DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema pornire, dacia 1310

den100
post 4 Dec 2012, 00:28
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 December 12




Salutare,

am si eu o problema la dacia mea si am hotarat sa va cer ajutorul vostru deoarece sunt convins ca o sa primesc raspunsuri folositoare!
De ceva vreme porneste foarte greu, am desfacut si curatat carburator, bujiile au culoare maro deschis, am schimbat platina, curatat delcou, dupa ce dau la automat 1 min si ceva scot bujiile si toate sunt uscate si nu da nici macar un rateu?!? daca ii pun cu seringa benzina in capul pistoanelor o ia imediat si dupa ce se incalzeste porneste bine(putin cam greu dar porneste).Ce poate sa fie?? Carburatie sau aprindere?

Multumesc.
Numai bine.


--------------------
dacia dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 4 Dec 2012, 10:05
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




o problema asemanatoare o am si eu dar la mine e un pic diferit comportamentul
si anume ... pe benzina daca sta fara sa fie pornita mai mult de 24 de ore nu o ia nici cu slujbe desi am o baterie supra dimensionata 85A care invirte de o ia naiba tot nu porneste, toata tarasenia a inceput dupa ce s-a facut stringerea chiuloasei si reglarea culbutorilor la 500 km senzatia mea e ca nu ajunge benzina in pistoane exceptie facind pistonul 4 la care gasesc bujia uda dupa citeva pedale, daca inlocuiesc bujia de la 4 porneste dar foarte greu cu pedala apasata la fund si foarte neregulat in primele 10-20 sec
ce masuri am luat ..
1 schimbat fise si capac delcou, reglat avansul pe 0 inspectat bujiile , verificat stringere at11 cu senzor pe bobina, verificat curatat masa generala de pe aripa dreapta, verificat bobina .. scinteie ok albaatra
2 reglat nivel in carburator la baza pantei,schimbat ambele jigloare din cnc si ciocul , verificat , curatat jigleorul de benzina reglat amestec
urmatorul pas ar fi reglalea culbutorilor mai largi pentru ca se pare ca masina mea nu prefera reglajul standard, pina sa am problema cu garnitura am avut culbutori reglati la 20A si25 E si nu aveam probleme cu pornire nici pe gaz nici pe benzina


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
den100
post 4 Dec 2012, 11:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 December 12




confirm pornirea intrerupta in primele 10 sec, zilele astea o sa reglez tot carburatorul, schimb capac delcou, verificat mase si bobina si revin cu detalii

Multumesc pentru raspuns.

This post has been edited by den100: 4 Dec 2012, 11:12


--------------------
dacia dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 4 Dec 2012, 11:57
Post #4


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.236
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pompa de benzina (sau cel putin membrana) e pe ducã.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 4 Dec 2012, 12:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca zici ca ii pui benzina si pleaca imediat atunci nu ai benzina in carburator ori pompa e de vina ori jigleru ala cu bila, eventual incearca sa o amoesezi inainte daca ai coada la pompa si vezi daca pleaca , mai poate fi si corpul superior al pompei , supapele defecte

This post has been edited by bygy007: 4 Dec 2012, 12:56


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
den100
post 9 Dec 2012, 15:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 December 12




Salutare, am umblat weekendul asta la ea: problema pornirei s-a rezolvat prin schimbarea pompei de benzina si reglarea carburatorului dar a intervenit alta buba mult mai grava: am blocu motor crapat sad.gif mad.gif si curge lichidul de racire pe acolo .. banuiesc ca de la frig ca alt cumva nu imi explic .. pe asta cum o mai rezolv? eu m-am gandit sa il sudez ca alta varianta nu prea am... decat sa il schimb ....asadar cum ar etansa mai bine sudat sau cu vreo solutie rezistenta la temperatura?
Am pus si niste poze sa exemplific mai bine.

Multumesc pentru raspunsuri.
Numai bine.

Attached thumbnail(s)
Fotografie_0297__640x480_.jpg ( Size: 144.08k ) Number of downloads: 943
Fotografie_0298__640x480_.jpg ( Size: 132.32k ) Number of downloads: 1047
Fotografie_0299__640x480_.jpg ( Size: 129.28k ) Number of downloads: 1023
Fotografie_0300__640x480_.jpg ( Size: 128.96k ) Number of downloads: 982
Fotografie_0301__640x480_.jpg ( Size: 139.55k ) Number of downloads: 991
Fotografie_0302__640x480_.jpg ( Size: 147.32k ) Number of downloads: 275
Fotografie_0303__640x480_.jpg ( Size: 147.78k ) Number of downloads: 259


--------------------
dacia dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 9 Dec 2012, 15:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




crapatura e cam grava , nu se va mai putea strange bine chiulasa, a crapat la filetul surubului


