DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Prestige 2008

Victorine
post 10 May 2017, 20:19
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




OK, dupa topicul referitor la pierderile de ulei pe la capacul culbutorilor, am zis sa las lucrurile acolo asa cum sunt, pana nu se amesteca cu alte chestii si sa deschid separat jurnal. Mai mult pentru evidenta proprie, dar si pentru a cere poate cateva sfaturi.
Istoria pe scurt: Logan Prestge 2008, 1.6 16V, 88.000km, luat din familie. Preconizez ca mai ramane la mine macar vreo 3-4 ani. Fata de vechiul Ambition 1.6 MPi e un oarecare progres.
Masina nu a fost prea ingrijita, dar asta mai mult la nivel estetic, altfel are toate reviziile facute in reprezentanta. De-a lungul timpului a prins o grindina serioasa, dar nu ma deranjeaza semnele ramase, a fost sparta pentru rahatul ala de radio-CD cu care a venit, daca va vine sa credeti si cu ocazi asta s-a schimbat colectia de incuietori si a ramas cu fetele de usa prost etansate. A mai primit si o pompa noua de benzina OEM, dupa ce aia veche a picat. Toba intermediara a fost sudata. Si cam atat. Am fost foarte bucuros sa constat ca nu are rugina. Cu o exceptie, intr-o zona cacacioasa: 20170510_205335.jpg ( Size: 2.16mb ) Number of downloads: 1345

Daca aveti idei/ solutii sau sfaturi privind remedierea, va raman recunoscator.

De cand e la mine masina a primit:
- o curatare de motor, era imbaxit capacil de la pierderile de ulei pe la suruburi, rezolvat prin etansare cu silicon rosu si strangere cu simt. Erau 3 surube cu probleme.
- garnituri noi galerie de admisie AJUSA si epurator ulei OEM. Alea vechi erau topite de la ulei.
- curatare galerie de admisie, MPP si corp clapeta, erau toate imbaxite cu ulei + praf
- ajustat nivel ulei motor (era peste max), am scis mai mult de 500mL.
- ajustat nivel ulei servo, era 1 cm peste max.
- kit distributie complet INA
- pompa de apa Hepu
- antigel RX tip D
- kit accesorii complet SKF
- filtru de polen (nu avea montat din fabrica)
- anvelope noi Falken Sincera SN832 Ecorun, clasa A pe ud
- cheder inferior parbriz, ala vechi fusese lipit cu silicon si se mai tinea doar pe jumatate.

Urmeaza bujii, filtre de aer si ulei, ulei, discuri si placute. Si lichid de frana Ate dot 4. Ce are acum e maroniu si mult peste max, ajunge la capac.

Si cam atat. Deocamdata.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 10 May 2017, 21:11
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.812
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Sa-l stapanesti sanatos!
In 2008 cred ca era inca Euro4 Loganul, ca altfel nu prea era nicio diferenta intre ce ai avut si asta de 1.6 16v din punct de vedere dinamic.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 10 May 2017, 21:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Ba sa stii ca se simt cei aproape 20 cai in plus. Aia era Euro 3, asta e 4. Aia avea 200.000km, asta 88.000. + ca e mai echilibrat motorul, e mai silentioasa, deh, tampon hidroelastic, insonorizanti motor, articulatii mai tinere, etc.
Se infige clar mai bine si consumul e ceva mai mic: 9.8 fata de 11 in aceleasi conditii de mers in oras. Imi place mai mult tapiseria, e mai de calitate, are 2 airbaguri in plus in scaune, ma rog, sunt multumit de combinatie. Am vandut-o pe cea veche si obosita si am luat-o pe asta cu 2200. Eu zic ca e bine.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 10 May 2017, 21:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.812
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Da, clar ca e bine. Daca luai Euro 5 (din 2009 incolo, parca) sigur nu ti se mai parea asa sprintena, aia e la nivel de 1.6 MPi Euro3/4.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 11 May 2017, 06:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.187
Joined: 15 January 06




A avut cumva parbrizul schimbat? Eu am observat niste urme similare la cazanul meu cand i-am schimbat parbrizul a doua oara in 11 ani, dar fara rugina.
Partea nasoala e ca poate fi rugina si sub chederul ala.
Pe partea vizibila poti folosi un dremel cu o piatra de polizor de aia conica sa cureti zona, dat cu un pasivizant si vopsea cu o pensula subtire.

