DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme directie, pivoti, bielete , geometrie etc

nh1980ro
post 5 Feb 2008, 17:15
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 3.896
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Singura ta grija ar fi sa nu uiti sa completezi nivelul, adica o data pe luna sa verifici nivelul de ulei din vas si sa completezi dupa necesitati.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alcatraz84
post 6 Feb 2008, 14:41
Post #32


Membru Nemuritor


Group: Members
Posts: 31
Joined: 30 January 08




Salut........problema cu care a inceput acest topic (problema mea....s-a rezolvat):

NU mai trage la franare;
Modalitate de rezolvare:
- schimbat bieleta dreapta (bulita)
-schimbat pivot stanga (avea joc pe verticala)
-schimbat rulment stanga (joc destul de mare)
-schimbat bucsi (nu stiu care din ele pt ca la aceasta operatiune nu am mai stat langa mecanic si nici nu am intrebat)
Nu mai trage, si este destul de stabila la viteze mari;
Modalitate de rezolvare:
-facut geometrie roti
Nu mai am nici probleme cu ambreiajul;
Modalitate de rezolvare:
-schimbat kit ambreiaj.
(destul de multumit - operatiunile nu s-au efectuat in service dacia)

Cat am platit???(poate intereseaza pe cineva)

-kit de ambreiaj + bieleta + bucsi + manopera = 750 RON
-kit distributie (curea + rola intinzatoare) pret cumparare = 210 RON
-Pivot + manopera = 37 + 25 = 62 RON
-rulment + manopera = 65 + 40 = 105 RON (cam mult)
-Geometrie directie = 60 RON
-Spaga = 40 RON
-Un pachet de tigari fumat in timpul operatiunilor = 5 RON
Total = Aproximativ 1250 RON

Probleme ramase:
- Schimbat kit distributie(l-am cumparat, dar trebuie sa-l montez)
-schimbat (nu stiu sigur daca e nevoie) pompa apa
-schimb ulei motor
-schimbat curea alternator
-verificat/eventual schimbat ulei cutie viteze
- schimbat burduf planetara
-eventual curatat injectoare(nu m-am documentat inca in acest domeniu....o fi bine??)
Pentru pb ramase, are cineva idee de preturi?? Multumesc, multumesc.

Sa va traiasca SLZ-ele!!!!!!!!








--------------------
Dacia Solenza Confort 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 7 Feb 2008, 22:22
Post #33


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Sa-ti traiasca si solenza ta !
Cind mecanicul iti va schimba kit-ul de distributie, invirteste si tu putin de roata pompei de apa. Daca nu simti nimic (rulmentul uzat iti da niste vobratii, chiar si la o rotire usoara, ca si cum ar avea ceva nisip in el ), lasa pompa de apa in pace.
Daca ai folosit numai antigel (care are in el glicol, o substanta grasa) si apa DISTILATA (adica chiar distilata si nu de la robinet, nici din riu si nici demineralizata), atunci rulmentul pompei de apa te va tine pina la urmatoarea schimbare a distributiei.
Sa ai bafta!


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 7 Feb 2008, 22:49
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 3.896
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.





Off-topic:
Depinde. Eu am schimbat pompa la 50.000 cand am schimbat si distributia (4 ani) pentru ca incepuse sa curga foarte putin. Si am folosit antigelul lui Dacia.

This post has been edited by nh1980ro: 7 Feb 2008, 22:49


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Feb 2008, 12:04
Post #35


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nu, cureaua de distributie nu patineaza, dar uleiul o imbolnaveste foarte tare, provocindu-i decesul.
Cum sa ajunga uleiul la ea? pai curentii de aer pot plimba o scurgere de ulei aproape pe oriunde !

This post has been edited by corbex: 8 Feb 2008, 12:14


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 8 Feb 2008, 13:26
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 654
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Ai dreptate cu actiunea curentilor de aer; tocmai de aceea a fost protejata in mod special aceasta curea cu masca respectiva, astfel incat sa se reduca sansele de "contaminare".

Principalul pericol este uleiul de motor, pierdut fie pe la semering, fie pe la etansarea suruburilor.

Din fericire la Solenza nu am vazut asemenea probleme (cel putin in perioada de garantie) asa cum se intampla la motoarele de Logan (Kojak fiind regele neincoronat si necontestat tongue.gif al distributilor schimbate din cauza pierderilor de ulei din zona distributiei).

