DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana.

ghitza
post 19 Jun 2011, 14:36
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Aerisitoru de la pompa este asemanator cu cel de la reoti ,se afla langa manocontact


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_rkc
post 7 Jul 2011, 22:07
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 10 May 10




salutare GHITZA.nu am prea intrat pe forum pt ca nu mi-ai stiut parola ,in fine ...aceiasi problema am avut si eu si acum nu ii mai dau de capat.am schimbat cablul de frana pt ca imi era intepenit pe stanga datorita faptului ca uda astia drumul noaptea cu jetul de apa si a ramas masina parcata ceva timp cu frana trasa si acum am o franare de toata groaza si nu mai stiu ce sa ii fac .frana de mana blocheaza bine chiar pot sa ma intorc cu ea pe asfalt dar cea de picior are cursa prea lunga si nu ii eficienta.am urcat pe rampa astazi si am constat ca daca dau drumul la surubul de la limitator cel de la bascula ,cu motorul pornit mi se intareste pedala dar nu mai am frana pe spate mai deloc,iar daca il strang un 3-4 spire am frana mai buna pe spate ca pe fata.problema la mine e ca am arcuri de sarcina pe spate adica doua pe o parte si imi sta ridicata de spate.dami un sfat ce sa fac pt ca din cauza franarii proaste m-am intors pe drum si finalul a fost sa iau un parapet in plin .mrs papa


--------------------
dacia 1310 1993 - cj-01-rkc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jul 2011, 12:11
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Salut,pai daca zici ca frana de mana tine ,limitatoru din cate zici isi face treaba atunci strange de surubu de la bascula in asa fel incat cu masina goala sa prinda mai mult fata decat spatele si doar incarcata masina lsa fie limitatoru deschis complect,asa nu te mai intorci cu e daca esti singur in masina ,Surubu de la bascula este ca si un cantar acolo,cursa mare la pedala mai poti sa ai si de la saboti destuyl de dusi sau aer in instalatie,da jos pe spate si vezi cum se prezinta sabotii ,cilindri sa nu fie umezi(nu neaparat trebuie sa curga sau sa picure destul e sa zemuiasca ca a si prin aer) montezi la loc daca e in regula faci o aerisire prin cadere ,reglezi frana de mana sa prinda la 8 dinti si vezi pe urma .Bafta si mai zici ce ai rezolvat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 9 Jul 2011, 08:43
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




Buna ziua am si eu o mare problema...am intors masina sa o izloez si mi-a picat fata cand am vazut cum arata repartitorul frana spate(cu dublu ciruit)..asa ca m-am apucat sa il schimb .Problma este ca am taiat conductele ca erau din fier si nu le-am putut desface.Si acuma nu mai stiu care este turul si care este returul.sad.gif...Va rog ajutati-ma cu o poza sau ceav

This post has been edited by stef_x: 9 Jul 2011, 09:09


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Jul 2011, 09:19
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai ai rupt capatul conductelor de la limitator da?daca te uiti bine la ele iti indica singure pozitia lor,nu am poza ca nu scriu de la mine acum,cand ajung aks pus si poza


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 9 Jul 2011, 10:03
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




multumesc pentru ajutor..cred ca am deslusit "misterul"dar nu sunt 100% sigur...ce se intampla daca le pun invers? nu am frana de loc,nu??...o poza m-ar lamuri smile.gif


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 9 Jul 2011, 11:21
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




uite si poza prima si a doaua teava din fata ,adica primele 2 tevi cum te uti la pompa ,intelegi tu

Attached thumbnail(s)
limitatorrrr.JPG ( Size: 15.53k ) Number of downloads: 781


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stef_x
post 9 Jul 2011, 11:47
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 9 July 11




va multumes mult de tot...un weekend fain;)


--------------------
Dacia Break 2001 - MM02TFR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lewap
post 12 Jul 2011, 16:21
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 March 08




Se merita un limitator la mana a2 ?E grea operatiunea de schimbare a limitatorului?De ce scule am nevoie?


--------------------
dacia 1310 Li injectie 2002 berlina - cj 01 xbw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 12 Jul 2011, 21:02
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




se merita daca e si bun,si ca si scule ai nevoie de cheie fixa de 10 pentru conducte ,si cheie de ? pentru furtunu ce duce la repartitor,dupa schimbar aerisire la sistemu de franare


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lewap
post 13 Jul 2011, 19:11
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 March 08




mersi mult,dar acum cred ca problema s-a mutat mai sus ,adica la pompa centrala de frana.Stiu ca este set de reparatie.Am vazut cu 1,5lei.Poate ca de atata face!!!!!Salutare tuturor!!!


