Probleme cu ambreiajul, Probleme cu ambreiajul
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu ambreiajul, Probleme cu ambreiajul
hardsoft21 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|||
DomnulK |
![]()
Post
#2
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
daca schimba pe la 3500 de ture mai face asa? adika sa aibe vreo 3500 in treapta i si 2500 in treapta a doua....
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Marso |
![]()
Post
#3
|
![]() ***Membru*** Group: Members Posts: 547 Joined: 1 September 06 From: Bu***esti ![]() |
nu cred ca este o problema de ambreiaj... mai degraba e subturat motorul...chiar daca e diesel...incearca sa schimbi cum a spus KAndrei si vezi daca mai face asa
![]() This post has been edited by Marso: 29 Jan 2008, 18:26 |
--------------------
Logan
Laureate 1.6 MPI
2006 Gri Perla + GPL Renault Megane Privilege 1.6 16V Bleu
MCV Laureate 1.5 DCI 2007 Gri Platine |
|
speed_fane |
![]()
Post
#4
|
![]() Prefer sa tac daca nu stiu..... Group: Members Posts: 344 Joined: 7 January 07 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa fiu nesimtit, dar am si eu un vecin care are un ford mondeo si se vaita intr-o zi ca nu-i trage masina ca i s-a dus nush ce......si el mergea cu 50 km/h in treapta a 4 undeva la ~ 1500 de ture si avea pretentia ca in momnetul in care ii da blana masina sa zvacneasca.
Si eu sunt posesor de logan diesel si it recomand acelasi lucru pe care ti l-a sugerat Kandrei, baga mai mult picioru in acceleratie, schimba din 1 in 2 la 3200-3500 de ture ca treapta a doua cand o cuplezi sa aiba si ea turatie in jur de 2200-2500 etc....ce naiba bre te-nvatam noi cum se accelereaza o masina?! ![]() |
--------------------
VW PASSAT /Ex:Logan
1.9 TDI / 1.5dci
HL / Preferance
- B 220 FUG /Ex:B51FUG
|
|
hardsoft21 |
![]() ![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
QUOTE " nu vreau sa fiu nesimtit, dar am si eu un vecin care are un ford mondeo si se vaita intr-o zi ca nu-i trage masina ca i s-a dus nush ce......si el mergea cu 50 km/h in treapta a 4 undeva la ~ 1500 de ture si avea pretentia ca in momnetul in care ii da blana masina sa zvacneasca. Si eu sunt posesor de logan diesel si it recomand acelasi lucru pe care ti l-a sugerat Kandrei, baga mai mult picioru in acceleratie, schimba din 1 in 2 la 3200-3500 de ture ca treapta a doua cand o cuplezi sa aiba si ea turatie in jur de 2200-2500 etc....ce naiba bre te-nvatam noi cum se accelereaza o masina?!" Mutumesc de pareri dar nu ma prea ajuta cu multe. Ceea ce spuneti voi am incercat ( la 1900, la 2100 , la 2300 si la 2500 rpm ) si REZULTATUL ESTE ACELASI. Ca doar nu eram capiat sa nu probez toate posibilitatile. Doar eram cu masina si pe motorina lui. Am trecut acolo acele turatii pt ca sunt cele asa zise de regim ( in cartea masinii scrie ca turbina intra in regim la 1700 rpm -/+ 100 rpm ), adica acolo unde cuplul este dat ca fiind ascendent, tinzand spre maxim. Ce ma nedumereste este ca de la la aceleasi turatii - la trecerea din 2 in 3, din 3 in 4 si din 4 in 5 nu apare acel fenomen nedorit ( de trepidatie - de scurta durata). Am vorbit cu vecinul si la insistentele mele se va duce la service la AMG ( Auto Marcus General ) sa vada cauza problemei. Cand se intoarce cu rezultatul si cu ce au facut cei de acolo va spun ce au realizat. Cu respect hardsoft21 <span class='edit'>30 Jan 2008, 14:08:</span> Nu vreau sa fie luat ca RECLAMA, dar pe site-ul de la dacia ( adresa este cea de mai jos ): http://www.dacia.ro/logan/date-tehnice spune clar ca LA MOTORUL DE 70CP TURATIA DE REGIM ESTE 1700 RPM IAR LA MOTORUL DE 85 CP TURATIA ESTE 1900 RPM. mODALITATEA DE SCHIMBARE A VITEZEI LA TURATII PESTE ZONA DE REGIM MAXIM IMPLICA AUTOMAT UN CONSUM SUPLIMENTAR DE COMBUSTIBIL PT UN APORT DE PUTERE. SCHIMBAREA VITEZELOR SE FACE TEORETIC ASTFEL : - scrie in orice manual pt motoristi " Se introduce in viteza si se face preluarea in zona de CUPLU MAXIM, se scoate din viteza pt trecerea in treapta imediat superioara in zona de PUTEREMAXIMA a motorului" In acest caz se preia treapta la 1700 / 1900 rpm si se trece in treapta urmatoare la 3750 / 4000 RPM ( functie de model ). Deci modul in care schimbam eu vitezele este cel RECOMANDAT sau mai bine spus TEORETIC - CORECT. Cu respect hardsoft21 This post has been edited by AL: 1 Feb 2008, 15:46 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|
hardsoft21 |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 26 January 08 ![]() |
Cine spune ca romanul nu este INVENTIV atunci inseamna ca nu stie pe ce lume traieste. Astazi am fost cu vecinul la service sa vedem care este problema acelor trepidatii din treapta a 2 -a si problema a fost rezolvata in 20-30 minute in modul cel mai simplu si ciudat posibil.
