DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> RABLA numai cu ITP, split de la Stiri pe scurt

maho
post 14 Mar 2018, 20:57
Post #1


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.133
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ce le-a mai fãtat mintea: La programul "rabla", doar cu itp.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 16 Mar 2018, 08:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.047
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase






--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 09:28
Post #3


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(maho @ 14 Mar 2018, 19:57)
Ce le-a mai fãtat mintea: La programul "rabla", doar cu itp.
*

Mi se pare foarte decenta propunerea.

QUOTE
Specialișii în protecția mediului spun că modificarea va lăsa fără rezolvare problema mașinilor abandonate în parcări.[...]Reprezentanții service-urilor auto spun că pentru cei care au mașini fără ITP ar fi prea costisitoare realizarea inspecției doar pentru ca apoi mașinile să fie date la casat prin programul Rabla.
Cei care si-au lasat masinile abandonate in parcari au posibilitatea sa le duca la casat.
Mai bine s-ar schimba legislatia, sa nu se mai permita in oras masinile abandonate, parcarea rulotelor, dubitelor, masini de remorcat, etc. Nu au ce sa caute in zone rezidentiale.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2018, 09:44
Post #4


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.483
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Mda, sa nu-ti pui sperante in faza cu casatul, ca am incercat asta acum cativa ani...

Am dat jos de pe masina tot ce era reutilizabil, o ajuns de la ~900 pe la 600 de kile. Dat 150 de lei pe platforma, primit 90 de la Remat. Daca o duceam toata, probabil primeam ceva mai mult decat o costat platforma, da' nu cat sa cumpar materiale pentru un cotet de gaini. Ceea ce mi se pare putin aiurea dpdv ecologic.

Nu ca as fi eu cine stie ce fan al programului rabla. In toti anii de inceput, singurii care au casat masini, au fost aia care au avut ei bani de una noua. Si care culmea, au fost de obicei aia care avusesera grija de cele vechi. Asa ca masinile care ar fi putut circula linistite au ajuns la topit, iar toate ruginiturile pacii au ramas pe drumuri, cu itp-uri luate pe naspa. Din nou, nu cel mai normal lucru dpdv ecologic.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 11:40
Post #5


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Stiu cum este, dar casarea nu este neaparat ceva din care sa scoti profit. Te-ai bucurat de bun, dar acum tot tu trebuie sa fi ala responsabil cu eliminarea lui. Scopul este sa nu lasi in mediu ceva care sa produca diverse substante toxice. Iar aia cu parcurile sa elimine lichidele si sa selecteze materialele ...

QUOTE(bucatzel @ 16 Mar 2018, 08:44)
masinile care ar fi putut circula linistite au ajuns la topit, iar toate ruginiturile pacii au ramas pe drumuri, cu itp-uri luate pe naspa. Din nou, nu cel mai normal lucru dpdv ecologic.
*
Total de acord. oricum, sunt destule care nu-s ruginite, dar intretinute prost si itp pe naspa. Dar la noi nu prea functioneaza nici o rotita din angrenaj.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 Mar 2018, 11:52
Post #6


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.133
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(IRONICK @ 16 Mar 2018, 09:28)
Mi se pare foarte decenta propunerea.

Cei care si-au lasat masinile abandonate in parcari au posibilitatea sa le duca la casat.

Din ce-a comentat aseara ministreasa la tv, se pare ca a renuntat la ideea asta, si-au dat seama ca fara motivatia tichetului n-o sa se oboseasca nimeni sa-si duca rugina la casare pt. cateva zeci de lei (iei mai mult daca duci o baterie, de exemplu). Eu nu vad de ce ar fi fost nevoie de itp, de vreme ce tot o casai, mi se pare o aberatie contraproductiva (pt. ce-si propun ei la nivel declarativ).
Sunt curios totusi ce "formula de calcul" vor gasi, ca cica vor sa fie corecta, poluatorul sa plateasca. In cazul asta ar trebui bagata in pretul benzinei/motorinei, ca o masina care merge din an in pasti (<5k/an), si pe care-o tin in garaj in rest, polueaza mai putin decat altele care circula; cu alte cuvinte, nu pui benzina>nu circuli>nu poluezi> nu platesti taxa decat cand circuli si poluezi.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 12:18
Post #7


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Pai sa dea o lege pentru depozitarea pe spatiul public (nu doar a rablelor) si pe urma sa vezi cum le duc la casare sau le scot din parcarile de resedinta.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Mar 2018, 12:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Pai si cat sa ajunga litrul de benzina? 10 lei? Si asa am depasit Germania, spunea Bwlan ca a bagat saptamana asta cu 1,02.

Treaba cu ITP valabil ar fi utila pentru buget si pentru stoparea comertului cu tichete. Dintre cunoscutii mei care si-au luat masini noi niciunul nu a avut rabla, au cumparat tichete de la agentul de vanzari.

