It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema, nu mai sta la relanti

stefanbv
post 18 Oct 2010, 17:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 October 10




Salutare,


Detin o Dacie 1310 TLX 1990, si martea trecuta am carat aprox 300 kg de mere cu ea + eu si inca o persoana (deci sarcina totala undeva la 450-470 kg). Traseul a fost de aprox 7 km (cu incarcatura) dupa care am oprit s-o descarc. Am mai facut inca ~7km pana acasa, si toate bune.
In schimb vineri cand am incercat s-o pornesc iar si am constatat ca motorul nu mai sta turat (la relanti 900 turatii). Cum iau piciorul de pe acceleratie moare instant.
Desi pot sa spun ca sunt destul de paralel cu motorul, am umblat la platina si am vazut ca surubul care ar trebui sa stranga, nu strange deloc (am auzit ca e problema generala la dacii). Dar ma gandesc ca nu are cum sa fie aia, ca prea dintr-o data. Apoi am desfacut la soc surubelul ala ca poate o fi infundat, dar degeaba.
La ce m-am gandit, ca s-au ars bujiile. Din pacate nu am cheie de bujii si inca nu am putut verifica.

Oricum, alte idei/sfaturi? Cam cat ma ajunge un set de bujii (daca va fi cazul) si ce recomandati? Inca odata repet, modelul este 1310 TLX.


Toate cele bune,

This post has been edited by Ov: 19 Oct 2010, 11:01


--------------------
Dacia Dacia 1990 TLX - BV 33 OWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexio
post 18 Oct 2010, 17:41
Post #2


Ciocolata mecanica!


Group: Members
Posts: 1.173
Joined: 7 December 08




Si ce treaba au merele? A mea a carat de noua 650 km de cereale (si in spate si in portbagaj si deasupra) de la Fetesti pana in Bucuresti, Era mai lipita de asfalt ca un Ferrari si a avut 0 probleme, nici amortizoarele nici arcurile nu au murit sau deteriorat.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 19 Oct 2010, 07:35
Post #3


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.683
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




si a mea a carat din 87 pana acum smile.gif) de la usi/ferestre la cartofi/porci /pepeni/si nare nimic..a dus-o motorul sigilat pana anul trecut cand am vrut eu sa il fac ca aveam impresia ca fumega :)si nare putere si sa il vezi acum....legat de problema ta este mai mult ca sigur jiglerul de relanti...acela care este ca injectoarele de la efix:))))) format din 2 bucati trb sa vezi sa nu fie infundat...bujiile si daca s-au ars cu atat mai bine...iti statea la relanti si in 3...platina..daca spui ca nu strange surubul...e posibil sa fie prea distantata sau apropiata...masoara si tu cu o lera sa ai intre 0.3-0.6 cam asa...si in rest verifica si capacul delco...si condensatorul daca il mai ai pe ea..


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Opel Astra G 1.6 103 HP
Audi A4 1.6 105 HP :-S
Mai bine ros de lanturi … decat de remuscari …
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 19 Oct 2010, 08:03
Post #4


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.154
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(stefanbv @ 18 Oct 2010, 17:34)
Salutare,
Detin o Dacie 1310 TLX 1990, si martea trecuta am carat aprox 300 kg de mere cu ea  + eu si inca o persoana (deci sarcina totala undeva la 450-470 kg). Traseul a fost de aprox 7 km (cu incarcatura) dupa care am oprit s-o descarc. Am mai facut inca ~7km pana acasa, si toate bune.
In schimb vineri cand am incercat s-o pornesc iar si am constatat ca motorul nu mai sta turat (la relanti 900 turatii). Cum iau piciorul de pe acceleratie moare instant.
Desi pot sa spun ca sunt destul de paralel cu motorul, am umblat la platina si am vazut ca surubul care ar trebui sa stranga, nu strange deloc (am auzit ca e problema generala la dacii). Dar ma gandesc ca nu are cum sa fie aia, ca prea dintr-o data. Apoi am desfacut la soc surubelul ala ca poate o fi infundat, dar degeaba.
La ce m-am gandit, ca s-au ars bujiile. Din pacate nu am cheie de bujii si inca nu am putut verifica.

Oricum, alte idei/sfaturi? Cam cat ma ajunge un set de bujii (daca va fi cazul) si ce recomandati? Inca odata repet, modelul este 1310 TLX.
Toate cele bune,
*


Verifica jiclerul de relanti,s-ar putea sa fie infundat.Apoi regleaza platina la 0,4 mm si strage surubul.Bujiile le poti verifica simplu:cu masina pornita mergi si inchizi surubul care apasa pe clapeta de acceleratie pana ai 1500 rot/min,apoi scoti pe rand fisele sa identifici eventuala bujie defecta.
Spor.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 19 Oct 2010, 09:38
Post #5


Administrator


Group: Members
Posts: 292
Joined: 4 April 08




mai mult ca sigur de vina este jiglorul de relanti ....dar e posibil sa nu stie unde se afla.Nu-i mare lucru sa-l sufli...se curata usor.

This post has been edited by ursu_florin2002: 19 Oct 2010, 09:39


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 19 Oct 2010, 09:49
Post #6


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.683
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




uite asta e jiglorul de relanti ..il desurubezi...il scoti de acolo...tragi de motul lui si raman 2 ..se desface in 2 adica..le sufli bine cu gura ..eventual bagi si o lita pe el sa nu fie infundat unsure.gif

Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Opel Astra G 1.6 103 HP
Audi A4 1.6 105 HP :-S
Mai bine ros de lanturi … decat de remuscari …
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanbv
post 24 Oct 2010, 18:51
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 October 10




Nu era jiglorul de relanti, era platina. Oricum va multumesc pentru sfaturi.


--------------------
Dacia Dacia 1990 TLX - BV 33 OWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Oct 2010, 20:08
Post #8


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.154
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Mentionasem mai sus sa verifici si platina...


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 25th November 2014 - 23:48
Forum Renault Server hosting