DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Raditor de Solenza pe DSN

AL
post 20 Jun 2003, 08:25
Post #1


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Am reusit ieri sa montez radiatorul de Solenza pe DSN.... greu si multe modificari...

Vestea buna este ca de atunci aud doar ff rar ventilatorul .... pentru ca, in majoritatea timpul, in mers, acul de la temperatura sta undeva pe la mijlocul scalei...

Sper sa si reziste mult mai mult decat cel de DSN...

Cei care au fost la intalnirea de ieri seara din Bucuresti l-au si vazut...

laugh.gif


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad3
post 20 Jun 2003, 16:59
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 16 June 03




salut AL!
Bineinteles ca vreau si detalii + la ce serv. l-ai pus, care au fost prob. cele mai MARI ?

details, please!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 21 Jun 2003, 17:21
Post #3


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
salut AL!  
Bineinteles ca vreau si detalii + la ce serv. l-ai pus, care au fost prob. cele mai MARI ?

details, please!


l-am pus la service Meridian din Bucuresti...la tinichigerie...insa nu asta e relevant

modificari necesare: taierea suportilor pe care se fixeaza vechiul tip de radiator...e vorba de cele de jos, de pe cadru acela gri pe care vine si scutul..........apoi decuparea tot din acel cadru a unei mici bucati...practic o margine, pentru a face loc furtunului de jos...care acum va veni mult mai jos...........apoi ma dau cateva gauri necesare fizarii noilor suporti si GMV-ului... e cam greu de explicat exact.... insa promit ca voi face niste schite cand voi avea timp....

mai usor ar fi de vazut live la intalnirile de joi de la Herastrau...

inca ceva...sunt doua feluri de radiatoare de SLZ....unul mai mare...de Clima si Scala si altul pentru restul...eu am pus de Scala...

de asemenea, eu am GMV mare desi masina e DSN Confort...e din primele, martie 2001...pentru cele cu GMV mic vor trebui alte adaptari pentru prinderea acestuia...pentru cei cu AC cred ca radiatorul de AC se potriveste si are aceleasi prinderi si pe acest radiator de SLZ


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 23 Jun 2003, 08:11
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Eu am Confort din aprilie 2001 si am tot radiator din ala mai mare si cu elicea aia mai serioasa, dar ma streseaza ca vara acul de la temp. sa tot timpul sus si porneste ventilatorul intr-o veselie, asa ca daca prin schimbarea asta de radiator racirea motorului e mai buna, ma tenteaza sa fac si eu investitia asta.

Al, cum iti explici ca prin schimbare iti porneste ventilatorul mai rar? Presupun ca la dimensiuni e similar radiatorul nou cu cel vechi.


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Jun 2003, 14:03
Post #5


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Eu am Confort din aprilie 2001 si am tot radiator din ala mai mare si cu elicea aia mai serioasa, dar ma streseaza ca vara acul de la temp. sa tot timpul sus si porneste ventilatorul intr-o veselie, asa ca daca prin schimbarea asta de radiator racirea motorului e mai buna, ma tenteaza sa fac si eu investitia asta.

Al, cum iti explici ca prin schimbare iti porneste ventilatorul mai rar? Presupun ca la dimensiuni e similar radiatorul nou cu cel vechi.


nu are aceleasi dimensiuni... este mai mare pe inaltime insa putin mai mic pe latime... racirea se face mai bine mai ales prin partea de jos, sub bara...

si acum porneste ventilatorul daca prind mai multe semafoare succesive... insa in timp ce masina este in miscare pe durate mai lungi de timp, acul revine la jumatate...smile.gif...pe autostrada sau la drum lung inca nu am testat-o... de asemenea, dupa ce porneste ventilatorul, acul coboara la jumatate si nu doar putin cum facea la celalalt radiator

sfatul meu...hai joi la intalnire la Herastrau ca sa-l vezi!


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 23 Jun 2003, 15:38
Post #6


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 724
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Nu stiu daca eu voi putea ajunge joi la rulota. te rog spune-mi cam cu cit este mai jos radiatorul de SCALA, se vede cumva pe sub bara, este sub nivelul scutului (la gropile din Bucuresti ar fi periculos)
Multam!