Ironickule, traim totusi inca in democratie, proprietatea e inca garantata, treburile astea cu interzisul nu prea sunt normale si plus de asta domeniul public nu e proprietatea primariei, e cam al nostru. Exact asa nu intelegea administratorul ca holul blocului nu e al lui, sa faca el ce vrea, ci al nostru, al tuturor.
Daca nu puneau taxele ala aberante de inmatriculare si tot felul de restrictii tampite, oamenii isi inoiau masinile, dopa posibilitati. Ma uitam la bulgari, prin anii 2000 erau dezastru, aveau masini din 70 - 80, usor, usor s-au innoit, si fara reguli, taxe si impozite tampite, natural, prin cerere si oferta, Vw santana s-a transformat in Golf 3, Golful 3 in 5 si tot asa. Anul trecut am fost uimit sa vad ce masini au bulgarii. Samsarii bulgari au ajuns cei mai mari din Europa, i-au luat si pe rusi.
Oamenii nu ar sta cu masini vechi si stricate din placere, dar nu poti sa-i pui pe toti sa-si ia masini noi, fiecare dupa posibilitati. Asta nu inteleg conducatorii nostri.

This post has been edited by YRX: 16 Mar 2018, 12:39


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 16 Mar 2018, 12:32
Post #9


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.133
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Pe spatiul public da, ar fi normal, dar parcarile de resedinta se inchiriaza (pe aici cel putin); daca omului ii convine sa plateasca anual taxa pt. parcare, nu cred ca mai poti avea pretentii de la o alta taxa, pt. acelasi spatiu (aia nici n-are legatura cu poluarea, de fapt). Cred ca tot varianta cu taxa bagata in pretul combustibilului ar fi cea mai corecta.
Daca accizele-s jumate din pret... sa zica statul ce face concret cu banii aia (vezi sa nu).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 12:53
Post #10


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(YRX @ 16 Mar 2018, 11:26)
Ironickule, traim totusi inca in democratie, proprietatea e inca garantata, treburile astea cu interzisul nu prea sunt normale si plus de asta domeniul public nu e proprietatea primariei, e cam al nostru. Exact asa nu intelegea administratorul ca holul blocului nu e al lui, sa faca el ce vrea, ci al nostru, al tuturor.
*

Pai da, in toate parcarile de resedinta nu trebuie sa existe masini depozitate/abandonate/dube/masini de transport/etc. Indiferent ca sunt cu plata sau nu. De locurile alea trebuie sa beneficieze toata lumea. Asta-i de fapt democratie. Nu este interzis, este democratie.
Vrei sa depozitezi ceva, fa-o unde nu deranjezi pe nimeni, nu unde ii limitezi pe altii.

16 Mar 2018, 11:56:
QUOTE(maho @ 16 Mar 2018, 11:32)
daca omului ii convine sa plateasca anual taxa pt. parcare, nu cred ca mai poti avea pretentii de la o alta taxa, pt. acelasi spatiu (aia nici n-are legatura cu poluarea, de fapt)
*
Pai scopul este diferit.

This post has been edited by IRONICK: 16 Mar 2018, 12:56


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 16 Mar 2018, 14:04
Post #11


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 3.131
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti capitala Cârcostan




Pana la urma ce vrem?
Sa avem masini ? Sa avem fiecare omu si masina?
In functie de asta ar trebui sa avem o politica de stat:
Varianta 1: Incurajam transportul public: tramvaie, autobuze, troleibuze, metrou, taxi civilizat, masini de inchiriat, ieftin si rapid.
Varianta 2: Incurajam transportul privat, omu si masina.
Noi suntem nici cal nici magar. Cred ca e evident ca o masina folosita de 3 ori pe an este o irosire de resurse; La fel si cel care foloseste masina si sa se duca pana la primul magazin de la 300m. Dar intre aceste doua extreme, trebuie sa gasim o solutie pentru fiecare;
Am 4-5 vecini care folosesc masinile zilnic sau macar de 2-3ori pe saptmana; Restul de vreo 20 de masini se misca cel mult o data pe luna; Da e masina proprietate personala, da e treaba lui cand o foloseste, dar nu e in nici un caz un exemplu de utilizare rationala; Poate ca din cei 20 de utilizatori, ar ramane 15, daca ar putea beneficia de un serviciu decent de transport in comun.


--------------------
Ford Kuga 2015 ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 14:29
Post #12


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Pai "depozitat/abandonat/parasit" este diferit de ce spui tu.


