Probleme tr. a II-a
![]() ![]() ![]() |
Probleme tr. a II-a
DRE |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|||
ion73 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
posibil un defect la cutie
|
-------------------- "Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein |
|
DRE |
![]()
Post
#3
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Bine, logic ca este un defect, dar asta s-a intamplat EXACT din momentul in care am schimbat lichidul de frana (Renault, DOT4). Pana atunci nici vorba de probleme! Am tot citit despre rulmentul de presiune al ambreiejului, sau ceva de genul asta. Pe acolo cica ar putea intra aer, dar chiar asa, sa se manifeste numai intr-a doua?
|
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
ion73 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
atunci ar trebui sa se manifeste la orice treapta .meseriasii de la service ce zic?
|
-------------------- "Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein |
|
DRE |
![]()
Post
#5
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Meseriasii de la service isi freaca mainile, crezand ca e rost de o spaga grasa. Nu am incredere in diagnosticul lor (merg doar pe presupuneri, nu pe experienta). Si nu am chef sa dau motorul jos si sa imi faca o varza. Cred ca o sa ma duc la Pitesti, am auzit ca sunt super OK. Dar cum ajung (odata ajuns in Pitesti, eu sunt din Bucuresti) acolo? Stie careva?
|
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
ion73 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 December 02 From: Timisoara ![]() |
am un amic din bucuresti care a schimbat cutia de viteza la 800Km la pitesti.nu mergea decat in tr 2.
|
-------------------- "Uneori platim mult mai mult pentru lucrurile pe care le primim pe gratis. "
- Albert Einstein |
|
Liviu |
![]()
Post
#7
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Daca ai schimbat lichidul de frana ar trebui sa iti aerisesti circuitul de ambreiaj (asta functioneaza tot cu lichid de frana).
Cat despre faptul sa ar trebui sa nu intre in toate vit .. FALS ... sincroanele si rotile au si ele o toleranta ... daca aerul din instalatia de ambreiaj face ca in vit II sa se "loveasca" piesele inauntru asta nu inseamna ca asa va face in toate vit. .... Asa ca fa o aerisire a ambreiajului si mai vb. dupa aceea ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Te-au tepuit. Cine te-a pus sa schimbi lichidul de frina? Din cite stiu eu se schmba o data la doi ani cel mai des. Aerisirea ti-a facut-o de mintuiala. Vezi de niste meseriasi in reglarea ambreiajului ca sigur cutia nu are nimic.
|
-------------------- |
|
DRE |
![]()
Post
#9
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Hello again,
In primul rand vreau sa mentionez faptul ca mesajul lui Liviu, care sper sa fie adevarat (nu ar avea de ce sa nu fie) m-a linistit complet, deoarece chiar incepusem sa cred ca am o problema destul de grava la cutie. Oricum, am mai spus ca am aerisit ambreiajul de 3 ori, i-am exasperat pe aia de la service. Cred ca cea mai buna solutie ar fi sa fac la ALT service o aerisire, caci am impresia ca baietii asteptau sa le zic sa desfaca cutia si sa ma rupa de bani... ![]() |
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
Liviu |
![]()
Post
#10
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
A trebuit sa schimb rulmetul de presiune la un Mercedes (dar banuies ca dpdv mecanic este la fel ca la dsn/slz) .
Manifestarea este ca atunci cand apasam ambreiajul (care era hidraulic.. exact ca la dsn) incepea o fluieratura care se micsora in intensitate odata cu reducerea vitezei/turatiei motorului .. dar de intrat in viteze intra normal ... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
DRE |
![]()
Post
#11
|
![]() Pimp inside Group: Members Posts: 141 Joined: 12 March 03 From: Bucuresti ![]() |
Cei de la service mi-au zis ca rulmentul de presiune are o garnitura care poate ceda si pe acolo intra aer in instalatie. Cica trebuie dat motorul jos (de fapt asa si este). Nasol, nu?
|
--------------------
Audi
A4
2010 Viteza luminii este mai mare decit cea a sunetului. De aceea, unii oameni par straluciti, pina ii auzi vorbind...
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Rulmentul de presiune actioneaza asupra placii de presiune care la rindul ei decupleaza sau cupleaza discul de ambreiaj. Defectiunea rulmentului de obicei se manifesta la inceput printr-un zgomot specific care se aude doar in momentul apasarii pe pedala de ambreiaj.
In cazul descris mai sus pare mai repede a fi defectiune (proasta aerisire) la cilindrul receptor de la ambreiaj sau la pompa de la pedala. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 09:32 |