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 10 Dec 2012, 18:30
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




DEN100
Si a mea tot asa a fost crapat acum un an (si in fata si inspate)am sudat-o in fonta si nu mi-a crapat mai departe, dar am dat jos chiuloasa, si dupa sudura am curatat acolo sa fie drept.
De atunci n-am avut probleme la ea
Incearca sa-o sudezi.,...
Bafta


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
den100
post 10 Dec 2012, 20:49
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 4 December 12




Din ce am mai citit aici pe forum am hotarat sa incerc mai intai varianta cu poxipol ...credeti ca e suficient de rezistent sa tina?
Deci o sa procedez in felul urmator: polizat crapatura in forma de "V" dat gaura unde se termina, degresat si aplicat poxipol?
Si daca sudez trebuie neaparat data jos chiloasa? sunt sanse sa ard garnitura daca sudez asa?
Astept raspunsurile voastre fiindca in weekend o sa ma apuc de ea.

Multumesc frumos.
Numai bine.

This post has been edited by den100: 10 Dec 2012, 20:50


--------------------
dacia dacia 1310 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 10 Dec 2012, 21:13
Post #10


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




den100 nu tine cu poxipol,(ala este bun pentru coada de lopata,ca in reclame)sunt diferente de temperatura,cand cald cand rece si se va dezlipi,singura solutie sudura blocului,sau altu din dezmembrari
ai PM cu sa-l faci


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 12 Dec 2012, 11:56
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




La mine s-a rezolvat in buna parte problema intr-un fel , la vro 2 zile dupa ce am postat a crapat electromotorul , nu mai vroia sa invirta deloc
l-am dat jos si am gasit firele de legatura de la perii aproape carbonizate,schimbat perii schimbat bucse uns bine axul doar in zona de contact cu bucsa si pus inapoi pe masina ,
Am rugat un vecin sa dea la cheie si am observat ca fura curent la borna de la starter , ce la care vine firul de la baterie , am bandajat borna respectiva cu jumatate de rola de scoci si s-a rezolvat deocamdata problema ,
asera dupa mai bine de 48 de ore a pornit la a doua cheie la -11 grade
chestia e ca am gasit niste scurgeri destul de semnificative de curent la fisele de urziceni care au o saptamina, probabil ca pe lumina nu se vede bine daca fura curent sau nu dar pe intuneric am ramas gura casca , doar o fisa din 5 nu prezenta problema asta retu toate aveau pierderi de scinteie mai ales daca treceau una pe linga alta sau pe linga ceva furtune sau metal , cel mai clar fura la fisa de la cil 4 de la capatu care intra in delcou la furtunu care vine de la aeroterma si de la mustiucul de izolare al bujiei la suportu alternatorului iar fisa centrala corenta de mai mare dragu
Pina la urma am pus o combinatie de fise de la vro 3 seturi si in sfirsit am si eu relantiul ok fara trepidatii si tuse
Trebuie neaparat sa caut un set de fise tesla ca cele rominesti sint de toata jena

This post has been edited by mitu2002: 12 Dec 2012, 11:57


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 12 Dec 2012, 12:04
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




Am montat si eu GPL de 1 saptamana..sunt super multumit de consum si de cum merge masina. Merge mult mai bine pe GPL.
Ce nu mi place este ca si cu motorul cald porneste cam greutz pe gaz. Am ajuns ieri dimineata la birou si am uitat sa o dau pe benzina. Am incercat pe gaz dar nici o sansa..nici un svac nimic.
Cred ca sunt povesti aia care zic ca porneste la prima cheie si pe gaz iarna...nu prea are cum.
Pe benzina la -38 grade sus prin munti dupa doua pedale porneste la sfert...mai repede decat un logan pe bezina.
Pe benzina nu am nici o problema ....dar nu stiu care i treaba cu gazul si cu motorul cald...porneste cam greut.

bobina noua duceler, bujii noi sinterom, fise noi originale de pitesti (nu am mai vrut siliconate ca sunt varza) lulea noua, capac dercou duduco, platina noua duduco,baterigie noua, radiator nou, antigel nou...toate astea le am cumparat acum 1 saptamana,

This post has been edited by Andyno: 12 Dec 2012, 12:09


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 12 Dec 2012, 12:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




QUOTE(Andyno @ 12 Dec 2012, 12:04)
bobina noua duceler, bujii noi sinterom, fise noi originale de pitesti (nu am mai vrut siliconate ca sunt varza) lulea noua, capac dercou duduco, platina noua duduco,baterigie noua, radiator nou, antigel nou...toate astea le am cumparat acum 1 saptamana,
*



Bujiile sinterom sunt varza. Cine ti-a spus ca fisele siliconate sunt varza?

