DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> REPARAREA ELECTROMOTORULUI TIP LUNG cu poze, pasii parcursi pentru repararea electromotorului

bygy007
post 13 Mar 2008, 01:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




Am facut acest topic special pentru repararea electromotorului lung (cu bobina pe stator si 2 perii) pentru a ajuta pe cei care doresc sa stie sa isi repare singuri electromotorul , pentru a nu mai apela la la diversi "MESERIASI"

Se incepe cu demontarea de pe masina , in primul rind se demonteaza bornele bateriei incepind ci borna minus apoi cea de plus (exista un topic pe tema asta) dupa care se demonteaza filtrul de aer pentru a avea acces mai usor la electromotor , apoi se demonteaza acea tabla de sub galeria de evacuare, si cablul de plus care vine in partea de sus a starterului , si a cablului de comanda a starterului cablu.jpg ( Size: 359.14k ) Number of downloads: 14950
dupa care se desfac cele 2 suruburi care tine electromotorul de carcasa cutiei , se incepe demontarea electromotorului, se da 2 semne pe electromotor pentru a-l monta corespunzator semnelor inapoi semne.jpg ( Size: 337.7k ) Number of downloads: 16441
se desface capacul din spate (cele 2 piulite) cu o cheie de 11 sau patent apoi se desface frinafrina.jpg ( Size: 70.69k ) Number of downloads: 15479
apoi se scoate boltul de la furca introducerea_boltului.jpg ( Size: 557.99k ) Number of downloads: 15546
dupa care se desface cele 2 sau 4 piulite care prind starterul de carcasa superioara si conexiunea statorului montare_finala.jpg ( Size: 356.38k ) Number of downloads: 14962
dupa care se demonteaza in partile componente
Avind probleme cu rotorul (avea pe o portiune colectorul topit din cauza ca o perie nu a facut contact) l-am strunjit ( am luat citiva mm din el) rotor_strunjit.jpg ( Size: 644.86k ) Number of downloads: 5802
dupa care l-am decanelat (curatat canalele dintre lamelele colectorului) cu o pinza de bomfaier un pic polizata decanelare.jpg ( Size: 588.63k ) Number of downloads: 5512
dupa care l-am suflat cu aer comprimat, am lipit 3-4 bobine deslipite cu ajutorul unui letcon dupa ce in pealabil am incalzit rotorul in cuptor timp de 20-30 minute cositorire_rotor.jpg ( Size: 589.58k ) Number of downloads: 6023
am cositorit peria "de plus" cea cu izolatie pe cele 2 conexe de statorcositorire_perie_stator__.jpg ( Size: 540.51k ) Number of downloads: 5888
apoi l-am suflat cu aer comprimat , mai pot aparea unele probleme cu bobina se pe stator care poate fi arsa , aceasta se poate scoate daca se pot desface suruburile care tin poliisuruburi_poli.jpg ( Size: 328.19k ) Number of downloads: 5207
, se continua cu lipirea periei de minus perie__.jpg ( Size: 494.14k ) Number of downloads: 4962
, schimbarea bucselor se face punund bucsa noua peste cea veche si batind usor cu ciocanul pina cea noua o inlocuieste pe cea veche, ilocuirea bucsei capacul superior (cel care vine spre motor)bucsa_1.jpg ( Size: 542.17k ) Number of downloads: 4760
apoi cel inferior ( spre radiator) busa_2.jpg ( Size: 581.75k ) Number of downloads: 4181
apoi se dau cu vaselina de preferinta grafitata cu aceeasi vaselina se da si pe canelurile pe care merge bendixul bendix.jpg ( Size: 85.24k ) Number of downloads: 4161
,dupa aceste operatii se incepe montarea, se baga peria de minus in suporul ei apoi cea de plus (ce de pe stator) se pun cele 2 arcuri , periile trebuie sa se miste usor , sa nu frece in suporturile lor iar arcurile sa asigure suficienta presiune(apasare) de contact dupa care se inroduce rotorul prin stator se pune usor cu ajutorul unei surubelnite periile pe stator si in acelasi timp axul inferior se baga in capac asambalrea_periilor.jpg ( Size: 575.25k ) Number of downloads: 4056
dupa care se baga capacul superior cu starterul starterul.jpg ( Size: 574.58k ) Number of downloads: 3541
asa fel incit furca sa intre pe canal furca.jpg ( Size: 372.19k ) Number of downloads: 3247
apoi axul rotorului se baga in bucsa in acelasi timp si se baga si prezoanele starterului capac_superior_cu_starter.jpg ( Size: 543.25k ) Number of downloads: 3233
avind grija sa intre si borna statorului si se stringe , se pune la semne apoi se stringe cu cele 2 piulite provizoriu , dupa care se stringe si suruburile (2 sau 4) la starter dupa care se monteaza boltul aliniind cu ajutorul unei surubelnite mici furca la gaura unde intra boltul alinierea_furcii.jpg ( Size: 567.9k ) Number of downloads: 3445
apoi se baga boltul introducerea_boltului.jpg ( Size: 557.99k ) Number of downloads: 3190
care se pune frina frina.jpg ( Size: 70.69k ) Number of downloads: 3080
se desfac cele 2 piulite se pune capacul de protectie se string piulitele bine si gata montare_finala.jpg ( Size: 616.08k ) Number of downloads: 3511
se poate pune pe masina , eventual facuta o propba inainte minusul de la baterie legindu-se la carcasa , plusul la borna starteruluiiar firul de comanda de pune la borna +a starterului unde a fost pus cablul de plus

