DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frana Solenza, Frane moi, vibratie in pedala, deceleratie mica

dr_mKe
post 15 Aug 2009, 22:03
Post #31


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.039
Joined: 25 November 06
From: Deva




Of, of. Aia este pentru fixare, are si o clema de tabla. Slabesti numai conducta de furtun si atunci o vei putea roti. Gandeste-te cum este facut sistemul de infiletare al conductei in flexibil. Nu conducta propriu zisa are filet, ci o mica piesa mobila fata de conducta tongue.gif


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 15 Aug 2009, 22:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




New_Bitmap_Image.JPG ( Size: 56.81k ) Number of downloads: 2028
New_Bitmap_Image1.JPG ( Size: 42.21k ) Number of downloads: 2086


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 19 Aug 2009, 20:04
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Astazi am facut o mare prostie schimband placutele de frana.
Conform semnelor de pe etrier si portetrier, acestea ar fi ajuns la minim si avand peste 25.000 de km am zis sa le dau jos.
Dupa ce am demontat etrierul de pe partea dreapta mi-am adus aminte ca am uitat sublerul pentru a le masura pe cele vechi. Masurate ochiometric, nu prea pareau de schimbat, dar santul era aproape la minim.
Dupa vreo cinci minute in care am adoptat pozitia ganditorului stand pe roata demontata, am decis sa le pun pe cele noi.
Am udat discurile inainte pentru a vedea cum calca placutele noi. Discurile fiind din fonta, oxideaza imediat.
Ajuns in casa, pun mana pe subler si descopar ca placutele aveau grosimea de 12 mm, iar grosimea minima la baza santului era de 10 mm. Imi venea sa-mi dau cu ele in cap. Singura explicatie care mi-a venit in minte este ca ar fi fost o idee mai groase si santurile au fost taiate nu foarte adanc. In mod normal, grosimea lor ar trebui sa fie de 14 mm, iar grosimea minima de 7 mm.
Pun si poze cu placutele Ferodo TAR 114 demontate de pe masina, cele noi fiind identice.
Image112.jpg ( Size: 79.11k ) Number of downloads: 2098
Image113.jpg ( Size: 65.3k ) Number of downloads: 2030

Image114.jpg ( Size: 74.22k ) Number of downloads: 1942
Image115.jpg ( Size: 36.13k ) Number of downloads: 539


This post has been edited by cristio_79: 19 Aug 2009, 21:55


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 22 Aug 2009, 06:38
Post #34


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




M-am uitat la poze si am crezut ca sunt placutele noi.... Abia dupa aia am citit ce ai scris si am vazut ca erau cele vechi biggrin.gif
EU zic sa le pastrezi, sunt bune de pus la loc, fara indoiala.

Tot e bine ca ai mai curatat penele alea si ai curatat santul.

Inca o recomandare: cand desfaceti placutele, e bine sa dati cu surubelnita (cu lateralul ei) pe colturile placutei.
Materialul ar trebui sa fie destul de moale si sa cedeze la contactul cu metalul. Asfel dati jos aprox. 1 mm de material - care va va scuti de un scartait ce poate apare cand masina merge liber, adica atunci cand NU franati.
Acelasi scartait poate aparea si de la marginea aparuta la muchia discului - pe aceea o dati jos cu o panza de bonfaier sau cu polizorul, cum facuse un coleg.....
Bafta !


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 22 Aug 2009, 23:29
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Sunt puse la pastrare.
Cele noi vin fix pana la marginea discurilor si cum acestea au un mic "prag", va trece ceva pana se vor pasui cum trebuie. Le-am frecat eu putin pe ciment, dar nu suficient. Acum tine mai mult spatele.

This post has been edited by cristio_79: 22 Aug 2009, 23:30


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 31 Aug 2009, 11:05
Post #36


cj98czh - un moderator care face ABUZ !!!


Group: Members
Posts: 7.951
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Am si eu o problema cu franele si se pare ca ramane cateodata repartitorul spate blocat pe deschis .
Pedala de frana este tare , frana tine , nu e problema , dar partea enervanta este ca padala nu este mereu la fel si asta este partea stresanta .

