DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare Dacia 1300 '75, 5 feb 1975

Dinica Mihnea
post 11 Jul 2016, 22:40
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Luata de noua pe 11 feb 1975... din "povestiri" am aflat ca in ianuarie fusese cerere de un lot de masini pentru stat (politie, taxi) pe care nu au putut sa-l onoreze in totalitate si a ramas sa fie suplimentat in februarie... tot din lotul din care facea parte aceasta masina erau si unele dacii refuzate de polonezi la export... astfel, majoritatea daciilor din lotul acelei luni aveau ce piese frantuzesti mai ramasesera prin uzina pe-atunci... Ce e sigur, aceasta a avut set motor Borgo de fabrica, cutie in 4 trepte frantuzeasca cu planetare glentzer si celelalte elemente frantuzesti care inca mai echipau daciile in '75. Singurul accident "remarcabil" a fost in primul ei an (derapaj si lovitura cu stalpul dreapta fata intr-un copac), dar a fost facuta pe garantie, deci reparatie buna... Statuse vreo 4-5 ani pe margine pana am "fortat" reintrarea ei in teren (am un topic pe Clasic, dar e de domeniul trecutului)... Acum, dupa mai bine de 10 ani, "a facut un efort" si a ajuns la oras, unde am inceput sa ne ocupam de mecanica (am ramas placut surprins ca a parcurs drumul de la tara la oras pe rotile ei, fara sa dea rateuri sau altceva (atata doar ca franele sunt prastie))
Scopul in zilele astea este sa o segmentam si sa curatam bine motorul de uleiul imbacsit de vreo 6 ani... Segmentii au ceva uzura, pistoanele sunt doar murdare (sper), iar supapele sunt cam damblagite (sa vedem ce facem cu ele)


<span class='edit'>11 Jul 2016, 22:46:</span>
Pozele au dimensiunea mare si trebuie sa le pun 2 cate 2...

<span class='edit'>11 Jul 2016, 22:47:</span>

<span class='edit'>11 Jul 2016, 22:48:</span>

<span class='edit'>11 Jul 2016, 22:49:</span>

<span class='edit'>11 Jul 2016, 22:50:</span>

This post has been edited by Dinica Mihnea: 28 Aug 2018, 17:28


Attached thumbnail(s)
20160710_192617.jpg ( Size: 4.24mb ) Number of downloads: 1934
20160710_192636.jpg ( Size: 3.66mb ) Number of downloads: 1806
20160710_192643.jpg ( Size: 4.12mb ) Number of downloads: 1672
20160710_193011.jpg ( Size: 3.01mb ) Number of downloads: 1599
20160710_204114.jpg ( Size: 2.82mb ) Number of downloads: 1540
20160710_204119.jpg ( Size: 3.23mb ) Number of downloads: 253
20160710_204131.jpg ( Size: 2.64mb ) Number of downloads: 255
20160711_114003.jpg ( Size: 3.6mb ) Number of downloads: 256
20160711_114010.jpg ( Size: 3.43mb ) Number of downloads: 268
20160711_143757.jpg ( Size: 3.35mb ) Number of downloads: 261
20160711_150645.jpg ( Size: 3.53mb ) Number of downloads: 259
20160711_150656.jpg ( Size: 2.91mb ) Number of downloads: 236
20160711_150717.jpg ( Size: 3.41mb ) Number of downloads: 203
20160711_124927.jpg ( Size: 4.25mb ) Number of downloads: 224


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex1300BV
post 11 Jul 2016, 23:32
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 20 November 08




Masina e dragutza. Pacat ca sta in exterior.
Cati km are motorul?


