DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Nova, Probleme relanti

GuesWho
post 7 Aug 2009, 20:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 09




Salutare..imi cer scuze ca am deschis un nou topic pentru asta...dar sunt disperat...ieri am umblat toata ziua cu masina (am o nova GT 98) ...si dintr-o data in intersectie cand am luat piciorul de pe acceleratie mi-a murit motorul instantaneu..si de atunci nu mai sta la relanti deloc...porneste bine, daca o turez se comporta normal . Am curatat si suflat carburatorul, am verificat pompa benzina...nu mai stiu ce sa mai fac. Astept un sfat...
Multumesc mult


--------------------
Dacia Nova GT 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 7 Aug 2009, 21:40
Post #2


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Jiglorul de relanti ce zice?


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GuesWho
post 7 Aug 2009, 21:58
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 09




potzi sa ma ajut cu o schema...sau sa imi explici...nu stiu care e jiclorul de relanti...!

8 Aug 2009, 12:11:
nu stie nimeni...????
help!!

This post has been edited by GuesWho: 8 Aug 2009, 12:11


--------------------
Dacia Nova GT 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Aug 2009, 13:18
Post #4


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Ce carburator ai pe masina, monocameral sau dublucameral? La cel monocameral jiglorul se afla in spatele lui,in capacul carburatorului, la cel dublucameral nu stiu sa-ti zic, eu aveam cu jiglor de relanti infiletat in capacul carburatorului care se afla tot in spatele carburatorului, aproape de gatul de admisie.Detaliaza...
Mai incearca o figura...pune pe cineva sa porneasca motorul si accelereaza cat poti de tare apoi astupi cu palma admisia, cand vezi ca da sa moara iei repede mana si tot asa, sa traga gunoaiele. Uneori da rezultate bune.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GuesWho
post 8 Aug 2009, 17:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 09




am carburator dublu...astazi l-am desfacut din nou si am mai gasit o buba... sad.gif ...sa dus garnitura aceea de la spritz...si da benzina pe langa...am montat alt carburatoe...(tot dublu...de 1100...dar trebuie putzin modificat...k are tija de acc pe partea dreapta....inca nu stiu cum functioneaza....dar va anuntz...kand o rezolv...
in caz ca nu este mai bine....probabil am sa tre pe un carb monocorp...Ms.

8 Aug 2009, 17:40:
pardon....tija de cc e pe partea stanga nu pe partea dreapta....

This post has been edited by GuesWho: 8 Aug 2009, 17:40


--------------------
Dacia Nova GT 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 8 Aug 2009, 18:46
Post #6


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




Salut parerea mea, daca ai pus un carb pt motor 1100 eu cred ca ai ingenunchiato, cauta pe la dezmembrari nove si gasesti garnitura


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 8 Aug 2009, 18:50
Post #7


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Eu zic sa treci direct la carburatorul monocorp ,cel care s-a montat pe daciile cu motor de 1400. Eu am facut trecerea asta si sunt extrem de multumit. Uite iti fac si o lista cu ce iti trebuie poate o sa ai nevoie mai tarziu:
1 1 buc carburator monocorp 32IRMA2 parca
2 1 buc flansa adapatere
3 1 buc stut conic chiuloasa
4 1 buc pata calda cu 3 stuturi
5 4 buc garnituri ( clingherit sau alt material )
6 2 distantiere (textolid sau alt material , NU PLASTIC!)
7 1 buc teu cu aerisire
8 1 buc cablu acceleratie
9 1 buc arc revenire acceleratie
10 40-50 cm furtun apa
11 4 buc coliere pr furtun
12 1 buc teu normal
13 40 cm furtun aer


Cam atat, sper ca nu am omis nimic


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 14:29
Forum Renault