Cam cat ar costa un repartitor si oare se merita sa-l schimb sau sa-l blochez eu sa fie mereu deschis ?
Maine am sa fac o aerisire totala a sistemului de franare si am sa mai inspectez situatia la repartitor ...
Am mers in weekendul asta si cu loganul si asta m-a facut sa-mi pun cateva intrebari , pt ca la ala e f moale pedala , frana e super eficienta , dar daca nu pui calcaiul in podea cand apesi frana si apesi repede , musti din volan ...
La mine e tare pedala , are efect pe masura ce apesi , dar ca sa blocheze trebuie sa apesi tare , problema e atunci cand sunt singur si fara greutate pe spate ca blocheaza mai intai spatele si apoi fata .

Ce idei si sfaturi aveti ?


--------------------
Renault si Dacia Reno 2003 - 2016
cj98czh - un moderator care face ABUZ !
Forumul = timp pierdut si nervi pentru utilizatori / bani pentru moderatori !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 31 Aug 2009, 21:21
Post #37


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Marius, de obicei repartitorul ramane blocat pe inchis si nu pe deschis. Adica nu se duce presiune in spate. La tine... mi-e teama ca nu cumva fostul proprietar sa fi strans foarte tare tija aia - ca si cum masina ar fi foarte incarcata - ca sa tina franele pe spate. Cel mai probabil a facut asta ca sa treaca la ITP.
Eu mai intai as incerca sa mai slabesc tija de la repartitor.
Ca pret, e pana in 100 lei repartitorul, din ce tin eu minte.
Insa si la ala nou vei avea aceeasi problema de reglaj. Reglarea ca la carte e complicata, necesita manometre etc - nu am vazut nici macar la service-urile mari sa o respecte....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biggabi2006
post 12 Oct 2009, 16:05
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 October 09




salut am o problema cu slz ,,cand pun frana imi trozneste pe fata la amandoua rotile la placute cred wacko.gif


--------------------
Renault Megane 3 2010 grandtourer - TR-05-LVF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 12 Oct 2009, 18:22
Post #39


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.698
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




si eu am avut asa ceva...cind puneam frina sau cind plecam de pe loc trosnea pe fatza...la mine erau slabite suruburile de la basculele de pe fatza(brate)...pune cheia de 18 pe el si mai stringele


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 19 Oct 2009, 20:41
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 1.400
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




o problema oarecum legata de topic: probleme la frana pe puntea spate.
saboti schimbati de cateva luni, lichid de frana schimbat de o saptamana, instalatie aerisita, roata dreapta spate blocheaza inaintea celei din stanga si chiar a celor fata cu masina goala. cand am schimbat sabotii, pe partea dreapta era la nituri, iar pe partea stanga mai mergea cel putin un an.
mecanicul a spus ca nu a mers autoreglajul pe partea stanga si de acolo ar veni diferenta de uzura, dar acum tind sa cred ca este o problema pe undeva.
cand am aerisit cilindrii spate, aerisitorul pe partea dreapta avea rugina pe gaura in interiorul cilindrului, cel de pe partea stanga nu avea. tevile nu pareau infundate in nici o parte.
va rog sa ma ajutati in depistarea si remedierea problemei.
este o problema de cilindru? celalalt cilindru sa fie blocat si atunci toata presiunea trece la roata din dreapta?
cum functioneaza repartitorul? are 2 valve pentru fiecare roata in parte? are o singura valva, iar presiunea se distribuie (in mod normal) pe cele 2 roti spate? are progresiune variabila in functie de gradul de incarcare a masinii sau este de tip on/off? (masina incarcata -> permite lichidului de frana sa treaca; masina goala -> nu permite lichidului sau permite foarte putin trecerea?).
vreau sa rezolv problema deoarece vine iarna si nu as vrea ca la o franare sa incep sa fac piruete. acum, pe drum umed, am fost nevoit sa franez relativ violent (aproape de limita aderentei pe fata dar mai era pana acolo) cand roata spate dreapta s`a blocat si simteam cum trage de cur inspre dreapta.
multumesc anticipat pentru raspunsuri.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus73
post 22 Oct 2009, 15:50
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 24 May 08
From: Constanta




