DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages « < 13 14 15 16 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Prestige 2008

IRONICK
post 7 Jun 2018, 09:13
Post #421


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Daca vrei sa faci curatare buna (nu de fiecare data, ci cand este necesar), bagi cel mai ieftin ulei si mergi cu el niste km, iar ulterior cel bun.
Curatare cu solutie inainte de schimb nu as face niciodata. Risti sa infunzi canale functionale.

This post has been edited by IRONICK: 7 Jun 2018, 09:15


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 23 Jun 2018, 19:48
Post #422


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Schimbat astazi cilindrul receptor spate dreapta. L-am vazut ca supura cand am schimbat rulmentul pe stanga si am desprafuit ambii tamburi. Insa azi dimineata aveam janta umeda in interior, asa ca am dat fuga si l-am cumparat. TRW.

Attached thumbnail(s)
20180623_204020.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 796


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 5 Sep 2018, 20:41
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Poate sa ma lamureasca cineva ce e cu valorile alea pentru long term fuel trim? De ce variaza asa mult, e normal? Sunt inregistrate in timpul unui drum Bucuresti-Timisoara in diferite regimuri de mers, dar variaza si pe autostrada la mers constant 130-135km/h. Ma asteptam ca LTFT sa varieze in limite mici si sa nu fie asa mare valoarea...

This post has been edited by Victorine: 5 Sep 2018, 20:43

Attached thumbnail(s)
Screenshot_20180904_114422.jpg ( Size: 471.24k ) Number of downloads: 702
Screenshot_20180904_120102.jpg ( Size: 487.71k ) Number of downloads: 685
Screenshot_20180904_122647.jpg ( Size: 482.03k ) Number of downloads: 670
Screenshot_20180904_124133.jpg ( Size: 467.8k ) Number of downloads: 653
Screenshot_20180904_132005.jpg ( Size: 467.27k ) Number of downloads: 46
Screenshot_20180904_144500.jpg ( Size: 467.52k ) Number of downloads: 43


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 2 Oct 2018, 07:47
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




In weekend am facut un drum mai lung si am constat aceleasi anomalii: valoare foarte mare a LTFT (de obicei 15 sau 25%) și oscilantă. Am urmarit si valorile date de cele doua sonde lambda. Nu stiu cat de precis sunt afisate cu o interfata de 2 lei OBD Elm 327 prin bluetooth si Torque, insa mi se parea ca valorile oscileaza foarte lent. In special la sonda amonte ramanea destul de mult timp la 0.7-0.8V. Consum de 6.8-7 L/100km (Timisoara-Bucuresti si retur, cca 1000km). Ma gandesc la urmatoarele chestii:

- aer fals undeva la galeria de admisie
- un injector neetans (injectorul 1 il gasesc usor transpirat la fiecare schimb de ulei cand dau jos protectia din aluminiu a galeriei)
- inelul deteriorat la prinderea elastica a coloanei de esapament pe galeria de evacuare
- sonde lambda obosite

Ce sa verific ca sa mai elimin din posibilitati? Diagnoza facuta de un profesionist recomandat dintr-un service local nu a indicat erori, iar la Dacia nu au avut timp sa ma programeze intr-un termen rezonabil (zile) cand am incercat, ci doar peste 2-3 saptamani...

Pareri? O las asa?



--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 2 Oct 2018, 08:34
Post #425


Membru


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Ai debitmetru? Si ala poate sa afecteze trim-ul


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 2 Oct 2018, 10:27
Post #426


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-are.
Victorine, cu consumul stai bine, atat ia 16v, mai ales pe Buc- Timisoara unde ai toate tipurile de drum, o mai frigi in depasiri, bagi pe autostrada etc. Taica-miu pe Buc - Severin ia cam 6,5, mergand batraneste.

Galeria aia n-o sa reusesti sa o etansenzi calumea neam, pentru ca are multe imbinari, materiale diferite si e prinsa precar, deci la vibratii si dilatare se modifica usor pozitia ei. Daca incepe sa nu mai porneasca la prima cheie ai de schimbat garniturile de la clapeta, daca apesi pe galerie si masina se accelereaza ai pe cele de la imbinarea plastic metal.

