DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problemă după înlocuire fișe și bobina de inductie

Claudiu_1996
post 7 Mar 2018, 20:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Dacă mă poate ajuta un coleg cu un sfat, e binevenit. Am dat search și nu am găsit nimic ce sa ma ajute in legatura cu problema mea "unică"
Am schimbat fișele de la bujii cu fișe Tesla noi. Am scos tot cate una pe rând și le-am schimbat.
Dupa ce s-a incălzit motorul(90 grade ,Doar La Cald ii face problema!! ) face figuri la relanti..parcă se înfunda..se zdruncină motorul , mai ales dupa ce apăs accelerația qi o las. Daca stau cu accelerația pișcată nu face figuri. Înainte mai făcea așa dar rar , după ce umblam incontinuu cu ea în oraș vre-o 2 ore. De când am schimbat fișele face așa urât. Le-am testat înainte cu un multimetru și sunt în parametrii și ele și bobina de inducție. Bobina nu se face fierbinte ci doar călduța . Oare ce poate fi de face doar de acuma așa? Pun și un filmuleț în comentarii.
Cu ceva timp în urma am observat ca turometrul "dansează" haotic fară să se modifice turația motorului. Am schimbat și bobina de inducție cu una luată de pe altă dacie , deoarece cea care era pe a mea se încingea destul de tare și avea rezistența în primar de 3.1 și in secundar de 5.9 (foarte mic)



--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 7 Mar 2018, 21:17
Post #2


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.106
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pote-ti face condensatorul figuri. Asta in caz ca nu ai aprindere electronica.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 7 Mar 2018, 22:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Eu, dupa ce inlocuiesc piese de genul, fise, bujii, bobina, piese ce influenteaza direct mersul motorului, reglez motorul din nou...se schimba parametrii aprinderii, incearca sa misti putin din delcou, mie-mi pare avans dereglat


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 7 Mar 2018, 22:36
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Am aprindere elevtronica de tip Malvina pe ea si nu mi-a facut probleme. Recent am fost cu ea în Austria și nu a făcut probleme. Pun acuma un video pe youtuve să vă pot da link să vedeți cum se manifestă.
Mentionez ca in decurs de o luna am schimbat: conducta de retur , platină, servofrana (tragea aer fals) curatat si reglat carburator.

<span class='edit'>7 Mar 2018, 23:40:</span>
https://youtu.be/RJHGkUorDUk
Aici e linkul cu video. Problema asta imi face de azi de cand am schimbat fisele si bobina. Si doar dupa ce se incalzeste motorul la 90 de grade.

This post has been edited by Claudiu_1996: 7 Mar 2018, 22:43


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Mar 2018, 02:01
Post #5


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.429
Joined: 10 March 06
From: GL




unele bobine nasoale din fabricatie fac figuri la cald....incearca din nou cu aia veche.

This post has been edited by sobolan: 9 Mar 2018, 02:01


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 9 Mar 2018, 13:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Am încercat cu bobina veche și cu fișele vechi și tot așa face , doar că nu chiar așa de rău si de des.
Am o aprindere electronica de tip malvina. Se poate sa se fi stricat si de aia sa faca probleme la cald?


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Mar 2018, 13:49
Post #7


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.106
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Poti incerca cu o aprindere cu senzor (gen Gotronic), ca sa scapi de eventualele probleme cu platina (sau Malvina); nu-ti garanteaza ca de la asta e problema, dar senzorul in loc de platina e un pas inainte, n-ai nimic de pierdut (ma rog, banii pe un Gotronic nu-i consider pierduti). Mai verifica si toate contactele electrice inca o data, ca dupa simptome (doar la cald si doar la ralanti) pare totusi o problema electrica.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 9 Mar 2018, 14:07
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




sa incerc azi sa o trec pe clasic si sa schimb platina. Din ce mi-a zis fostul proprietar ieri , aprinderea aia de pe ea e destul de veche, o avea de multi ani pe ea.
Am de o luna pe ea buji sinterom np21.


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 9 Mar 2018, 15:16
Post #9


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.106
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




De ce nu NP18? Astea-s recomandate pt. daciile noastre, dar mai dã si Sinteromul rateuri, poti incerca si cu alte bujii.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Mar 2018, 17:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.057
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sa nu fie condesatorul sau saiba de izolare a platinei , aprinderile electronice au in interior un condesator care face treaba celui din instalatia originala daca este defect apar probleme , in general cind se duce masina porneste dar nu are forta , spun din proprie experienta


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 9 Mar 2018, 18:32
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Dragi colegi, problema era aprinderea aia electronica , s-a dus. Am trecut-o pe platina si condensator si merge destul de bine. Nu mai joaca acul in turometru , nu mai da nici rateuri motorul. Vă mulțumesc frumos tuturor pentru sfaturi si pentru timpul acordat. RO_flag.gif RO_flag.gif


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Mar 2018, 19:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.057
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la aprindere s-a dus condesatorul montat intre C-E tranzistorului care intre 150 si 220 nf , il inlocuiesti si ar trebui sa mearga


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 9 Mar 2018, 19:15
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




O sa o demontez sa vad daca pot sa o repar , daca nu , iau alta.


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 9 Mar 2018, 23:26
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.057
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o desfaci pui poze aici cu placa clare si iti spun ce sa inlocuiesti


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 10 Mar 2018, 18:46
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Nici nu o pot desface ,eventual doar daca o tai toata. Nu are loc suruburi , e dintr-o bucata facuta.


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Mar 2018, 21:06
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.057
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pune o poza cu ea cu partea unde iese firele spre tine , asa arata? baga o surubelnita si desfa clemele

Attached thumbnail(s)
image_details.jpg ( Size: 107.44k ) Number of downloads: 97


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 11 Mar 2018, 13:06
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Poate ca se poate desface pe la clema aia ruptă , o sa încerc màine când am timp să văd

Attached thumbnail(s)
20180311_130457.jpg ( Size: 6.03mb ) Number of downloads: 87


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Mar 2018, 17:35
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.057
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




da de acolo se desface


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Claudiu_1996
post 12 Mar 2018, 11:09
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 2 October 17




Am încercat sa o desfac , dar degeaba...placa pare a fi prinsa de interior , asa ca solutia ar fi sa caut una noua. Dacă stiți ceva metoda de protejare a platinei ca sa nu fie schimbată destul de des ar fi binevenită.


--------------------
Dacia 1310 2000 - SJ96BRJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Mar 2018, 11:24
Post #20


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.106
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pai ti-am zis mai sus:
QUOTE(maho @ 9 Mar 2018, 13:49)
Poti incerca cu o aprindere cu senzor (gen Gotronic), ca sa scapi de eventualele probleme cu platina (sau Malvina); nu-ti garanteaza ca de la asta e problema, dar senzorul in loc de platina e un pas inainte, n-ai nimic de pierdut (ma rog, banii pe un Gotronic nu-i consider pierduti).

E un topic "lipicios", la "Imbunatatiri".


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 12 Mar 2018, 15:00
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.838
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Claudiu, Se poate scoate, scoti intai placa aia cu mufa din carcasa, este prinsa in niste fire, dar se poate scoate partial cat sa vezi problema. Ca sa scoti partea metalica din carcasa trebuie sa tai capsele cu burghiul.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th September 2018 - 04:18
Forum Renault Server hosting