PS
S-o stapanesti sanatos smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 11 May 2017, 10:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Va multumesc pentru urari.
Din cate stiu, parbrizul nu a fost schimbat, desi mi se pare ca acolo rugina a pornit chiar de la o taietura gen cutter. Pana acum n-am tras chederul ala afara, am zis sa-l comand intai, sa organizez solutiile de curatare/ pasivizare si dup-aia desfac, curat, las sa se usuce si montez noul cheder. Cel de jos l-am gasit de foarte buna calitate, AM facut in Germania, cu vreo 20 de lei fata de 60 cel OEM. Sper sa gasesc la fel si sus. Cam asa ma gandeam si eu, curatat cu un biax cu ceva piatra fina. Insa nu stiu ce solutie de psivare exista. Tre sa merg sa ma interesez pe la magazinele de profil.

Mai e o chestie care ma bazaie. Dupa ce am remontat galeria de admisie cu garniturile schimbate motorul are un mârâit ceva mai pregnant intr-o anumita zona de turatie. Il pun pe seama rezonantei in care intra carcasa filtrului de aer. Acolo sunt doua bucse paradite.20170508_151758.jpg ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 1193
20170508_151744.jpg ( Size: 2.55mb ) Number of downloads: 1090


Daca la vechiul 1,6 solutia era simpla - inlocuirea bucsilor vechi tasate cu cele de la tija de capota, aici inca nu am idee cum sa fac. Evident ca nu se gasesc separat, tre sa iei carcasa cu totul... Initial vazand cat sunt de praf am pus doua saibe subtiri, insa rigidizand tot ansamblul mârâiala era si mai pregnanta, pe un interval mai larg de rpm, asa ca le-am scos. Acum nu e foarte deranjant, dar as vrea sa gasesc o solutie. Daca aveti careva idei, bagati aici.

This post has been edited by Victorine: 11 May 2017, 11:01


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 11 May 2017, 11:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.187
Joined: 15 January 06




Pentru rugina eu folosesc loctite 7505.
Am mai folosit kelfos sau mai nou i se zice kelfer dar pentru o actiune durabila trebuie date minim 3 straturi.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 11 May 2017, 19:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Cateva imagini de la schimbul distributiei (a doua oara) la 88.000km.


Attached thumbnail(s)
20170506_151834_2064x1161.jpg ( Size: 596.72k ) Number of downloads: 980
20170506_162009_1161x2064.jpg ( Size: 578.01k ) Number of downloads: 947
20170506_154036_1161x2064.jpg ( Size: 630.46k ) Number of downloads: 172
20170506_162016_2064x1161.jpg ( Size: 465.08k ) Number of downloads: 178
20170506_170932_2064x1161.jpg ( Size: 691.62k ) Number of downloads: 202


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 11 May 2017, 22:44
Post #9


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pe corpul clapetei de acceleratie exista o garnitura imensa, care etanseaza galeria de admisie / corpul clapetei. Eu as schimba-o, OEM, nu este scumpa si poti face singur.


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 12 May 2017, 00:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.468
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




sunt 2 garnituri...una spre galerie si una spre rezonatorul ala idiot...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 12 May 2017, 06:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Cele doua garnituri de pe corpul clapeta, mica si mare, erau in stare foarte buna. Corpul s-a mufat destul de greu cu galeria si rezonatorul, etanseaza bine. Daca alea ar fi uzate ar trage aer fals pe-acolo si s-ar simti in mersul motorului.

Pe mine ma deranjeaza tampoanele alea 2 superioare de la rezonator, care sunt cam bulite si asta contribuie la rezonanta care apare intre 1500 si 2000 rpm.

This post has been edited by Victorine: 12 May 2017, 06:59


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 15 May 2017, 12:25
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Am un bidon de lichid de frana Ate Dot 4 de 1L inceput de vreo 2 ani, ramas de la vechea masina. 2017_05_15_13.17.07.jpg ( Size: 1.36mb ) Number of downloads: 149
Voi l-ati mai folosi? Avand in vedere ca de atata vreme sta plin doar pe jumatate, cealalta fiind aer mai mult sau mai putin umed... pe capacul rezervorului scrie DOAR din recipient sigilat. Nu e scump un bidon nou, dar imi si pare rau de el. Pe de alta parte il consider expirat. Ce ziceti? La masina asta lichidul nu a fost schimbat niciodata, cred, e maroniu.

This post has been edited by Victorine: 15 May 2017, 12:26


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 15 May 2017, 12:38
Post #13


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 884
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




QUOTE(Victorine @ 15 May 2017, 13:25)
pe capacul rezervorului scrie DOAR din recipient sigilat.
*


Eu as respecta ce scrie acolo. Or sti inginerii aia mai bine decat mine de ce doar din recipient nou.