Daca ai inelul ne-etans ar face galagie.

La injectoare poti sa le schimbi garniturile, vezi aftermarrket, ca OE sunt ca la Bentley. Daca iei Reinz, Elring, Corteco sunt cel putin la fel de bune.

Sondele se diagnosticheaza destul de greu, osciloscop, daca vrei du-te la un service Bosch, au un aparat de diagnoza specializat. Intai vorbesti, apoi platesti... laugh.gif

In rest, la motorul asta problematice mai sunt supapele (nu prea etanseaza bine datorita prelucrarii, probabil de acolo ai si corectiile mari) si distributiile usor decalate, chiar si cu sdv-urile Renault sunt dfiicil de nimerit exact pe 0. Dar "asa e toate" nu e Ferrari sa aiba tolerante foarte mici.

Lasa masina asa, te apuci sa repari cand e mai grav, pana atunci e in parametrii.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 2 Oct 2018, 17:07
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Bun. Merci de feedback. Masina merge ok, dar nu pricepeam ce e cu corectiile alea asa mari de care zici. Acum ca ai adus in discutie distributia si faptul ca sunt asa sensibile la SDV-uri (probabil si piese), are sens. Mecanicul avea doar dispozitivul de calare a arborelui original. Cel pentru axele cu came (potcoava aia) era copiat si am avut senzatia chiar ca a tras putin axele ca sa il introduca in crestaturi. + ca kitul meu e INA, poate sunt diferente fata de cel original. Daca ma uit in urma, aceste mici probleme si ciudatenii cu relantiul au aparut dupa schimbul distributiei.
Masina trage foarte bine si la ture joase si mari, se simte chiar si la 130km/h cand accelerez, urca repejor. Am mers constant cu 135-138 pe autostrazile Sibiu-Deva si Lugoj-Timisoara, consum la intoarcere 7.1. Benzina CO 95. Intotdeauna la intoarcere am consum mai mare. La dus a fost 6.8. Resetat inainte de intoarcere acasa.

Garniturile de pe admisie sunt ok, schimbate de mine toate. Uneori porneste la o cheie mai lunga si are un mers mai ciudățel 10-20 de secunde, apoi e normal. Galeria din plastic pare asezata bine, nu se misca, relantiul nu are fluctuatii daca apas pe ea, indiferent de zona.

This post has been edited by Victorine: 2 Oct 2018, 17:18


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 2 Oct 2018, 20:45
Post #428


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(Victorine @ 2 Oct 2018, 18:07)
Uneori porneste la o cheie mai lunga si are un mers mai ciudățel 10-20 de secunde, apoi e normal.
*
Cumva Petrom?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 3 Oct 2018, 06:46
Post #429


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Culmea, nu. Am alimentat mai bine de juma de an numai MOL 95 tocmai ca sa exclud benzina (si pencă atunci cand am inceput sa ma plang de probleme aici Mke mi-a recomandat categoric Mol smile.gif ) Acu de cand s-a racit afara si Petromul de la colt are happy hour cu 5.58 lei/L, bag de la ei. O fi de la frig, parca nu mai face asa des. Reamintesc: daca o pornesc la pranz dupa ce sta, se tureaza singura in 1500-2000 pentru cca. 10 sec. Apoi isi revine si merge normal. Deci nu dimineata la prima pornire. Doar peste zi. Plus cresteri aleatoare ale relantiului spre 900 rpm pentru 5 sec. De fiecare data cand bag masina in curte. O fi si ceva electric, trag frana de mana ca e putina panta... La naiba, prea multe variabile ca sa ma prind...

This post has been edited by Victorine: 3 Oct 2018, 06:49


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Oct 2018, 07:28
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




e perioada anului cand se trece de la benzina de vara la aia de iarna...


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 3 Oct 2018, 09:28
Post #431


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-are ma treaba benzina, fiti seriosi. Motorul ala merge cu Petrom fara probleme, treaba cu carburantii din vest mai buni nu mai este valabila demult. Din contra, eu am simtit diferenta in bine la motorina din Romania fata de aia din Austria, dar ma rog, asta e alta discutie.

