DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

59 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Maskatu
post 26 Nov 2010, 15:39
Post #1


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




La fel ca si pe aria Super nova, m-am gandit sa deschid si aici un topic general de probleme tehnice.

Mai exact, acest topic, in care puteti pune intrebari despre diverse probleme tehnice, care nu merita un topic separat (topic nou). Cu putin noroc, veti primi si un raspuns.


Singurele 2 "reguli" sunt:
-precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit)
-precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator


This post has been edited by Maskatu: 1 Jun 2013, 07:26


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvaneta
post 26 Nov 2010, 21:55
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10
From: macin jud. Tulcea




1 am si eu o problema la masina de 1,4 prima din 2004 in sarcina daca o turez repede brusc nu vrea sa se tureze si merge in suturi dar daca o iau lent adica batraneste merge bine nu ,,da in nas,, nu stiu de la ce ar putea fi mentionez ca i-am schimbat de curand discul de ambreaj si mi s-a parut ca nu mai are compresie cum era la inceput sa fie oare de aceea?
multumesc frumos

This post has been edited by razvaneta: 26 Nov 2010, 21:57


--------------------
dacia solenza 2004 prima - tl03eta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 26 Nov 2010, 22:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.787
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




(1) Verifica bujiile si schimba-le, mai ales daca simptomul iti apare de la turatie mica

This post has been edited by andri1940: 26 Nov 2010, 22:24


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 26 Nov 2010, 23:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




(1) Ori trage aer fals pe la garnitura de jos de la MPP , ori unul sau mai multe injectoare infundate.
Inclin sa cred ca e de la mpp.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poky
post 27 Nov 2010, 16:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 8 January 08
From: Iasi




2. La rotile din spate, piulita ce strange tamburul (cea vizibila dupa indepartarea capacului exterior) prin ce metoda se asigura sa nu se desfileteze singura? Exista un sant perpendicular pe filet pentru un fel de pana presupun dar la mine a fost batuta o bucata din marginea pulitei in acel sant pentru a nu se desfileta. Nu mi se pare a fi insa o metoda corecta... huh.gif
Si daca trebuie pus ceva anume acolo, se gaseste de cumparat separat? Cum ar trebui sa cer la magazin?

This post has been edited by Poky: 27 Nov 2010, 16:51


--------------------
dacia solenza 2003 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorelus
post 27 Nov 2010, 18:53
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 26 December 08




2. Nu îți fă probleme, piulița nu se va desfileta dacă o bați puțin în fanta aceea.
Problema este că piulița trebuie strânsă bine, concomitent cu verificarea tamburului să meargă ușor.

(moderator edit) numar

This post has been edited by Maskatu: 28 Nov 2010, 09:13


--------------------
dacia solenza 1,9 d 2003 - is04yyl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 28 Nov 2010, 09:15
Post #7


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




1. Verifica sau schimba dupa caz urmatoarele:
-bujii
-filtru aer/filtru benzina
-curata mpp-ul verifica garnitura dintre carcasa filtrului de aer si mpp
-curata senzorul de turatie si contactele mufei senzorului.
Daca problema persista:
-verifica presiunea in rampa
-curata injectoarele


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvaneta
post 28 Nov 2010, 15:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 8 March 10
From: macin jud. Tulcea




1. a)mpp este curatat de 2 saptamani (garnitura este asezata foarte bine) atat el cat si corpul acela fluture sau cum ii zice, dar mentionez ca am avut probleme acum un an cu el (a cedat)si am pus unul de fiat(mi s-a parut foarte mult 3 milioane pe unul de origine si 1,5 pe unul de import) si nu am mai avut probleme cu relantiul sau turatul motorului de unul singur.(cel de fiat a fost gratuit) filtru de aer este schimbat de curand , nu are nici 200 de km
b)am curatat chiar ieri senzorul de turate care vine prins in carcasa cutiei de viteza cu cele 2 suruburi de 10
c)bujiile nu le-am schimbat de aproape 30000 de km ( sper sa fie de acolo)
d)pompa de benzina se aude pronuntat cand o pornesc dimineata, acel tiuit care s-a auzit intotdeauna
e)am uitat sa spun ca in momentul in care se aprinde becul la benzina deci in momentul in care este putina benzina in rezervor nu mai merge in suturi se accelereaza normal (ma gandesc sa nu fie si gunoaie care sa obtureze alimentarea cu toate ca nu se aude nimic suspect in rezervor)
f)am schimbat fisele am crezut ca este de acolo dar problema persista
g)tind sa cred si eu ca este posibil sa fie ori pompa care nu aduce benzina atat cat trebuie adica in sarcina scade presiunea (m-am uitat si pe traseul de benzina , nu este lovit nici turul si nici returul ) sau a 2 varianta (mai probabila)ar fi cea cu injectorele ca ar fi infundate sau partial( as luat toate cele 4 noi dar am gasit numai de logan si acelea au 4 orificii fata de 2 cat are solenza si ma gandesc sa nu consume apoi mai mult, eu sunt multumit de ea, 5% la exterior si 6-7% in oras ,nu merg prea sportiv
h) tind totusi sa cred ca ar fi injectoarele pentru ca daca ar fi pompa atunci nu ar aduce destula benzina dar ea totusi dupa ~ 3000 de turatii isi revine si merge normal, problema persistand pana in ~ 3000 de turatii
Multumesc frumos pentru raspunurile atat de rapide si la obiect! Astept in continuare pareri daca s-au schimbat datele problemei cu noile amanunte .
i) ma gandesc sa nu fie poate si catalizatorul infundat , cu toate ca acum 2 luni cand am facut itp-ul nu a foat nici o problema , au iesit gazele din prima in valorile normale
Multumesc!