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V 2004 - XX-B-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 23 Jun 2003, 15:52
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




QUOTE
sfatul meu...hai joi la intalnire la Herastrau ca sa-l vezi!


As veni, dar nu prea am cum in principiu. O sa incerc totusi sapt. asta sau cealalta, pt. ca am mai multe de vazut/vorbit cu meseriasii (adevarati) in ale DSN-ului laugh.gif


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 24 Jun 2003, 07:54
Post #8


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
...pt. ca am mai multe de vazut/vorbit cu meseriasii (adevarati) in ale DSN-ului  :lol:



:shock: ....adicatelea noi ce suntem domnule!?.... 256.gif .... nu ma mai joc!!!!.... 183.gif


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Jun 2003, 08:15
Post #9


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.731
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Nu stiu de ce am impresia ca tocmai la tine se referea, AL.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta - - B 99 NAM
Calatoriti spre orice destinatie din Italia numai cu papornite acceptate de toti operatorii rutieri. Cereti acum papornite "Italy compliant"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 24 Jun 2003, 08:29
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 111
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Voi sunteti acei oameni, satui de priceperea celor de la Dacia si service-uri "pricepute", care si-au luat inima in dinti, si-au pus inteligenta la treaba si au realizat ceva ce producatorii si ciocanarii nu au fost in stare. Asa ca prefer sa apelez la voi in loc sa ma duc la ciocanarii de prin service-uri. :wink: Recunosc ca unde ma duc eu, mecanicii isi fac treaba in general corect, dar in conditiile stiute de toti. icon_twisted.gif
In plus aia niciodata nu o sa poata sa imi zica cum sa fac ca la inchiderea usilor sa nu se mai auda zgomotul specific de conserva goala (nu mai stiu cine a gasit solutia asta, dar ii multumesc de fiecare data cand inchid usile la masina), cum sa nu mai scartzaie banchetele sau scanunele, ori cum sa iti reduci zgomotele din interior, etc... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Ar fi interesant sa faceti o firma de "Consiliere tehnica auto", hehehee

P.S.: Marty, ma referam la toti care au gasit solutii si le-au impartasit si celor de pe forum laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anakyn13
post 2 Jul 2003, 00:31
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




daca nu e prea mare deranjul care era solutia pt usi ca sa nu se mai auda asa ?


--------------------
Renault Megane II 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan
post 2 Jul 2003, 07:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 21 November 02
From: Timisoara




Se trage o bucatzica de cauciuc peste cuiul care e prins de caroserie: http://www.anbo.3x.ro/spgm/spgm.php?g=Daci...&frpg=1&f=t#pic
Cel care a gasit prima data solutia recomanda un furtun moale. Eu mai degraba as recomanda unul mai tare si mai subtire, pentru ca eu mi-am pus si acum, dupa vreo luna trebuie inlocuit sad.gif


--------------------
Renault Megane II.2 Sedan 2006, 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samolapraga
post 15 Jul 2003, 16:25
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 22 May 03
From: Bucuresti




Al, cam cat a costat toata operatia asta, si unde ai recomanda sa o fac (service)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 16 Jul 2003, 08:19
Post #14


Member


Group: Members
Posts: 2.625
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Al, cam cat a costat toata operatia asta, si unde ai recomanda sa o fac (service)


radiator 1.900.000 lei (radiator de clima/scala)

montaj 750.000 lei ...plus berea smile.gif

eu am facut-o la Meridian... insa o poate fae orice service unde exista un flex, o bormasina si oameni inventivi (incluzand si ceva brain) si dornici de a face o treaba buna... tipul de la meridian care mi-a facut lucrarea e genul care s-a nascut cu ciocanul intr-o mana si aparatul de sudura in cealalta...insa a lucrat sub directa mea indrumare in ceea ce priveste modul de adaptare a radiatorului...


--------------------
Skoda Rapid 2013 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 25 Apr 2005, 10:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




salut, vreau si eu sa te intreb daca ai mai avut probleme cu radiatorul , ca eu as fi la al doilea si nu prea mai am chef sa pun tot de SN.


