Problema pornire, dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Problema pornire, dacia 1310
den100 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 12 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1310
1986
|
|||
mitu2002 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
o problema asemanatoare o am si eu dar la mine e un pic diferit comportamentul
si anume ... pe benzina daca sta fara sa fie pornita mai mult de 24 de ore nu o ia nici cu slujbe desi am o baterie supra dimensionata 85A care invirte de o ia naiba tot nu porneste, toata tarasenia a inceput dupa ce s-a facut stringerea chiuloasei si reglarea culbutorilor la 500 km senzatia mea e ca nu ajunge benzina in pistoane exceptie facind pistonul 4 la care gasesc bujia uda dupa citeva pedale, daca inlocuiesc bujia de la 4 porneste dar foarte greu cu pedala apasata la fund si foarte neregulat in primele 10-20 sec ce masuri am luat .. 1 schimbat fise si capac delcou, reglat avansul pe 0 inspectat bujiile , verificat stringere at11 cu senzor pe bobina, verificat curatat masa generala de pe aripa dreapta, verificat bobina .. scinteie ok albaatra 2 reglat nivel in carburator la baza pantei,schimbat ambele jigloare din cnc si ciocul , verificat , curatat jigleorul de benzina reglat amestec urmatorul pas ar fi reglalea culbutorilor mai largi pentru ca se pare ca masina mea nu prefera reglajul standard, pina sa am problema cu garnitura am avut culbutori reglati la 20A si25 E si nu aveam probleme cu pornire nici pe gaz nici pe benzina |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
den100 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 12 ![]() |
confirm pornirea intrerupta in primele 10 sec, zilele astea o sa reglez tot carburatorul, schimb capac delcou, verificat mase si bobina si revin cu detalii
Multumesc pentru raspuns. This post has been edited by den100: 4 Dec 2012, 11:12 |
--------------------
dacia
dacia 1310
1986
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.236 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pompa de benzina (sau cel putin membrana) e pe ducã.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca ii pui benzina si pleaca imediat atunci nu ai benzina in carburator ori pompa e de vina ori jigleru ala cu bila, eventual incearca sa o amoesezi inainte daca ai coada la pompa si vezi daca pleaca , mai poate fi si corpul superior al pompei , supapele defecte
This post has been edited by bygy007: 4 Dec 2012, 12:56 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
den100 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 12 ![]() |
Salutare, am umblat weekendul asta la ea: problema pornirei s-a rezolvat prin schimbarea pompei de benzina si reglarea carburatorului dar a intervenit alta buba mult mai grava: am blocu motor crapat
![]() ![]() Am pus si niste poze sa exemplific mai bine. Multumesc pentru raspunsuri. Numai bine. Attached thumbnail(s) Fotografie_0297__640x480_.jpg ( Size: 144.08k ) Number of downloads: 943 Fotografie_0298__640x480_.jpg ( Size: 132.32k ) Number of downloads: 1047 Fotografie_0299__640x480_.jpg ( Size: 129.28k ) Number of downloads: 1023 Fotografie_0300__640x480_.jpg ( Size: 128.96k ) Number of downloads: 982 Fotografie_0301__640x480_.jpg ( Size: 139.55k ) Number of downloads: 991 Fotografie_0302__640x480_.jpg ( Size: 147.32k ) Number of downloads: 275 Fotografie_0303__640x480_.jpg ( Size: 147.78k ) Number of downloads: 259 |
--------------------
dacia
dacia 1310
1986
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
crapatura e cam grava , nu se va mai putea strange bine chiulasa, a crapat la filetul surubului
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dacia98 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 25 February 11 ![]() |
DEN100
Si a mea tot asa a fost crapat acum un an (si in fata si inspate)am sudat-o in fonta si nu mi-a crapat mai departe, dar am dat jos chiuloasa, si dupa sudura am curatat acolo sa fie drept. De atunci n-am avut probleme la ea Incearca sa-o sudezi.,... Bafta |
--------------------
Dacia
dacia
98 berlina
- -----------------
|
|
den100 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 4 December 12 ![]() |
Din ce am mai citit aici pe forum am hotarat sa incerc mai intai varianta cu poxipol ...credeti ca e suficient de rezistent sa tina?