Azi am trait o experienta neplacuta la volanul masinii. Dupa ce am iesit din paracare, la aproximativ un minut de la plecare a trebuit sa franez brusc (din cauza unei femei care a traversat in fuga strada) aveam 30...40km/h masina a intrat intr-un derapaj necontrolat ...practic tot spatele masini mi-a fugit catre stanga, masina nu sa oprit imediat nu crede.gif nu crede.gif nu crede.gif si am luat piciorul de pe frana ptr ca femeia nu mai prezenta un pericol. In timpul incidentului rulam pe mijlocul strazii asfaltul era uscat.....cred ca, cauciucurile erau umede si reci, masina statuse 2 zile in parcare nefiind pornita. Cauciucurile au o vechime de 6 ani, nu sint tocite mai au ceva "carne".E posibil sa se fi blocat repartitorul de pe spate si astfel sa fi franat mai mult pe puntea spate a masinii???? Si din aceasta cauza sa fi derapat masina??


--------------------
Dacia Solenza 2003/Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 22 Oct 2009, 17:39
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




si la mine mai trage stanga la prima frana....e cam intepenit pistonasul din stg fata....dar la urmatoarele pedale se franeaza perfect.......

cine mai are chef de migaleala sa le curete acum pe frigu asta.....


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristy2008
post 22 Oct 2009, 19:18
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 19 March 08
From: CALARASI




Salut! Am si eu o problema, cand calc pedala de frana (sau doar daca o ciupesc repetat) se aude un cloncanit. Ce ar putea fi, a mai patit cineva asa ceva?


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 22 Oct 2009, 21:33
Post #44


Crap


Group: Members
Posts: 1.644
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




cristy2008 , la mine problema cu cloncanitul s'a rezolvat prin ... nu stiu cum se numeste stiu ca mi'a dat roata depe spate jos dreapta ca acolo se auzea mi'a dat capacul de la tambur jos si unde sunt sabotii de frana pe interior sunt 4 suruburi care nu stiu ce anume strang cum se numeste tablia aia ideea e ca din 4 suruburi 3 le strangeai cu mana.

si ca veni vorba de frane ...

eu daca apas brusc frana se blocheaza fata total si spatele nici macar 5 CM de cauciuc nu lasa pe asfalt , e normal ?


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sky79ct
post 23 Oct 2009, 07:29
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 27 November 07




Asta am patit-o si eu ...
Mergeam cam cu 70-80 si s-a franat brusc in fata mea...
Am mers sanie cam 5-6 metri cu scartait si urma pe asfalt..
Nu mi-a tras nici stanga nici dreapta....dar greu a mai frant...
Si ca sa fie totul perfect l-am zgariat si pe cel din fata mea cu nr...
Cat de diferit e sistemul de franare de la logan fata de cel de la solenza ptr ca facad comparatie cum ii franeaza masina lui tata comparativ cu a mea e dif ff mare...
La cati km se schimba lichidul de la servofrana ca al meu are o culoare cam ciudata ...


--------------------
dacia solenza 2004 scala - CT xx SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrusiri
post 23 Oct 2009, 11:37
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 867
Joined: 18 December 07
From: iasi




am inteles ca lichidul de frana nu e bine sa il tii in instalatie mai mult de 2 ani.deci...


--------------------
dacia Lodgy 1.5 dci 107 cp 2013 - IS-54-SIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 23 Oct 2009, 14:01
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Hai 4 ani...


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandrusiri
post 23 Oct 2009, 14:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 867
Joined: 18 December 07
From: iasi




asa stiam si eu.de 4 ani.dar mecanicul care mi-a schimbat lichidul de frana mi-a recomandat sa nu il tin mai mult de 2 ani in instalatie ca cica roade garniturile de cauciuc.acum fiecare cum stie si cum a auzit.