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 10:56
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.438
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Dupa cum se vede in profil, ar fi dificil sa mai aiba probleme cu radiatorul de slz pe dsn pentru ca ... nu mai are dsn...
Dar ca raspuns la intrebarea ta, Al nu a mai avut probleme cu radiatorul dupa aceea, pana a vandut-o (toamna 2004)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 25 Apr 2005, 11:09
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




salut, vreau si eu sa te intreb daca ai mai avut probleme cu radiatorul


dupa cum se vede intrebarea nu se refera la prezent (daca mai ai), si din catre vad problemele DSN-ului nu mai sunt tratate cum trebuie...inchideti topicurile ( cred ca imp acum ptr voi moderatorii sunt cele de LGN).Intr-adevar se scrie cate ceva despre probleme majore ( cum e asta cu radiatorul) dar vad ca si aici se dezbate subiectul "sunetul de conserva". Pai de ce topicul e de radiator daca se face referire la alta problema?


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 11:18
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.438
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Se vor inchide topicurile pana o sa ni se faca rau si n-o sa mai putem sta in picioare, atata timp cat existau alte topicuri care tratau exact acelasi subiect cu cel din topicurile "nou deschise"
2. "Sunetul de conserva" a fost o divagatie off topic, NU ESTE DISCUTIA PRINCIPALA (deci nu se poate afirma ca aici se discuta despre "sunetul de conserva" decat daca este olecuta de reavointa in exprimare)
3. Raspunsul fuse dat. NU, NU A MAI AVUT PROBLEME CU RADIATORUL. Cred ca uneori ori vorbesc eu araba unita si nu sunt inteles, ori...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 Apr 2005, 11:19
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.370
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




mai cataline tu ce vrei de fapt?
1. Al nu a mai avut probleme
2. daca nu crezi da-i PM (ti-am spus eu cum dincolo)

daca vrei altceva spune-o clar !


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 25 Apr 2005, 11:37
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




DA vroiam sa stiu, chiar credeam ca gasesc un ajutor aici, daca trebuie sa-l schimb cu cel de solenza ( topicul ala vad ca e din 2003), dar vad ca nimeni nu l-a mai schimbat si toti au folosit nu stiu ce minuni de solutii. Credeam ca daca este asa buna solutia cu schimbatul au facut-o mai multi, dar vad ca nu si de aceea ma intreb daca se merita. Dar daca voi dupa 15 minute vreti sa-l stergeti eu ce d..cu sa ma izic. Poate intr-adevar era cineva care putea sa-mi dea niste sfaturi, ca nu ti le-am cerut tie personal


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 11:52
Post #21


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.438
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(catalin80 @ 25 Apr 2005, 11:37)
... de aceea ma intreb daca se merita.
Poate intr-adevar era cineva care putea sa-mi dea niste sfaturi, ca nu ti le-am cerut tie personal

Aaa..., ma scuzi, dar acu' e prima oara cand mentionezi ca de fapt tu vrei sa stii daca se merita au ba... Noi nu aveam de unde sa ghicim ce te interesa pe tine de fapt, ca nu suntem nici mama omida, nici nostradamus...

Si ca sa-ti raspundem la aceasta NOUA INTREBARE: da, se merita (are si o racire mai buna cel de solenza).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 25 Apr 2005, 11:55
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.370
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti






--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 25 Apr 2005, 12:05
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




Si-a mai montat cineva de curand sa-mi spuna daca se merita investitia sau si ala crapa?

asta e dupa topicul acela deschis de mine. Ai zis ca vrei sa-l inchizi( parca tu ai zis-o) dar vad ca nici macar nu l-ai citit bine.

