DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema relanti Dacia Nova

Executron
post 6 Jul 2017, 09:02
Post #1


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Salutari!

Am si eu o problema cu o Dacia Noca 1.6 GTI (injectie) din 1998.

Masina porneste normal, insa relanti-ul sta constant la un nivel ridicat, indiferent de temperatura (cam pe 1.300 rpm) si nu coboara chiar daca motorul e cald.

De asemenea atunci cand ii dau sprituri pe loc repede da sa se inece. Daca accelerez incet nu are probleme.

Totodata, bujiile sunt negre, afumate si esapamentul la fel.

Un sfat, va rog?

This post has been edited by Executron: 6 Jul 2017, 09:03


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 6 Jul 2017, 13:21
Post #2


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Verifică sonda de temperatură mai întâi! wink.gif


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 6 Jul 2017, 13:35
Post #3


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.460
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Io as paria pe asta la tine.
QUOTE(bucatzel @ 24 Nov 2011, 18:21)



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jul 2017, 13:57
Post #4


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




@ Adrian Frigo Daca m-ai putea ajuta cu o poza cu locatia senzorului de temperatura ar fi grozav! smile.gif

@buzatzel. SPER sa nu fie motorasul ca atunci asa moare masina cu el, riscul sa-l stric cand incerc sa-l repar fiind mare smile.gif

--

Am uitat sa precizez cateva aspecte. Masina e folosita de unchiul meu destul de putin astfel incat scoate borna + de la baterie mereu sa conserve bateria. Mi-a mai spus uneori ca martorul de injectie sta aprins 1-2 minute ORI se aprinde in mers.

Eu cand am testat masina nu s-a produs acest eveniment, mergand normal.

This post has been edited by Executron: 6 Jul 2017, 14:03


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 6 Jul 2017, 17:46
Post #5


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(bucatzel @ 6 Jul 2017, 14:35)
Io as paria pe asta la tine.

Io n-aș paria pe asta deoarece
QUOTE(Executron @ 6 Jul 2017, 10:02)
De asemenea atunci cand ii dau sprituri pe loc repede da sa se inece.

Totodata, bujiile sunt negre, afumate si esapamentul la fel.

Dacă sonda nu-i spune calculatorului că motorul a ajuns la temperatura de regim,acesta rămâne pe harta de amestec bogat.....altfel spus,merge cu șocul pus tot timpul și de aici bujiile afumate și tendința de înnecare la accelerare mai bruscă! wink.gif

QUOTE(Executron @ 6 Jul 2017, 14:57)
@ Adrian Frigo Daca m-ai putea ajuta cu o poza cu locatia senzorului de temperatura ar fi grozav! smile.gif

Sonda se află pe capacul închidere chiulasă(în spatele bobinei de inducție),lângă sunt sondele pentru ceas și bec.Sonda este cea cu căpățâna albastră,pe ea o să vezi că scrie BOSCH.Încerci cu alta de pe un motor bun. smile.gif

Poza142294183_3_644x461_vand_motor_dacia_nova_16_gti_completinjectie_monopunct_cutie_viteza_autoturisme.jpg ( Size: 87.43k ) Number of downloads: 107


This post has been edited by Adrian Frigo: 6 Jul 2017, 17:47


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jul 2017, 19:25
Post #6


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




@ Adrian Frigo!

Multumesc foarte frumos.

Azi i-am cumparat niste bujii noi - Bosch WR8BC+ (cu astea a venit din fabrica) si o sa incerc sa cumpar si o sonda noua, daca se mai gasesc!


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 6 Jul 2017, 20:30
Post #7


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.159
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Sondă nouă și originală nu mai găsești,doar la dezmembrări....iar bujiile pe care le-ai luat sunt niște porcării făcute în India!Alea originale erau făcute în Germania și erau adevărăciuni!
Caută de uzină,sunt Eyquem și sunt foarte bune(eu sunt mulțumit de ele)asta dacă vrei ceva mai de soi. smile.gif
Codul este acesta DSC_0418_1_.jpg ( Size: 526.97k ) Number of downloads: 94


Spor la treabă! biggrin.gif

This post has been edited by Adrian Frigo: 6 Jul 2017, 20:31


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jul 2017, 21:14
Post #8


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Multumesc din nou! Speram ca fac ceva cu bujii Bosch! sad.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 12 Jul 2017, 18:11
Post #9


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Revin cu raspunsul.

Dupa ce am schimbat bujiile cu cele aratate mai sus (care sunt, intr-adevar, made in India smile.gif ) masina tot mergea foarte prost. Pornea la 1.500 rpm, scadea la 1.000 rpm si apoi mergea in hopuri, accelera la 1.300, scadea la 1.000 (cu rateuri intre) si din cand in cand se aprindea martorul de injectie.

Am incercat sa curat toate contactele pe care le vedeam.

Apoi am observat ca borna pozitiva e intr-o stare destul de precara, unchiul meu, posesorul masinii, scotand mereu borna si astfel uzand-o mult.

Am taiat firele si am pus o borna d-aia normala din comert si pot sa afirm ca functioneaza perfect, relanti-ul merge normal si nu mai da niciun fel de rateu.

Deci, spre rusinea noastra, problema era, probabil, de la faptul ca nu primea destul curent calculatorul masinii si astfel nu putea inregistra corect anumite valori.

Multumesc forumului pentru ajutor! smile.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 15:28
Forum Renault Server hosting