This post has been edited by razvaneta: 28 Nov 2010, 15:52


--------------------
dacia solenza 2004 prima - tl03eta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 29 Nov 2010, 21:57
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




3. Drumurile mele de WE sint cam de 5-6 sute de kilometri. Iarna, vara, ploaie, senin, scot un consum intre 4,8 si 5,3%. Stilul de conducere e cam acelasi mereu. Diferentele intre minim si maxim sint explicabile prin conditiile de drum si micile abateri in stilul de condus. Cel mai adesea obtin cam 5%. De la un moment dat, brusc, consumul s-a majorat cu 1 l %.
Nu comentez ca e mare sau mic, ci ca e diferit si se mentine, in ultimele 5-6 iesiri cu masina, la acelasi nivel. Mentionez ca:
-filtrele si uleiul sint schimbate de curind.
-masina porneste normal
-motorul merge normal la relanti, in acceleratie si in sarcina constanta
-am demontat corpul clapeta, era curat.
-o observatie ar fi ca, pe la 140, motorul se satureaza, scoate un zgomot putin mai infundat si nu mai vrea sa ia turatie (in viteza a 5-a, caci, daca retrogradez, urca in turatie ).
Am banuit bujiile, le-am scos, aveau putina funingine pe marginea circulara si ceva calamina le electrod si pe linga. Virful electrodului era curat. Le-am schimbat, masina merge la fel si cu cele noi.
Nu par a fi semne ca nu are benzina destula, dimpotriva !Dupa aspectul bujiilor, pare ca amestecul e putin mai bogat decit trebuie.
Intrebarea e:
Care dintre senzori ar putea comanda imbogatirea amestecului?
Daca nu un senzor e cauza, atunci care alta componenta?
Multumiri celor care vor incerca sa ma ajute sa gasesc un raspuns !

This post has been edited by corbex: 29 Nov 2010, 22:01


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 29 Nov 2010, 22:24
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




(3) Nu se poate sa fi crescut consumul din cauza racirii vremii?Motorul functioneaza in alt regim termic. Se stie ca iarna creste consumul considerabil .


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 29 Nov 2010, 22:32
Post #11


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




3. Cind a crescut, inca nu venise frigul. In plus, am mai prins alte doua ierni, fara sa ma confrunt cu problema.

This post has been edited by corbex: 29 Nov 2010, 22:49


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicorbos
post 29 Nov 2010, 23:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 746
Joined: 3 December 07
From: brasov




3. eu cred ca si uzura motorului este un aspect important
si eu ma confrunt cu aceasi problema, legata de consum, la 40mii aveam consum la 1000km 5% iar acum la 120000 pt 700 km am 7% consum mediu


--------------------
dacia solenza rapsodie 2003 - bv 87 car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 30 Nov 2010, 14:15
Post #13


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Da, dar ar fi trebuit sa se manifeste treptat. Am venit de la un drum cu consum normal, cind am plecat in urmatorul a crescut si de atunci se mentine.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 30 Nov 2010, 15:20
Post #14


Crap


Group: Members
Posts: 1.644
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




4. De cand cu frigul care ne acapareaza pe toti , am observat ca , temperatura nu creste mai mult de 1 liniuta groasa , daca stau in aglomeratie mai creste 2 liniute mici , maxim , cu motorul pornit nivelul antigelului este pe maxim , daca opresc motorul si il las a 2 a zi este cu putin peste maxim. Nu ma deranjeaza asa mult ... ca baga cald , se incalzeste repede , insa nu prea sunt obisnuit sa vad acul la prima liniuta groasa vara imi sta aproape de a 2 a groasa. Este normal sa faca asa ? simt unpic si consumul crescut...


