DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema oprire in mers

cristio_79
post 1 Sep 2008, 11:59
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Am avut si eu o problema cu orirea masinii in mers.Treaba sta in felul urmator:am plecat din Constanta spre Brasov,masina a mers excelent.Am traversat Bucurestiul,iar in Otopeni,la 60-70km/h,am simtit dintr-o data cum pierde din putere,turatia scade cu pedala de acceleratie apasata la maxim si se opreste motorul.
Am lasat-o sa mearga cu motorul oprit cateva secunde pe banda I,am pus contactul si am pornit din nou.A mers perfect vreo 5-600 de metri dupa care,aceeasi figura-pierde din putere cu pedala de acceleratie apasata si se opreste.Iar am pornit-o,am mai mers putin,s-a oprit din nou si am mers cu motorul oprit pana intr-o benzinarie.
Acolo,plin de nervi,deschid capota,pornesc iar motorul si o accelerez pana la 4-5000 de ture.Mergea perfect,statea la ralanti,nu intrerupea deloc.
Am facut plinul din nou si am bagat si un aditiv pentru curatarea injectoarelor.
Eu m-am gandit ca s-ar putea sa fie problema din busonul rezervorului.Acelasi raspuns l-am primit si de la un prieten pe care l-am sunat sa-i cer o parere si care mi-a spus ca a patit acelasi lucru.
Dupa ce am alimentat,am plecat spre Brasov,am umblat pe acolo,m-am intors la Constanta-masina a mers perfect.
A mai patit cineva asa ceva?As vrea sa-i fac un test,poate o fi canistra de carbon.

This post has been edited by cristio_79: 1 Sep 2008, 12:00


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fantomas
post 1 Sep 2008, 14:09
Post #2


Nesuferit


Group: Members
Posts: 186
Joined: 27 February 08
From: Bucuresti




si la mine se opreste motorul in mers ... dar la mine nu pierde din putere ... cand apas ambreajul ciupesc frana si schimb intr`o treapta inferioara se opreste motorul
am fost la prietenul meu mecanic rolleyes.gif ... si i`am spus ce probleme am ... si mi`a zis ca e de la regulatorul de aer ... l`am dat jos ... si la curatat ca era plin de mizerie , ulei etc ... si a zis ca nu o sa mai am probleme
inca nu am plecat cu masina ... dar daca e sa imi mai faca sau nu probleme ... o sa postez

du`te si vezi daca e de la regulatorul de aer ... si daca nu ... probabil sa fie de la bobina de inductie ... nu stiu exact smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2004 - B 86 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Sep 2008, 14:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Masina am verificat-o inainte sa plec de acasa.A mers perfect tot drumul si in Otopeni a facut figura fara nici un fel de avertisment,ca sa zic asa.Aveam 60-70 km/h si am simtit dintr-o data cum incepe sa incetineasca.Eu calcam acceleratia si turatia scadea.Din a-IV-a am bagat a-III-a,s-a turat pe moment,apoi iar a inceput sa scada pana s-a oprit.Exact simptomele ca atunci cand se termina benzina,doar ca nu dadea in nas.
La ralanti statea perfect,nu intrerupea,nici nu se simtea motorul,se tura la 4-5000 de ture pe loc fara probleme,doar in mers facea figura.
Dupa ce am alimentat din nou,am plecat si nu a mai facut nici o problema de atunci.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 1 Sep 2008, 14:44
Post #4


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




Mda,pare sa fie motorasul pas-cu-pas,cred ca trebuie curatat.Curatat o data cu corpul clapeta.Si ar fi o idee buna sa schimbi si filtrul de aer,sa schimbi si bujiile cu tot cu fise si sa curesti si senzorul de turatie.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 Sep 2008, 14:57
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Dupa cum am spus si mai sus,masina a fost verificata foarte atent inainte sa plec la drum.Motorasul era curat,filtrul de aer a fost suflat deoarece era aproape nou,distanta bujiilor verificata.
Problema era din alimentare in mers.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 4 Sep 2008, 12:04
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