Tocmai din cauza acestei actiuni nocive pe care o are uleiul (de orice tip) asupra curelelor (fie ele de accesorii, fie de distributie) ma preocupau efectele posibile ale faptului ca pe curelele de accesorii se gaseste lichid de servo si am intrebat intr-un post anterior de efectele alunecarii sau ruperii acestor curele (ex. o incarcare defectuasa a bateriei, o functionare anormala a AC-ului sau cine stie ce alte efecte), mesaj care din pacate, in loc sa determine o discutie constructiva, a dus la un raspuns deplasat si jignitor la adresa mea (culmea, din partea unui coleg pe care l-am sustinut la un moment dat in disputa cu un moderator mai zelos down.gif ).


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 8 Feb 2008, 19:03
Post #37


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




daca ti de rupe cureaua de distributie, te vei afla int-una din doua situatii:
a)cea fericita, in care vei avea 1-2 supape strimbe, cu ghidurile aferente bulite
b)cea nefericita, in care vei avea, in plus, ciulasa si/sau pistoane sparte.
Atentie mare !


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Feb 2008, 16:57
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.728
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Imi spune si mie cineva ce contine mai exact un chit de distributie? Curea din cauciuc cu dinti si o rola? Atat?


--------------------
Renault Espace III 1999 / 2.0 16v 140CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 11 Feb 2008, 20:45
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 3.896
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




da, cureaua si rola. Dai bani si primesti o 'rola'.. smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 12 Feb 2008, 19:08
Post #40


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




La ultima strigare, kit-ul era 210 lei. Piese de origine...
Cum nici dacia si nici reno nu fac nici curele si nici rulmenti, originea e ceva mai la deal de ei. Daca le iei separat, facute de un producator serios, poti ajunge binisor sub jumatate de pret. Doar ca in loc sa iei "curea+rola" vei cumpara "curea"+"rola".


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johny 69
post 1 Mar 2008, 08:27
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 September 07




salut
te rog detalii pt "curea" + "rola" suna tentant... sub pret......... adica ce merge?


--------------------
dacia solenza 2004 - b-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 3 Mar 2008, 17:33
Post #42


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Merge orice curea care are caelasi numar de dinti si aceeasi latime. Daca specifici la magazin pe ce masina o pui, e foarte probabil sa stie ce sa-ti dea. Idem la rola.
Marci curele: Dayco , gates, good year, contitech, hutchinson, etc. Sint multi producatori si nu le fac in garajul din fundul gradinii. SRL-urile n-au tehnologia necesara.Nu trebuie sa cauti numai la magazine dacia, daca stii, asa cum am spus, numarul de dinti si latimea, poti s-o cauti oriunde.
Ramine sa alegi intre preturi. Curelele nu se fac pe marci de masini ci pe cote.
La fel e si cu rola.
Chiar si la magazinele dacia, au si kituri, au si separat.
Spor.

This post has been edited by corbex: 3 Mar 2008, 17:57


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsu
post 21 Mar 2008, 17:29
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Salut. Am desfacut bieletele de directie pe ambele parti. Am joc la tija care iese din caseta de directie pe partea dreapta. Nu stiu cum se numeste tija exact(capat de bara ?). Daca trag de ea inainte/inapoi se simte la mana. Pe partea stanga e ok, se misca fara joc o data cu volanul. Ce trebuie schimbat? Orice inafara de caseta!! tongue.gif


--------------------
renault clio symbol 1.4/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 25 Mar 2008, 11:23
Post #44


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Din ce spui tu, pare a fi vorba despre articulatia dinspre caseta a bieletei. Cel mai bine ar fi sa iei bieleta completa. Daca capatul de bara se dovedeste a fi bun, il pastrezi pentru o inlocuire ulterioara. De obicei asta cedeaza primul.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icsu
post 25 Mar 2008, 17:02
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 20 December 05
From: Bucuresti




Corbex mii de multumiri. Am aflat ulterior ca bieleta de directie se numeste ansamblul format din tija aceea + cele doua articulatii, dinspre caseta si dinspre fuzeta.


--------------------
renault clio symbol 1.4/2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
basalic77
post 14 Apr 2008, 20:59
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 4 November 07
From: Galati




stie cineva daca solentza are vre-o bucsa la volan?


--------------------
reno clio symbol 2004 - GL-06-WXL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YR-ZBG
post 21 Apr 2008, 13:17
Post #47


membru sufletist


Group: Members
Posts: 843
Joined: 4 April 07




Da, are...vezi foto.

Dar de ce pui mataluta aceiasi intrebare in doua topicuri diferite ??

Attached File(s)
Attached File  directie.pdf ( 1.39mb ) Number of downloads: 626


--------------------
Dacia Sandero 2009
Slz....buna masina...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mikilaur
post 19 May 2008, 08:30
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 May 08




Salutare! Mi-am luat si eu o Solenza si ma chinui sa ii fac ITP-ul, problema fiind o scurgere de la cutia de servo. Am spalat in locul respectiv ca sa nu mai vada cei de acolo murdar insa inca mai curge ffff putin, lucru care este vizibil....