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 1 Dec 2010, 19:50
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.787
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




(3) corbex, sonda lambda are o mare importanta in "comanda" amestecului, poti sa o verifici ca aici:


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvio21
post 1 Dec 2010, 21:47
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 31 January 09
From: PITESTI




(5) La Solenza Comfort exista temporizator de stergatoare?Daca da cum il remediez?pe prima trepta nu se intampla nimic,la a doua e viteza mica,la a treia viteza mare.Pot sa-i pun temporizator?


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT - AG 78 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Dec 2010, 22:01
Post #17


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(razvaneta @ 28 Nov 2010, 16:49)
1. a)mpp este curatat de 2 saptamani  (garnitura este asezata foarte bine)  atat el cat si  corpul acela fluture sau cum ii zice, dar mentionez ca am avut probleme acum un an cu el (a cedat)si am pus unul de fiat(mi s-a parut foarte mult 3 milioane pe unul de origine si 1,5 pe unul de import) si nu am mai avut probleme cu relantiul sau turatul motorului de unul singur.(cel de fiat a fost gratuit) filtru de aer este schimbat de curand , nu are nici 200 de km
    b)am curatat chiar ieri senzorul de turate care vine prins in carcasa cutiei de viteza cu cele 2 suruburi de 10
    c)bujiile nu le-am schimbat de aproape 30000 de km ( sper sa fie de acolo)
    d)pompa de benzina se aude pronuntat cand o pornesc dimineata, acel tiuit care s-a auzit intotdeauna
    e)am uitat sa spun ca in momentul in care se aprinde becul la benzina deci in momentul in care este putina benzina in rezervor  nu mai merge in suturi se accelereaza normal (ma gandesc sa nu fie si gunoaie care sa obtureze alimentarea  cu toate ca nu se aude nimic suspect in rezervor)
    f)am schimbat fisele am crezut ca este de acolo dar problema persista
    g)tind sa cred si eu ca este posibil sa fie ori pompa care nu aduce benzina atat cat trebuie adica in sarcina scade presiunea (m-am uitat si pe traseul de benzina , nu este lovit nici turul si nici returul ) sau a 2 varianta (mai probabila)ar fi cea cu injectorele ca ar fi infundate sau partial( as luat toate cele 4 noi dar am gasit numai de logan si acelea au 4 orificii fata de 2 cat are solenza si ma gandesc sa nu consume apoi mai mult, eu sunt multumit de ea, 5% la exterior si 6-7% in oras ,nu merg prea sportiv
    h) tind totusi sa cred ca ar fi injectoarele pentru ca daca ar fi pompa atunci nu ar aduce destula benzina dar ea totusi dupa ~ 3000 de turatii isi revine si merge normal, problema persistand pana in ~ 3000 de turatii
Multumesc frumos pentru raspunurile atat de rapide si la obiect! Astept in continuare pareri daca s-au schimbat datele problemei cu noile amanunte .
  i) ma gandesc sa nu fie poate si catalizatorul infundat , cu toate ca acum 2 luni cand am facut itp-ul nu a foat nici o problema , au iesit gazele din prima in valorile normale
                                                                        Multumesc!
*


1 . ca sa elimini pompa dn discutie faci rost de un manometru , un T si vreo 5 coliere pentru prindere furtune de legatura.
Legi T-ul intre furtunul care vine de la pompa de benzina si e cuplat la rampa de injectie , al doilea furtun intre T si rampa de injectie iar al treilea furtun la monometru.
Introduci cheia in contact si o treci pe pozitia motor fara sa pornesti motorul si te uiti dupa aceea la manometru, indicatia ar trebui daca e pompa buna sa fie de 3 bari daca pompa e defecta e sub 2 bari. Pornesti motorul si observi daca presiune in manometru a scazut la 2,5 bari daca e la 2,5 bari si accelerezi ar trebui sa urce 1 secunda la 3 bari , nu se manifesta asa ai probleme cu pompa de benzina .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 1 Dec 2010, 22:42
Post #18


Un membru


Group: Members
Posts: 708
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




(5) Temporizatorul stergatoare exista la toate variantele de Solenza, indiferent de nivelul de echipare sau anuyl de fabricatie. Avand in vedere ca la tine nu functioneaza temporizarea, inclin sa cred ca ai masina fabricata in 2003, ai UCE decodor (cheie cu un singur buton si sunet de releu la semnalizare) si releu separat pentru temporizare stergatoare biggrin.gif. Verifica siguranta F7. Daca nu este arsa, solutia este sa inlocuiesti releul de temporizare localizat langa panoul sigurante habitaclu (cel din mijloc).


