Probleme relanti si consum
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti si consum
Marius_Jay |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|||
rratzoiusexos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
ce bujii ai pus...verificale daca au 0.9mm,e o cauza a mersului in suturi.
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Eyquem (cumparate de la NALBA)
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
am facut un calcul recent, si am un consum de 10 la suta (sa zicem ca ar fi mai bine.. cu toate ca nu sunt prea multumit).
Am dus-o pe la inca 1 service, mi-au analizat ei presiunea de la tobe si cica pe toti 4 timpi se produce acelasi flux de aer (au pus un aparat pe toba) Deci e al doilea service care imi spune ca masina nu are nimic, insa, tatal meu are si el o solenza cu un an mai noua decat a mea, si compar miscarea motoarelor, si la al lui e mult mai calma decat la al meu..... Habar nu am ce poate fi. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
dupa inca un service: NALBA de data asta, se pare ca cica ar trebui schimbat: motor pas cu pas, rampa de injectie si injectoare... m-au rupt, chiar asa?
Intre timp la acele probleme de mai sus s-a adaugat si inca una: dupa ce pornesc motorul (nu conteaza daca e rece sau cald), de la 1000 de ture cat e normal... moare motorul ca si cum nu ar mai fi alimentata, apoi la urmatoarea cheie motorul porneste de sub 600 de ture.. abia ca il auzi... si in 2 secunde urca unde trebuie... si merge OK... am mai sesizat uneori ca ar mai sta pe la relanti pe la 550-600... ce nu mi se pare normal.... habar nu am ce sa-i fac... m-am saturat de service-uri pana in gat. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
pfff...chiar ca te au rupt..totusi ,inainte sa schimbi ce au zis eu fa o vizita la altservice ,de preferat reprezentanta dacia,sau incearca cu alte injectoare si motoras pas cu pas imprumutate
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
ramsen |
![]()
Post
#7
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
de unde esti tu marius_jay??? senzorul de turatie l-ai curatat???corpul clapeta l-ai curatat???injectoarele sint defecte atunci cind la relantiu galopeaza motorul,ca si atunci cind ar merge in 3 bujii...intelegi
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Sunt din Galati.Senzorul turatie l-am curatat astazi, impreuna cu motorasul pas cu pas si corp clapeta, dar nu mi-a rezolvat problema.
Am observat ca garnitura de sub filtrul de aer este rupta, si motorul are parte de aer fals, dar nu am reusit sa il schimb.. nu l-am gasit astazi.. am umblat in tot Galatiul, ma intreb daca poate fi el de vina de problemele mele... voi afla raspunsul luni, ca voi cauta peste tot ![]() am schimbat bujii si fise si face la fel.. innebunesc. Astazi am vizitat un alt service din Galati.. si nimic. Cica injectoarele nu ar face probleme, pe cine.. si ce sa cred... sunt foarte confuz. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
klaus |
![]()
Post
#9
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
1. Eu as regla culbutorii.
2. As schimba/curata motorasul pas cu pas 3. As elimina posibilul aer fals pe la garnitura. Daca nu se gaseste garnitura merge dat pe garnitura existenta cu niste silicon de parbrize in cheder (care prinde bine pe cauciuc). Evident dupa curatarea garniturii de uleiuri (cu un lichid de spalat vase, de ex.) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Nu poate fi reutilizata acea garnitura... e rupta tare, ii lipseste bucati de cauciuc, parca ar fi mancata.
La culbutori am garantie si nu am voie sa umblu la ei, abia mi-au fost reglati in FEB cand mi s-a rupt distributia. Am curatat motorasul pas cu pas, poate ar fi o optiune sa il schimb.. am gasit la un magazin la 40 lei dar nu e de uzina... mmmm ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
pana la urma ce ai mai facut ? ai rezolvat-o ?
Incearca sa cureti sonda lambda si mufa ei. Deobicei e plina de noroi. Eu am avut probleme cu motorul de la ea. This post has been edited by victor.vajoi: 20 Apr 2010, 11:00 |
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
gabyu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
unde e aia ...?
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
ramsen |
![]()
Post
#13
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
pe galeria de esapament pina in catalizator
cum te uiti la motor cu capota ridicata pe linga radiator o observi |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
e un cablu verde
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
daca n-ai AC se vede usor este exact pe sasiu langa radiator si intr-adevar e un cablu verde care intr-un capat are mufa rotunda si in celalalt capat o mufa patratoasa....ca lungime are vreo 25 cm tot cablul
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
gabyu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 697 Joined: 14 March 09 From: Iasi ![]() |
aha am ac dar cred ca stiu despre care e vb..
