DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme indicator combustibil

PaulT
post 13 Oct 2010, 20:41
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Problema nu ar fi doar ca arata gresit. Poti ramane in pana de benzina/motorina avand ceva litri in rezervor....

@silviuf42 - Faci o confuzie.. SUV nu inseamna masina de teren...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Oct 2010, 20:48
Post #62


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(silviuf42 @ 13 Oct 2010, 15:19)
mi-au spus ca pentru Duster folosesc un nou tip de plutitor/panou de control, si de aici ar putea fi problema
Demential! Intradevar se foloseste ultima tehnologie in domeniu, 6001548608 este codul "ansamblului" de la Logan pana la Duster.



--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 13 Oct 2010, 20:50
Post #63


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




silviuf42, arunca o privire sub masina (vezi forma rezervorului) si o sa-ti dai seama care-i treaba wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 13 Oct 2010, 21:29
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 5 March 07
From: ARAD




QUOTE(Andyno @ 13 Oct 2010, 20:32)
oricum, ce marca de masina de pe tot globul asta a ti vazut sa arate gresit cati litri ai in rezervor!

numai la romani se intampla! era greu sa bage 2 furtune la pompe in fiecare rezervor?
*



Se vorbea parca si de Q7 !
Hai sa fim seriosi .... nu e chiar un capat de lume.

O sa ne doara destele tot aratand spre Mioveni !


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 14:44
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Bucuresti-Brasov - 171km(din centru BV in centru B ). Daca ai plecat din periferia BV sunt cam 161-162km. Fabia tdi are un consum foarte ok, la un drum cu configuratia BV-B(putin urcus, apoi mers in frana de motor o gramada + drum in panta pana aproape la B ) eu as estima cam 4,8-5,2l/100km in regim alert. Consumul pe toata distanta ar fi de maxim 8-8,5l(maxim). Daca la alimentarea pana in buza intra 5-7litri in plus(la Logan intra 10...) inseamna ca la sosirea in B ai consumat maxim 2-2,5 l fata de un plin normal. La Octavia se aplica acelasi lucru, mai ales ca asta are rezervor de 60l original. Mie mi se pare absolut normal sa iti arate plinul dupa 160km rulati si sa arate si autonomie neschimbata atata timp cat pentru indicatorul de nivel rezervorul este practic full. Cand fac plinul la Logan pana in buza cu insistenta imi scade prima linie de la indicator dupa 115km autostrada + cam 40km de dn. Si e benzinar. La Focus 1,8tdci incepea sa scada(abia sesizabil) acul dupa un plin facut pana in buza dupa circa 140-150km de extraurban... Iar la jumatate nu cred ca scadea pana a doua zi.. 1/2 rezervor in 160km??

This post has been edited by PaulT: 14 Oct 2010, 14:57


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady77
post 14 Oct 2010, 15:02
Post #66


________________


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 15 December 05
From: Bacau




QUOTE(PaulT @ 14 Oct 2010, 15:44)
(la Logan intra 10...)
*



La mine intra 20, mai inainte am alimentat 69.99 litri. rolleyes.gif


--------------------
________________ ________________ _________________
Nu-ti pierde timpul dand explicatii, oamenii oricum aud doar ceea ce vor sa auda!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 15:15
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Si cat mai aveai in rezervor??? Zi-ne si unde sa stim sa nu ne ducem... tongue.gif Mi se pare cam mult 20l in plus.. Nu am reusit performanta... Daca reuseai 69,69 era ceva... radmasa.gif

This post has been edited by PaulT: 14 Oct 2010, 15:17


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 14 Oct 2010, 15:26
Post #68


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Am bagat eu 73L !!! Si nu am dus-o impinsa pina acolo ! PetromV Salajan.


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Oct 2010, 15:44
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 10.849
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




paul nu si la cum se folosea acea masina.....

ironick ideea este ca acea problema poate sa para la orice masina daca nu e utilizata corespunzator. sigur la duster apare din senin sau tot dupa ce au alimenta aiurea....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
huawei P20 lite cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Oct 2010, 15:51
Post #70


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Faptul ca ca cineva baga benzina in spatiul de dilatare, nu scuza ce face indicatorul de combustibil la prafster. Dupa ce ca si asa indica un consum mai mic decat cel real, mai se si "balangane".

This post has been edited by IRONICK: 14 Oct 2010, 15:51


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 15:52
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




La duster apare datorita configuratiei rezervorului, nu datorita exploatarii necorespunzatoare. Referitor la consumul cu fabia sau octavia tdi, insist sa spun daca faci un plin pana in buza in BV este absolut normal sa nu scada deloc indicatorul pana in B. Consumul care l-am trecut eu, l-am trecut pentru mers alert. Indiferent in ce stil ai merge, mai mult de 9-10l nu ai cum sa consumi in 160km(asta la un stil barbar, cu retrogradari si pastrari de trepte inferioare). 10l ar insemna un consum de 6.2 l/100km. Pe drumul ala si cu un benzinar ma incadrez in media asta si il alerg sanatos.