This post has been edited by val2011: 12 Dec 2012, 14:27


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 12 Dec 2012, 12:28
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Pina s se inpuste garnitura de chiuloasa si sa umblu la reglaje si alte cele a mea pornea la -5 grade pe gpl fara probleme , invirtea un pic mai mult dar in final o lua de la prima cheie
Acum nu pot sa ma mai laud cu asta pentru ca abia o ia pe benzina , probabil dupa sarbatori o sa dau jos filtrul si vaporizatorul sa le fac o curatire generala si eventual sa umblu la reglajul de la relantii pentru ca surubul e bont in virf(probabil virf rupt) si nu regleaza cum trebuie
O intrebarica am pentru cunoscatori
Fise in oras am gasit doar de urziceni sau tesla pt injectie , oare cele pentru injectie nu merg folosite si pe carburatie?


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 12 Dec 2012, 23:41
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




Eu am schimbat in fiecare an fisele TESLA SILOCONATE ptr ca rugineau pe intrerior si erau vai de mama lor. Cand trageam de sa o scot de la bujie, practic se rupea fisa.

Bujiile sinterom nu sunt bune ? atunci de recomandati? ptr gaz..


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 13 Dec 2012, 04:18
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bujii brisk 15 yc sau ngk bp 6 hs,

nu sunt povesti, filmez daca vrei cum o ia pe gaz pe ger, nu trebuie dat drumul la cheie la primele explozii, o cheie mai lunga putin
pt mitu, pt injectie sunt doar 4 fise, centrala lipseste, dar o poti potrivi una care ai buna
urziceni nu-ti recomand, mai bine unele de cluj fara rezistenta


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 13 Dec 2012, 11:03
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




QUOTE
pt mitu, pt injectie sunt doar 4 fise, centrala lipseste, dar o poti potrivi una care ai buna
urziceni nu-ti recomand, mai bine unele de cluj fara rezistenta

Aia centrala e ok fara pierderi , ce ma nelamureste pe mine la cele pt injectie e tipul mufei care intra in capacul delcoului (ma refer la partea metalica ) care e jumatate ca si diametru fata de cele clasice
In ce priveste bujiile eu tot la sinterom am ajuns , in principal din cauza ca numai dastea gasesc local, sincer mi se par ok si nu am avut probleme cu ele pina acum
In ultimele 2 zile de cind am minarit fisele sa nu mai fure curent am pornirea la prima cheie pe benzina biggrin.gif

This post has been edited by mitu2002: 13 Dec 2012, 11:08


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 16 Dec 2012, 00:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




krapcarasu -

am gaz de 1 saptamana...nu prea ma pricep la reglaje. Masina merge perfect si consuma super bine...a iesit noxe de injectie. Instalatia este reglata de ce i de la service.

problema este cand opresc undeva mai mult 10 minute nu vrea sa porneasca deloc pe gaz, nu inteleg dc. Am fost si la electrician si totul este ok pe partea de electrica.
Nu i vine gaz ? am pus cheia de 3 ori...cu motorul cald nu vrea sa porneaca pe gaz..

bobina duceler noua, fise, condesator, platina, sa schimb bujiile ?

This post has been edited by Andyno: 16 Dec 2012, 00:11


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Dec 2012, 01:04
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vezi sa nu ai debit mare de gaz,fa reglajele u mtoda de pe forum si nu o sa ai probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 16 Dec 2012, 02:41
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu cred sa nu-i vina , mai degraba e prea mult, porneste cu comutatorul pe mijloc , dai pe gaz cand vezi ca o ia


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 16 Dec 2012, 03:22
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




o sa incerc azi si asa...

la voi pe gaz, scoate abur precum o locomotiva? Pe gaz scoate la abur de zici ca am motor pe abur biggrin.gif
la semafor seara daca o accelerez mai tare nu i mai vad pe pe ala din spate smile.gif))


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Dec 2012, 13:06
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




pregateste o garnitura de chiulasa ,iti spun din experienta ,asa era si la mine si am zis sa o desfac si intradevar garnitura era arsa destul de bine si de atunci nu mai am probleme


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_87
post 16 Dec 2012, 17:40
Post #23


ionutz_87


Group: Members
Posts: 1.029
Joined: 21 February 09
From: pantelimon(ilfov)-roman(neamt)




QUOTE(ghitza @ 16 Dec 2012, 14:06)
pregateste o garnitura de chiulasa ,iti spun din experienta ,asa era si la mine si am zis sa o desfac si intradevar garnitura era arsa destul de bine si de atunci nu mai am probleme
*



ai dreptate.eu am luat papucul cu gaz pe ea dar fara revizie de cand a fost montat cred 3 ani si de curand am vazut ca am spuma pe capacul de la culbutori,doar ca nu se vede pierderi de antigel sau bule in vas.mai mult ca sigur garnitura(presupun).