--------------------
dacia Lodgy 1.5 dci 107 cp 2013 - IS-54-SIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 23 Oct 2009, 14:22
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.495
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Spatele nu trebuie sa blocheze, nici macar la franari violente. De aceea exista repartitorul. In functie de incarcarea de pe puntea spate, deschide sau inchide circuitul. Cand puntea spate este descarcata ( nu exista greutate ) presiunea este mai mica.
Lichidul se schimba la 4 ani sau 60.000 de km.
Culoarea lichidului de origine este un galben mai inchis, cu timpul devine caramiziu.
Eu l-am scos cu ajutorul unei seringi de perfuzii din vas, dupa care am inceput sa aerisesc prin "cadere". Este o metoda mult mai buna, dar necesita timp mai indelungat. Am pus un furtunas pe fiecare niplu de aerisire si am recuperat si lichidul din instalatie.
Atat lichidul din pompa, cat si cel din instalatie, era perfect curat, fara nici un fel de impuritati. L-am lasat la decantat mai multe zile intr-o sticla transparenta si nu are depuneri.

This post has been edited by cristio_79: 23 Oct 2009, 14:23


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 1 Nov 2009, 12:39
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 731
Joined: 4 June 08




am si eu 2 intrebari legate de franare:

1.cum verific in spatele blocului daca mai am placute de frana?

2.la franare se aude un harjait puternic cred ca de la saboti,care nu au mai mult de 5000km.mai intai se auzea de pe dreapta spate,mai nou se aude de pe stanga.am incercat sa ii mai uzez,ridicand 2 dinti frana de mana ,si mergand putin cu ea,dar nimic.
ati mai avut problema asta?si o rezolvare?


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aUd_SeMNe
post 1 Nov 2009, 22:17
Post #51


Solenzar!!!


Group: Members
Posts: 147
Joined: 2 September 07
From: Bucuresti




Am si eu o problema daca ma puteti ajuta..
Plec dimineta cu masina roata dreapta infranata merg cu gandu sa ma duc la un mecanic dar cand sa incalzit motoru nu a mai fost infranta am venit inapoi acasa si acum sera cand sa plec iar infrantata avetii idee de la ce poate sa fie?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala 1,4 MPI
Ford Focus 2001 1,8TDdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george whp
post 2 Nov 2009, 18:14
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 15 February 09
From: bucuresti




am o problema cu franele, cand franez i-mi trepideaza volanul, am 43ooo de km placutele le-am schimbat la 35ooo


--------------------
dacia renault solenza megane 2005 confort 2009 1.4 16v gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 2 Nov 2009, 21:20
Post #53


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Daca vibreaza la franare, e posibil sa se fi ovalizat discurile. Poate ai intrat cu ele incinse in balta....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rratzoiusexos
post 3 Nov 2009, 15:09
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 731
Joined: 4 June 08




QUOTE(rratzoiusexos @ 1 Nov 2009, 12:39)
am si eu 2 intrebari legate de franare:

1.cum verific in spatele blocului daca mai am placute de frana?

2.la franare se aude un harjait puternic cred ca de la saboti,care nu au mai mult de 5000km.mai intai se auzea de pe dreapta spate,mai nou se aude de pe stanga.am incercat sa ii mai uzez,ridicand 2 dinti frana de mana ,si mergand putin cu ea,dar nimic.
ati mai avut problema asta?si o rezolvare?
*



va rog eu raspundeti si la intrebarile astea


--------------------
Dacia 1307/Solenza/Duster . - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanmardare
post 4 Nov 2009, 09:56
Post #55


Un membru


Group: Members
Posts: 708
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




1. Ca sa verifici singur placutele de frana, trebuie sa demontezi rotile, apoi etrierii, masori grosimea placutelor cu un subler (minim 7 mm), si daca au toate aceeasi grosime (daca una e tocita mai mult, inseamna ca nu culiseaza etrierul pe glisiere).
Mai era o metoda, fara demontarea etrierilor: aici poza din carte, aici poze reale, iar aici explicatie privind felul in care aproximezi daca sa schimbi placutele sau nu (toate sunt in aceeasi pagina, am marcat exact posturile care te intereseaza).
2. Posibil sa se fi prafuit interiorul tamburilor, s-au mai plans colegi de forum despre asta; dupa demontare / desprafuire si reglare saboti, zgomotul a disparut dar a reaparut dupa cateva mii de kilometri...


