DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 6 7 8 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme frana Solenza, Frane moi, vibratie in pedala, deceleratie mica

Adrian Frigo
post 22 Nov 2017, 23:47
Post #211


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.171
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(romanvs @ 22 Nov 2017, 21:07)
.Altceva ce as mai putea verifica? sad.gif

Etrierul insusi!Pulsor a dat si leapsa,am patit-o si eu cu unul nou din magazin... sad.gif
Prost a fost faptul ca nu au mai folosit pistonase cu exterior cromat cum erau cele de uzina,aceeasi problema si cu garniturile (cel mai probabil sunt de Arcomp&shit)! mad.gif

This post has been edited by Adrian Frigo: 22 Nov 2017, 23:47


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 23 Nov 2017, 13:38
Post #212


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.869
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(Adrian Frigo @ 23 Nov 2017, 00:47)
Etrierul insusi!Pulsor a dat si leapsa,am patit-o si eu cu unul nou din magazin... sad.gif
Prost a fost faptul ca nu au mai folosit pistonase cu exterior cromat cum erau cele de uzina,aceeasi problema si cu garniturile (cel mai probabil sunt de Arcomp&shit)! mad.gif
*


Asa este, nu sunt pistoanele cromate si garniturile...
Posibil si sa nu fie bine executate, pistoanele sau alezajul sa fie...aproape rotunde huh.gif

Etrierul este Pulsor Mot, nu Pulsor Scornicesti, are insemnele unuia de Uzina, explicatia...au achizitionat matritele Dacia, mai prezinta si niste bavuri...taioase. Au pe ele stantat PM (se poate interpreta... radmasa.gif ), langa aerisitor.

romanus, sa-l dai jos, ii scoti pistonul si sa te asiguri ca gliseaza bine in corp, fara garnitura, il si rasucesti ca poate este oval, daca este perfect rotund schimbi doar garniturile, foloseste unele bune. Daca pistonul este rugos sau cu rugina il schimbi sau il slefuiesti cu schmirghel foarte fin si cu ulei.
La remontare sa ungi pistonul cu vaselina (doar cu una care nu ataca cauciucul sau cu silicon de matrite, daca ai asa ceva ori doar cu lichid de frana. Vaselina si siliconul protejeaza si zona din exteriorul garniturii...marele avantaj cand nu este pistonul cromat sau cand este vechi si cromul afectat, ca rugineste la exterior si se gripeaza).

This post has been edited by BLUE R 19: 23 Nov 2017, 14:20


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 23 Nov 2017, 14:04
Post #213


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.171
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Sau folosesti smacolina dedicata de la Ate! 243.gif


--------------------
Dacia 1100/1300/ 1310 Lj/Renault /1970/1972/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 25 Nov 2017, 11:51
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 709
Joined: 4 August 09




QUOTE(romanvs @ 22 Nov 2017, 21:07)
Din ce cauza imi uruie frana pe stanga fata dupa franare mai lunga.Sunt convins ca nu se retrage pistonasul etrierului asa cum ar trebui, dar de ce?




Dar franeaza pe partea respectiva?

De unde stii ca nu se retrage pistonasul?



QUOTE(romanvs @ 22 Nov 2017, 21:07)

....si totusi uruie....





Esti sigur ca uruie de la frana? cum arata patina discurilor? dar a placutelor?



In plus, ce au scris colegii mai sus e adevarat......gandeste-te daca poti adapta un alt sistem gen renault/logan fara piese din astea pulsor, pi&#or etc....

In frane ai ATE TRW BremBo...si uneori ferodo - asta pt renault


--------------------
dacia logan 1.6mpi 2004 laureat

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romanvs
post 30 Nov 2017, 10:21
Post #215


membru autentic


Group: Members
Posts: 1.358
Joined: 14 January 08
From: CRAIOVA




Nu mai sunt probleme ,s-a rezolvat de la sine iar frânele țin foarte bine.


--------------------
dacia solenza 2004/clima1.4 MPI - DJ 06 MVK
"Să fii al doilea înseamnă să fii primul care pierde."---Ayrton Senna
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

8 Pages « < 6 7 8
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th October 2018 - 01:34
Forum Renault Server hosting