Deci o sa procedez in felul urmator: polizat crapatura in forma de "V" dat gaura unde se termina, degresat si aplicat poxipol? Si daca sudez trebuie neaparat data jos chiloasa? sunt sanse sa ard garnitura daca sudez asa? Astept raspunsurile voastre fiindca in weekend o sa ma apuc de ea. Multumesc frumos. Numai bine. This post has been edited by den100: 10 Dec 2012, 20:50 |
--------------------
dacia
dacia 1310
1986
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#10
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
den100 nu tine cu poxipol,(ala este bun pentru coada de lopata,ca in reclame)sunt diferente de temperatura,cand cald cand rece si se va dezlipi,singura solutie sudura blocului,sau altu din dezmembrari
ai PM cu sa-l faci |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
La mine s-a rezolvat in buna parte problema intr-un fel , la vro 2 zile dupa ce am postat a crapat electromotorul , nu mai vroia sa invirta deloc
l-am dat jos si am gasit firele de legatura de la perii aproape carbonizate,schimbat perii schimbat bucse uns bine axul doar in zona de contact cu bucsa si pus inapoi pe masina , Am rugat un vecin sa dea la cheie si am observat ca fura curent la borna de la starter , ce la care vine firul de la baterie , am bandajat borna respectiva cu jumatate de rola de scoci si s-a rezolvat deocamdata problema , asera dupa mai bine de 48 de ore a pornit la a doua cheie la -11 grade chestia e ca am gasit niste scurgeri destul de semnificative de curent la fisele de urziceni care au o saptamina, probabil ca pe lumina nu se vede bine daca fura curent sau nu dar pe intuneric am ramas gura casca , doar o fisa din 5 nu prezenta problema asta retu toate aveau pierderi de scinteie mai ales daca treceau una pe linga alta sau pe linga ceva furtune sau metal , cel mai clar fura la fisa de la cil 4 de la capatu care intra in delcou la furtunu care vine de la aeroterma si de la mustiucul de izolare al bujiei la suportu alternatorului iar fisa centrala corenta de mai mare dragu Pina la urma am pus o combinatie de fise de la vro 3 seturi si in sfirsit am si eu relantiul ok fara trepidatii si tuse Trebuie neaparat sa caut un set de fise tesla ca cele rominesti sint de toata jena This post has been edited by mitu2002: 12 Dec 2012, 11:57 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Andyno |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
Am montat si eu GPL de 1 saptamana..sunt super multumit de consum si de cum merge masina. Merge mult mai bine pe GPL.
Ce nu mi place este ca si cu motorul cald porneste cam greutz pe gaz. Am ajuns ieri dimineata la birou si am uitat sa o dau pe benzina. Am incercat pe gaz dar nici o sansa..nici un svac nimic. Cred ca sunt povesti aia care zic ca porneste la prima cheie si pe gaz iarna...nu prea are cum. Pe benzina la -38 grade sus prin munti dupa doua pedale porneste la sfert...mai repede decat un logan pe bezina. Pe benzina nu am nici o problema ....dar nu stiu care i treaba cu gazul si cu motorul cald...porneste cam greut. bobina noua duceler, bujii noi sinterom, fise noi originale de pitesti (nu am mai vrut siliconate ca sunt varza) lulea noua, capac dercou duduco, platina noua duduco,baterigie noua, radiator nou, antigel nou...toate astea le am cumparat acum 1 saptamana, This post has been edited by Andyno: 12 Dec 2012, 12:09 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
val2011 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
QUOTE(Andyno @ 12 Dec 2012, 12:04) bobina noua duceler, bujii noi sinterom, fise noi originale de pitesti (nu am mai vrut siliconate ca sunt varza) lulea noua, capac dercou duduco, platina noua duduco,baterigie noua, radiator nou, antigel nou...toate astea le am cumparat acum 1 saptamana, Bujiile sinterom sunt varza. Cine ti-a spus ca fisele siliconate sunt varza? This post has been edited by val2011: 12 Dec 2012, 14:27 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
Pina s se inpuste garnitura de chiuloasa si sa umblu la reglaje si alte cele a mea pornea la -5 grade pe gpl fara probleme , invirtea un pic mai mult dar in final o lua de la prima cheie
Acum nu pot sa ma mai laud cu asta pentru ca abia o ia pe benzina , probabil dupa sarbatori o sa dau jos filtrul si vaporizatorul sa le fac o curatire generala si eventual sa umblu la reglajul de la relantii pentru ca surubul e bont in virf(probabil virf rupt) si nu regleaza cum trebuie O intrebarica am pentru cunoscatori Fise in oras am gasit doar de urziceni sau tesla pt injectie , oare cele pentru injectie nu merg folosite si pe carburatie? |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Andyno |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
Eu am schimbat in fiecare an fisele TESLA SILOCONATE ptr ca rugineau pe intrerior si erau vai de mama lor. Cand trageam de sa o scot de la bujie, practic se rupea fisa.