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
victor.vajoi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 13 January 10 From: Brasov ![]() |
se scoate cu o cheie mai mare din galeria de evacuare. Vezi care merge. Iar apoi cureti mufa aia mai patratoasa. Mie imi si murea la relanti din cauza ei. Avea cam aceleasi simptome ca la pompa de benzina dusa. Incearca macar, vezi ce reusesti
|
--------------------
Skoda
Fabia Combi
2002 / Elegance
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Am curatat sonda lambda, si nu s-a schimbat nimic.... am curatat motorul de ulei, pentru ca am observat niste depuneri, vreau sa vad sa nu cumva sa imi scape pe udneva ulei, cu toate ca nu am observat sa am ulei lipsa (pt ca am uleiul pus pana la marcajul de sus, exact pana acolo).
Garniturile de la corp clapeta sunt de negasit prin Galati. va multumesc pt ajutor, incerc sa fac rost de un aparat pentru a masura compresia motorului, e ultima incercare pe care o pot face. Relantiul se comporta si el ciudat de cand l-am curatat: sta in 600 de ture de cele mai multe ori cand nu este in sarcina.. De ex: merg la 1500 de ture, si ma apropii de intersectie calc pedala de ambreiaj si frana, turatie se duce sub 600, apoi revine la 600. Alte oscilatii observate: 1) turez pana la 1500 (masina tremura, dar mi se pare ca ar lovi toba de caroserie, nu sunt sigur de asta) apoi dau drumul la acceleratie, se duce la 1000, sta foarte putin apoi acul de la turometru e in cadere libera pana pe la 600, apoi revine usor pe la 800. 2) calc pedala sa zicem pana la 2000 de ture (motorul este liber), fixez genunchiul in volan, calcaiul jos si varful pe lateral la gratarul de la ventilatie (pentru a reduce posibilitatea ca variatiile sa fie din cauza ca misc eu piciorul), si observ cum urca peste 2000 sa zicem 2100, apoi coboara la 1900... si tot asa intr-una. timpul in care urca la 2100, coboara la 1900 si urca din nou la 2100 este de aprox 2 secunde, asta e o medie calculata de mine. uneori e si mai mare putin plaja. (cam 300 rpm/min distanta intre varfurile de turatie). pt victor.vajoi: senzorul LAMBDA se scoate cu o cheie de 22. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
![]()
Post
#19
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ce ai tu acum am avut si eu anul trecut prin luna mai...dupa ce am curatat corpul clapeta de atunci imi merge beton de frumos masina...deci curata corpul clapeta si observa cind il scoti sa nu iasa usor din galeria de admisie
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
shake |
![]()
Post
#20
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
salut am si eu o problema , dupa un anumit interval de timp , in trafic franez... o aduc in punctul mort si vad cum turatia scade de la 900 scade parca e acul mort masina evident vibreaza unpic mai tare si moare motorul :| , e de la MPP ? sa'l curat ( are vro 4 ani de cand nu am mai umblat la el ), sau de la bujii , mentionez ca la plecari dupa loc daca vreau sa bag picioru in ea se ineaca putin pana la 2000 de ture si dupaia merge normal , cam cat costa un set de bujii cu 2 electrozi ?
o zi buna ! |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Sa-ti dau un set de injectoare aproape noi la juma' de pret?
30 Apr 2010, 13:50: cu alte cuvinte, stai la'n'loc cu 'bujiile cu 2 electrozi'...ca nu de-asta tuseste ea. This post has been edited by JOHN123: 30 Apr 2010, 13:50 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Bujiile originale de Renault (Enquiem parca se numesc) costa aproximatix 25 lei bucata.