--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005
ex Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
____________________________
"Si cand sunt contra curentului sunt in directia cea buna" - Piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 15 May 2017, 13:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.468
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




eventual il bagi pe asta sa cureti instalatia si la final iei altul nou


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 15 May 2017, 13:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Nu cred. O sa caut o modalitate sa scap de el safely.

In alta ordine de idei, am desfacut si curatat din nou in WE MPP pentru ca nu imi placea cum revine motorul la relanti. Cateodata "agață" in jur de 1500rpm iar la revenire scade sub turatia de relanti apoi urca la 760 rpm. Cateodata ingheata acolo, alteori (frecvent) oscileaza. Am curatat din abundenta cu WD40, lasat sa se inmoaie, limpezit din abundenta din nou, de data asta cu spray de curatat frane, lasat sa se usuce si in cele din urma cateva jeturi de WD40 cu teflon. Cam asta a curs din el: 2017_05_15_13.58.15.jpg ( Size: 1.53mb ) Number of downloads: 158


Cu ocazia asta am inspectat si bucsele de amortizare de la carcasa. Una e mai dusa decat cealalta. 2017_05_15_14.00.31.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 148
2017_05_15_14.00.49.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 125


Cele inferioare sunt ok.2017_05_15_14.01.04.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 121
2017_05_15_14.04.49.jpg ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 107


La cele superioare, partea din cauciuc are diam interior 10mm si exterior 15mm. Cred ca o sa incerc sa le fac eu.2017_05_15_14.05.23.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 105


Cu relantiul nu s-a rezolvat. Problema e prezenta mai ales la rece. Si pornirea mi se pare cam greoaie dimineata. O sa schimb saptamana asta bujii, filtre, ulei si vad daca persista, apoi vedem ce facem mai departe.

Daca stie cineva, ziceti cum masor bobinele cu un multimetru si care ar fi valorile normale. Sunt BERU.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 15 May 2017, 14:37
Post #16


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.540
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Daca masina nu are interventii de soft eu as miza pe senzor clapeta obosit. Sunt simptome care mai repede indreapta catre acesta. Daca senzorul e obosit si/sau exista o problema cu cablajul, ECU va interpreta niste valori de voltaj incorecte si ca rezultat vei avea fix asta, fluctuatii, agatari sau caderi sub turatia de ralanti.

Nu inseamna ca va genera erori de check engine pt ca din punctul de vedere al ECU, interpretarea valorilor se face corect, dar daca acestea sunt date gresit masina merge prost.

Cel mai simplu cauti in manual valorile de referinta si masori cu un multimetru sa vezi daca mai e in parametri. Asta ca nu cumva sa iei altul si sa-l iei degeaba.


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007 tuned by Boost Freaks
Daewoo Matiz 0.8 Turbo by Boost Freaks (114 HP @ 1 Bar Boost)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 15 May 2017, 17:11
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




M-am gandit si eu la senzorul de pozitie a clapetei... sa vad dupa ce schimb bujiile cum merge.

O alta chestie care imi da de gandit este faptul ca parghia pe care se prinde cablul de acceleratie are un mic joc inainte si dupa ce actioneaza clapeta. Bine, asta n-are treaba cu ce se transmite la senzor, care e pe axul clapetei, dar ma intreb daca e normal...




--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 15 May 2017, 19:28
Post #18


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.540
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Bujii si fise noi este posibil sa-ti amelioreze din simptome din simplul fapt ca scanteia revine in parametri, dar nu va elimina complet problema (nu-ti zic din auzite, fix aceleasi simptome le-am avut si eu).

Treaba cu parghia, mai vezi dupa cum se comporta.

Deci ordinea ar fi bujii > eventual fise daca tot umbli, pot arata bine dar sa fie coapte rau de la caldura > apoi verifici senzorul si daca e nevoie il schimbi.

Cum ai curatat si motorasul pas cu pas totul ar trebui sa revina in parametri (a, ca bonus, dupa ce faci toate astea, verifica daca nu cumva exista vreo procedura de invatare ralanti specificata de producator).


--------------------
Dacia Logan 1.5 DCI 2007 tuned by Boost Freaks
Daewoo Matiz 0.8 Turbo by Boost Freaks (114 HP @ 1 Bar Boost)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 May 2017, 20:32
Post #19


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




Fise nu are iar bobinele individuale merg sau pas. Nu-s deloc eftine. Daca sunt Beru nu au moarte.
Motorasul pas cu pas eu nu l-am.desfacut veci.
Jocul in articulatiile clapetei este normal. Sa nu cureti/ungi cu nimic pentru ca vei sfarsi sa cumperi alta.