Bujiile sinterom nu sunt bune ? atunci de recomandati? ptr gaz.. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
bujii brisk 15 yc sau ngk bp 6 hs,
nu sunt povesti, filmez daca vrei cum o ia pe gaz pe ger, nu trebuie dat drumul la cheie la primele explozii, o cheie mai lunga putin pt mitu, pt injectie sunt doar 4 fise, centrala lipseste, dar o poti potrivi una care ai buna urziceni nu-ti recomand, mai bine unele de cluj fara rezistenta |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
QUOTE pt mitu, pt injectie sunt doar 4 fise, centrala lipseste, dar o poti potrivi una care ai buna urziceni nu-ti recomand, mai bine unele de cluj fara rezistenta Aia centrala e ok fara pierderi , ce ma nelamureste pe mine la cele pt injectie e tipul mufei care intra in capacul delcoului (ma refer la partea metalica ) care e jumatate ca si diametru fata de cele clasice In ce priveste bujiile eu tot la sinterom am ajuns , in principal din cauza ca numai dastea gasesc local, sincer mi se par ok si nu am avut probleme cu ele pina acum In ultimele 2 zile de cind am minarit fisele sa nu mai fure curent am pornirea la prima cheie pe benzina ![]() This post has been edited by mitu2002: 13 Dec 2012, 11:08 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
Andyno |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
krapcarasu -
am gaz de 1 saptamana...nu prea ma pricep la reglaje. Masina merge perfect si consuma super bine...a iesit noxe de injectie. Instalatia este reglata de ce i de la service. problema este cand opresc undeva mai mult 10 minute nu vrea sa porneasca deloc pe gaz, nu inteleg dc. Am fost si la electrician si totul este ok pe partea de electrica. Nu i vine gaz ? am pus cheia de 3 ori...cu motorul cald nu vrea sa porneaca pe gaz.. bobina duceler noua, fise, condesator, platina, sa schimb bujiile ? This post has been edited by Andyno: 16 Dec 2012, 00:11 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
vezi sa nu ai debit mare de gaz,fa reglajele u mtoda de pe forum si nu o sa ai probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu cred sa nu-i vina , mai degraba e prea mult, porneste cu comutatorul pe mijloc , dai pe gaz cand vezi ca o ia
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Andyno |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
o sa incerc azi si asa...
