Probleme ambreiaj, dupa schimbare motor
![]() ![]() ![]() |
Probleme ambreiaj, dupa schimbare motor
kata999 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Un consun mic cu motorul de 13 ai cind ai cutie cu grup 8x33 de tractiune ca motorul nu depune effort mare adica puterea pe care motorul o pune la roti .....daca ai grup 9x34 atunci motorul nu are un consum mic in schimb mergi mai turat cu motorul ca sa aiba vina in el .....si ai grija la ambreaj daca e de 13 cu palier mic trecue sal pui cu ambreaj dde 170 ,daca e cu palier marit montezi ambrealul de la mot de 14 ....bafta al transplant
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
kata999 |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
Motorul nu stiu exact daca este cu palier marit sau nu... o sa aflu maine.. cutia pe masina este cu 5 trepte... deci probabil 9x34...
Motorul este 1300 frantuzesc cu palier mic... mai imi trebuie placa de presiune, disc de ambreaj de 170mm si rulment de presiune... sper sa reusesc sa il tranplantez luni... This post has been edited by kata999: 31 Mar 2013, 10:40 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
kata999 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
am reusit transplantul. Motorul merge ok, dar dupa aproximativ 20km a inceput sa patineze ambreiajul... Un sfat cum pot sa remediez problema?
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Pai nu ne-ai spus in ce stare e discul de ambreiaj si placa de presiune... Daca discul e uzat,nu prea ai ce-i face,il dai jos si il schimbi. La fel si placa,daca a fost supraincalzita si s-a deformat sau are soarele slabit e aceeasi chestie: alta noua.Daca crezi ca prins ceva ulei si de-asta patineaza,dupa ce inlaturi motivul din cauza caruia ti-a ajuns ulei acolo,poti incerca sa bagi prin fereastra de vizitare a ambreiajului niste cenusa cernuta,binenteles cu motorul ambreiat si oprit. Il pornesti apoi si faci cateva ambreieri-debreieri pe loc,turand usor motorul daca e cazul. Incerci si vezi daca tine. Daca nu ma insel se poate spala inainte si cu ceva benzina usoara,cu diluant nu stiu daca nu ataca ferodoul.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
kata999 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
Discul e nou, placa de presiune e din dezmembrari dar e in stare foarte buna... Ce e drept avea un strat de rugina pe inelul acela de pe placa de presiune care are diametrul discului, dar l-am curatat cu o perie de sarma, nu cred sa fie asta problema. Am verificat pe sub masina dupa pete de ulei dar nu am gasit. Ambreiajul prinde foarte putin pe la 4000 de ture. Intra in viteze usor, nu cred sa fie placa de presiune... Este posibil sa scape ulei pe la semeringul de la palier? O sa incerc sa dau cutia jos maine, daca imi permite vremea.
This post has been edited by kata999: 5 Apr 2013, 06:04 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Ambreiajul e reglat corect,are cursa libera pedala? Sa nu fie prea strans si sa patineze de-aia. Poate sa scape ulei pe la palier,dar teoretic nu prea are cum sa ajunga la disc... Nu mai bine dai motorul jos decat cutia?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
kata999 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 5 Apr 2013, 12:49) Ambreiajul e reglat corect,are cursa libera pedala? Sa nu fie prea strans si sa patineze de-aia. Poate sa scape ulei pe la palier,dar teoretic nu prea are cum sa ajunga la disc... Nu mai bine dai motorul jos decat cutia? Ambreiajul e reglat... am mai slabit putin cablul si acum prinde la capatul cursei.. sus... Daca nu prea are cum sa ajunga ulei pe la palier atunci de unde poate ajunge ulei pe disc? |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
angheloaia |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
E posibil sa iasa uleiul din cutie pe la semeringul prizei. Acelasi lucru il patesc si eu. La o accelerare brusca, mai ales la deal sare ulei pe acolo, se unge ambreiajul si patineaza. O rezolv prin spalare cu apa si dero sau pur pe care o introduc la ambreiaj prin fanta aceea de vizitare. Dar e o solutie de moment. Adevarata rezolvare prevede schimbarea semeringurilor de palier si priza.
|
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|
kata999 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE(angheloaia @ 5 Apr 2013, 23:03) E posibil sa iasa uleiul din cutie pe la semeringul prizei. Acelasi lucru il patesc si eu. La o accelerare brusca, mai ales la deal sare ulei pe acolo, se unge ambreiajul si patineaza. O rezolv prin spalare cu apa si dero sau pur pe care o introduc la ambreiaj prin fanta aceea de vizitare. Dar e o solutie de moment. Adevarata rezolvare prevede schimbarea semeringurilor de palier si priza. Multumesc pentru raspunsuri. Pentru moment nu am timp sa ma ocup de masina dar o sa urmeze in weekend-ul urmator. O sa schimb toate semeringurile si ce se mai poate pe acolo... am inteles ca ar trebui schimbate si ceva garnituri la planetare. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Tot semeringuri ai si la planetare. Ai grija insa ce cumperi,daca gasesti ia ceva de firma mai rasarita sa nu patesti ca mine,le-am schimbat pe toate,inclusiv cel de la cautator si surpriza...tot curge ulei pe langa axul cautatorului si pe langa axele planetare...
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
kata999 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE(sebymesteru @ 6 Apr 2013, 18:42) Tot semeringuri ai si la planetare. Ai grija insa ce cumperi,daca gasesti ia ceva de firma mai rasarita sa nu patesti ca mine,le-am schimbat pe toate,inclusiv cel de la cautator si surpriza...tot curge ulei pe langa axul cautatorului si pe langa axele planetare... Ok. Multumesc de sfaturi. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
kata999 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 February 13 From: Tg Mures ![]() |
Am rezolvat problema cu ambreiajul. Curgea ulei pe la pompa de benzina... mecanicul care a schimbat motorul a uitat sa puna o garnitura intre distantierul de la pompa si blocul motor... din aceasta cauza se scurgea ulei in ambreiaj. Mai patineaza putin daca fortez motorul dar se rezolva cu putina apa si detergent de vase
![]() |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- MS xx SAF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 16:16 |