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 15 May 2017, 20:35
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.468
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




s-au ieftinit... dar se simte rau o bobina cu probleme... eu n-am reusit sa scap de unele balbaieli cu nimic... bobine, clapeta, bujii, motoras de origine cu tot cu soclu... draci...nimic.

This post has been edited by sorin1983: 15 May 2017, 20:36


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
A trecut vremea cand comunistii ni se kkau in cap...acum avem si noi gura!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 15 May 2017, 20:42
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Trebuie sa le iau pe rand prin eliminare. Nu stiu nimic despre bujiile ei, poate sunt terminate. Sa-i fac si revizia asta si vad. Revin la sfarsitul saptamanii.

L.E. O bobina Beru e pe la 130 lei. MPP cu soclu, VDO OEM 270... senzor pozitie clapeta sub 100. De tras trage foarte bine, nu prea-mi place cum porneste si revenirea/ relanti-ul.

This post has been edited by Victorine: 15 May 2017, 20:46


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 18 May 2017, 21:42
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Am prins azi o dupa amiaza mai aerisita si am lucrat la masina. Facut revizia de ulei, filtre, bujii si frane. Cost total 490 lei, manopera in regie proprie. Zic ca e bine.

Observatii:
- primul lucru pe care l-am facut, am scurs uleiul uzat, cu motorul cald. Dupa ce in urma cu cca. 2 saptamani am scos excesul de ulei, cam 500 mL, acum a iesit un bidon de 4L plin ochi. Deci cam 4,2L. Am pus putin sub 4L si au ramas 2x curate pe joja. Asa ca apreciez ca e cam mult cat scrie in manual...

- intre timp m-am apucat de frane. Discurile vechi aveau cca. 18mm dar aratau ca naiba.2017_05_18_21.45.06.jpg ( Size: 1.69mb ) Number of downloads: 138
2017_05_18_21.44.05.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 126

Placutele de origine erau in regula dar fiindca am schimbat discurile am pus altele noi. Discurile sunt Textar cu strat de protectie, placute Textar.2017_05_18_21.45.19.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 133

Curatat etrirei, portetrieri, lamele antivibratie, verificat culise si burdufe.

- am terminat cu franele (maine schimb si lichidul de frana) , m-am apucat de schimbat filtru ulei, aer, bujii. Filtrul de ulei l-am schimbat pe sus dupa ce am demontat in prealabil protectia de la rampa injectoarelor. Filtrul de aer o sa-l mai schimb odata pe la mijlocul intervalului de revizie. Am pus bujii Bosch super 4 cu electrodul central argintat. Cele vechi erau de OEM cu un singur electrod si aveau gap-ul cam mare. Bujia 2 cel mai mare. Bujia 4 arata nasol in zona soclului. Poate imi ziceti voi de ce... locasurile erau curate si uscate.2017_05_18_21.44.47.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 157
2017_05_18_21.43.37.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 117
[attachmentid=1628062255] [attachmentid=1628062255] [attachmentid=1628062257]

- schimbat garnitura buson baie de ulei cu Ajusa, montat, schimbat filtru de ulei Mahle/Knecht, turnat uleiul. Maine mai verific odata nivelul si completez, desi nu cred ca e cazul, nu vreau sa ma mai duc spre maxim sau peste.

- demontat cu mult chin si curatat senzorul de la volanta, era foarte imbacsit.

- curatat cu atentie baia de ulei in zona in care prezenta scurgeri. Cu ocazia asta am putut constata ca e etansata cu mastic si am mai gadit un senzor nemufat sau dop in spate spre galeria de evacuare. Poate ma luminati ce-i cu el...2017_05_18_21.44.26.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 144


- motorul porneste parca mai bine, merge mai rotund, trage la fel de bine, am scapat aproape de tot de micile balbaieli si fluctuatii, relantiul mult mai stabil, revine mai frumos in frana de motor, probabil bujiile erau cam duse.

- am facut o tura si am baut o bere contempland lucrarea biggrin.gif
[attachmentid=1628062257]

18 May 2017, 22:50:
Costuri: 2017_05_18_21.42.01.jpg ( Size: 1.76mb ) Number of downloads: 139


This post has been edited by Victorine: 18 May 2017, 21:50


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 19 May 2017, 05:59
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pentru bujia nr 4 verifica sa nu curga lichidul de parbriz sau sa se infiltreze apa pe langa duza de stropit de deasupra bujiei.