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 16 Mar 2018, 14:53
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.690
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(dizzy @ 16 Mar 2018, 15:04)
Poate ca din cei 20 de utilizatori, ar ramane 15, daca ar putea beneficia de un serviciu decent de transport in comun.
*


Aia beneficiaza, daca scot masina o data pe luna inseamna ca in rest merg cu altceva.
La mine vecinii au cam iesit la pensie, daca pana acum plecau la servici, la cumparaturi, etc. cu masina, acum le tin doar pentru mers la tara. Toata iarna au stat degeaba, acum cand da caldura se duc toti si mai vin cam la o luna. Si-au pastrat oamenii masina, ca-i utila la carat troace, aici nu cred sa existe alternative.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 16 Mar 2018, 15:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.047
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Ai un logan de 2005-2007, masina merge ok ca astea la motoare nu prea au avut probleme, dar trebuie sa mai bagi vreo 4000 de lei in directie , frane,o baterie, o distributie si un pic de carpeala la tabla.Daca faci chestia asta, mai merita sa dai masina la RABLA sau mai mergi inca 2-3 ani fara probleme?
Cine ar casa o masina pefect functionala din 2008 pentru un voucher de 6500 lei?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Mar 2018, 15:41
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 15.154
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti






--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aerius
post 16 Mar 2018, 15:48
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 1 April 09
From: Bukarestburg




Ministra mediului a declarat ca a fost respinsa propunerea cu ITP-ul


--------------------
Renault Grand Scenic 1.9 dCi - 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 16 Mar 2018, 15:50
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 15.154
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bon' smile.gif
Inchidem?! smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 16 Mar 2018, 16:10
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.047
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




QUOTE(R19/16v @ 16 Mar 2018, 15:41)



Alea din lista numai masini functionale nu sunt...si clar nu prea le rezolvi cu 1000 de euro!


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Mar 2018, 16:11
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




Nu era problema nici daca se aproba cu ITP valabil, in Romania se da ITP la orice epava, sa ai destui Caragiali la tine doar. Se vede zilnic la RAR la ce fumigene coapte facute din bucati se da carte de RO, de statiile private nici nu se pune problema sa nu faca ITP la orice, pentru pretul corect.

This post has been edited by argon: 16 Mar 2018, 16:13


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2018, 16:15
Post #20


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.483
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 16 Mar 2018, 11:40)
Stiu cum este, dar casarea nu este neaparat ceva din care sa scoti profit.
*



Man, n-ai citit atent... comparatia aia cu cotetul de gaini n-am facut-o degeaba...
Da-mi voie sa traduc. Decat s-o duc la remat ptr casare, mai bine o arunc in curte pe doi butuci, si o transform in cotet de gaini.

Eu am injurat programul rabla de cand o aparut, da' daca tot se face, macar sa-l faca naibii ca lumea. ca tot ecologie e si sa topesti ruginiturile alea cata vreme mai e fier in ele. Tot ecologie ar fi fost chiar si sa vanda naibii piese de pe masinile alea din program.

Toti se leaga de emisiile la esapament, "uff, non euro e rau, pute", iar eu ma uit cum o groaza de masini cu pretentii fumega mai rau decat o facea un Trabant. Asa ca poate daca vor sa reduca poluarea in orase ar trebui sa inceapa sa faca curat prin cloaca ITP-urilor, ar rezolva sensibil mai mult asa decat a realizat programul rabla in toata existenta lui.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Mar 2018, 16:29
Post #21


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




Cand am zis ca stiu cum este, am zis pentru ca am dus si eu una la casare.
Ba ca declarativ, ba ca pute, dar strazile-s pline de gunoaie. Deci?


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2018, 16:30
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti







QUOTE(meganus_bicorpus @ 16 Mar 2018, 16:18)
Ai un logan de 2005-2007, masina merge ok ca astea la motoare nu prea au avut probleme, dar trebuie sa mai bagi vreo 4000 de lei in directie , frane,o baterie, o distributie si un pic de carpeala la tabla.Daca faci chestia asta, mai merita sa dai masina la RABLA sau mai mergi inca 2-3 ani fara probleme?
Cine ar casa o masina pefect  functionala din 2008 pentru un voucher de 6500 lei?
*


A mea e 2005, crezi ca iau 6500 de lei pe ea cu rugina pe aripa spate si usi? Merge perefct, diretcie schimbata, ia itp la orice ora din zi si din noapte si la orice RAR.
programul e acolo sa scoata masini poluante de pe strada. Nu din parcari, nu platesc eu sa-i ia lu bucatzel cotetul din curte, platesc sa ia leguma lu argon de sub nasul meu din oras.

16 Mar 2018, 17:37:
In alta ordine de idei, duci o masina la rabla, ce bani iei pe ea? strict la kil sau se uita si la ce ar putea vinde (abs, Ac etc)? Vad ca unele cente de dezmembrari sunt autorizati sa ia masini la distrugere. Si daca nu ce poti lua de pe ea la usa rematului ca sa o accepte? Scaune, alterantor, compresor de clima, pui o baterie sa mearga 20 de metri?