--------------------
dacia 1310 Li injectie 2002 berlina - cj 01 xbw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lewap
post 19 Jul 2011, 08:59
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 24 March 08




A ti schimbat garnituri la pompa de frana cu ICP? De la ce firma ?Am vazut ca sunt 2 ,,saibe> metalice in pompa(sub paharul cu lichid de frana).E obligatorie o pozitie a lor?Sau au doar rolul de a permite trecerea lichidului in pompa ?Sau nu e obligatorie prezenta lor ?Va multumesc!!


--------------------
dacia 1310 Li injectie 2002 berlina - cj 01 xbw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 31 Jul 2011, 14:25
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




salut,am si eu probleme cu repartitorul,de cand am luat masina curgea foarte putin(era doar umed),iar acum s-a agravat si azi am vrut sa-l dau jos si sa-l fac pe direct,dar nu pot desface cele doua conducte de 10,s-a stricat hexagonul.vreo idee??cred ca trebuie sa tai conductele si sa le inlocui.furtunul care duce la limitator se desface cu 17.Multumesc


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 31 Jul 2011, 17:04
Post #74


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.956
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




adriano94 dai cu degripant pe conducte sa intre intre piulite si apoi desfaci cu un cleste de tevi cele 2 piulite,daca ai tevile ruginite mai bine le inlocuiesti cu unele noi


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 31 Jul 2011, 18:20
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




QUOTE(nikuniku @ 31 Jul 2011, 17:04)
adriano94 dai cu degripant pe conducte sa intre intre piulite si apoi desfaci cu un cleste de tevi cele 2 piulite,daca ai tevile ruginite mai bine le inlocuiesti cu unele noi
*






am uitat sa specific,am dat cu spray,sa vad de unde fac rost de un cleste dinala,conductele nu sunt ruginite,chiar nu stiu de ce nu s-a desfacut,filetul este normal nu?


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 31 Jul 2011, 19:16
Post #76


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.956
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




da


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 1 Aug 2011, 11:17
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Boala conductelor de frana ,sa se intepeneasca si ori nu merge desfacut si se duce hexagonu ori se invarte cu tot cu conducta si o strangulezi pana o rupi,eu zic sa te pui sa strangi bani de 2 conduct caci daca reusesti sa desfilet6ezi o tura la urmatoarea invartzi si conducta(sper sa nu patesti asa ),daca cumperi incearca sa nu cumperi de Cu ,am vazut la daciile de prin 95 incoace sunt din ceva mai tare parca ar fi fier conducta


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 1 Aug 2011, 11:26
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




acum cobor sa vad daca se desfac,daca nu tai conductele si le schimb,apropo sunt scumpe conductele??


This post has been edited by adriano94: 1 Aug 2011, 11:39


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 1 Aug 2011, 12:13
Post #79


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.956
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




toate daciile au conducte de,,fier,,dar daca se inlocuiesc si pui tot de ,,fier,,e foarte greu de urmat traseul original,teava e tare,asa ca se poate pune si teava de cupru,se muleaza usor si tine mai mult decat cea de ,,fier,,
am inlocuit tevile de la puntea spate cu teava de cupru si totu este OK
depinde de magazin,daca schimbi conductele ia dupa tine capetele(piulitele)de la tevile vechi sa fii sigur ca cumperi tevi cu aceleasi capete(piulite),difera la intrarea in pompa,la repartitor sunt la fel toate

This post has been edited by nikuniku: 1 Aug 2011, 12:17


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 1 Aug 2011, 13:02
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




am rezolvat,in cele din urma l-am desfacut fara sa rup nici o conducta,il dau la cineva sa imi faca filet si il pun pe direct.multumesc pentru sfaturi.


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 1 Aug 2011, 13:04
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.604
Joined: 8 July 09
From: BZ




Am patit si eu , am folosit un cleste de am tinut de hexagonul stricat si am invartit de limitator caci restul am desfacut si oricum cu limitatorul fixat pe pozitie nu aveam loc cu clestele. Tevile de fier sunt mai proaste, ruginesc si se rup si mult mai repede, daca e sa schimbi conductele pune de cupru, sunt ceva mai scumpe dar merita.
Edit.
Dupa ce am postat am vazut postul tau, bine ca ai rezolvat. Pe direct ai grija pe carosabil umed , franeaza spatele puternic si ai "sansa" sa-ti fuga spatele intr-o parte.

This post has been edited by CGDBZ: 1 Aug 2011, 13:07


--------------------
Dacia 1310 Li - GPL / 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 1 Aug 2011, 13:37
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




tata a avut la o dacie din 89 repartitorul pus pe direct si a mers asa 10 ani pana cand a vandut masina si nu a avut nici un fel de probleme,pompa era dublu circuit cu 3 conducte,oricat de tare ai fi bruscat frana nu ingheta nici o roata,dar tinea sus de tot si era mai eficienta decat frana de la pompa asta cu 4 conducte


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 2 Aug 2011, 14:54
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




am facut repartitorul pe direct,trbuie sa il montez si sa fac aerisirea,vreau sa fac prin cadere sau cum se numeste,imi explica cineva cum se face si ordinea rotilor ??biggrin.gif




Am citit putin mai in spate postul facut de ghitza

2 Aug 2011, 18:53:
am pus repartitorul,dar imi ingheata spatele,am avut borcanul de lichid gol in fata,dupa ce am pus lichid si am facut pedale scotea bule de aer,e ceva din pompa??

