DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

60 Pages « < 41 42 43 44 45 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Tehnice - Topic general Solenza, intrebari + raspunsuri rapide

Bogdan90
post 20 May 2013, 21:41
Post #1261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




282. Daca era de la regulator, nu aveai presiune in mers, dar tu nu ai nici in gol! In gol ai presiune maxima, regulatorul sta inchis. Eu tare ma tem ca nu pui ceva bine acolo la stutul pompei. Fa o proba in gol macar cum am zis eu, intr-o galeata, sa ai acces vizual. Poate prelinge pe langa stutz.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 07:36
Post #1262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282.am sa dau iarasi pompa jos si fac o proba cum ai zis tu. corpul pompei trebuie sa intre mult in benzina? are ceva daca bag corpul pompei in apa clocotita pentru a scoate capacul de jos, nu influenteaza motorasul apa aia fierbinte?

This post has been edited by alex_DNK: 21 May 2013, 07:37


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 May 2013, 07:58
Post #1263


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




282. in benzina bagi cat sa nu ajunga benzina la mufa, in gaura aia. Cred ca pe acolo vei observa daca curge. daca bagi in apa clocotita nu afecteaza motorasul pentru ca nu ajunge apa la pompa. Ce ar fi putut sa fie deja afectat ar fi acea supapa de pe capac. oare aia are rol sa mentina vidul? aici studiezi tu. daca nu sta perfect etans pe acel canal de pe corp inseamna ca nu.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 08:05
Post #1264


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282..nu sta etans..are doar un santulet care tina capacul sa nu iasa.


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 May 2013, 08:18
Post #1265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




282. Acea supapa are rol de unic sens. De exemplu daca ai 2l de benzina, corpul ajunge pana pe fundul rezervorului, cand pompa este la un nivel mai inalt. Benzina este trasa de pompa prin acea supapa si supapa nu lasa sa iasa inapoi pentru a ajunge benzina la pompa. Daca incerci treaba cu galeata, fii sigur ca galeata si benzina este perfect curata si pune corpul pompei fara acel capac de jos care e cu filtrul si asigura-te ca pompa sta in benzina(si duoa ce amorseaza si trage din benzina). Cand ai bagat in apa clocotita este posibil ca acea supapa care este dintr-un cauciuc sa se fi strans, deformat. Daca ar fi acesta motivul, dupa proba de mai sus ar trebui sa porneasca normal masina. Chiar daca nu tine un vid perfect, tot se face un vid...Cu 10l in rezervor, daca acea supapa nu inchide, este posibil sa ajunga foarte putina benzina la pompa.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 08:28
Post #1266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282. este poibil sa nu mai tina supapa aia. dupa ce poun contactul se aude bazaitul pompei, dau la automat si cand se opreste se aude iar bazaitul...cred ca se dezamorseaza pompa


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 May 2013, 08:35
Post #1267


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




282.nu regulatoru de presiune este problema,ci filtru de benzina,cel care este in jurul pompei de benzina,este colmatat cu mizerie
rezolvare=altu nou sau demonteazal pe cel de pe masina si sulfi cu compresoru pe unde IESE benzina din el,vei ramane uimit cata mizerie iese din el,repeti operatia de cateva ori,umpli filtru cu benzina,torni in el,il agiti bine si sufli in el


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 21 May 2013, 08:41
Post #1268


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




282. Incearca toate variantele, doar asa gasesti rezolvarea.

nikuniku, la solenza filtrul e plat, gen celor din pompele de alimentare ale 1310. L-a curatat...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 08:43
Post #1269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282. am observat ca daca turnam benzina in pompa iesea neagra si pe canalul unde intra stutul de la pompa si pe unde se leaga conducta de benzina. eu ma gandesc si la ce spunea bogdan..si anume la supapa aia de pe fundul capacului de la pompa. sa nu fi avut de suferit de la apa aia fierbinte..


ma gandeam sa probez supapa aia...torn apa in capacul cu filtrul si daca nu curge inseamna ca este buna, nu?

This post has been edited by alex_DNK: 21 May 2013, 08:53


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 21 May 2013, 09:18
Post #1270


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




scuze lam confundat cu cel de logan


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 10:50
Post #1271


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282. sper sa fi gasit soleutia la problema mea. am gasit un ansamblu pompa benzina complet ,...la 100 ron+ntransport


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 21 May 2013, 11:29
Post #1272


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Cum spuneam, dadeai 100 de lei de la inceput si scapai de probleme.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 21 May 2013, 11:31
Post #1273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282. da iulikk, m-am invatat minte acum. macar sa o fac sa mearga


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 25 May 2013, 14:35
Post #1274


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




282. am rezolvat-o . merge cu noul ansamblu pompa. multumes tuturor, mai ales tie,Bogdan90


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 25 May 2013, 14:55
Post #1275


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




282. Cu placere! Ma bucur ca ai scapat de probleme.


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urdavid
post 27 May 2013, 09:56
Post #1276