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie - B 63 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trotineta
post 7 Nov 2009, 20:56
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 May 08




Treaba asta am patit si eu , la plecare la primele cateva franari scartaiau rotile din spate rau de tot ceva de genul CFR ( si pe vreme mai umeda iarasi ) . dar dupa mai multe frane disparea zgomotul . Am dat jos tamburii am curatat de praf montat la loc si treaba asta tine la mine cam 2 ani la un rulaj mediu pe an de 7000 km . Pana acum a m facut de 2 ori treaba asta . Succes !

This post has been edited by trotineta: 7 Nov 2009, 20:57


--------------------
dacia solenza 2004/1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reddacy
post 8 Nov 2009, 20:47
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 18 January 08
From: In inima Ardealului




si eu am vrut sa dau jos tamburii dar am vazut ca nu era siguranta la piulita...era lovit bine filetul la gaura ca sa nu se slabeasca piulita,am renuntat [vroiam sa curat si sa reglez sabotii]......


--------------------
dacia solenza 2003 scala - AB-29-RAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biggabi2006
post 23 Nov 2009, 11:02
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 October 09




am si eu o problema ,la o solenza scala cand pun frana trozneste pe fata si cu cat apas mai tare trozneste in continuare mai incet


--------------------
Renault Megane 3 2010 grandtourer - TR-05-LVF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 23 Nov 2009, 22:52
Post #59


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu zic ca cel care ti-a schimbat placutele... a uitat sa mai puna in capul placutelor niste agrafe metalice. De aceea placutele se misca in acel loc pe care il au - de unde zgomotul.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 26 Nov 2009, 22:34
Post #60


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.743
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti





Uite ce zice Cristi din Cluj... si a deschis subiecte noi aiurea, in loc sa continue in cele existente.

salut dragi colegi solentari!
am schimbat de vreo 2 saptamani anvelopele de vara cu cele de iarna. am observat ca placutele de frana schimbate in vara care nu au nici 3000 de km de atunci sunt foarte uzate. mai mult sunt uzate f tare cele exterioare pe ambele parti (dreapta si stanga).
nu m-am putut uita foarte atent deoarece cei de la vulcanizare s-au miscat foarte repede cu schimbul anvelopelor si nu m-am putut convinge daca chiar sunt asa uzate. Eram si foarte obosit si am zis ca poate mi se pare. placutele nu sunt de origine ( nu mai stiu ceva nemtesti facute in turcia, ceva cu F dar nu FERMIT).
intrebarea mea este daca se aude cand sunt duse de tot pentru ca eu am vorbit cu un prieten cu solenza si imi zicea ca el a patit-o ca s-a dus la un service sa schimbe placutele dupa vreo 30 de mii si a avut surpriza sa constate ca discurile de franare erau ovalizate pana la refuz in conditiile in care el nu a auzit acel zgomot de fier pe fier.
imi este groaza sa dau roata jos pe frigul asta, e si naspa aici la mine la bloc cu vecinii astia...si chiar daca o dau nu imi dau seama daca e afectat discul sau nu. la placute e semnul acela. e posibil sa se uzeze foarte repede pana intr-un punct si abia de acolo sa inceapa adevarata
uzura, dar de ce numai la placutele dinspre exterior.
la mine se mai aude cateodata zgomot la franare dar mie mi se pare ca e din spate de la zaboti (praf...alea alea).
eu schimb placutele tot la 10 mii dar vreau sa spun ca cele pe care le-am schimbat ultima data putea sa mai merg cu ele cel putin asa mi-a spus mecanicul meu.
cred oricum ca o sa merg la DACIA sa schimb repartitorul pe spate pentru ca frana pe spate prinde cum trebuie numai cand detecteaza greutate pe spate si cu ocazia asta i pun pe aia sa se uite numai ca si asta costa bani.
va multumesc si astept raspunsuri!


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

8 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th January 2018 - 17:10
Forum Renault Server hosting