Dupa cum spui tu nu cred ca ar fi de la motorasul pas cu pas. ar fi trebuit sa iti faca probleme si cand abia porneai motorul. Spor la cautare. eu schimb in week-end-ul acesta si motorasul pas cu pas. ![]() la 600 imi sta acul:Imagine001.jpg ( Size: 208.79k ) Number of downloads: 1231 , ciudat, la mine pe calculator este intoarsa corect imaginea. tot atasat sunt 2 filmulete cu comportamentul motorului. Primul: Abia am pornit motorul si acul sta pe la 400 de ture, motorul pornit, nu se ineaca. ca sa se stabilizeze la 600 a fost nevoie sa calc acceleratia. Al doilea: accelerez si apoi el coboara inapoi la 600 de ture. uneori mai ramane putin la 800-1000 de ture si apoi cade la 600, cum se vede putin in cea de a doua parte a filmuletului. Va multumesc <span class='edit'>30 Apr 2010, 14:07:</span> QUOTE(shake @ 30 Apr 2010, 13:36) Nu cred ca ar fi bujiile de vina in cazul tau... le poti scoate si verifica daca sunt calaminate (scuzati-ma daca nu e termenul corect), daca nu sunt, atunci sigur nu iti face asa din cauza lor. SPOR. This post has been edited by Marius_Jay: 30 Apr 2010, 14:08 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
![]()
Post
#23
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(shake @ 30 Apr 2010, 13:36) salut am si eu o problema , dupa un anumit interval de timp , in trafic franez... o aduc in punctul mort si vad cum turatia scade de la 900 scade parca e acul mort masina evident vibreaza unpic mai tare si moare motorul :| , e de la MPP ? sa'l curat ( are vro 4 ani de cand nu am mai umblat la el ), sau de la bujii , mentionez ca la plecari dupa loc daca vreau sa bag picioru in ea se ineaca putin pana la 2000 de ture si dupaia merge normal , cam cat costa un set de bujii cu 2 electrozi ? o zi buna ! eu am bujii de logan cu 2 electrozi pe ele si sint fff multumit de bujii...cred ca 17 lei una costa...curata corpul clapeta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
rratzoiusexos |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
ramsen |
![]()
Post
#25
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
sint bujii de logan cu 2 electrozi...nu sint noi noutze ci au vreo 20 mii km pe logan...la consum este la fel numai ca se simte la mersul motorului mai rotund si la demaraj
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
du-te la un service unde au tester clip pentru masina si roaga-i sa-ti stabilizeze turatia la relanti la 750-800 rot/min...nu mai stiu exact valoarea...dar inainte de asta incearca o curatare a corpului clapeta si MPP!...abia dupa aia vezi daca se schimba ceva
si eu cred ca am putin murdare corp clapeta si MPP...cand calc foarte repede si scurt(pana in 1100 rot/min...sub o secunda)..un fel de sprit la acceleratia 50% din cazuri motorul nu vine frumos la relanti...ci scade brusc si se aude+simte cum vibreaza masina si zgomot de subturare de zici cada sa moara sa spun asa... |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
serviccom |
![]()
Post
#27
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Toata treaba asta cu scazutul turatiei si crescutul la loc e strict de la motorasul pas cu pas (cu conditia sa nu ai garnituri defecte). Intreba cineva de ce nu ii face si la pornire? Pai simplu, pentru ca sunt alte conditii, difera temperatura, iar motorul merge in alt regim de turatie (pornirea la rece). Se cunoaste mai bine fenomenul daca mai ai si consumatori electrici porniti, caz in care trebuie sa compenseze si sa isi modifice pozitia acel motoras, iar daca el e aproape gripat nu prea poate.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
Marius_Jay |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 8 February 10 From: Galati ![]() |
Am garnitura dintre filtrul de aer si corp clapeta distrusa, dar nu gasesc sa o cumpar, celor de la nalba le lipseste catalogul (doh) ,si ma pun sa cumpar tot corpul clapeta pentru acea garnitura. Si nu am de gand sa dau 11 mil pe un corp clapeta.
Motorasul pas cu pas e curatat, dar cred ca e si putin defect, de aceea caut sa il schimb la salariu. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-Scala Renault Megane 3 Privilege 1.4 Tce
|
|
ramsen |
![]()
Post
#29
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Marius_Jay @ 3 May 2010, 14:48) Am garnitura dintre filtrul de aer si corp clapeta distrusa, dar nu gasesc sa o cumpar, celor de la nalba le lipseste catalogul (doh) ,si ma pun sa cumpar tot corpul clapeta pentru acea garnitura. Si nu am de gand sa dau 11 mil pe un corp clapeta. Motorasul pas cu pas e curatat, dar cred ca e si putin defect, de aceea caut sa il schimb la salariu. la garnitura asta te referi tu????daca da ma cauti pe mess ptr ea... Attached thumbnail(s) corp_clapeta1.jpg ( Size: 249.16k ) Number of downloads: 1277 garnitura_1.jpg ( Size: 218.18k ) Number of downloads: 1161 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
serviccom |
![]()
Post
#30
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Aia e garnitura dintre corp clapeta si colectorul de admisie, colegului ii trebuie cea de sus de la filtru de aer.
Daca e distrusa cea de sus nu afecteaza cu nimic functionarea motorului, numai ca trage aer nefiltrat, si se uzeaza mai repede. Deci raman la varianta motorasului pas cu pas. |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 17:14 |