Presiune ulei, ...prea mare
![]() ![]() ![]() |
Presiune ulei, ...prea mare
Alex_Z |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 29 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
- IS-32-KRP
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Si de fapt care e intrebarea ta?
Sau ce sa intelegem? Ca ti se pare anormal ca ABIA dupa un minut urca presiunea la maxim sau ca dupa acel minut urca la maxim si inainte nu se intimpla asta? 2. Dupa o cautare ai fi gasit ca acea smintina e o emulsie a uleiului cu vaporii de apa din aer, normala pe vreme rece daca nu e in cantitati mari. Daca si uleiul are consistenta aia/culoarea aia, e alta problema. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Mergi linistit! Nu e nici un fel de problema! Nu a avut nimic ca ai completata un pic peste! Daca zici ca mai si consuma ulei completeaza pana la maxim!
Pasta aia alba care o vezi la busonu de la capacu de tacheti nu e altceva decat condens! Asa se face la toate daciile si nu numai! Poti sa mai dai de ea si pe la furtunele de gaze de la carburator! |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Alex_Z |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 29 March 06 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 19 Dec 2006, 15:17) 1. Si de fapt care e intrebarea ta? Sau ce sa intelegem? Ca ti se pare anormal ca ABIA dupa un minut urca presiunea la maxim sau ca dupa acel minut urca la maxim si inainte nu se intimpla asta? Intrebarea era din ce cauza am presiunea asa de mare. Nu mi se pare normal ca ea sa depaseasca valoarea maxima masurabila de instrumentele de la bord. Asta in conditiile in care nivelul uleiului este SUB cel recomandat. |
--------------------
Dacia
Berlina
- IS-32-KRP
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Te întreb ceva, are presiunea asta când motorul este rece? Sau și când motorul este cald?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Si daca ai ulei la minim, presiunea poate fi maxima la rece.
2. Uleiul pus peste cel existent a fost mai curat decit cel din motor si mai ales mai proaspat, care a "imbunatatit" caracteristicile a ce era prin motor. 3. Posibil si ca acea sonda sa se fi defectat/decalibrat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
OAP |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu are a face nivelul uleiului cu presiunea atata timp cat sorbul pompei este scufundat in ulei....
Sa iti spun cum a fost la mine....cu vechea pompa cu debit normal abia aveam presiunea peste 1...apoi am pus pompa cu debit marit si am presiune mereu 6...doar vara pe caldura f mare mai scade la 4...daca reduc turatia foarte mult atunci acul incepe sa scada...erge bine, am peste 80000km mers asa... Unii zic ca e posibil sa fie sistemul de ungere infundat in cazuri de astea...dar inclin sa cred ca e sonda decalibrata.... |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
os |
![]()
Post
#8
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Nu cumva s-a racit vremea - ceea ce a dus la cresterea viscozitatii la rece?
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
SiloS |
![]()
Post
#9
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Mie dimineta imi urca presiunea la maxim in cateva secunde dupa pornire , iar cand e motorul cald imi sta la maxim . La relanti in ultimul timp presiunea de ulei scade putin , cred ca din cauza ca am innegrit uleiul si l-am papat pe tot , momentan am nivelul sub limita ( si nici nu mai merg cu masina pana nu fac schimbul ) .
Deci din partea mea daca presiunea e mare , e bine . ps : ARAL 20W50 . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Alex_Z |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 29 March 06 ![]() |
Multumesc mult pt raspunsuri, sper ca problema sa nu fie asa de grava.
QUOTE(EUROPE_ @ 19 Dec 2006, 15:52) La relanti,cu motorul rece indicatorul imi arata un pic peste jumatate. Dar creste imediat daca o turez un pic sau las motorul sa se incalzeasca. |
--------------------
Dacia
Berlina
- IS-32-KRP
|
|
Iulik_21 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 18 October 06 ![]() |
Stai linistit ca nu e nici o problema ( pararea mea )! La mine tot asa sta treaba! Cand uleiul nu are multi km, Presiunea sta la maxim. Dupa ce se incalzeste motorul, la relanti mai scade, cam la jumate! Dar in mers urca imediat!
|
--------------------
Dacia;Daewoo
1300;Cielo 1.5 Sohc
1975;1997
- CT 05 ULK;CT 04 ZSG
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ce n-as da si eu sa am "problema" asta........
La mine abia daca ajunge la 1.5. Presiunea este mai mica la rece (0.5-0.7), iar cand se incalzeste putin creste pe la 1.5-2. Sa fie pompa de vina sau sa se fi uzat cuzinetii? This post has been edited by ssilvviu: 20 Jan 2007, 21:31 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum sta treaba dar la mine cand motorul este rece la relanti (soc tras cam 1400 rpm ) presiunea la ulei este aproape de maxim cand motorul de incalzeste scade sub liniuta de relanti putin ( cam 1 mm max 2 mm ) dar in mers sta la jumate sau sta la liniuta de turatie ...
Nu stiu daca este bine sau nu relantiul il am setat la 1000 rpm ... Specificatiile din carte sunt asa: relanti de 800 rpm presiune ulei 0.7 bari pa turatie 4000 rpm presiune 3.5 -4 bari .... acul de la bordul de nova are 4 liniute ... minim (rosu) doua linii apropiate de mijloc (mijlocul este intre cele doua linii) si maxim (hasurat) deci prima linie dupa rosu ar insemna 2 bari a doua 4 si asa mai departe .... deci daca acul se apropie de prima linie dupa rosu inseamna o presiune de 1.5 1.7 bari (fix pe linie consider ca inseamna 2 ) ceea ce inseamna ca este corect .... asa scrie si in manual ...atasez poza This post has been edited by mihai0070: 20 Jan 2007, 22:47 Attached thumbnail(s) B46.JPG ( Size: 169.37k ) Number of downloads: 1490 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu cand pornesc motorul in cateva secunde in bord(bord CN) indicatorul de bord indica maxim la fel si ceasul de ulei proaspat montat ,sa inteleg ca din spusele voastre este normal ,ulei,filtru si aditiv ,Moll Carrier ,cam 1000 km rulati si mie mi se pare ca merge brici , sa fie Ok asa ceva ?intreb si eu
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
Alex_Z se intelege din ceea ce spui ca ai pus Aral 20W50+aditiv+filtru nou...
ok..luand in calcul vascozitatea uleiului care a crescut odata ce ai adaugat si aditiv e oarecum normal sa iti creasca si presiunea care are legatura directa cu vascozitatea fluidului, in cazul de fata fiind amestecul de ulei +aditiv... Singurul lucru prost care ar putea sa se intample ar fi sa puste filtrul de ulei sau garnitura acestuia cum mi s-a intamplat mie (ulei 20W40+aditiv 2+2) dar asta tine si de calitatea filtrului folosit. Daca se intampla la fel mai pot fi si alte cauze (canale infundate, probleme legate de supapa de refulare) dar, data viitoare tine cont si de faptul ca uleiurile mai bune sunt deja aditivate....Apropos ce filtru ai pus...si mai ales ce aditiv.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 00:24 |