Victorine, m-a chinuit si pe mine la MPI treaba cu relantiul. Al dracu' motor zici ca era posedat, imi ramanea spre 1000 de ture pana se oprea masina pe loc apoi scadea frumusel la loc, de facusem o adevarata psihoza si scenarita cronica. M-am sucit cu bobine, fise, bujii, corpuri clapeta, diagnoze peste diagnoze, urmarit presiuni in colector etc. Nimic.
Pana cand am reglat culbutorii, erau stransi pe evacuare si ECU se panica si ridica relantiul. Atunci si-a revenit. La tine nu e cazul, ca ai tampeniile alea hidraulice caee compenseaza automat, dar totusi vezi daca nu se aude vreun tacanit mai pronuntat la capacul culbutorilor, se intampla si la alea hidraulice sa se blocheze.
Cand am pus ultima distributie si la mine a crescut consumul putin si a scazut puterea, dar stiu si de ce, mi-a fost lene sa mai umblu. Desi am folosit o curea de origine, a fost diferita, e distributia juma de dinte in spate fata de vechile mele semne. Asa a cazut pe semne.

La 16v e si mai al dracu', ca sa o pui fix de fix trebuie sa tragi de arborii cu came, evacuarea se duce in spate, admisia vine in fata, cu scula bagata in arbori. Nici eu nu o am originala, dar este identica la dimensiuni. Plus ca mai e si problema pinionului, poate sa mai alunece cand strangi.

This post has been edited by YRX: 3 Oct 2018, 09:29


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Oct 2018, 13:37
Post #432


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Devierea tuturor parametrilor in timp, pe motiv de uzura, poate sa creasca instabilitatea unui motor. Eu am simtit la Petrom, cu benzina pe timpul verii.

This post has been edited by IRONICK: 3 Oct 2018, 16:24


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 3 Oct 2018, 13:49
Post #433


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Tu zici ca la mine schimbarea LTFT de cateva ori in 200km se incadreaza la "deviere in timp"? biggrin.gif
Pot intelege diferentele de la vara la iarna, sau de la o benzinarie la alta (la intoarcerea de la Bucuresti alimentez tot timpul de la Socar Pallady ca e aproape). Dar poate la mine e chestie de interfata proasta sau alte probleme. Poate electrice. Cand sa ma intorc dau sa resetez CB si ce sa vezi, era deja resetat. Deja stia ca pornim inapoi spre casa biggrin.gif

This post has been edited by Victorine: 3 Oct 2018, 13:51


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbiciusca
post 3 Oct 2018, 13:53
Post #434


bogdanpiatra


Group: Members
Posts: 970
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




exista benzina de vara si de iarna? Doar intreb.......e vorba de zeama de plante?
Ca la unul din depozite Petrom numai de variante diferite de motorina vorbeau, de benzina nu.


--------------------
skoda/ ford octavia / fiesta 2010, drive 1.2 TSI 105 CP/ 2007, comfort
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Oct 2018, 14:21
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




da, difera prsiunea de vaopri aka volatilitatea, iarna e mai volatila sa ajute la pornire, vara nu e nevoie de asta si e mai putin volatila.
si evident ca avea un singur tip de benzina, ca nu era sa vanda de iarna in iulie!
http://www.lukoil.ru/FileSystem/9/114136.pdf


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Oct 2018, 14:27
Post #436


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.425
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ziceai de Mol, nu de mult ma plangeam de cat de "bine" merge Clio cu benzina de la ei ... terminat rezervorul, pus de la Petrom totul ok

Cu Vagonul am patit-o in vara cu motorina tot de la ei, alta benzinarie ....baga fum .... pus din alta parte .... nu mai are nimic ...

Eu unul am cam terminat cu ei ... si cu Lukoil ...


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbiciusca
post 3 Oct 2018, 14:28
Post #437


bogdanpiatra


Group: Members
Posts: 970
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Hai ca nu ai inteles.
De care iulie vorbesti. Un depozit petrom nu descarca vagoanele cu motorina de iarna pana nu goleste motorina de vara.
Despre benzina nu e acelasi lucru.
Pe facturi scrie motorina de vara respectiv de iarna.
La benzina, doar benzina si atat.