This post has been edited by einstein1984: 16 Mar 2018, 16:37


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2018, 16:42
Post #23


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.483
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(IRONICK @ 16 Mar 2018, 16:29)
Deci?
*



Deci nimic. Oricare versiune de program o avut pana acum rabla, din punctul meu de vedere e mai prost decat un program scris de 15 oameni de pe daciaclub in timp ce se cearta de nebuni pe tema unui espero alb.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2018, 16:48
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 16 Mar 2018, 17:11)
Nu era problema nici daca se aproba cu ITP valabil, in Romania se da ITP la orice epava, sa ai destui Caragiali la tine doar.  Se vede zilnic la RAR la ce fumigene coapte facute din bucati se da carte de RO, de statiile private nici nu se pune problema sa nu faca ITP la orice, pentru pretul corect.
*


poate intra marianJ si te lamureste ca nu chiar asa simplu (desi twingo si laguna vad ca au itp)


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2018, 16:52
Post #25


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.483
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(einstein1984 @ 16 Mar 2018, 16:30)
In alta ordine de idei, duci o masina la rabla, ce bani iei pe ea? strict la kil sau se uita si la ce ar putea vinde (abs, Ac etc)? Vad ca unele cente de dezmembrari sunt autorizati sa ia masini la distrugere. Si daca nu ce poti lua de pe ea la usa rematului ca sa o accepte? Scaune, alterantor, compresor de clima, pui o baterie sa mearga 20 de metri?
*



Din cate stiu, strict la kil.

Daca ai nervi s-o desfaci pe bucati, si sa le dai separat fier/aluminiu/cupru, cica scoteai vreo suta de lei in plus dintr-o 1300. La cat timp pierzi facand asta, nu prea cred ca merita efortul.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Mar 2018, 16:55
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.334
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu am atata aluminiu si cupru in masina... Dar ma intreb daca la dezmembrat se iau mai multi bani decat prin rabla atunci.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 16 Mar 2018, 17:06
Post #27


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.483
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Din o 1300, am scos piese pana am ramas cu 600 de kile, conform cantarului din remat. Din alea mi-au scazut vreo 200 de kile "nemetalice", si am primit 92 de lei. Posibil sa mai ma fi taxat ceva pentru actele de radiere, Pe o 1300 intreaga am inteles ca luai vreo 400.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xmisterx
post 16 Mar 2018, 17:56
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 October 17
From: Brasov




Nu luai 400 ci vre-o 280 de lei echipata full cu motorul care functiona perfect dusa de mine pe roti la remat bv acum 3 ani. Am vrut sa i-au bateria de pe ea care mai avea ceva viata, am renuntat si la aia pt ca vezi doamne descompletez masina si nu-mi mai pot da actele ce atesta distrugerea masini.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 Privilege 1.9 dci 120 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 17 Mar 2018, 16:34
Post #29


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.133
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(xmisterx @ 16 Mar 2018, 17:56)
remat bv
*


Pai da, ca p-aici toti se cred cu doua perechi de cwaie. Rematul nu vinde piese dar face figuri daca duci masina incompleta (chiar daca-i nefunctionala), itp-ul se ia pe bune (spre surprinderea lui argon) cel putin la daciile vechi, iar de r.a.r.... nu mai zic.
De fapt, mai zic, ca tocma' ce vorbeam ieri cu un mos, posesor de Warszawa (anii '50), care si-a atestat-o la sugestia mea. Cand s-a dus la "prietenii" mei de la r.a.r. (cunoasteti, majoritatea, problemele pe care le-am avut cu ei) sa-i treaca atestatul in cartea masinii, s-au declarat incapabili s-o conduca (si l-au lasat pe el la volan), in schimb s-au bagat pe sub ea si i-au dat cateva ciocane, "de proba, sa se convinga ca nu-i doar chit, ci si tabla". Mosu-i cam ciudat (cred ca-i si alcoolic), n-a avut nimic de obiectat.

Strict legat de titlul topicului, e cam clar ca a picat ideea cu itp pt. "rabla", dar in privinta taxei, e la fel de clar ca vor fi discutii, si nu cred c-o vor baga in pretul benzinei, cum zic c-ar fi normal.
Eu, unul, stiu precis un lucru: "decat sa ma despart de ea, mai bine aprind tot satul!" (Phoenix dixit).


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 17 Mar 2018, 16:59
Post #30


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.336
Joined: 30 April 08
From: Pădure




QUOTE(maho @ 17 Mar 2018, 17:34)
"decat sa ma despart de ea, mai bine aprind tot satul!" (George Cosbuc dixit).
*


am corectat. wink.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th November 2018 - 15:12
Forum Renault Server hosting