pompa de benzina obosita oare?
din cate am citit pe forum simptomele s`ar putea sa fie aceleasi in cazul in care se infunda orificiul fara furtun al canistrei de carbon.
eu as cauta si vreun fir de masa intrerupt, as da cu spray de contacte pe toate mufele.
bafta si sper sa postezi ce probleme ai gasit si ce solutii ai aplicat.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 4 Sep 2008, 23:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu cred sa fie pompa de benzina,cu toate ca m-am gandit si la ea.Nu cred ca mai ducea 700 de kilometri.Raman la parerea ca s-a intamplat ceva cu canistra de carbon si cu circuitul de recuperare a vaporilor de benzina.
Masina mergea perfect daca o lasam la ralanti si se si tura pe loc.Problemele apareau in sarcina.
Nu prea am timp sa merg sa-i fac un test si oricum merge foarte bine acum.Si-a revenit imediat cum i-am scos busonul rezervorului si i-am facut din nou plinul.
De la Constanta in Otopeni "consumase" 2 sau 3 liniute,nu mai stiu exact.Au intrat cam 12-13 litri de benzina.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Apr 2009, 19:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Revin cu problema mea.
Dupa ce am trecut iarna cu bine, masina comportandu-se foarte bine, astazi problema a lovit din nou si mult mai "agresiv". De data aceasta la un drum Constanta-Medgidia. La dus s-a oprit doar de trei ori, dar la intors, cred ca am facut 50 de porniri, uneori nici un kilometru nu mergea si se oprea motorul.
Face cam ca o Dacie pe carburatie, "da in nas" de cateva ori, incepe sa piarda putere cu pedala de acceleratie apasata, retrogradez in treapta inferioara, se tureaza tare pe moment, dupa care incepe sa piarda puterea si tot asa pana ajung in treapta a doua, dupa care o scot din viteza si las sa se opreasca motorul. I-au contactul si il pun imediat, pornesc, merge foarte bine pana in a IV-a sau a V-a, dupa care incepe iar distractia de mai sus.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 21 Apr 2009, 19:49
Post #9


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




adica se opreste motoru si daca o ti la blana?? 6000 rpm?
trebuia sa o pornesti si sa mergi cu ea numai la blana poate nu se mai oprea


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Apr 2009, 19:55
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Nu am cum sa o tin la 6000 pentru ca nu se poate, eu calc pedala la fund si turatia scade.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 21 Apr 2009, 20:00
Post #11


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




in ce treapta de viteza si la ce viteza? nu pot sa cred ca mergeai cu 70 km/h intra II-a la blana si scade turatia pana moare...sigur aveai benzina? laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 21 Apr 2009, 20:05
Post #12


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Eu cred că vreun senzor e vinovat.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Apr 2009, 20:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(andr3y_yoo @ 21 Apr 2009, 21:00)
in ce treapta de viteza si la ce viteza? nu pot sa cred ca mergeai cu 70 km/h intra II-a la blana si scade turatia pana moare...sigur aveai benzina? laugh.gif
*


Chiar asa batut in cap nu sunt sa merg fara benzina, de cand o am, daca am lasat-o de doua ori sa se aprinda becul, in rest numai cu minim jumatate de rezervor merg.
In vara mi-a facut figura cu rezervorul aproape plin, acum aveam doua liniute.
Exact asa se intampla, dau treapta inferioara, pe moment se tureaza la peste 3500 ture, dupa care moare, chiar daca eu apas pedala pana la fund.

QUOTE(MAERSK @ 21 Apr 2009, 21:05)
Eu cred că vreun senzor e vinovat.
*


Asa mi-a zis si cineva de pe forum care mi-a facut diagnosticarea in toamna la o intalnire, dar acum nu stiu ce sa mai cred. Pe laptop nu a dat nici un fel de eroare atunci. As vrea sa masor presiunea in rampa de injectoare si debitul pompei, dar nu stiu daca ma duce pana la service.

This post has been edited by cristio_79: 21 Apr 2009, 21:44


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Apr 2009, 20:31
Post #14


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




supapa eletromagnetica care intrerupe si nu accesul de vapori dinspre rezervor canistra si motor daca ar fi dusa atunci nu-ti sta nici la relantii si sacada urcand in ture scazand la 500 de ture. Senzorul de detonatie s-ar putea sa nu ai avans sau pompa de benzina . Daca ar fi bobina de inductie ti s-ar opri definitiv motorul sau ar functiona in 2-3 pistoane si oricum s-ar duce si ar urca si in mers peste 3200 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 21 Apr 2009, 20:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Cand merge masina, baga o mana si trage de firele de la senzorul de turatie care e cocotat pe motor deasupra volantei, in partea dreapta a motorului!

Problema asta nu e noua! Cu siguranta s-a mai discutat de ea! Se rezolva prin inlocuirea firelor sau a senzorului daca nu se poate altfel!