Membru autentic


Group: Members
Posts: 386
Joined: 11 August 12




283. De cand am masina nu mi s-a aprins niciodata mortorul din bord de la presiune ulei, am facut de atuncea 3 schimburi de ulei, toate la timp, am verificat mufele din spatele ceasurilor, is ok, am verificat si beculetul si ala mere, de la sonda/senzor firul nu-i rupt. Daca scot sonda/senzorul imi curge uleiul din motor pe unde scot sonda afara, sau nu ajunge uleiul asa sus si pot sa o scot linistit. Inainte sa iau masina, a stat vreun an pe dreapta, poata sa prins ceva mazga pe el, vreau sa il curat sa vad daca a mere dupa aia. Multumesc


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BH 82 UGD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 27 May 2013, 10:07
Post #1277


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




283. scoate sonda fara grija.. nu curge ulei pe acolo. uleiul este in baie


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JOHN123
post 27 May 2013, 14:07
Post #1278


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 26 September 09




284. La demontarea rampei de benzina, pentru a scoate injectoarele, a curs benzina din rampa pe alternator; ce parere aveti, e vreun risc de incendiu dupa ce-mi termin treaba si dau prima cheie?


--------------------
SOLENZA 1.4MPI 2004, CLIMA
Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 27 May 2013, 14:28
Post #1279


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




284. stai linistit..si la mine a curs..vreo 500 g si nu am luat foc


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 27 May 2013, 15:01
Post #1280


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(JOHN123 @ 27 May 2013, 14:07)
284. La demontarea rampei de benzina, pentru a scoate injectoarele, a curs benzina din rampa pe alternator; ce parere aveti, e vreun risc de incendiu dupa ce-mi termin treaba si dau prima cheie?
*


Daca ai apucat sa postezi, riscul de incendiu a trecut deja.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 27 May 2013, 17:17
Post #1281


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




285.am gasit un oring rupt la furtunul ala cu inel de fixare care intra in rampa de benzina. este un oring maro si am mai gasit unul negru rupt. imi poate spune si mie cineva unde vine acel oring?


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solenza zaz
post 27 May 2013, 20:04
Post #1282


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 16 April 12
From: Bucuresti




286. ma baieti care ma poate ajuta ,amortizorul dupa stape are 1 bucsa cauciuc sau 2 ,unde se pune acele bucsi sus in portbagaj sau una sus in portbagaj si una acolo la oala pe unde intra el in carosetie pe mine ma intereseaza sa stiu unde este acele bucse sa mai pun un pic de cauciuc ca imi bate rau pe spate si cum sa-l desfac ,doar pe cric il pot desface sau merge si asa sa dau piulitele afara si scot bucsa aia ?ca am incercat fara cric si mi sa parut ca vine amortizorul in sus .ce ma sfatuiti,ms mult


--------------------
dacia solenza 2004 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 27 May 2013, 20:14
Post #1283


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




286. Ai o bucsa jos, la prinderea cu puntea si una/doua sus, la prinderea de oala. Verifica starea acelor bucse, daca arata bine, vei scapa de bataie doar schimband amortizoarele (pereche). Bafta!


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GinoB0y
post 1 Jun 2013, 19:44
Post #1284


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 July 11




287. Salutare tuturor!
Cine ma poate ajuta si pe mine cu adresa sau numarul de telefon al unui centru de dezmembrari in care pot gasi piese pentru Dacia Solenza din Bucuresti sau imprejurimi?
Am nevoie neaparat de balamaua de la capota(nu mai poate fi reparata si nici nu se mai fabrica), si de alte piese dar nu atat de urgente (capota, luneta, parbriz, brate stergatoare, bara spate). Mentionez ca am cautat pe internet si nimeni nu m-a putut ajuta cu aceasta piesa, de accea apelez la ajutorul vostru. Multumesc!

This post has been edited by GinoB0y: 1 Jun 2013, 19:45


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 6 Jun 2013, 16:21
Post #1285


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




287 - Mihai - spre Bragadiru - 0765.532.467.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastbot
post 7 Jun 2013, 10:38
Post #1286


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 20 January 07
From: GL




288. A incercat cineva sa injecteze ceva in aceasta zona? Este tamponul vechi, original. L-am schimbat cu unul ETS care m-a tinut cam 6 luni dar a inceput sa cedeze.