This post has been edited by bygy007: 13 Mar 2008, 01:19


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 14 Mar 2008, 20:20
Post #2


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




f bun

doar o completare,
bucsele de preferat, sa fie batute cu-n ciocan de cauciuc sau intre ciocan si bucsa sa se bage o placa de lemn...

se pot sparge, crapa, etc... just in case.


propun si un tutorial cu desfacerea starterului... ca ala e f imputit la reparat


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Mar 2008, 23:10
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.137
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(tzepesch @ 14 Mar 2008, 20:20)
f bun

propun si un tutorial cu desfacerea starterului... ca ala e f imputit la reparat
*



starter ai tu la neon acasa,"starter" sau "balastru" ii mai spune....

on topic: aia se numeste bobina de anclasare....

LE: stai sa-l vezi pe ala a meu cu 4 carbuni...o zi am plans langa el radmasa.gif tu-i mama lui ....

This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2008, 23:15


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Megane Coach-1.6e-1999-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 14 Mar 2008, 23:20
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




completare:
bucsele de bronz sunt pereche,una scurta se pune la capacul cu perii iar cea lunga in capacul de aluminiu.Daca se strange gaura(nu intra axul de la rotor)se corecteaza cu ajutorul unui alezor fi12.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 14 Mar 2008, 23:51
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




QUOTE(sobolan @ 15 Mar 2008, 00:10)
starter ai tu la neon acasa,"starter" sau "balastru" ii mai spune....
*


Foarte gresit!!!Faci o mare confuzie!
Starterul e tubul acela mic cu 2 pini,care ajuta la aprinderea tubului fluorescent(neon,cum ii zici tu),iar balast se mai numeste droser-ul(alta componenta a corpului de iluminat cu tub fluorescent).
Balastru e ala de-l toarna dulgherii la fundatia cladirilor. wink.gif


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 15 Mar 2008, 18:54
Post #6


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




starter, etc, cum s-o numi, .... ma rog, eu de starter il stiam.

asta e, invatam


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 2 Apr 2008, 18:03
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Vin si eu cu o intrebare, pornirea masini (contact, prima cheie) poate sa tina si de electromotor ? Si daca da, cam in ce procent ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 2 Apr 2008, 18:04


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 3 Apr 2008, 01:05
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




inainte sa il repar pornea foarte greu , dupa reparatie , La sfert


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Apr 2008, 08:20
Post #9


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




La mine avea o constanta de timp de parca as fi pornit un motor de avion cu turbina se auzea un tiuit si dupa aceea o loa , acuma dupa trrei luni ai arat cheia la motor si porneste.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 Apr 2008, 11:05
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(nirosbogos @ 14 Mar 2008, 23:51)
Balastru e ala de-l toarna dulgherii la fundatia cladirilor. wink.gif
*


BALÁSTRU s. n. compas dintr-un braț, cu manșon la partea superioară, de care este legat un al doilea braț care se arcuiește și poartă un creion, la trasarea de cercuri mari.

BALÁST, balasturi, s.n. [...] 2. [...]; amestec de pietriș și de nisip întrebuințat la prepararea betonului, la pietruirea șoselelor etc. – Din fr. ballast.

DULGHÉR, dulgheri, s.m. Meseriaș care execută lemnăria unei case, a unei clădiri sau diverse alte construcții și elemente de construcție din lemn. – Din tc. dülger.