This post has been edited by adriano94: 2 Aug 2011, 18:53


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 3 Aug 2011, 11:14
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu zic ca nu ai facut nimic bun cu limitatoru ala pus pe direct,dar treaba ta ,mai sus colegu CGDBZ te avertiza ca iti va fugi de spate la franare mai ales pe carossabil ud sa nu mai zic iarna ca e vai de tine,acuma daca a ramas vasu pompai fara lichid prima data ramane spatele pentru ca vasu e compartimentat in 2 o parte fata una spatele ,spatele fiind compartimentu din fata pompei,eu zic sa umpli cu lichis si sa refaci aerisirea cum am scris si eu si altii mai innaintea mea si pe urma vezi daca iti mai scoate bule in vas ,daca va scoate e din pompa problema ori a ramns vre-o supapa de la pistonase pe deschis si nu mai inchide sau garniturile din pompa



This post has been edited by ghitza: 3 Aug 2011, 11:15


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adriano94
post 3 Aug 2011, 22:52
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 283
Joined: 30 May 09




acum vad ca nu mai scoate bule,ramane momentan asa,pedala de frana este sus doar ca franeaza spatele mai mult,dar eu nu prea inghet franele asa ca nu ma deranjeaza:)


--------------------
dacia 1310 2002 Li - XX 11 NED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 26 Feb 2012, 20:13
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 5 October 11
From: buzau




dezgrop topicu acesta incat sunt disperat,mau inebunit franele.am cateva limitatoare prin garaj si as vrea sa stiu daca aceste piese se pot desface sa le curat sa schimb garnituri sau ceo mai avea ele pe acolo. (cel dupa masina e blocat,daca vreau sa fac aerisirea prin cadere nu curge lichid),am facut 20 de aerisiri pa spate si tot imi vine bule de aer:(.am si variata unui limitator modificat de un prieten de lu tata facut pa direct.i-am cumparat si un pistonas nou pa stanga spate ca ma saturasem sa schimb garnituri.acum ce sfaturi imi dati sa incerc sa fac unu cu reglaj sau sa pun unu pa direct???

This post has been edited by r3d: 26 Feb 2012, 20:14


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Feb 2012, 21:12
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Eu iti recomand sa il faci cuma venit elde la mama lui ,vezi daca zici ca ai cateva faci din alea unu bun?adica sa nu curga ,de reparat nu gasesti piesele din el,eu am facut din 2 unu si vad ca tine si in prezent ,incearca si tu poate ai la fel noroc


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 26 Feb 2012, 21:16
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 589
Joined: 5 October 11
From: buzau




da asta e si ideea sa fac la fel cum a venit masina din fabrica,am sa incerc maine sa iau problema usor usor sa o rezolv.prima data am sa incerc sa plec de la un reglaj corespunzator la tamburi cum scrie mai sus in topic.paote oi fi si io norocos sa fac unu sa nu curga:X


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 12 Jan 2015, 16:12
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.207
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Aduc la viata acest topic si va intreb pe cei care ati desfacut un limitator: in cazul ca e blocat, are rost sa incerc sa-l deblochez? Sau ma chinui degeaba... Am ciocanit putin pistonul dar se pare ca e gripat destul de bine. Cum culiseaza pistonul exterior pe corpul limitatorului? Banuiesc ca e doar gresat, etansarea fiind pe cilindrul mic (hidraulic) din interior. Sa fie oare blocat si acesta sau doar cel mare din exterior?


--------------------
Renault 19 1994 /1.8RT/ 54kw
Logan 1.4 2008, Skoda Octavia 1.9 TDI 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maru
post 12 Jan 2015, 18:25
Post #90


Rromania..da leand uof cios


Group: Members
Posts: 694
Joined: 1 September 13




ti`am raspuns dincolo
cand este blocat pe inchis - nu`ti tine spatele
cand este blocat pe deschis - nu mai are nici`un rol si lasa circuitu` deschis permanent pe spate, indiferent daca ai greutate sau nu in masina si exista riscul ca pe timp nefavorabil (ninsoare,ploaie) sa fuga de spate la franare din cauza ca este prea usoara si va frana inainte spate (deci riscul de rasucire)
NU are rost sa te apuci sa`l deblochezi ca`ti va pierde lichid (daca nu pe loc in maxim cateva saptamani) deoarece el nu a lucrat si si`a format un anumit grad
pistonasul lucreaza in interiorul limitatorului


--------------------
Dacia 1310 Break 2003
Zambeste, maine poate fi mai rau !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st September 2018 - 00:54
Forum Renault Server hosting