea nu ii monta unul, deoarece difera constructiv fata de dsn. Risti sa scazi presiunea benzinei in rampa si astfel scade puterea motorului. Nu desface pompa de la locul ei. Deci, in concluzie, las-o in pace, asa a fost proiectata sa functioneze. Ai grija doar sa nu bagi benzina chiar de la ultima benzinarie penala...


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Mar 2009, 20:48
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Acest topic e degeaba. Lumea nu citeste, iar cine citeste nu intelege.
Ori ma exprim eu prea alambicat, ori nivelul de intelegere este atat de jos incat pur si simplu nu ma pot exprima sa fiu inteles


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hrs
post 16 Apr 2009, 11:21
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 23 July 08
From: Iasi




Am si eu o problema cu indicatorul de benzina, de exemplu am bagat aseara cam 28l benzina, inainte de asta acul la benzina era aproape de jumatate, dupa a coborit jos si sta aprins becul rosu biggrin.gif, problema nu e de aseara e de cind am cumparat-o, cred ca e de la plutitor, daca desfac pompa cum pot rezolva problema cu plutitorul se gasesc separat sau pot sa-l repar pe cel vechi?


--------------------
dacia solenta 2003/ confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 16 Apr 2009, 13:10
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Destul de multe Solenze au problema asta si aproape sigur este din tabloul de bord, nu din pompa. Eu nu am mai avut aceasta problema de cand am pus tablou de bord de Logan. Pateam treaba asta la drumuri lungi, in oras nu-mi facea niciodata. Pur si simplu incepea sa cada acul la minim, se aprindea becul si dupa un timp revenea.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 28 Apr 2009, 13:28
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




@klaus: am si eu cateva intrebari, daca doresti sa raspunzi:
- am cautat prin magazine pompa de benzina si peste tot am gasit doar cu codul 0 580 453 494, cod Dacia 60 00 591 702. Cei de la magazine mi-au spus ca sunt identice cele de SRN cu cele de SLZ. Nedumerirea mea este ca cele vazute de mine sunt putin diferite la partea pe unde trag benzina fata de cea pe care ai pus-o la inceputul topicului.
Este posibil sa fie pompe diferite pe Solenza?
Sau este posibil ca pompele de SRN sa nu fie identice cu cele de SLZ?

This post has been edited by cristio_79: 28 Apr 2009, 13:29


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebastianu
post 31 May 2011, 13:07
Post #38


feel good on weels


Group: Members
Posts: 599
Joined: 26 April 07




Am incercat sa desfac capacul pompei de benzina din portbagaj, nu am reusit nici cum, am inteles ca este ceva dispozitiv mot 137.... nu mai stiu, voi cum l-ati desfacut?
Am incercat si cu lant, curea de alternator, nimic.


--------------------
dacia solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 31 May 2011, 16:13
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu am desfacut-o cu o cheie cu lant. Dar am dat rezervorul jos ca nu am capac de vizitare in portbagaj. Si tot s-a tras cu simt de raspundere pentru a debloca piulita. Se strange tare pe o-ring-ul acela.
Am vazut la cineva confectionata o cheie cu trei gheare, iar deasupra avea un hexagon de 17. Zicea ca foloseste o cheie de roti pentru a desface.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanelkva
post 10 Jun 2011, 10:38
Post #40


/\____/\____/\____/\


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 4 November 09
From: reghin




Cristio,dupa ce ai desfacut capacul,ai avut probleme cu garnitura aia,s-a dilatat asa cum scrie ceva mai sus?La remontare,ai pus aceeasi garnitura?


--------------------
ford focus facelift tot cu benzina 2009 - MS**---
In goana dupa posturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 11 Jun 2011, 08:54
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O-ring-ul acela l-am lasat pe gatul rezervorului dupa ce am desfiletat piulita, nu l-am scos pentru ca citisem si eu ca se deformeaza. Piulita s-a strans foarte bine. Pana acum nu am avut probleme.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neo06
post 26 Jun 2011, 14:30
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 12 June 11




poate sa-mi zica si mie cineva codul de pe pompa de benzina originala renault pt solenza?