Asa ca...
Sursa: www.dexonline.ro


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 3 Apr 2008, 18:50
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




QUOTE(diaconuliviu @ 3 Apr 2008, 12:05)
DULGHÉR, dulgheri, s.m. Meseriaș care execută lemnăria unei case, a unei clădiri sau diverse alte construcții și elemente de construcție din lemn. – Din tc. dülger.
*


La faza cu bastru am cam gresit-o smile.gif ,insa intereseaza-te mai bine si ai sa vezi ca in constructii ,dulgherii sunt aia care fac cofrajele (sabloanele/tiparele din lemn sau metal in care se toarna betonul).

In alta ordine de idei,cum pot elimina fenomenul care imi apare la electromotor(cam des) atunci cand pun contactul?Si anume zornaitul acela de patinare,scapare.Trebuie sa-i dau vreo 2-3 chei pana cupleaza.

This post has been edited by nirosbogos: 3 Apr 2008, 18:51


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 3 Apr 2008, 19:20
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




schimba bendixul.
Bafta.


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 3 Apr 2008, 20:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Fratilor ma tot chinui sa lipesc carbunele din interior cu letconul modelul aragaz (adica acela care se incalzeste de la flacara) si nu vrea, se duce caldura pe carcasa electromotorului.
Aveti vro sugestie ?

<span class='edit'>3 Apr 2008, 20:27:</span>
QUOTE(bygy007 @ 3 Apr 2008, 01:05)
inainte sa il repar pornea foarte greu , dupa reparatie , La sfert
*



Da, sper sa fie si la mine din aceesi chestie, ca fara cateva chei nu vrea, cu toate ca am schimbat de la tablita pe care sta carburatorul pana la platina (adica tot traseul).

This post has been edited by Adrian_Boy: 3 Apr 2008, 20:28


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 Apr 2008, 06:36
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(nirosbogos)
Balastru e ala de-l toarna dulgherii la fundatia cladirilor.




QUOTE(nirosbogos @ 3 Apr 2008, 18:50)
[...]in constructii ,dulgherii sunt aia care fac cofrajele (sabloanele/tiparele din lemn sau metal in care se toarna betonul).

In alta ordine de idei,cum pot elimina fenomenul care imi apare la electromotor(cam des) atunci cand pun contactul?Si anume zornaitul acela de patinare,scapare.Trebuie sa-i dau vreo 2-3 chei pana cupleaza.


Deci, eu ma legam de ce fac dulgherii, care NU TOARNA balast, beton, alte amestecuri ci FAC COFRAJE, ma rog, lucreaza cu lemn.

Despre faptul ca electromotorul invirte inainte de a cupla, de regula din reglajul de cursa (daca ai electromotor LUNG, din piulita de pe solenoid, daca ai SCURT, din excentric) sau bendix (ambreiajul cu pinion) defect.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 4 Apr 2008, 11:06
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




Nu prea vad cum as putea sa-l reglez fiindca e practic lipit de motor si strans doar la cele 2 suruburi de sus.
Chiar nu stiu sa umblu.
Cat despre cat este el de lung,nu am de unde sa stiu fiindca nu l-am comparat cu altul.Seamana f.mult cu cel din pozele postate la inceput,de bygy007

Roata zimtata din capatul rotorului nu e tocita,am examinat-o cand am desfacut electromotorul.

This post has been edited by nirosbogos: 4 Apr 2008, 11:07


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yo9hrb
post 4 Apr 2008, 13:33
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 148
Joined: 12 December 06
From: Ploiesti




QUOTE(nirosbogos @ 4 Apr 2008, 12:06)
Roata zimtata din capatul rotorului nu e tocita,am examinat-o cand am desfacut electromotorul.
*


N-o fi ea uzata, dar in el mai ai niste role care blocheaza intr-un sens. Daca se uzeaza pe acolo, scapa (practic se invarte electromotorul in gol, desi bendixul e cuplat pe coroana).
P.S. Vezi si uzura coroanei.