--------------------
Dacia 1410 1991 1397 cmc TLX Break - xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 12 Jul 2016, 07:50
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




A stat mai mult in garaj cat fusese in uz, dar in perioada in care a fost nefolosita a stat in curte, sub copac...macar a fost cimemt pe jos, de asta podelele sunt in stare buna. Sa aiba vreo 140k (au fost schimbate ceasurile si atunci s.a luat kilometrajul de la 0). Oricum, setul asta motor are in jur de 20k

12 Jul 2016, 13:08:
Prima mana de curatare in motorina, pe seara urmeaza clatirea

This post has been edited by Dinica Mihnea: 12 Jul 2016, 13:08

Attached thumbnail(s)
20160712_133244.jpg ( Size: 3.95mb ) Number of downloads: 348


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maniak22
post 12 Jul 2016, 17:32
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 155
Joined: 5 April 12




Asa a fost de fabrica cu interiorul textil maro cu tetiere si volan tip mai nou ?
Baga mai multe poze cu masina.

This post has been edited by Maniak22: 12 Jul 2016, 17:34


--------------------
BMW 2xE12 E39,2xDACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 12 Jul 2016, 22:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Nu prea am atatea poze, fac maine cand mai merg la masina... Volan a avut clasic, cu spitele in "V", dar si-a trait viata...chit ca pe ai mei nici nu-i interesa originalitatea masinii si au aruncat un volan de CN pe ea... Cand am luat-o eu, nu l-am suportat, si din lipsa de optiuni l-am pus pe acesta... Acum i-am facut rost de unul original, frantuzesc, i-am pus baghete de 1100 si banut colorat. Interiorul tot la fel, a fost cel original, de vinilin, care s-a "prajit in soare" si a fost schimbat tot cu unul de CN... Nu arata rau, era modern, dar am vrut sa o tin cat mai in original... Nu i-am luat de vinilin complet din 2 motive: sa nu se rupa iar in soare (chit ca se si incingea tare la caldura, astfel acesta era partea de sezut din material textil si nu mai sunt probleme) si nu am gasit unul complet la pret decent (pe asta am dat 300 cu absolut tot ce tine de interior si a fost luat de pe un 1310 prima-prima serie, cu bari de 1300, masina de garaj, 60k km, inca avea urme de la tipla de fabrica pe el) Singurul lucru care ma nemultumeste e ca nu are cotiera in spate... Intre timp, la mecanica, am desfacut intreg motorul, incet-incet il curatam si schimbam una alta (cuzineti, placa presiune, fulie, simeringuri etc). Este extrem de imbacsit, uleiul a stat foarte mult timp...supapele nu lucreaza cum trebuie... e ceva de munca

Attached thumbnail(s)
20160712_213401.jpg ( Size: 3.8mb ) Number of downloads: 349
20160712_191412.jpg ( Size: 3.6mb ) Number of downloads: 288


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jul 2016, 00:02
Post #6


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




valeu mama ce ulei are prin el.....pistoanele par ok,daca si camasile-s pe masura pune-i segmenti si refa-i linia,pui si cuzineti noi cu ocazia asta......patina mecanica e ok,verific-o vizual ca uzura,la nevoie o inlocuiesti,sa nu cumva sa te intorci la aia hidraulica.....unde-s planurile cu lupul in blana de oaie ? happy.gif

SFAT BUN: sano forte pentru aragazuri sau triumf si pulverizezi la greu apoi astepti cat fumezi doua tigari si dai jet de apa la greu,recent am curatat bine un bloc pe interior asa si o chiulasa....motorina e pantaloni scurti radmasa.gif ...ai rabdare de chinez ? daca ai soda caustica e mult mai ok.....

This post has been edited by sobolan: 13 Jul 2016, 00:12


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 07:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Multi s-au crucit cand l-au vazut smile.gif) Patina nu e ok, a mancat-o lantul, o am de schimb, am luat si cuzineti palier + biela (ST), mai caut fulie, simeringuri, placa presiune (s-a uzat inegal, era descentrata)... nu e de lucru cat e de curatat in cazul asta... am Triumf, dar l-am lassat pentru a doua mana, prima oara le-am luat la motorina si jet de apa... Cu supapele sa ne uitam azi cum stam, dar nu par bune, trebuie rectificate ( de asta in 5 min de mers facea bujiile prastie)... dupa trecem la cv, frane (pedala e super, tare, opune rezistenta, atat ca masina nu se opreste smile.gif) ), suspensii, directie, bucsaraie


