DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme la prima cheie dimineața, Probleme relantii dimineata

MarianRcy
post 9 Jul 2018, 07:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 July 18




Salut grup, am și eu o problema cu pornirea dimineața.
Pornește la sfert dar sta subturata pe la 200,300 rpm câteva secunda după care creste ralantiul normal peste 1000 și scade treptat pe măsură ce sa încălzește motorul. Mașina este 1,6 mpi +gpl. După ce sa încălzit pornește perfect.


--------------------
Dacia Logan 1,6 8v 2008 - @#12@$&
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Jul 2018, 08:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pune niste benzina proapspata, mergi vreo cateva sute de km pe benzina si isi revine.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jul 2018, 08:44
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as avea indoieli c-ajunge motorul sa stea cateva secunde pe la 200-300 rpm.
Cred ca acolo e vorba de o citire incorecta (de catre om) a liniutelor de pe indicatorul de turatie


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 9 Jul 2018, 09:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.181
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




o fi 800, ca prima linie e la 500?


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarianRcy
post 9 Jul 2018, 10:36
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 July 18




Nu știu cum sa încarc un video aici pt ca am încet at sa încarc un video mp4 și nu îmi suporta formatul.. Ce format suporta?


--------------------
Dacia Logan 1,6 8v 2008 - @#12@$&
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 9 Jul 2018, 11:35
Post #6


membru


Group: Members
Posts: 2.615
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Urci pe youtube si pui link. E mai simplu.

This post has been edited by tatabobu: 9 Jul 2018, 11:35


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MarianRcy
post 9 Jul 2018, 14:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 July 18






--------------------
Dacia Logan 1,6 8v 2008 - @#12@$&
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Jul 2018, 09:16
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.437
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Prima liniuta de la turometru inseamna 500 rpm, a doua 750 rpm, a treia 1000 rpm, a patra 1250 rpm si tot asa.
La plecare iti sta in 600-700 rpm (poti afla simplu cu un cititor OBD cifra exacta).

Eu zic sa urmezi sfatul lui einstein1984


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai28HD
post 15 Jul 2018, 09:20
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 July 18




Postez și eu aici sper sa nu supăr pe nimeni.
Va rog un sfat. Problema mea: săptămână trecuta loganul meu de 1.5 diesel din 2006 cu 167 mii km pornea la sfert de cheie. Însă de vreo 2 sapt ocazional dimineata nu mi se mai stingea becul de la bujii. Câteodată puneam contactul de mai multe ori și în final se stingea.sau când mă grăbeam mergeam 1 km.opream și apoi nu se mai aprindea. Acum am schimbat uleiul și filtrele inclusiv ce l de motorina .mecanicul mi a verificat bujiile și sunt ok.martorul nu se ma rămâne aprins deloc. Însă îmi pornește acum doar după ce învârte electromotor de vreorganizare 4 ture. Mecanicul zicea ca martorul s- a aprins de la filtru. În trecut am mai avut probleme cu senzorul de turație, pe care l-am curățat acu un an. Sa fie senzorul ? Sau ? Aveți vreo idee ? Mulțumesc mult. O zi ușoară.


--------------------
Dacia Logan 2006 - HD11TEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 1 Aug 2018, 15:19
Post #10


Omul Gras


Group: Members
Posts: 426
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




MarianRcy

Exact asa se comporta la pornire masina mea Logan 1.4 benzina (numai benzina) la aproximativ 70k km.
Am inlocuit senzorul de turatie si s-a rezolvat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 17:06
Forum Renault Server hosting