DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

20 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Porneste greu sau se opreste motorul in mers

LuluMOB
post 6 Jul 2007, 08:05
Post #181


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(Crisxx @ 7 Jun 2007, 11:44)
Unuia dintre ei i s-a intamplat ceva groaznic! i s-a oprit motorul in mers in timp ce cobora pe Dealul Negru si a ramas fara directie si frane!! Noroc cu frana de mana si faptul ca nu avea viteza...
*

Haida de! A rămas fără servo frână și eventual servodirecție, în cazul în care a debreiat, în rest nu simți nimic, doar vezi becurile aprinse prin bord.
Chiar fără servo, volanul merge destul de ușor, iar de frânat frânează oricum mult mai bine decât cu frâna de mână.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loghi
post 21 Jul 2007, 12:34
Post #182


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 March 07




subscriu si eu la problema cu pornirea...porneste greu mult mai greu ca inainte...adica la a 2-3-a cheie..Problema cu pornirea mai grea se intampla de cand am patit urmatoarele doua lucruri dar nu stiu care e cauza.....
1. am pus din greseala 3 litri de benzina cu plumb sad.gif euro 95..vorbeam la telefon cu cineva si n-am fost atent dar am vazut dupa 3 litri si am oprit alimentarea continuand apoi cu benzina fara plumb euro 95
2. in ultima vreme am umblat cu benzina la limita in rezervor 1-2 liniute
Am citit pe aici ca in majoritatea cazurilor ar fi problema de la senzorul de turatie..O sa fac o vizita la service!!!

This post has been edited by loghi: 21 Jul 2007, 12:44


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.6MPI - IF 023636
Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 21 Jul 2007, 12:49
Post #183


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




cum ai reusit sa bagi pistolul de alimentare cu benzina cu plumb in gura rezervorului?


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loghi
post 21 Jul 2007, 13:10
Post #184


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 March 07




mai a intrat fara a intampina vreo dificultate..pur si simplu a intrat...am alimentat de la Petrom


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.6MPI - IF 023636
Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Jul 2007, 13:25
Post #185


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Mai bine curata tu senzorul ala. Nu sariti una doua cu service-ul in sus ca e posibil sa veniti si cu alte belele. Chiar nu are rost sa va expuneti la riscuri. La operatii unde presupune rocket science (pe care aia din service oricum nu o au, dar nici voi) mai inteleg, sau chestie care presupune schimbare de repere (mai ales pe garantie), dar pentru a curata un rahat nu e mare lucru.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loghi
post 21 Jul 2007, 15:02
Post #186


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 March 07




ok...dar nu prea ma pricep si nici nu stiu unde este localizat..pe undeva pe la volant din cate am citit pe aici..dar parca o poza nu am vazut...ar fi de ajutor

This post has been edited by loghi: 21 Jul 2007, 15:04


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.6MPI - IF 023636
Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 21 Jul 2007, 16:11
Post #187


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Da' banui ca ai cautat...nu? Ca eu am gasit: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=48891


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loghi
post 21 Jul 2007, 18:42
Post #188


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 March 07




multumesc..am citit doar pe categoria probleme tehnice logan...my fault..sorry


--------------------
Dacia Logan 2007 Laureate 1.6MPI - IF 023636
Nu goni niciodata cu o viteza mai mare decat a ingerului tau pazitor!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eduard702001
post 27 Jul 2007, 14:05
Post #189


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 July 07




Am citi acest forum si am avut si eu probleme serioase cu pornirea motorului. Aleator, nu vrea sa porneasca la, rece, la cald, cu benzina putina, cu benzina multa, nici o regula nu respecta. Pornea la a doua, a treia cheie ff lunga. M-am enervat si am mers la service. A fost testat pe calculator si a fost curatat senzorul de turatie. Toata operatia a durat 20 minute si 40 lei. Acum porneste asa cum trebuie. Deci mergeti la service si se rezolva.


--------------------
dacia logan 2004 laureat - ph99edy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
parpanel
post 27 Jul 2007, 14:36
Post #190


Calator


Group: Members
Posts: 805
Joined: 11 March 05




Am fost si eu la service pentru aceeasi problema. Dupa ce mi-au pus-o si pe calculator ei sustin ca benzina cu miros de diluant este problema (Petrom 99+) . Mi-au aratat si bujiile care aratau ca la dacia veche.