--------------------
RENAULT CLIO 2003/LB0C5/CLIO - IF 03 DAP
Grand scenic 2004 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 17 Dec 2012, 15:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Problema mea cu pornirea s-a mai indreptat , porneste ok acum dar dupa pornire am un mers foarte neregulat, o sa incerc sa ii fac un nou reglaj la culbutori , mai lejer , in trecut aveam 0,20 A cu 0,25 E si mergea masinuta bine
O alta chestie , am avut simbata sera de facut un drum si cum m-a prins viscolul am fost nevoit sa merg mai incet , max 60 chestia e ca in trepta a 4 la 60 facea ca toate cele motoru , dadea in nas de mai mare dragu si se bilbiia , la fel facea si in treapta 3 sub 50, daca ridicam un pic viteza peste 60 in tr 4 si peste 50 in tr 3 disparea fenomenul,cartonul pus la locul lui pe jumatate de radiator in dreptul carbului ca sa inlatur posibilitatea de jivraj,am sesizat ca am un mic fisit pe la jumatatea cursei cind calc frina , posibil sa fi cedat ceva pe la servo(membrana?)

This post has been edited by mitu2002: 17 Dec 2012, 15:06


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Dec 2012, 15:58
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




jivraj de gaz la carburator nu ai cum sa patesti daca e plamanul caldut cat de cat;daca ai aer tras pe la servo nu incerca sa reglezi nimic pana rezolvi


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 17 Dec 2012, 19:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Azi am observat ca urca apa pana la 90 si caldura ioc dupa care scade pe ceas si vine caldura ,sa fie termostatu sau garnitura de chiulasa?eu inclin catre termostat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 17 Dec 2012, 20:21
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




QUOTE(ghitza @ 17 Dec 2012, 19:10)
Azi am observat ca urca apa pana la 90 si caldura ioc dupa care scade pe ceas si vine caldura ,sa fie termostatu sau garnitura de chiulasa?eu inclin catre termostat
*



vezi ca s-ar putea sa nu fie bine aerisita instalatia sau iti prinde aer. Incerca in felul urmator, scoti furtunul din vasul de expansiune si sufli pe el, daca in timp ce sufli se ''duce'' inseamna ca iti pierde pe undeva si prinde aer daca opune rezistenta e bine.


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 18 Dec 2012, 10:50
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Da cred ca trage un pic de aer fals pe la servo , probabil membrana e fisurata .... ca si observatie cind calc frina pina la fund am o crestere a relantiului cu aprox 200 de ture si un mers un pic mai neregulat inafara de asta frina are un mic prag , pina pe la jumatatea cursei pedalei nu fisiie dar nici nu frineaza dupa ce trec de jumatatea cursei incepe sisiiala si tine binisor frina (acu nu prea pot sa testez bine ca oricum e cam patinuar pe jos)
Ce ma deranjeaza este neregularitatea relantiului atit pe gaz citsi pe benzina si faptul ca pe gaz cam tuseste cind merg sub 2000 de ture, mai ales in treptele 3 si 4 , face un pic si in tr a 2 a dar e aproape insesizabil
Pe gaz nu comut decit cind acul trece pe zona alba si probat cu mina pe vaporizator este caldut
Dupa sarbatori o sa incerc sa schimb si tulumba de la servo , am fost la un mecanic si i-am aratat cu fisiie cind calc pedala si zicea ceva de nus ce inel de cauciuc care etanseza pistonul de la pedala si ca sa o las asa ca si a lui tot asa face de 3 ani si alte dastea .....i-mi venea sa ii zic vro 2 dalea drepte


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Dec 2012, 12:46
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




porneste direct pe gaz , eu de exemplu nu am rezervor de benzina montat

This post has been edited by krapcarasu: 18 Dec 2012, 12:47


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 19 Dec 2012, 00:02
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




am rezolvat problema la pornire pe gaz fie cald motorul sau rece. Platina era lipita tongue.gif ...poreneste la sfert cand este cald motorul pe gaz...am ramas uimit. (pe benzina nu aveam nici un fel de problema cu pornirea )
alearga masinuta pe gaz acum de rupe...gata cu intreruperi sau alte probleme ..merge mult mai bine pe gaz decat pe benzina..ca o injectata biggrin.gif
sa caut prin magazin aprindere cu senzor gotronic sa vad cum se comporta.

in legatura cu aburul...: nu este de la garnitura ptr ca pe benzina scoate abur normal..foarte putin, dar pe gaz ca o locomotiva.
apa nu a fiert nici o data, in borcan nu face bule, lichid de racire nu pierd...
am mers in 3500 ture o ora si nu a crescut apa..mergea ok.

This post has been edited by Andyno: 19 Dec 2012, 00:04


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 09:29
Forum Renault