la voi pe gaz, scoate abur precum o locomotiva? Pe gaz scoate la abur de zici ca am motor pe abur ![]() la semafor seara daca o accelerez mai tare nu i mai vad pe pe ala din spate ![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pregateste o garnitura de chiulasa ,iti spun din experienta ,asa era si la mine si am zis sa o desfac si intradevar garnitura era arsa destul de bine si de atunci nu mai am probleme
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ionutz_87 |
![]()
Post
#23
|
![]() ionutz_87 Group: Members Posts: 1.029 Joined: 21 February 09 From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt) ![]() |
QUOTE(ghitza @ 16 Dec 2012, 14:06) pregateste o garnitura de chiulasa ,iti spun din experienta ,asa era si la mine si am zis sa o desfac si intradevar garnitura era arsa destul de bine si de atunci nu mai am probleme ai dreptate.eu am luat papucul cu gaz pe ea dar fara revizie de cand a fost montat cred 3 ani si de curand am vazut ca am spuma pe capacul de la culbutori,doar ca nu se vede pierderi de antigel sau bule in vas.mai mult ca sigur garnitura(presupun). |
--------------------
RENAULT
CLIO
2003/LB0C5/CLIO
- IF 03 DAP Grand scenic 2004 1.6
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
Problema mea cu pornirea s-a mai indreptat , porneste ok acum dar dupa pornire am un mers foarte neregulat, o sa incerc sa ii fac un nou reglaj la culbutori , mai lejer , in trecut aveam 0,20 A cu 0,25 E si mergea masinuta bine
O alta chestie , am avut simbata sera de facut un drum si cum m-a prins viscolul am fost nevoit sa merg mai incet , max 60 chestia e ca in trepta a 4 la 60 facea ca toate cele motoru , dadea in nas de mai mare dragu si se bilbiia , la fel facea si in treapta 3 sub 50, daca ridicam un pic viteza peste 60 in tr 4 si peste 50 in tr 3 disparea fenomenul,cartonul pus la locul lui pe jumatate de radiator in dreptul carbului ca sa inlatur posibilitatea de jivraj,am sesizat ca am un mic fisit pe la jumatatea cursei cind calc frina , posibil sa fi cedat ceva pe la servo(membrana?) This post has been edited by mitu2002: 17 Dec 2012, 15:06 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
jivraj de gaz la carburator nu ai cum sa patesti daca e plamanul caldut cat de cat;daca ai aer tras pe la servo nu incerca sa reglezi nimic pana rezolvi
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
ghitza |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Azi am observat ca urca apa pana la 90 si caldura ioc dupa care scade pe ceas si vine caldura ,sa fie termostatu sau garnitura de chiulasa?eu inclin catre termostat
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 17 Dec 2012, 19:10) Azi am observat ca urca apa pana la 90 si caldura ioc dupa care scade pe ceas si vine caldura ,sa fie termostatu sau garnitura de chiulasa?eu inclin catre termostat vezi ca s-ar putea sa nu fie bine aerisita instalatia sau iti prinde aer. Incerca in felul urmator, scoti furtunul din vasul de expansiune si sufli pe el, daca in timp ce sufli se ''duce'' inseamna ca iti pierde pe undeva si prinde aer daca opune rezistenta e bine. |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
Da cred ca trage un pic de aer fals pe la servo , probabil membrana e fisurata .... ca si observatie cind calc frina pina la fund am o crestere a relantiului cu aprox 200 de ture si un mers un pic mai neregulat inafara de asta frina are un mic prag , pina pe la jumatatea cursei pedalei nu fisiie dar nici nu frineaza dupa ce trec de jumatatea cursei incepe sisiiala si tine binisor frina (acu nu prea pot sa testez bine ca oricum e cam patinuar pe jos)
Ce ma deranjeaza este neregularitatea relantiului atit pe gaz citsi pe benzina si faptul ca pe gaz cam tuseste cind merg sub 2000 de ture, mai ales in treptele 3 si 4 , face un pic si in tr a 2 a dar e aproape insesizabil Pe gaz nu comut decit cind acul trece pe zona alba si probat cu mina pe vaporizator este caldut Dupa sarbatori o sa incerc sa schimb si tulumba de la servo , am fost la un mecanic si i-am aratat cu fisiie cind calc pedala si zicea ceva de nus ce inel de cauciuc care etanseza pistonul de la pedala si ca sa o las asa ca si a lui tot asa face de 3 ani si alte dastea .....i-mi venea sa ii zic vro 2 dalea drepte |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
porneste direct pe gaz , eu de exemplu nu am rezervor de benzina montat
This post has been edited by krapcarasu: 18 Dec 2012, 12:47 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Andyno |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
am rezolvat problema la pornire pe gaz fie cald motorul sau rece. Platina era lipita
![]() alearga masinuta pe gaz acum de rupe...gata cu intreruperi sau alte probleme ..merge mult mai bine pe gaz decat pe benzina..ca o injectata ![]() sa caut prin magazin aprindere cu senzor gotronic sa vad cum se comporta. in legatura cu aburul...: nu este de la garnitura ptr ca pe benzina scoate abur normal..foarte putin, dar pe gaz ca o locomotiva. apa nu a fiert nici o data, in borcan nu face bule, lichid de racire nu pierd... am mers in 3500 ture o ora si nu a crescut apa..mergea ok. This post has been edited by Andyno: 19 Dec 2012, 00:04 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 09:29 |