--------------------
DACIA Logan 2006 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Jul 2007, 14:48
Post #191


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Atentie! Dupa curatarea senzorului de turatie este necesara o calibrare. Trebuie facuta in frana de motor, consum 0 (zero) pe cb de bord pe doua plaje de turatie in treapta 3, de la 3400rpm la 3000rpm si de la 2500rpm la 2000rpm cu o durata minima de scadere de 3 secunde. Se tureaza motorul pana aproape la 4000 (pentru ca nu intra instantaneu in consum 0) si se ridica piciorul de pe acceleratie si se asteapta pana pe la 1800 rpm.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Jul 2007, 14:53
Post #192


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Eduard702001 @ 27 Jul 2007, 15:05)
a fost curatat senzorul de turatie. Toata operatia a durat 20 minute si 40 lei. Acum porneste asa cum trebuie. Deci mergeti la service si se rezolva.
*


Sau il curatati voi si va ia 30 de minute daca e prima oara sau 10 minute daca nu e prima oara, si va costa 0 (zero) lei...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constructorul99
post 27 Jul 2007, 15:38
Post #193


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 January 06




dar care este senzorul de turatie si cu ce se curata?


--------------------
DACIA LOGAN preference 1.6 - IS 78 XXX
membru iesean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 27 Jul 2007, 21:47
Post #194


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06
From: B de la Bucale




eu am un prieten cu un logan 1,6 care ii face figuri numai la prima pornire in ziua respectiva,dupa aia in restul zilei poate sa o porneasca de n ori ca nu mai face figuri doar prima pornire trebuie sa dea vreo 3 chei ca sa porneasca .
am verificat si curatat contactele la mufa bobinei de inductie si am schimbat bujiile fisele, mai de mult dar fara vreun efect iar in seara asta am curatat senzorul de turatie si contactele mufei.
urmeaza maine dimineata sa vedem ce si cum.

This post has been edited by Giurisici Fabian: 27 Jul 2007, 21:49


--------------------
Dacia Logan II 1.5DCI Laureat 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyz
post 30 Jul 2007, 21:03
Post #195


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 March 06




Salut ! sunt incepator in ceea ce priveste mecanica autoturismelor ... dar si eu am intampinat aceasi problema ... nu porneste la prima cheie ... tocmai la a 3a lunga ... care sunt pb ? bateria are vreo legatura ? sa curat senzorul de turatie despre care ati vb ? daca imi puteti spune unde este si o poza raman recunoscator !!! ms mult


--------------------
dacia logan dacia logan - CT88DYZ
----==== I LOVE MY LOGAN :X ====----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 1 Aug 2007, 23:52
Post #196


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




La inceputul lui iunie am patit si eu rusinea.
Curatat senzor. Toate bune si frumoase pana acum 2 zile de cand ca sa o pornesc "rece" stau cam 2-3 minute sa-mi tocesc nervii rugandu-ma de ea."La cald" porneste fara probleme , dar nu la sfert.
So, tot senzorul oare ? Again ???


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UltraDrive
post 12 Aug 2007, 08:59
Post #197


Membru cu kilometri


Group: Members
Posts: 442
Joined: 6 May 06
From: Bucuresti




tot senzorul a fost.
si exista 2 solutii : inlocuirea lui sau dupa iesirea din garantie "punerea pe direct"
a doua solutie mi-au dat-o baietii de la meridian cand am fost la revizia de 45.000.


--------------------
Renault Megane 2000 HB 1.6 16V
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tuborg
post 16 Aug 2007, 19:28
Post #198


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 23 March 06




Daca aveti probleme cu pornirea foarte des lasati benzina si alte prostii in pace. Problema in mare parte este senzorul de turatie. Am fost la service de 2 ori in 4 luni si acelasi senzor l-au sters. Acuma merge bine, dar numai dupa ce am pus mina si am dat telefon la Pitesti. Daca ati avea probleme cu antidemarajul demarorul nici nu s-ar invirti. Nu va faceti iluzii ca mecanici de la reprezentantele dacia sunt alti de cit cei care rezolvau problemele inainte cu dalta si ciocanul.