This post has been edited by yo9hrb: 4 Apr 2008, 13:33


--------------------
Dacia MCV/Sandero 2008 - PH-10-DBV, PH-10-PAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nirosbogos
post 5 Apr 2008, 07:41
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 25 June 06




QUOTE(yo9hrb @ 4 Apr 2008, 14:33)
...dar in el mai ai niste role care blocheaza intr-un sens.
*


si cam care sunt rolele la care te referi? wacko.gif


--------------------
Dacia 1410 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 6 Apr 2008, 00:54
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ciriitul ala (invirtirea in gol ) se produce cind surubul se desface sau se deregleaza se regleasa sau se stringe din suruburileindicate de mine cursa furcii tot de acolo se regleaza

Attached thumbnail(s)
starterul.jpg ( Size: 327.97k ) Number of downloads: 3738
montare_finala.jpg ( Size: 361.53k ) Number of downloads: 2270


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 6 Apr 2008, 06:28
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 24 January 06
From: Romania




Una din problemele frecvente este furca aceea care impinge bobina (sper sa nu zic gresit). Luati din aceea din teflon, pare-se ca e mai buna. Cand am luat din plastic pentru ca nu am stiut, la jumatate de an a trebuit schimbata. Din teflon se pare ca tine mai mult. O am deja de un an pe masina, iar tata nu mi-a raportat inca probleme.
Vorbea cineva de pornit. Da, dupa cate stiu eu, electromotorul are destula importanta. Poate a vea de exemplu un mic scurt undeva si mai papa din baterie.
Cat despre pornirea motorului de Dacie, in general, a zis bine cineva mai sus: daca platina e buna, si carburatorul ne-cofetarit, porneste la sfert si iarna la -20. Eu am un carburator nou-noutz, luat acum 4 ani, are deja 30.000km si nici macar la ralanti nu s-a umblat pe el. Platina e noua, condensatoru bun. Rezultatul? La -20 la Bv pe 3 ianuarie, a pornit la prima cheie. Evident cu starterul tras.
Nu uitati: platina si carburatorul fac totul!


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 Apr 2008, 20:39
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.324
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am desfacut electromotorul de pe masina mea si l-am curatat, am schimbat bucsele de bronz, etc, etc.

cand il montez la loc, daca strang cum trebuie cele doua piulite de pe capacul cu periile incepe sa se invarta greu. daca le las mai libere, se invarte acceptabil. E posibil sa nu fi montat cum trebuie bucsele? adica sa nu fie aliniate (cea dintr-un capat cu cealalta)?

Am dat cu vaselina pe ele, totul e in regula la capitolul asta.

Si mai e o chestie. Daca il alimentez la baterie si il las sa mearga vreo 7-8 sec, se incinge rau lagarul din capatul cu periile, in asa fel incat vaselina se topeste si curge din el ca un ulei. Care ar putea fi cauza?

This post has been edited by payty: 10 Apr 2008, 20:40


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Apr 2008, 21:53
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate nu l-ai montat in aceeasi pozitie in care l-ai demontat

This post has been edited by bygy007: 10 Apr 2008, 22:01

Attached thumbnail(s)
busa_2.jpg ( Size: 134.97k ) Number of downloads: 1787
cositorire_perie_stator__.jpg ( Size: 137.61k ) Number of downloads: 2097


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 10 Apr 2008, 22:02
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.324
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu , catarea aia am pozitionat-o unde trebuie. E una si in capacul frontal, si in cel din spate, cu perii. Trebuie reglat ceva la el? sau se pun pur si simplu cele doua capace, se strang suruburile si gata! Chestia asta cu incinsul o facea si inainte sa il desfac. Am avut niste probleme cu pornirea si daca dadeam mai mult la cheie (vreo 15 sec) iesea fum de undeva din zona electromotorului, deci banuiesc ca tot de la lagarul din discutie.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Apr 2008, 22:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




poate este rotorul strimb , este posibil sa se invirta greu si din cauza frinei incalzirea se produce din cauza frecarii , alta idee nu am


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Apr 2008, 22:56
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.324
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




salut. Vreau sa testez electromotorul meu in circuit, exact asa cum e schema si pe masina.
Am legat C-ul din poza la firul scurt al electromotorului, masa la carcasa, dar nu stiu ce semnifica A si B din poza. Daca ma poate ajuta cineva, multumiri anticipat.



Attached thumbnail(s)
electromotor.jpg ( Size: 93.46k ) Number of downloads: 2116


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 14 Apr 2008, 06:38
Post #25


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




A-ul e + permanent si B-ul e + pe contact. smile.gif

LE: Dar ce ai facut cu bobina de e rotita cu 90 de grade, ca parca trebuia sa aiba bornele A si C aliniate la corpul electromotorului. In pozitia asta o sa iti prajeasca galeria de evacuare firele de la A si B.