Uleiul, daca il scurgi bine, scoti peste 4 litri. Eu torn bidonul de 4 litri tot si ajunge pe joja undeva la mai putin un x. Apoi mai pun vreo 100 de ml pornesc motorul si a doua zi completez pana la max. In total cam 4,2. Il tin la max pentru ca mi-e mai usor sa urmaresc modificarile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 19 May 2017, 06:32
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Asa zic si eu ca vinovata e duza aia, am vazut ca intra ploaia pe sub ea si picura de pe bucla furtunasului. Nu chiar langa bobina, dar in mers precis ajunge acolo. Trebuie sa gasesc o solutie de etansare. Poate iau de-alea cu 3 jeturi, si slea tot asa prost etanseaza oare? Pe masina veche am avut aceeasi problema pana am pus duze cu jet perdea, cand am scapat.

Cu uleiul asa ma gandeam sa fac si eu. Totusi m-as feri sa pun max. Din motivele deja expuse. Am adaugat inca vreo 400, in total cam 4,2-4,3L, a ramas un X curat pe joja, asta la 10 min. dupa completare. Cred ca ma opresc aici.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 19 May 2017, 15:23
Post #25


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




Pt. Bujii cu 2 sau 4 electrozi, Reno / Dacia scoteau din garantie, exista nota de service !

Mare atentiune ! Bujii cu 1 sau 2 electrozi de masa excl.gif

LE: solutie de etansare ? Schimbi matzele alea si gata dry.gif Mie nu mi-a picurat pe acolo veci in 240.000 km. Picura, tai 1 cm si reimbini, daca nu ajunge cumperi alt matz.

This post has been edited by dr_mKe: 19 May 2017, 15:28


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 19 May 2017, 18:41
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Ai la indemana nota aia? Care era pericolul?

Furtunele nu sunt crapate, nu ai inteles la ce ma refeream. Apa patrunde pe sub stropitorile montate in capota. Ma mir ca nu te-ai prins. S-a discutat si paradiscutat problema, sunt clipuri pe youtube.

19 May 2017, 22:34:
Gata, am gasit discutiile dedpre bujiile cu 4 electrozi de mass si prajirea centralei ABS. pana una-alta, motorul merge bine asa ca bosch super 4 sa le rsmana numele. Daca imi trimiti si mie nota aia pe e-mail ma gandesc daca sa le schimb sau nu...

This post has been edited by Victorine: 19 May 2017, 21:34


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 19 May 2017, 22:46
Post #27


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(dr_mKe @ 19 May 2017, 16:23)
Pt. Bujii cu 2 sau 4 electrozi, Reno /  Dacia scoteau din garantie, exista nota de service !

*



foarte bine faceau .....

In alta ordine de idei vad un jurnal de bord fara poze cu masina in culpa....senzorul din poza e pentru detonatii daca nu ma insel....

This post has been edited by sobolan: 19 May 2017, 22:47


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 20 May 2017, 00:38
Post #28


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




Risti doar sa arzi centrala ABS, plus parazitarea ECU. A mea nu pornea la prima cheie si mergea dubios la ralanti. Date jos imediat si puse alea vechi in loc, apoi iridium si gata.

Mers apoi la Dacia si aflat ce ti-am spus.


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 20 May 2017, 05:35
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.619
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




N-au ma nimic bujiile cu 4 electrozi. Masinile mele au toate, de foarte multi ani, bujii Bosch Super 4. Sunt niste bujii robuste care merg constant mult timp, le pun si timp de cativa ani uit de ele. Evident le-am cumparat numai din surse de incredere.
Stiu de vechea discutie, dar sincer mie mi se pare SF. Cum dracu' sa prajesti un calculator ABS cu niste bujii care se afla pe alt circuit electric separat de bobina / bobine eu nu "vizualizez".

This post has been edited by YRX: 20 May 2017, 05:36


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victorine
post 20 May 2017, 06:48
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 20 April 05




Pai Dacia/ Renault vor sa le cumperi de la ei, si poate ca n-au decat cu 1/2 electrozi de masa, asa ca pe alealalte le-au eliminat printr-o nota tehnica. biggrin.gif

Sobolan, m-am gandit la senzorul de detonatii, da ala n-ar trebui sa fie mufat si sa transmita informatia prin niste sârme undeva? La mine arata mai mult pe post de dop... wacko.gif Cat priveste pozele, o sa pun daca vrei, dar e un logan 1 argintiu ca atatea altele de pe strada, nu e mai frumos ca e al meu. Ba chiar are o gramada de mici indoituri de la grindina. Am facut jurnalul ca sa tin evidenta cheltuielilor si mai mult ca sa cer un sfat acolo unde nu nu am gasit informatie pe forum.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16V Prestige 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

15 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 22:54
Forum Renault Server hosting