--------------------
Dacia Logan - NT 23 SLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Aug 2007, 08:58
Post #199


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Tuborg @ 16 Aug 2007, 20:28)
Daca ati avea probleme cu antidemarajul demarorul nici nu s-ar invirti.
*
Oare? intrebare.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vibratie
post 17 Sep 2007, 12:01
Post #200


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 August 05
From: Bucuresti




Ma alatur si eu celor care au problema asta cu pornirea. Din cate post-uri am citit aici, in majoritatea cazurilor motorul este pus in miscare de catre electromotor dar nu porneste. La mine problema este in felul urmator. La prima cheie, electromotorul cupleaza, misca foarte putin motorul si.....atat. E ca si cum electromotorul ar intampina o rezistenta prea mare din partea motorului. Ca si cum ar ramane un piston in compresie.... E posibil sa fie asta???La a doua cheie porneste normal. Mi s-a intamplat de mai multe ori, fara vre-o legatura cu benzina, caldura sau altceva. Bateria si conexiunile sunt bune. A mai patit cineva asa? Daca da, cum a-ti rezolvat?
Va multumesc anticipat! wink.gif


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - 1,6 MPI - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mich@el
post 17 Sep 2007, 12:39
Post #201


membru fara frane


Group: Members
Posts: 626
Joined: 27 February 05
From: Timisoara




pare ca bateria invarte greu....ai masurat-o?


--------------------
Logan Laureate 1.4 2005 - TM-Marine Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Sep 2007, 12:56
Post #202


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca ar fi bateria, isi revine miraculos la a doua cheie?!


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Sep 2007, 13:01
Post #203


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca ar fi blocat motorul nu ar trebui sa cam gafaie/huruie/gajaie demarorul ala cand se opinteste? Si sa suga ceva curent (adica sa se stinga bordul etc)?
Eu as inclina spre un contact deficitar pe demaror. Sau treaba cu bateria neputincioasa.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vibratie
post 17 Sep 2007, 15:01
Post #204


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 4 August 05
From: Bucuresti




O sa verific si contactele de la demaror. De la baterie sigur nu e. Am mai verificat-o. Mi s-a intamplat si aseara. Aveam pozitiile aprinse si nu am observat o scadere a luminozitatii la prima tentativa de pornire. Ce mi se pare ciudat este ca electromotorul se invarteste putin dar nu suficient cat sa invarta si motorul macar o rotatie completa. La a doua cheie porneste absolut normal. Ar fi bine sa fie de la un contact imperfect. Inca o data va multumesc pentru raspunsuri! smile.gif

P.S. Teoretic, ar fi posibil sa ramana unul din pistoane in faza de compresie dupa ce opresc motorul?

This post has been edited by vibratie: 17 Sep 2007, 15:07


--------------------
Dacia LOGAN Laureate - 1,6 MPI - 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 17 Sep 2007, 16:27
Post #205


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Garantat iti ramine un piston in compresie dupa ce opresti motorul. Dar asta nu-i problema
Vezi sa nu fie un contact/releu sau chiar electromotorul.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-Scorpio-
post 17 Sep 2007, 17:14
Post #206


membru jucator


Group: Members
Posts: 531
Joined: 8 September 05
From: SV




QUOTE(bolovan_ro @ 17 Sep 2007, 16:27)
Garantat iti ramine un piston in compresie dupa ce opresti motorul.
*


tu-ti inchipui ca e asa etansa camera de ardere incat sa mentina presiunea pana la urmatoarea pornire?


--------------------
Honda Civic 140HP 2010 - SV-XX-XXX
Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolovan_ro
post 17 Sep 2007, 17:23
Post #207


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 25 November 04




Ii suficient de etansa cit sa ramina.
Ii grav daca nu-i etansa (se pirede putere...combustibil nears...etc.


--------------------
Dacia Logan II 2016/Laureate 0.9TCe
Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Sep 2007, 08:33
Post #208


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca la pornire demarorul invarte volanta cu 200 rpm, hai sa fiu dragut sa spun cu 100 rpm, in 1 (o) secunda de invartit volanta se va invarti de 100/60 = 1,66 ori, adica cel putin 3 pistoane vor trece prin ciclul de compresie. La orice masina cu 4 cilindrii. Ar trebui sa fie pe aici numai plangeri din astea ca raman pistoanele in compresie.
Dar eu nu prea am vazut...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
constructorul99
post 23 Oct 2007, 17:55
Post #209


Membru autentic


Group: Members
Posts: 236
Joined: 17 January 06




aceeasi problema o am si eu.am fost in service si mi au pus o pe calculator.concluzia a fost ca este in regula.daca e de vina senzorul de turatie trebuie sa apara pe calculator acest fapt?


--------------------
DACIA LOGAN preference 1.6 - IS 78 XXX
membru iesean
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Oct 2007, 19:08
Post #210


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Da, daca este de la senzor se vede la diagnoza. Nu strica totusi curatarea senzorului de pilitura.

This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2007, 19:09


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
20 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 01:41
Forum Renault