--------------------
Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 27 Jun 2011, 07:38
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09




8200307403 renault = 6001547605 dacia


--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 7 Sep 2011, 20:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Am demontat si eu rezervoru , pompa de benzina...Sita era extrem de imbacsita si in rezervor aveam maruntaie de toate felurile.
Problema mea e ca nu mai reusesc sa infiletez piulita pe gatul rezervorului nici macar fara O ring. Nu mai intra sub nici o forma pe filetul normal ci o ia numa stramb
Imi explica si mie cineva cum sa fac sa o nimeresc?


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi_g
post 8 Sep 2011, 08:39
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 21 November 05
From: Targoviste




Si eu am demontat odata pompa de benzina, piulita aia de plastic se deformeaza, eu am avut si cheie, pana la urma am dibuit-o dar cu greutate. Treaba este sa pui o piulita noua, dar se gaseste cam greu. Sfatul meu pentru cine vrea sa demonteze pompa de benzina, este sa aiba cheie speciala si piulita noua la indemana.

This post has been edited by gabi_g: 8 Sep 2011, 08:49


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B-20-PFU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 11 Sep 2011, 18:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




Am reusit intr un final . M-am apasat un pic pe piulita la inceput si imediat a luat o. Am desfacut si strans la loc cu ajutorul unei curele de distributie.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 8 Nov 2011, 22:24
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 445
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Am o pompa identica cu cea prezentata la inceputul topicului, din pacate e foarte fragila la acel stut de tur,am pus un furtun cam fix si s-a rupt foarte usor, am fortat si eu un pic dar nici chiar asa!

Atentie deci, ca se rup usor!

Am lipit stutul cu super glu ,in interior avea o biluta ,poate ca functiona ca o supapa de inchidere , insa dupa ce am conectat-o la curent ,nu mai arunca benzina pe tur.

Intrebarea mea ar fi daca iau acel corp negru din partea superioara a pompei ,de la una defecta sa-l pun in locul celui rupt ,ar mai functiona?

In partea de jos are apasata carcasa de tabla si probabil daca se indreapta acele portiuni de tabla ,e posibil sa se vada toata mantocaria.

Inversind firele de plus si minus ale pompei am vazut ca scoate benzina prin partea de jos ,pe unde normal ar trage benzina daca polaritatea e asezata normal, deci alta intrebare , ca s-o folosesc prin partea de jos pentru a alimenta un carburator ar fi suficienta presiunea sau debitul scos?

Intentionez sa-mi fac un mic rezervor de 5l de benzina ,care sa fie rezerva in cazul ca am ramas in pana de gaz, pe benzina nu se mai merita sa circuli.

Merci, daca-mi raspunde cineva.

Si inca ceva ,in spatele carburatorului la baza lui este un stut, ala cumva e stut de retur?



--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos_89
post 1 Dec 2011, 17:17
Post #48


Un fel de membru


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 April 10
From: Brasov




Nu am reusit sa inteleg cum se desface capacul acela de plastic. Poate e cineva un pic mai explicit. Nu ar strica poate niste poze. ms.

This post has been edited by Dragos_89: 1 Dec 2011, 17:20


--------------------
Dacia SuperNova Clima 1.4 MPI 2001 - BV 98 NDM
VW Jetta 1.9 TDI Trendline 2008

----
Esti destept daca nu crezi decat jumatate din ce auzi.
Esti intelept daca sti care jumatate.
----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ismokeyou
post 17 Mar 2012, 02:16
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 December 07
From: Bucharest




Si eu ma tot chinui sa invart de inelul acela negru si nu reusesc. Se poate da rezervorul jos fara sa ridic masina de spate?