"Aaa..., ma scuzi, dar acu' e prima oara cand mentionezi ca de fapt tu vrei sa stii daca se merita au ba... Noi nu aveam de unde sa ghicim ce te interesa pe tine de fapt, ca nu suntem nici mama omida, nici nostradamus..."
So pana la urma nu era prima datra cand mentionam lucrul asta


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Apr 2005, 12:11
Post #24


步步


Group: Moderatori
Posts: 20.438
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Fie sa ai tu dreptate la sfarsit.
Insa topicul ala era deschis aiurea in tramvai (porumbi, tren etc) pt. ca dupa cum poti sa observi pb este destul de discutata si exista topice specifice.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 13 May 2005, 13:12
Post #25


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 339
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Astazi mi-am montat si eu radiator de SLZ pe DSN. Din cate am inteles este modelul care se foloseste la Diesel (cred ca si la utilitarele Dacia... huh.gif dar nu stiu exact).

Din pacate am lipsit la inceputul motarii lui asa ca nu stiu daca s-au facut ceva modificari pentru prinderea lui in partea de jos (din cate am vazut eu nu prea se pare sa fie astfel de modificari). In partea de sus s-au dat doua gauri cu bormasina in tabla pe care este stantata placuta aia de aluminiu (cu masele, etc).
Un mic dezavantaj (material) ar fi faptul ca am schimbat si GMV-ul care (cica) nu se potrivea.

La sfarsitul montarii in service am dat un test: am pornit masina pentru a vedea cum functioneaza GMV-ul. La prima pornire a mers ceva mai mult si acul a scazut la jumatate (in conditiile in care masina era pe rampa). La a doua pornire a mers sub un minut si acul a scazut pana undeva peste jumatatea scalei. Ca o comparatie: la radiatorul dupa oprirea GMV-ului acul era putin sub gradatie deci e o imbunatatire majora.

Am sa fac si niste poze astazi sa va arat exact despre ce e vorba.

In concluzie sper sa fie o modificare fiabila si sa ma tina cat mai mult... blush.gif

------------------------
Edit:

Am pus si poze dupa cum urmeaza: prinderile sunt pentru partea de sus (vedere de deasupra si prin grila fata, iar foto detaliu prezinta noul radiator wink.gif

This post has been edited by bj: 13 May 2005, 14:00

Attached thumbnail(s)
prindere_dreapta.jpg ( Size: 443.57k ) Number of downloads: 579
prindere_dreapta_jos.jpg ( Size: 317.54k ) Number of downloads: 615
prindere_stanga.jpg ( Size: 424.81k ) Number of downloads: 609
prindere_stanga_jos.jpg ( Size: 317.73k ) Number of downloads: 579
detaliu2.jpg ( Size: 363.89k ) Number of downloads: 613


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 13 May 2005, 14:03
Post #26


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 339
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




In pozele astea se pot vedea GMV-ul si cat de inalt este noul radiator.

Attached thumbnail(s)
detaliu3.jpg ( Size: 338.67k ) Number of downloads: 357
gmv.jpg ( Size: 343.57k ) Number of downloads: 366
overview2.jpg ( Size: 464.25k ) Number of downloads: 385
overview.jpg ( Size: 328.63k ) Number of downloads: 360


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 13 May 2005, 14:35
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




sa-l poarte sanatoasa si sa nu-l crape. Acum zi-mi si mie cat te-a costat cu totul (piese+ manopera) si unde ai facut operatia


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 13 May 2005, 16:02
Post #28


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 339
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Costuri:
Garnitura termostat: 21.849 lei
Radiator: 2.352.521 lei
GMV: 1.415.147 lei
Instalare Garnitura Termostat: 105.042
Instalare Radiator+GMV: 210.084

In total aproximativ 4.100.000 plus berea mecanicului. Pentru service itii un mesaj pe PM ca sa iti explic.


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
puiu82
post 15 Oct 2007, 10:28
Post #29


MOTANU'RAPIDIST!


Group: Members
Posts: 2.036
Joined: 15 August 05
From: bucuresti,giulesti




Domnilor,recomandati-mi ,va rog un service ptr aceasta modificare.
Stiu ca resuscitez acest topic dupa 2 ani ,dar am mare nevoie.
Multumesc anticipat.
Sau daca cineva dintre dvs. doreste sa ma ajute sa-l montam,dau 1 bere,2,3,9
cate e nevoie biggrin.gif


--------------------
Ford Focus Ghia'01 - B-982-CGS

Mandru posesor de doua maini stangi!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th March 2019 - 04:12
Forum Renault Server hosting