--------------------
skoda/ ford octavia / fiesta 2010, drive 1.2 TSI 105 CP/ 2007, comfort
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 3 Oct 2018, 14:32
Post #438


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.985
Joined: 1 November 04
From: țară




Probabil din cauza ca benzina nu poate fi stocata pe termen foarte lung fara sa-si piarda din proprietati, pe cand cu motorina nu se intampla asa.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 3 Oct 2018, 16:27
Post #439


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(bogdanbiciusca @ 3 Oct 2018, 14:53)
exista benzina de vara si de iarna? Doar intreb.......e vorba de zeama de plante?
*
Daca te referi la mine, am scris eu gresit. Ma refeream la anotimp, cand se intampla fenomenul. Dar asta poate sa vina si de la o canistra de carbon defecta.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Oct 2018, 16:29
Post #440


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




in postu 435 ai un link la un caiet de sarcini de benzina si poti vedea cum evolueaza nsite caracteristici in functie de perioada anului.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 3 Oct 2018, 17:42
Post #441


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Canistra mea de carbon e noua. Intre timp am patit o singura data la Mol sa declanseze pistolul abia cand a dat pe-afara benzina mad.gif . Dar face de mult figurile de care ziceam.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbiciusca
post 3 Oct 2018, 18:25
Post #442


bogdanpiatra


Group: Members
Posts: 970
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Nu Ironick, nu la tine ma refeream.

Einstein, am inteles ce spui si tabelul. Numai ca in prectica pe facturi si avizul de insotire nu exista diferente la benzina. Posibil in in schimb sa fie insotite de vrei fisa tehnica care sa aiba caracteristicile care spui.
In schimb, la motorina, exista denumirea vara, iarna pe documentul de transport, aviz de insotire, grija a nu se amesteca, etc


--------------------
skoda/ ford octavia / fiesta 2010, drive 1.2 TSI 105 CP/ 2007, comfort
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 4 Oct 2018, 04:52
Post #443


DOCTOR


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Motorina de iarna este aditivata diferit fata de cea se vara, ca sa impiedice fenomenul de coagulare/intarire/inghetare practic a parafinei pe care o contine motorina si care este generat de temperaturile scazute...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
Renault 21 1.9 dT
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Kia Cerato 1.6 CRDi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanbiciusca
post 4 Oct 2018, 07:42
Post #444


bogdanpiatra


Group: Members
Posts: 970
Joined: 4 February 07
From: Piatra Neamt




Normal ca pentru asta. Probabil si pentru o pornire mai usoara si benzina e mai volatila cea de iarna. Dar probabil ca cei de la Petrom nu se ingrijoreaza daca amesteca vara cu iarna la benzina.... La motorina, am vazut ca au grija a nu se amesteca.


--------------------
skoda/ ford octavia / fiesta 2010, drive 1.2 TSI 105 CP/ 2007, comfort
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Oct 2018, 09:41
Post #445


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




benzina are parte de o perioada de tranzitie, cand poti amesteca pe aia de iarna cu cea de vara ramasa in tancuri, dupa cateva trasporturi o sa ramana predominant din aia de iarna. la motorina cam trebuie evitat amestecul probabil.
La gplsiti vezi ca au benzina de 4 uni in rezervor si nu ai porneste iarna...


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 27 Oct 2018, 08:58
Post #446