This post has been edited by SGM.MYKE: 14 Apr 2008, 06:43


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Apr 2008, 06:47
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.324
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai cred ca asa erau, pentru ca nu pot monta bobina in alta pozitie din cauza gaurilor din capacul de aluminiu al electromotorului.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 14 Apr 2008, 07:46
Post #27


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Incearca totusi sa il indrepti. In mod normal ar trebui sa ai inca doua gauri filetate in bobina, muta cele doua suruburi din gaurile actuale in celelalte doua si gata.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 14 Apr 2008, 22:09
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




sper sa intelegi dar trebuie sa il tii bine in mina si sa ai cabluri destul de grosute (poate chiar cele de la baterie)

Attached thumbnail(s)
untitled.JPG ( Size: 15.96k ) Number of downloads: 2300


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gameover
post 23 Apr 2008, 00:26
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 March 05




Salut !
Am fost la munte saptamana trecuta dintr-o data mi s-a oprit motorul, am constatat ca se infundase...am dat la automat cred ca 2 min in continuu pana cand nu mai mergea deloc la automat....a mai incercat o data si s-a auzit foarte incet ca incearca sa invarta apoi a cedat de tot.
Am reusit sa o pornesc impinsa in timp ce am vazut iesind fum dar nu stiu de unde ca nu am apucat sa ma mai uit.
Nu am mai oprit motorul pana cand am ajuns in Bucuresti.
Am incercat in cateva randuri sa dau la automat dar pur si simplu nu se aude nimic decat un simplu "click", am observat ca acel click este dat de butonasul acela dp electromotor, nu stiu cum se numeste dar nu are nici cea mai mica intentie sa invarta, decat click si nimic. Se aprinde bordul.
Mentionez ca am o dacia nova gt dublu corp din 99 iar electromotul este la fel ca la dacia lu` taicamiu`, el are 1310 din 86. Pacat ca el este la o distanta de 600 de km de mine si nu ma poate ajuta decat cu sfaturi, dar cum nu prea ma pricep mai deloc la mecanica va cer voua ajutorul....cine ma poate ajuta cu rezolvarea acestei probleme ? Sa se deplaseze pana la str. Doamna Ghica ? Ma pot deplasa si eu ca deja am dat jos electr dp masina si as putea sa ma car cu RATB`ul dar este mai complicat...
As fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva....imi stric sarbatorile de Pasti fara masina ......iar nu ies din casa sad.gif
Astept PM....

This post has been edited by gameover: 23 Apr 2008, 00:28


--------------------
BMW BMW - bz-99-geo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Apr 2008, 21:27
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.100
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(gameover @ 23 Apr 2008, 01:26)
Salut !
Am fost la munte saptamana trecuta dintr-o data mi s-a oprit motorul, am constatat ca se infundase...am dat la automat cred ca 2 min in continuu pana cand nu mai mergea deloc la automat....a mai incercat o data si s-a auzit foarte incet ca incearca sa invarta apoi a cedat de tot.
Am reusit sa o pornesc impinsa in timp ce am vazut iesind fum dar nu stiu de unde ca nu am apucat sa ma mai uit.
Nu am mai oprit motorul pana cand am ajuns in Bucuresti.
Am incercat in cateva randuri sa dau la automat dar pur si simplu nu se aude nimic decat un simplu "click", am observat ca acel click este dat de butonasul acela dp electromotor, nu stiu cum se numeste dar nu are nici cea mai mica intentie sa invarta, decat click si nimic. Se aprinde bordul.
Mentionez ca am o dacia nova gt dublu corp din 99 iar electromotul este la fel ca la dacia lu` taicamiu`, el are 1310 din 86. Pacat ca el este la o distanta de 600 de km de mine si nu ma poate ajuta decat cu sfaturi, dar cum nu prea ma pricep mai deloc la mecanica va cer voua ajutorul....cine ma poate ajuta cu rezolvarea acestei probleme ? Sa se deplaseze pana la str. Doamna Ghica ? Ma pot deplasa si eu ca deja am dat jos electr dp masina si as putea sa ma car cu RATB`ul dar este mai complicat...
As fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva....imi stric sarbatorile de Pasti fara masina ......iar nu ies din casa sad.gif
Astept PM....
*


aceeasi problema am avut-o si eu acest topic l-am deschis cu aceasta ocazie daca urmaresti pasii il poti repara si tu este greu pina incepi ca dupa aia te inveti , nu este asa de greu , daca pui mina inveti daca nu nu o sa reusesti niciodata

This post has been edited by bygy007: 23 Apr 2008, 21:28


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2020 - 22:17
Forum Renault Server hosting