Attached thumbnail(s)
SAM_0409.JPG ( Size: 233.39k ) Number of downloads: 242


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 Jun 2013, 10:54
Post #1287


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu poti injecta decit o bieleta noua. Sint forte prea mari acolo, cauciucul imbatrineste si plezneste in alta parte.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiucondrea
post 7 Jun 2013, 14:15
Post #1288


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 23 December 08
From: constanta




289. se da o solenza 1.4 din 2003, 88.000 km, fara AC
ulei si filtre schimbate la 84.000 km
bujii schimbate la 64.000
fise schimbate la 80.000 km
motoras pas cu pas curatat la 80.000 km

de vreo trei saptamani masina are o mica intarziere: parca pleaca putin mai greu, parca accelereaza putin mai greu. nu tremura, am mers cu 90 km/h intr-a patra, 120 km pe autostrada, porneste la prima cheie.
am fost la mesterul meu la o constatare: o fi de la benzina zice el, am bagat 17 l benzina 98 (s-a umplut rezervorul), nu imi place sa bag tot felul de solutii pentru curatat si aditivat, masina tot asa a mers
am fost la reprezentanta, au facut testul clip si au zis ca injectia este ok. le cerusem sa curete rezervorul si filtrul din pompa au spus ca nu este cazul. pe langa altele pe care le-au gasit (ca sa aiba mesterul meu de ce sa ii injure - pai da, daca nu platesc ei te pun sa schimbi toata masina ca sa iti ia banii) au spus ca trebuie avut in vedere si ambreiajul ca tremura la pornirea de pe loc.
am fost pe la mesterul meu sa imi schimbe amortizoarele si l-am mai intrebat si de problema mea, a spus ca o sa se uite la motorasul pas cu pas. ma duc aseara sa iau masina ma intreaba daca nu am remarcat nimic suspect la frana. eu ii spun ca nu. ma pune sa pornesc masina, sa calc frana si sa opresc motorul. dupa ce am facut asta se ridica pedala de frana. pana acum nu stiu daca a mai facut asa ca nu ma gandeam ca ar fi vreo problema. mesterul zice ca s-ar putea sa fie o membrana in servofrana cu probleme si sa intre aer fals care sa afecteze si mersul motorului. a scos un furtun care venea de undeva de sub filtrul de aer si mergea in servofrana, a verificat o supapa de pe acel furtun, a zis ca supapa e ok, a astupat un capat al furtunului si m-a pus sa dau o tura, doar ca nu mai aveam servofrana si nu am remarcat mai nimic decat faptul ca masina mea nu se mai oprea: partieeeee!
am ajuns azi la serviciu si m-am uitat la un logan, am pornit, am calcat frana, am oprit, pedala nu se ridica.
ce parere aveti de treaba asta? schimb mesterul sau servofrana? biggrin.gif

This post has been edited by claudiucondrea: 7 Jun 2013, 14:16


--------------------
dacia solenza 2003 - ct 06 sgy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 7 Jun 2013, 14:31
Post #1289


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 4 September 11




289.Daca nu mai are acea mica intarziere cu furtunul de la servo astupat o schimbi,altfel nu-i nevoie.De ridicatul pedalei vinovat,cred,ca se face simeringul pompei servo,cel aflat in fata,langa pompa de frana.Acela se schimba relativ usor,fara sa demontezi servofrana de pe masina.Se desfac cele 2 piulite care tin pompa cuplata la servo,se trage pompa in fata,fara sa mai desfaci conductele (decat din clipsurile de plastic de pe caroserie) se scoate cu o surubelnita mica,siguranta simeringului si se apasa pedala de frana pana iese simeringul.Faptul ca masina are intarziere la accelerare il pun pe ansamblu pompei benzina.Demonteaza-l si vezi daca n-ai mizerie in sita.Aia la service n-au verificat presiunea si debitul din rampa injectoarelor?!


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiucondrea
post 7 Jun 2013, 15:05
Post #1290


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 23 December 08
From: constanta




289. pana la urma nu stiu exact ce au verificat. mi-au spus ca au facut testul clip si nu erau erori si la injectie nu sunt probleme, mi-au dat o foaie pe care erau niste linii parca (asta era testul pentru injectie).
cu furtunul de servo astupat nu am remarcat vreo imbunatatire.


--------------------
dacia solenza 2003 - ct 06 sgy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Pentru o buna urmarire a ideilor:
Precedati fiecare intrebare cu un numar (urmatorul numar nefolosit).
Precedati raspunsul la intrebare cu numarul corespunzator.

user posted image
Acest topic a fost creat pentru a veni in sprijinul posesorilor de solenza. Mai exact, aici puteti lansa intrebari legate de diferite probleme tehnice, si cu putin noroc, veti primi un raspuns, in cel mai scurt timp, de la alti utilizatori, care au intampinat probleme similare, sau care cunosc rezolvarea problemei Dvs.

Desi majoritatea problemelor tehnice aparute pe parcursul "vietii" solenzei, au fost publicate pe forum, avand fiecare topic separat, sau chiar mai multe topicuri, se accepta intrebari legate despre subiecte deja dezbatute.

Topicul nu trebuie confundat cu un loc de vanzari, drept urmare, anunturile ce contin oferte comerciale directe (persoane fizice/juridice) vor fi sterse imediat, fara o notificare in prealabil.

Topicul este "lipicios", astfel incat va ramane "sus" sub linia de demarcatie (fata de topicurile importante) chiar daca nu se adauga mesaje noi.


--------------------
Go to the top of the page
60 Pages « < 41 42 43 44 45 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:58
Forum Renault