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 17 Mar 2012, 16:42
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Trebuie ceva forta sa-l desfaci. Strange pe un oring si nu se desface prea usor. Se slabesc suruburile rezervorului dupa care trebuie sa-l inclini cumva ca sa scoti conducta de benzina si mufa de la sonda. Normal, ar trebui doi oameni, unul sa tina rezervorul si unul sa umble deasupra lui. Conducta este de plastic, asa ca trebuie avut in atentie sa nu se indoaie sau sa se preseze cumva.
Daca ai capac de vizitare, este mult mai simplu, daca nu, te chinui.
Piulita se poate desface si cu o curea de distributie care se infasoara cu partea zimtata pe piulita, se strange cu un patent si se trage pentru a se desface. Sau se poate folosi o cheie cu lant (folosita de mine) sau o cheie ca aceasta. Poza este de pe un alt forum.

This post has been edited by cristio_79: 17 Mar 2012, 16:42


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ismokeyou
post 17 Mar 2012, 21:48
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 December 07
From: Bucharest




Multumim! Orice-ar fi ...trebuie dat rezervorul jos! Trebuie ceva spatiu de manevra. Ma intreb acum... oare poate iesi rezervorul de sub masina fara a o ridica de spate? M-as apuca maine dimineata de treaba dar mi-e sa nu imi incurce planurile.


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 17 Mar 2012, 22:56
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09




rampa...sau elevator...


--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 18 Mar 2012, 11:43
Post #53


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Nu e mare inginerie si nu ai nevoie de rampa sau ceva,scoti suportul care tine roata de rezerva , te bagi sub masina si desfaci suruburile (parca 4 la numar),iti trebuie o cheie fixa de 13 parca (sper sa nu ma insel),cel putin asa e la solenza,la logan nu stiu(dar loganul stiu ca beneficiaza de "camera de vizitare" la pompa de benzina)

18 Mar 2012, 11:46:
QUOTE(ismokeyou @ 17 Mar 2012, 02:16)
Si eu ma tot chinui sa invart de inelul acela negru si nu reusesc. Se poate da rezervorul jos fara sa ridic masina de spate?
*



Inelul acela negru il desfaci cu o curea de alternator de dacia 1300,o infasori exact cum o infasurau batranii in jurul filtrului de ulei pentru a-l desface

This post has been edited by vallyyy: 18 Mar 2012, 11:46


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 19 Mar 2012, 15:19
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09




QUOTE(cristio_79 @ 17 Mar 2012, 16:42)
Trebuie ceva forta sa-l desfaci. Strange pe un oring si nu se desface prea usor. Se slabesc suruburile rezervorului dupa care trebuie sa-l inclini cumva ca sa scoti conducta de benzina si mufa de la sonda. Normal, ar trebui doi oameni, unul sa tina rezervorul si unul sa umble deasupra lui. Conducta este de plastic, asa ca trebuie avut in atentie sa nu se indoaie sau sa se preseze cumva.
Daca ai capac de vizitare, este mult mai simplu, daca nu, te chinui.
Piulita se poate desface si cu o curea de distributie care se infasoara cu partea zimtata pe piulita, se strange cu un patent si se trage pentru a se desface. Sau se poate folosi o cheie cu lant (folosita de mine) sau o cheie ca aceasta. Poza este de pe un alt forum.
*




QUOTE(george_scala_2004 @ 17 Mar 2012, 22:56)
rampa...sau elevator...
*




QUOTE(vallyyy @ 18 Mar 2012, 11:43)
Nu e mare inginerie si nu ai nevoie de rampa sau ceva,scoti suportul care tine roata de rezerva , te bagi sub masina si desfaci suruburile (parca 4 la numar),iti trebuie o cheie fixa de 13 parca (sper sa nu ma insel),cel putin asa e la solenza,la logan nu stiu(dar loganul stiu ca beneficiaza de "camera de vizitare" la pompa de benzina)

<span class='edit'>18 Mar 2012, 11:46:</span>
Inelul acela negru il desfaci cu o curea de alternator de dacia 1300,o infasori exact cum o infasurau batranii in jurul filtrului de ulei pentru a-l desface
*




un user de pe alt forum a gasit solutia:

http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197

chiar daca nu e de la lgn, slz sau srn principiile si metodele folosite se pot aplica cu succes si in cazul nostru...

pentru doritori - succes !