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Facut revizia traditionala inainte de inceperea sezonului rece:120800 km, ulei Elf Evolution 900 SXR 5W40, filtre Purflux. Am zis sa mai incerc si altceva decat Mahle-Knecht pt ulei si Bosch pt aer. Surpriza neplacuta a fost ca filtrul de aer nu mai are elementul filtrant suplimentar sub forma de pasla care retine impuritatile mari inainte de cel de hartie. O fi facut pentru tarile civilizate. Bujii Champion RC87YCL cu un singur electrod de masa. Am zis sa incerc cum merge cu bujii de prim montaj. NGK Iridium nu m-au dat pe spate, ma asteptam la mai mult. In schimb au adus un consum parca mai mare si desi tragea bine in ture mari, parca nu tragea la fel de bine si in ture mici. Le-am schimbat dupa maxim 5000 km cu unele pe care scrie Renault cu doi electrozi de masa, cu care tragea bine in toate regimurile de turatii, dar despre care nu stiu cat sunt de originale. Electrodul central era usor ovalizat in sectiune, deci s-a consumat putin in cca. 10.000km. O sa vad daca mai pun Iridium inapoi...
Ulei am scos 4.3L si am pus tot atata, dupa vreo ora de scurs uleiul vechi Mobil1 0w40. L-am tinut cam mult tura asta, vreo 16.000km, cel mai lung interval de pana acum, avand in vedere ca fac revizia de 2 ori pe an, toamna si primavara-vara. Nu stiu cum da Dacia capacitate de 4.8L pentru 1.6 16V, pentru ca niciodata nu am reusit sa pun msi mult de 4.3L pana la maxim pe joja. Si am asteptat mai mult de 10 minute cat zic ei in carte. Bine ei scriu acolo si presiuni de 2.4 cu 2.6 iar pe usa scrie 2.0 cu 2.2 pentru anvelopele 185/65R15...
Cat s-a scurs uleiul am demontat si curatat corpul-clapeta si MPP si am tras 2-3 straturi de banda din teflon sub garniturile corpului clapeta. Apoi am schimbat copexul copt in care stau cablurile de sub protectia din aluminiu a rampei de injectie cu unul dedicat primit de la MarianJ si am matisat totul cu banda Tesa rezistenta la temperatura.
Cateva poze, ca sa stiu mai incolo ce am facut:

27 Oct 2018, 10:03:
Rezultatul dupa matisare

This post has been edited by Victorine: 27 Oct 2018, 09:03

Attached thumbnail(s)
20181025_153607.jpg ( Size: 3.09mb ) Number of downloads: 52
20181026_154401.jpg ( Size: 3.63mb ) Number of downloads: 58
20181026_143417.jpg ( Size: 2.53mb ) Number of downloads: 53
20181026_163902.jpg ( Size: 3.26mb ) Number of downloads: 55


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 29 Oct 2018, 09:04
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




La 16v daca bagi 4.8 litri ai vreo 5mm peste max. Ori nu e buna joja, ori e gresita cantitatea. Eu bag pana la max, pornesc motorul si a doua zi completez pana la max.
De la Mobil1 la Elf nu e cale cam lunga? Mai ales ca uleiurile grozave s-au ieftinit in ultimul timp?

Lasa filtrul ala de aer, merge si fara prefiltru, mai ales daca il schimbi mai des de 30k.

Eu am schimbat garniturile alea pana la urma, am folosit banda de teflon ca solutie temporara (vreo 2 ani biggrin.gif ).


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 29 Oct 2018, 09:25
Post #448


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Stiu ce zici, dar dupa cum vezi am trecut pe low cost biggrin.gif Am scos iridium si am pus Champion, am scos Mobil1 si am pus Elf biggrin.gif
Acuma Elful ala Evolution 900 SXR 5W40 cica e destul de bun, astept sa se bage si User123 sa-l vorbeasca de bine sau de rau. Nu prea conteaza, o sa stea in motor cam 5-7000km. Am vrut eu sa vad cum merge. Deocamdata e destul de silențios motorul, o sa vad cat de repede se stinge becul de ulei la -10 grade. Cu Mobil1 dura destul de multicel, chiar daca era cald afara...

Zi mai bine daca poti sa-mi dai o valoare pentru LTFT, cat ai tu la 1.6 16V? Fara GPL si harti schimbate, ca sa fie relevant pentru mine. Merci!


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 29 Oct 2018, 09:30
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Acum mai am doar o interfata Delphi, sa vad ce pot face cu ea.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 29 Oct 2018, 09:52
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.650
Joined: 20 April 05




Te rog mult, daca reusesti scrie aici.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

16 Pages « < 13 14 15 16 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th November 2018 - 15:19
Forum Renault Server hosting