Dupa ce am ajuns acolo si am discutat cu un mecanic de 45-50 ani ( care ne fusese repartizat de la inginerul de tura ), dupa 5 minute in care am spus ce, cum si care sunt simptomele ce ne deranjeaza, acesta a cerut ca unul din noi sa conduca masina pe drum si el sa stea in dreapta sa vada si sa auda ce se intampla. Ne-am suit toti trei in masina si dupa o plimbare de 4-5 minute cu masina prin trafic ne-am spus ca este cazul sa ne intoarcem la sediul firmei. Acolo a inceput STUPEFACTIA noastra. A vorbit mecanicul cu inca 2 insi ( care totalizau peste 200 kg ) si toti cinci - mecanicul, eu , vecinul si cei doi barosani - ne-am urcat in masina si am pornit la drum. Domnul mecanic era la VOLAN, eu in dreapta lui ( ca am 98 kg ) si vecinul cu cei doi "colosi" in spate. Si incepe mecanicul nostru sa schimbe 1,2,3 si invers 3,2,1 cu porniri dure si frane de motor tot atat de dure ca am zis ca se rupe masina, si uite asa a facut vreme de 7-10 minute. Mecanicul imi ceruse sa stau cu urechile palnie si sa ascult daca la un moment dat nu se aude un gen de CLIC in fata la motor . Dupa cele cateva minute, la un moment dat am auzit ceva ciudat ( ca un fel de PAC sau CLIC ) in partea din fata cam pe unde ar fi ambreiajul sau cutia de viteze. Din acel moment masina a inceput sa se manifeste la fel in toate cele 3 trepte pe care le frecase domnul mecanic, adica acea ciudatenie din treapta a 2 a disparut si acum totul era ca in vremurile bune. La intrebarea mea nici el nu a stiut sa-mi explice exact ce se intamplat, dar mi-a spus ferm convins ca la acel fenomen este ceva curent care poate disparea in timp sau ca asa se "repara"- frecand cutia de viteze si ambreiajul, ca de fapt ar fi unele CIUDATENII cu sincronul din treapta a doua si ca trebuie facut de asa natura incat sa fie adus la pozitia initiala ( ca se poate deplasa sau ca la un moment dat intra in pozitie care nu-i permita sa calce corect ) si el a realizat acest lucru bruscand un pic ambreiajul si cutia de viteze. Cert este ca dupa aceste EXCHIBITI CU MASINA, acum totul merge perfect si nu mai are probleme. Nu stiu daca acesta este modul cel mai corect de rezolvare al problemei dar in cazul ca apare asa ceva aveti posibilitatea sa incercati acest gen de remediu. Eu unul nu recomand aceste moduri empirice de remediere a defectelor si nu dau indicatii acolo unde nu ma pricep. Cu respect hardsoft21 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 - 1.5DCI
|
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ava rog mentineti discutia in limitele problemei la ambreiaj ... despre ce poate si cat poate Loganul si regimurile vs. treapta de vioteza, in alta parte va rog!
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
demonhunter |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 22 May 07 ![]() |
aceiasi problema o am si eu, dar nu tot timpul, eu i-am facut si resoftare si am 90 cp , faza e ca imi facea de obicei dimineata tot asa cand schimbam turatie la mai putin de 2500 ture, din treapta 1 in treapta 2, daca schimbam la 3000 ture nu se mai simtea treaba, banuiesc ca din cauza ca era motorul rece, pt ca dupa ce mergeam cam 20 km schimbam din 1 in a 2 la 2000 ture si mergea ca unsa, repet, problema am avuto 2 sau 3 zile
This post has been edited by demonhunter: 14 Mar 2008, 22:03 |
--------------------
dacia
logan
2006
- gl 01 dmn
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#9
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Probabil e de la frig ...
![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
fnp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Unui coleg îi face asa la plecarea de pe loc. A fost la service (Ipso Otopeni) si i-au schimbat un tampon de la motor dar tot degeaba. A fost a doua oara si i-au mai schimbat unul. Acum s-a lasat pagubas. Masina este Ambition, 2006, 60cp,20k km.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 21:14 |