This post has been edited by george_scala_2004: 19 Mar 2012, 15:20


--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ismokeyou
post 20 Mar 2012, 12:02
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 12 December 07
From: Bucharest




Deci am inceput sa scot rezervorul. Am privit atent la cele 4 suruburi. 3 suruburi le pot scoate usor, dar al 4 -lea e aproape imposibil.Nu am loc sa invart cheia si este exact deasupra puntii la o distanta de 12 cm . Nu merge corect motorul din cauza pompei respective. Daca ma duc la mecanic nu-i bine ca ma lasa amarat... Am gura de vizitare, dar nu pot desface inelul acela negru pe-acolo ca nu e destul spatiu de manevra. O sa ma mai chinui un pic sa vad ce iese.


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 20 Mar 2012, 13:01
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Pentru surubul acela nu poti folosi o tubulara? Sau o tubulara cu un prelungitor cardanic. Eu parca asa l-am desfacut.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 20 Mar 2012, 13:43
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.282
Joined: 16 April 09




QUOTE(ismokeyou @ 20 Mar 2012, 12:02)
Deci am inceput sa scot rezervorul. Am privit atent la cele 4 suruburi. 3 suruburi le pot scoate usor, dar al 4 -lea e aproape imposibil.Nu am loc sa invart cheia si este exact deasupra puntii la o distanta de 12 cm . Nu merge corect motorul din cauza pompei respective. Daca ma duc la mecanic nu-i bine ca ma lasa amarat... Am gura de vizitare, dar nu pot desface inelul acela negru pe-acolo ca nu e destul spatiu de manevra. O sa ma mai chinui un pic sa vad ce iese.
*



vezi aici:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1916497

sau aici:

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2423883

cu sculele astea, si cu cea mentionata de @cristio, mai sus, nu mai e nevoie de dat rezervorul jos decit, eventual, daca vrei sa il cureti temeinic...

bafta,

This post has been edited by george_scala_2004: 20 Mar 2012, 14:00


--------------------
*** ... ...
Daca stii sa pretuiesti timpul nu te vei plictisi niciodata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
granic
post 26 Mar 2012, 09:39
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 February 12




Intrebare la care astept raspuns:
Stie cineva dacapompa de solenza este identica cu pompa pentru dacia break CLI pe injectie, an fabricatie 2000 ?


--------------------
Dacia 1310 1999 break injectie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 28 Mar 2012, 13:38
Post #59


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




QUOTE(ismokeyou @ 20 Mar 2012, 12:02)
Deci am inceput sa scot rezervorul. Am privit atent la cele 4 suruburi. 3 suruburi le pot scoate usor, dar al 4 -lea e aproape imposibil.Nu am loc sa invart cheia si este exact deasupra puntii la o distanta de 12 cm . Nu merge corect motorul din cauza pompei respective. Daca ma duc la mecanic nu-i bine ca ma lasa amarat... Am gura de vizitare, dar nu pot desface inelul acela negru pe-acolo ca nu e destul spatiu de manevra. O sa ma mai chinui un pic sa vad ce iese.
*



Pai pentru cele 3 suruburi te bagi sub masina prin spate adica pe sub bara,pentru cel de-al 4 - lea te bagi pe sub prag(dreapta spate),eu le-am desfacut cu o cheie fixa din aia mica.....cu inelul ti-am explicat mai sus cu o curea de alternator de dacie,dar doar dupa ce dai rezervorul jos

This post has been edited by vallyyy: 28 Mar 2012, 13:39


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanicosu
post 13 Jun 2012, 20:17
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 January 12
From: Tecuci jud Galati




Sall am si eu o problema am scos pompa din rezervor de la solenza dar nu o pot desface am incercat sa trag de ia dar nu se deface fundul de la pompa.
Rog ajutor

This post has been edited by mecanicosu: 13 Jun 2012, 20:18

Attached thumbnail(s)
IMG_1164_resize.jpg ( Size: 67.54k ) Number of downloads: 2661


--------------------
Dacia Solenza Clima cu apucături de bmw 2004
Prima Dacie care i-a readus pe Romani In randul Europenilor :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th September 2018 - 12:00
Forum Renault Server hosting