Cum sa trec ITP-ul fara sa platesc schimbarea cutiei care din cate am citit costa enorm..

Multumesc!


--------------------
Solenza Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 May 2008, 10:28
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 3.896
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Te duci si tu la alta statie ITP.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mikilaur
post 22 May 2008, 09:28
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 May 08




Se pare ca am avut noroc... am sters iar locul murdar de ulei si se pare ca nu mai curge... Am reusit sa iau ITP-ul. Oricum stiam ca nu am voie sa ma duc la alt ITP daca mi s-a dat revenire aici...


--------------------
Solenza Solenza 2003 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 23 May 2008, 14:55
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 903
Joined: 22 November 05




QUOTE(YR-ZBG @ 21 Apr 2008, 13:17)
Da, are...vezi foto.

*



Cand am citit raspunsul tau, imi facusem deja imaginea: are un cuplu volan gen 1310, pe care trebuie musai sa-l verific cat mai curand ca mai mult ca sigur are joc. Dar cand am vazut poza, m-am linistit: este o articulatie "cardanica" mult mai sigura decat ce imi imaginam eu.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 3 Jun 2008, 13:18
Post #52


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 7 Feb 2008, 22:49)
Off-topic:
Depinde. Eu am schimbat pompa la 50.000 cand am schimbat si distributia (4 ani) pentru ca incepuse sa curga foarte putin. Si am folosit antigelul lui Dacia.
*



Cum se manifesta pompa de apa daca e pe duca ???
A inceput sa curga ce si pe unde ???


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 3 Jun 2008, 13:29
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 3.896
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai dupa ce desfaci distributia, te uiti cu o lampa pe langa roata aia dintata care antreneaza pompa de apa si se vede daca ai scurgeri sau nu.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 3 Jun 2008, 13:33
Post #54


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Pai e clar ca eu distributia am schimbat-o si nu era asa ceva acolo , dar cred ca ceva zgomot face . Eu intrebam pe unde curge ... deci curge pe la distributie acel antigel ???


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 3 Jun 2008, 14:10
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Cand pompa de apa este pe duca se poate manifesta in mai multe feluri:
-se poate auzi un huruit ca de rulment.Este posibil sa nu curga antigel in acest caz.Pinionul se invarte foarte usor cu mana(spre deosebire de o pompa noua) si parca ar avea nisip inauntru;
-se observa pierderi de antigel intre pinionul pompei si corpul acesteia,pe la asa-numita "presetupa".Se poate observa in acel loc o substanta asemanatoare la culoare cu antigelul si cu un aspect ca al....mucilor(scuze de exprimare,dar exact asa este).

This post has been edited by cristio_79: 3 Jun 2008, 14:27

Attached File(s)
Attached File  pompa_apa.bmp ( 1mb ) Number of downloads: 169


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_TCornel_
post 28 Jul 2008, 12:02
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 June 07




@GabyT ce-ai mai facut intre timp ? cum mai evolueaza pierderea de ulei ?

De cateva zile masina a inceput sa faca un zgomot f urat la miscarea volanului, am fost azi in service unde s-a constatat lispa cu desavarsire a uleiului de la servo, chestia e ca nici nu se vede ca ar fi curs pe undeva asa ca singura rezolvare pe care au gasit-o mecanicii a fost sa completeze cu ulei si sa imi spuna sa revin peste cateva zile sa vedem pe unde curge...bineinteles banuiau ca, virgula caseta ar pierde uleiul, cost: caseta directie + manopera 14 mil plange.gif

acum am citit pe aici si aflu ca este o problema comuna:

QUOTE
Banuiesc ca, la fel ca majoritatea posesorilor de Solenze cu directie asistata, de mai mult de 1 an inregistram pierderi in sistem la nivelul casetei de directie


pentru cei care s-au confruntat cu problema asta: pierderea asta se va accentua in timp ? va incepe sa piarda din ce in ce mai mult ulei ?

din ce am citit nu prea se merita schimbarea casetei si se prefera completarea cu ulei din cand in cand...ce efecte secundare poate avea asta in timp ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Confort - B-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marian23
post 11 Aug 2008, 19:15
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 July 08




repara pivotul si ce zici ca mai ai defect si apoi vezi ce reactie are masina. verifica presiunea din pneuri si unghiul de fuga. daca toate astea sunt ok, nu cred ca vei mai avea probleme!