--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 21 Apr 2009, 20:47
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




La relanti sau la 5000 de ture cu masina pe loc nu face probleme. Apare doar in sarcina beleaua. Pot sa o tin turata juma' de zi pe loc, iar la ralanti nici nu se simte, nu are nici un fel de intrerupere.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Apr 2009, 20:57
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




http://www.daciaclub.ro/Nu-mai-trage-t1419...ml#entry1831436 se vorbea aici ca nu trage si se pare sa nu fie de vina printre altele si senzorul de detonatie .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicorbos
post 22 Apr 2009, 09:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 720
Joined: 3 December 07
From: brasov




incearca sa o probezi cu o alta bobina de inductie, mie mi s-a ars bobina dupa ce am spalat motoru` si am avut aproximativ aceleasi simptome


--------------------
dacia solenza rapsodie 2003 - bv 87 car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Xelin
post 22 Apr 2009, 09:25
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 12 April 09




aproape aceeasi problema am avut-o si eu ....
-unu la mana incearca sa cureti fisele in interior cu o surubelnita infasurata intr-o carpa .... curata si capetele la bujii si pe o parte si pe alta .... da cu spray de contact ... incearc-o si vezi daca mai face ....
-doi la mana curata clapeta de acceleratie ... cu tot cu corp ... e posibil sa se fii adunat multa mizerie ...
-schimba sau ce-l putin curata si senzorul de volanta(turatie) si daca si dupa toate astea mai are aceleasi simptome ... mai venim cu idei ...
-tot ce am zis e simplu si nu implica o suma mare de bani de investit ... eu am incercat asa si mi-am rezolvat problema ... sper sa-ti fie de folos


--------------------
Solenza Solenza nu stiu - b74hen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 22 Apr 2009, 09:30
Post #20


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




eu am avut aceleasi simptome cand mi s-a dus catalizatorul smile.gif
nu este bobina, (am avut-o si pe asta) se paote tura dar se opreste in mers.

la catalizator dus nu mai creste in turatii decat daca ii scoti sonda

eu l-am schimbat la auto nesti cu 900 ron in toamna.


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 22 Apr 2009, 09:48
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O sa plec mai tarziu sa-i fac o diagnosticare.
Aseara mi-a mai spus cineva de catalizator, dar imi vine destul de greu sa cred treaba asta, dar totul este posibil. Masina a mers cu benzina buna, nu a fost lovit.
Cum am spus si mai sus, cand masina este pe loc se tureaza pana ii ies pistoanele prin capota, problema apare in sarcina, in treptele superioare, a IV-a si a V-a, in cele inferioare se infige, are demaraje.


L. E. - impresii dupa doua testari:
- prima facuta la un prieten electrician care are un tester Bosch - nici o eroare, masina este in parametri;
- a doua facuta la un service care detine CLIP-ul - nici un fel de eroare. Electricianul de aici mi-a demontat aproape toate mufele instalatiei din compartimentul motor, a curatat tot corpul clapeta (motorasul nu era murdar), control relee, s-a jucat cu pompa folosind CLIP-ul.
Explicatia (care mie nu mi-a convenit) a fost ca mufa injectorului 4 ar fi avut momente cand nu facea contact bine si ar fi mers in 3. A tinut-o cam o ora pe tester, a tot studiat-o in fel si chip. L-am intrebat daca pot merge la drumuri lungi fara teama de a ramane iar in drum si mi-a spus ca "da".
Dupa testare am mers si la mecanicii de la o alta hala sa le spun ce a iesit si unul din ei l-a cam contrazis putin, in sensul ca mi-a spus cam acelasi lucru la care ma gandisem si eu. Adica pompa are momente cand se blocheza sau se intampla ceva si nu mai baga presiunea care trebuie. In schimb, electricianul spunea ca daca era pompa, ar fi facut tot timpul sau ar fi crapat de tot.
Impresii dupa toata operatiunea: motorul parca trage mai bine la turatii de peste 2500 de ture, am facut o proba si nici nu am simtit-o cand a ajuns la 100-110 km/h in a patra.
Astept acum un drum mai lung sa vad daca raman iar cu ochii in soare.

This post has been edited by cristio_79: 22 Apr 2009, 19:43


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pskint25
post 24 Apr 2009, 09:40
Post #22


Membru de ieri pe maine


Group: Members
Posts: 500
Joined: 15 June 07
From: Aproape




pe clip sau alte diagnoze nu vezi daac e sparta ceramica in catalizator. sesizeaza doar nivelul de oxigen dupa/inainte de el (nu stiu exact unde). mi s-a spus ca ceramica se poate sparge la contraste de temperatura (forja-se incinge-iei o balta-se sparge) si obturand evacuarea da aer inapoi in motor, arderea nu mai e completa samd... si nu face tot timpul ca cioburile se isca prin el... sper sa nu fie de la asta... bafta!