This post has been edited by PaulT: 14 Oct 2010, 15:59


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Oct 2010, 16:06
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 10.849
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




tocmai e un benzinar si nu un tdi de 1,4 pe o masina break.... cu rezervor de vreo 43 de litri

e problema voastra daca ma credeti sau nu...

ideea e ca se dileste si la masini cu pretentii .

bafta...


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
huawei P20 lite cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Oct 2010, 16:08
Post #73


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Tu faci intentionat o confuzie ca sa scuzi un alt comportament. Nimeni nu te contrazice ca se poate strica ansamblul din rezervor sau poate chiar canistra de carbon la orice masina.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Oct 2010, 16:28
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 10.849
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




pai si atunci care e problema la duster... ca eu nu inteleg? nu e tot un sistem care e defect? sau asa face toate indiferent de utilizator?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
huawei P20 lite cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Oct 2010, 16:30
Post #75


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




Este vorba de faptul ca rezervorul are doua cavitati din cauza cardanului, combustibilul ramane in stanga/dreapta si iti indica mai putin, etc ..

This post has been edited by IRONICK: 14 Oct 2010, 16:45


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 16:44
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




E o problema de proiectare. Practic umbli cu ceva combustibil pe post de balast... ca unele avioane... Ca sorb e doar intr-o cavitate.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 14 Oct 2010, 16:49
Post #77


______________________


Group: Members
Posts: 14.345
Joined: 21 August 06




Aia e rezerva de offroad, numai meseriasii pot sa consume tot rezervorul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 14 Oct 2010, 16:59
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 10.849
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




adica voi vreti sa ziceti ca din 45-60 de lirti, 5 litri raman in a doua cavitate? si nu ai cum sa ajungi la ei?

e bine ii bagi la inceput si dupa aia alimentezi mai putin.... sau cantitatea care ramane acolo e mai mare?


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
huawei P20 lite cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 14 Oct 2010, 17:18
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca incaleci borduri mai trece dintr-o parte in cealalta... Daca mergi cuminte pe autostrada ai ballast fuel. Depinde de inclinatia vehiculului.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuf42
post 20 Oct 2010, 10:47
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 September 10
From: Berceni, Bucuresti, Romania




QUOTE(silviuf42 @ 13 Oct 2010, 14:19)
Proaspat posesor de Dacia Duster 4x4, confirm ca am aceeasi problema cu indicatorul de combustibil. Macar la mine s-a vazut din primii km, nu a trebuit sa fac nu stiu cati km ca sa vad problema. La aproximativ 32 km, in Bucuresti, am parcat masina inclinata pe o bordura mai inalta; cand am repornit masina, surpriza, aveam 3 liniute lipsa, desi in ziua precedenta am facut plinul in rezervor, am alimentat aproape 45 litri de motorina.

..........
*



Update: am fost la reprezentanta Dacia Meridian Sud si m-au informat ca stiu despre problema si ca pentru moment nu exista nici o solutie pentru asta sad.gif . Au vrut sa imi explice mai pe larg problema dar le-am spus ca deja stiu situatia, dupa ce am citit mesajele de pe acest forum.

Asa ca asta este, dragi posesori existenti si viitori de Duster, se pare ca va trebui sa ne obisnuim cu defectul asta. Partea cat de cat buna este ca cel putin consumul de carburant indicat pe computerul de bord pare sa indice valoarea corecta (la fel si consumul mediu, bine, stiu ca astea nu au legatura cu sonda din rezervor). Deci, dupa fiecare plin (de recomandat sa fie facut plin, pentru ca altfel nu ai control asupra cantitatii din rezervor), trebuie resetat consumul de carburant altfel nu veti stii cand sa mergeti sa alimentati. Si cica nu este pericol sa ramanem in pana de carburant (din cauza blocarii artificiale a carburantului in nu stiu ce parte a rezervorului), de asta m-au asigurat domnii de la Dacia. Daca ei zic, ii cred pe cuvant, ce pot sa spun, sper sa fie asa.

Parerea mea despre treaba asta? E naspa, bineinteles. Adica pentru 16.000 euro ma asteptam la ceva mai mult decat probleme din astea idioate. Degeaba motorul merge perfect si se infinge in depasiri ca un V6 diesel, degeaba suspensia este confortabila si numai buna pentru drumurile patriei, daca ei vin cu "perle" din astea si imi strica bucuria atunci totul e in zadar. Bine, ma consolez cu faptul ca la pretul asta nu as fi luat nici o alta masina de teren, pe motorizarea/dotarea asta (si nu, second hand nu intra in discutie).