--------------------
Dacia Logan 2 Ambiance 2013 - TR ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 25 Aug 2008, 21:20
Post #58


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(_TCornel_ @ 28 Jul 2008, 12:02)
De cateva zile masina a inceput sa faca un zgomot f urat la miscarea volanului, am fost azi in service unde s-a constatat lispa cu desavarsire a uleiului de la servo, chestia e ca nici nu se vede ca ar fi curs pe undeva asa ca singura rezolvare pe care au gasit-o mecanicii a fost sa completeze cu ulei si sa imi spuna sa revin peste cateva zile sa vedem pe unde curge...bineinteles banuiau ca, virgula caseta ar pierde uleiul, cost: caseta directie + manopera 14 mil plange.gif

acum am citit pe aici si aflu ca este o problema comuna:
pentru cei care s-au confruntat cu problema asta: pierderea asta se va accentua in timp ? va incepe sa piarda din ce in ce mai mult ulei ?

din ce am citit nu prea se merita schimbarea casetei si se prefera completarea cu ulei din cand in cand...ce efecte secundare poate avea asta in timp ?
*


Completezi pana la o anumita limita . Una e sa picure si alta sa curga ! Efecte secundare in afara faptului ca se agraveaza in timp nu are ce sa fie !

QUOTE(Marian23 @ 11 Aug 2008, 19:15)
repara pivotul si ce zici ca mai ai defect si apoi vezi ce reactie are masina. verifica presiunea din pneuri si unghiul de fuga. daca toate astea sunt ok, nu cred ca vei mai avea probleme!
*



Omul spune ca are caseta de servo-directie defecta si tu asta spui ? Ce reactie te astepti sa aiba masina ? wacko.gif


--------------------
Renault si Dacia L3 2.0 dCi cipuita 2012 + multe altele 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ ! RECLAMATI abuzurile moderatorilor !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabyT
post 26 Aug 2008, 12:01
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 654
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(_TCornel_ @ 28 Jul 2008, 12:02)
@GabyT ce-ai mai facut intre timp ? cum mai evolueaza pierderea de ulei ?

*



Imi cer scuze pentru intarzierea cu care raspund dar abia acum am observat postul tau. smile.gif

La mine lucrurile au ramas la fel, in sensul ca pierderile pe la caseta sunt infime; ce ma mira este faptul ca desi a curs putin si in zona pompei de servo (si in service, cand am mers sa verifice originea acestui lichid si au umblat la monocontact, si acolo era prezent), aceste pierderi nu au continuat...

Din bidonul de lichid care l-am luat cand a aparut problema (acum cred ca 2 ani) am folosit cam 4-500 ml si in opinia mea pierderile de la caseta s-au mentinut constante. Si eu m-am speriat cand am auzit zgomot la miscarea pe loc a volanului insa de atunci, avand grija sa completez la timp pierderile, nu a mai facut scandal.

Astept cu nerabdare jumatatea lunii septembrie cand unul dintre colegii de forum s-a oferit sa ma ajute cu achizitionarea unei solutii speciale de etansare a sistemului de servodirectie (care la el a dat rezultatele scontate) si voi mai post atunci impresii.

Referitor la efectele secundare de care am intrebat si eu acum ceva timp, nu am constat nimic pana acum (inafara de "disconfortul vizual" biggrin.gif datorat mizeriei din zona casetei). Trebuie ca odata pe luna sa verific nivelul de lichid si sa completez daca este cazul.

This post has been edited by GabyT: 26 Aug 2008, 12:09


--------------------
Dacia Solenza Scala / 2003
Dacia Logan Laureat Plus / 2006
Renault Clio 3 / 2006
MIO C520
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 15 Sep 2008, 20:20
Post #60


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.351
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Am probleme si eu si cred destul de costisitoare.Dar sa va explic...
Am strans o data caseta de directie dar a inceput sa faca iar zgomot mai ales pe zona de mijloc.De ieri a inceput sa trozneasca ceva(zgomot asemanator cu zgomotul produs de caseta cand miscam de volanul stanga dreapta)cand am rotile virate in mers si trec peste denivelari,cand masina se "iteaza" pe denivelari mari,cand misc volanul in scurt in mers.
Miercuri am programare la service,sunt aproape sigur ca este caseta de vina.
Voi ce parere aveti?
Caseta am luat-o azi cu 850 ron dintr-un magazin Dacia, in service este 1100 ron si ulei de servo Castrol dexron II tip D,indiferent de defectul pe care il are masina tot o schimb.


--------------------
dacia solenza 2004/clima1.4 MPI - DJ 06 MVK
"Să fii al doilea înseamnă să fii primul care pierde."---Ayrton Senna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

14 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2017 - 01:12
Forum Renault Server hosting