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 1 Dec 2010, 23:08
Post #19


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




3) Multumesc, Andri1940 !


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lisabona
post 2 Dec 2010, 15:53
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 2 December 10




De ceva vreme motorul de 1.4 MPI benzina se accelereaza singur, dar nu tot timpul....ma ajuta careva???????? dry.gif


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B 23 JAH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvio21
post 3 Dec 2010, 11:27
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 31 January 09
From: PITESTI




Merci bogdanmardare.

Posibil de la corpul clapeta acceleratie ,motoras pas cu pas,si in mod sigur garnitura corpului care se aseaza pe galeria de aer.

This post has been edited by silvio21: 3 Dec 2010, 11:31


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT - AG 78 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 6 Dec 2010, 12:26
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.235
Joined: 23 July 08
From: Bucuresti




6. Cer ajutorul vostru in legatura cu o problema.

Am fost la service pentru a face revizia. Am schimbat ulei + filtre etc. Nivelul antigelului din borcan cu motorul rece era situat undeva la o latime de deget sub nivelul maxim iar cu motorul in regim de functionare crestea pana la nivelul maxim si ramanea acolo. Dupa ce se racea motorul (peste noapte sau cand masina stationa) nivelul scadea cum am spus mai sus la o latime de deget sub nivelul maxim.

Fara sa imi spuna (cred ca ma uitam pe sub masina si nu am fost atent) mecanicul a completat cu antigel pana la nivelul maxim si a verificat concentratia. Totul cu motorul rece.

Dupa ce am plecat de la service, acasa m-am uitat la nivelul lichidelor. Nivelul la antigel in acest moment cu motorul cald este cu un deget peste nivelul maxim. Cand se raceste motorul nivelul scade exact unde este semnul de nivel maxim si totul se repeta cand se incalzeste motorul.

Spuneti-mi va rog daca este vreo problema, daca pot lasa nivelul cum este acum si daca influenteaza cu ceva sistemul de racire in mod negativ?

Multumesc mult.


--------------------
Mitsubishi Lancer 1.8 2009
Chevrolet Spark 0.8 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 6 Dec 2010, 13:25
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.728
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




7. E normal sa verifici bateria la Solenza cand totul e oprit pe ea si sa indice pe multimetru 0.14? Imi spunea cineva ca ar trebui sa arate 0.05, iar ce imi indica mie e de 3 ori mai mult. Oricum bateria nu mai are ochiul verde pe ea de mult timp (1an) si totusi merge, se simte ca e obosita dar merge.


--------------------
Renault Espace III 1999 / 2.0 16v 140CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adicorbos
post 6 Dec 2010, 13:57
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 746
Joined: 3 December 07
From: brasov




6. nu cred ca e problema atat timp cat nivelul lichidului nu ajunge pana la furtunul de retur


--------------------
dacia solenza rapsodie 2003 - bv 87 car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 6 Dec 2010, 15:37
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.235
Joined: 23 July 08
From: Bucuresti




6. se ridica exact cat latimea unui deget peste nivelul maxim si ramane asa constant pana se raceste motorul dupa care coboara pana la nivelul maxim.


--------------------
Mitsubishi Lancer 1.8 2009
Chevrolet Spark 0.8 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 6 Dec 2010, 15:41
Post #26


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




7. 0.14, ce?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Dec 2010, 16:20
Post #27


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




6. nu ai probleme nu te mai agita . Problema era sa ai la maxim completat iar cu motorul pornit sa scada sub minim indiferent cat ai fi completat .
Alte intrebari ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 6 Dec 2010, 16:22
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.235
Joined: 23 July 08
From: Bucuresti




6. Multumesc mult pentru raspunsuri.


--------------------
Mitsubishi Lancer 1.8 2009
Chevrolet Spark 0.8 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 6 Dec 2010, 16:57
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.728
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




7. Amperaj sau miliamperi nu stiu cum se spune la masurarea consumului curentului pe masina. Daca e careva electrician pe aici probabil ca stie despre ce vorbesc.


--------------------
Renault Espace III 1999 / 2.0 16v 140CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 6 Dec 2010, 19:18
Post #30


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




8.la rece cind pui volmetru pe ea sa indice maxim 0.05 V...daca este mai mare atunci ai consumatori pe masina la rece...am verificat si eu asa ceva la rece si imi indica 0.08V adica memoria CD,memoria ceas logan si alarma...cred ca astea consuma

This post has been edited by ramsen: 6 Dec 2010, 19:19


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page

59 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2017 - 17:27
Forum Renault Server hosting