--------------------
Dacia Duster 2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Oct 2010, 11:20
Post #81


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(silviuf42 @ 20 Oct 2010, 11:47)
Degeaba motorul merge perfect si se infinge in depasiri ca un V6 diesel, degeaba suspensia este confortabila si numai buna pentru drumurile patriei, daca ei vin cu "perle" din astea si imi strica bucuria atunci totul e in zadar.
*

Daca o astfel de problema a ajuns sa fie mai importanta decat capacitatile masinii, confortul si motorizarea, poate ca ar fi mai bine ca lumea sa-si ia un simulator auto si sa conduca de acasa din fotoliu, ca ala nu are astfel de probleme si "perle"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviuf42
post 20 Oct 2010, 13:05
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 September 10
From: Berceni, Bucuresti, Romania




QUOTE(klaus @ 20 Oct 2010, 11:20)
Daca o astfel de problema a ajuns sa fie mai importanta decat capacitatile masinii, confortul si motorizarea, poate ca ar fi mai bine ca lumea sa-si ia un simulator auto si sa conduca de acasa din fotoliu, ca ala nu are astfel de probleme si "perle"
*



Nu ca este mai importanta problema decat masina in sine, dar am dat o gramada de bani pe masina asta si imi lasa un gust amar, bani cu care as fi putut sa iau orice masina decenta din clasa compacta (adica ford focus, renault megane, citroen c4, opel astra, etc.), sper ca intelegi ce vreau sa zic, pentru ca pana la urma masina o folosesc preponderent pe drumuri asfaltate, nu numai in offroad. Ca sa nu mai vorbesc ca mai are si alte neajunsuri: curent de aer rece la picioare la viteza mare, apa aruncata direct pe parbriz daca intrii in apa adanca de cativa centimetrii cu viteza de peste 30-40 km/h, boxa fata care nu mergea din cauza unui fir necuplat corespunzator, dar asta e un subiect pentru alt topic. Pentru mine personal, cu cat lista de mai sus se ingroasa, cu atat nemultumirea mea creste. Daca tu ai alta parere e problema ta, fie ca ai sau nu un Duster. wink.gif


--------------------
Dacia Duster 2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Oct 2010, 13:21
Post #83


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.679
Joined: 19 April 05




QUOTE(silviuf42 @ 20 Oct 2010, 14:05)
curent de aer rece la picioare la viteza mare
Si cate mai sunt mostenite de la Logan ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 20 Oct 2010, 15:09
Post #84


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.556
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




„Greaua moștenire” nu ar fi trebuit să se manifeste cu „boli” în plus…aș fi preferat în minus…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 20 Oct 2010, 21:41
Post #85


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(silviuf42 @ 20 Oct 2010, 14:05)
dar am dat o gramada de bani pe masina asta si imi lasa un gust amar, bani cu care as fi putut sa iau orice masina decenta din clasa compacta (adica ford focus, renault megane, citroen c4, opel astra, etc.), sper ca intelegi ce vreau sa zic, pentru ca pana la urma masina o folosesc preponderent pe drumuri asfaltate,
*


Pai de ce ti-ai luat Suv 4x4 , o sa ajungeti la vorbele lui PaulT foarte multi...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 21 Oct 2010, 12:03
Post #86


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.336
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(bobo77 @ 20 Oct 2010, 22:41)
Pai de ce ti-ai luat Suv 4x4 ,

Sa se creada mai smecher decat aia cu masini normale? huh.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 21 Oct 2010, 12:56
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.921
Joined: 19 August 08
From: Brasov




e o masina noua , se intampla si la " casele mari" nu doar la Dacia . Cand se va gasi solutia probabil se vor rechema in service pentru remediere. Nu e chiar asa o tragedie peste care nu poti trece nicicum. Pana la urma daca s-au gasit 15-17.000 de euro de investit in masina se mai pot gasi bani de o jumatate de rezervor de motorina in plus astfel incat sa nu risti sa ramai pe undeva din cauza afisajului la bord.


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 21 Oct 2010, 21:32
Post #88


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Solutia s-a gasit mai mult ca sigur, dar costurile sunt prea mari pentru niste sgarciti ca Dacia...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 24 Oct 2010, 10:14
Post #89


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.411
Joined: 30 June 05
From: Constanta




eu am visat ca cica se rezolva la orice dealer dacia , mai ales unu de aici din dobrogea , pe marginea unei ape curgatoare...

rezolvare problemei e ``top secret`` dar cica s-ar rezolva...
eu am visat vineri , chestia asta.
voi cand ati fost ultima oara sa intrebati?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asybo2002
post 25 Oct 2010, 09:01
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




Sambata. Dar la mine nu era apa si nici Dobrogea.

Poti detalia?


--------------------
DACIA Duster 4x4, 1.5 dCi 2010 Laureate - B
"Merge si asa" ... Drama sau inventivitate !?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd September 2018 - 05:12
Forum Renault Server hosting