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1.4 MPi... vreau RS - B81PSK
Always ahead!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neny_gty
post 24 Apr 2009, 14:14
Post #23


membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 27 October 08




Am un prieten care a avut aceleasi probleme ca si tine, doar ca are o alta marca de masina, a facut teste peste teste a schimbat mai tot ce ar putea cauza problemele, cu timpul sa agravat si cand i-a fost "lumea mai draga" nu a mai pornit deloc, a fost la reprezentanta si avea bulit un injector, dupa ce l-a inlocuit a fost totul ok. tie ce ti-ar mai ramane de verificat? pompa de benzina, catalizatorul si injectoarele, nu?
Sa ne tii si pe noi la curent


--------------------
dacia solenza 2005 / europa+
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Apr 2009, 15:23
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Catalizatorul eu il scot din discutie 95% deoarece nu sunt genul care sa omoare masina, prin balti nu am trecut, benzina buna a vazut, lovituri nu a luat.
Al doilea electrician care a testat-o cu CLIP-ul mi-a zis ca mufa injectorului 4 avea momente cand se misca sau nu facea contact bine, eu nu prea am inghitit explicatia si raman la ideea pe care mi-a spus-o si mecanicul ca ar fi din pompa. Presupun ca daca era un injector de vina, ar fi mers in 3, nu se oprea ca si cum nu mai avea benzina. Electricianul a facut si o proba, scotand mufele de la fiecare injector in timp ce motorul mergea si se vedea ca functioneaza toate. Acum merg pe mana lui, mi-a spus ca pot pleca fara griji la drumuri lungi.
Daca mai face figura dau rezervorul jos.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 24 Apr 2009, 15:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




De ce nu masori cu un manometru presiunea pompei de benzina?



--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
macOlabor
post 24 Apr 2009, 18:54
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 April 09




Catalizatorul sigur nu e ..al meu era varza..nu se oprea masina
dar peste 100km/h nu mai tragea, se infunda cu ceramica , dar nu s-a oprit niciodata, la motorasul-de la corpul clapeta te-ai uitat?
mufa de la senzorul de turatie e intacta.Cineva avea probleme de genul ca in timpul mersului nu facea contact, era mufa aia compromisa.
Vezi de la ceva electric firele de masa..?

This post has been edited by macOlabor: 25 Apr 2009, 18:44


--------------------
Snova Snova 2001 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 24 Apr 2009, 19:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




QUOTE(ianacosti @ 24 Apr 2009, 16:41)
De ce nu masori cu un manometru presiunea pompei de benzina?
*


Pentru ca pe unde m-am dus si pe cine am intrebat, ba a zis ca nu are, ba ca e stricat. O sa mai vad la un alt service, cred ca la Bosch Car Service, la reprezentanta nu prea vreau ca nu ma lasa sa stau langa masina.
Vreau sa masor si presiunea in rampa, dar si debitul.
Tot ce tine de mufe, relee, senzori din compartimentul motor a fost curatat, inclusiv corpul clapeta si motorasul pas cu pas.

This post has been edited by cristio_79: 24 Apr 2009, 19:51


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nec
post 26 Apr 2009, 02:55
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 372
Joined: 11 February 08
From: Constanta




Si mie mi sa intamplat sa mi se opreasca in mers ruland cu 110 km/ora pe autostrada spre Bucuresti la dus mi-a facut doar odata si cand am ajuns prin bucuresti si eram oprit la semafor am observat ca pompa de benzina nu se auzea mergand normal si la intoarcere dupa vreo 30 de km a inceput iar aceleas simptome sa piarda din putere si sa moara de tot ,dupa ce am pornito dupa 10 km la fel aproape de o parcare am pornit iar si am mers pana in parcare am miscat putin de mufa de la calculator si de releie crezand ca nu face contact vrun releu sau mufa de la calculator si nu am mai avut probleme pana la constanta. Eu cred ca un releu nu facea contact cum trebuie


--------------------
Solenza Scala 2003 - CT -- PMR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 27 Apr 2009, 15:58
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Azi iar mi-a facut figuri la un drum mai lung. Maine merg sa caut pompa. Mecanicii mi-au spus sa cumpar doar pompa electrica, nu tot ansamblul, pentru ca nu are rost.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 27 Apr 2009, 16:37
Post #30


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Nu cred sa gasesti doar parti din pompa...
Parca era cam 250 lei cu totul - ce include si filtru nou. Eu mai degraba as schimba cu totul daca as fi in locul tau.

Zici ca ai curatat deja mufele la releul pt pompa de benzina, nu ? E langa baterie, mai spre amortizor stanga...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:10
Forum Renault