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 13 Jul 2016, 09:28
Post #8


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.769
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Cu fulia te pot ajuta eu, am cateva noi


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 11:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Am gasit una uitata de lume, noua, multumesc oricum... ma apuc de curatat blocul si apoi remontam...mai pub cateva poze

Attached thumbnail(s)
20160713_103221.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 353
20160713_103227.jpg ( Size: 1.28mb ) Number of downloads: 330
20160713_103232.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 310
20160713_103248.jpg ( Size: 1.48mb ) Number of downloads: 275
20160713_103319.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 318
20160713_103502.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 351


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 13 Jul 2016, 12:08
Post #10


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.609
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Ce frumos si ingrijit e interiorul, banuiesc ca scaunele si bancheta au avut huse, sau ma insel?


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 14:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Nu stiu cum le-a protejat fostul proprietar, posibil sa fi tinut folia aceea de fabrica pe ele... In 60k km cati avea masina aceea nici nu au avut cand sa se uzeze prea mult


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jul 2016, 18:47
Post #12


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




mie imi par a scaune si banchete de 1310 wink.gif ...1300 veneau pe vinilin negru si rosu la varianta L !

This post has been edited by sobolan: 13 Jul 2016, 18:47


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 21:48
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Da, da, de 1310 sunt, am scris si mai sus...prima serie, cu grila subtire la faruri si chiar cu bari de 1300


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 13 Jul 2016, 21:52
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 1.285
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Pai si 1300-le meu STANDARD are vinilin pe laterale si textil rosu.. so
Spor la treaba cu masinuta!


--------------------
Dacia / Lada 1300 / 1200 1972/1977/1969 / 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 21:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Pana una alta, am mai avansat in curatat, mai am pe maine o clatire finala si ne apucam de remontat...am stat la fiecare canal de ungere in parte, sunt super acum...cu ocazia asta am vazut ca si blocul motor este unul frantuzesc (dupa constructie, el de la mama lui a venit frantuzesc, dar in uzina au pus tabla cu serie romaneasca)...o sa-i trag si o vopsea neagra...le-am scos fata si pistoanelor, am folosit spray Triumf (degresant pt cuptoare smile.gif), face minuni, doar ca dupa ce il cureti si-l clatesti, sa-l bagi si in motorina, altfel corodeaza

13 Jul 2016, 22:02:
wink.gif)+13 Jul 2016, 21:52-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 13 Jul 2016, 21:52)
Pai si 1300-le meu STANDARD are vinilin pe laterale si textil rosu.. so
Spor la treaba cu masinuta!
*


Daa, stiu ca au fost mai multe modele de tapiterii... Multumesc! Pana pe saptamana viitoare speram sa terminam motorul, apoi pauza 1 saptamana (tabara la mare) si ne luam de cutie, frane, directie...tot ce face probleme...si pana sa bagam motorul pe masina tragem si o vopsea in compartiment (luata un pic la smirghel cea veche, este oricum antifonata la contra aripi pe interior din tinerete)

This post has been edited by Dinica Mihnea: 13 Jul 2016, 22:02

Attached thumbnail(s)
20160713_210534.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 308
20160713_210559.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 221
20160713_210622.jpg ( Size: 1.31mb ) Number of downloads: 211
20160713_210634.jpg ( Size: 1.61mb ) Number of downloads: 224


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 13 Jul 2016, 23:14
Post #16


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




axa arata bine,nu pare un motor uzat......putin folosit....spala bine cu apa si cand se usuca baga o carpa inmuiata in ulei si manjeste-l pe la asezarile cuzinetilor,nu e ok sa rugineasca acolo......sper ca ai bagat o sarma prin bloc pe gaura de ungere catre rampa culbutorilor.....scurma bine cu sarma prin orificiile de ungere la paliere.....baga mare !


QUOTE(harby)
Pai si 1300-le meu STANDARD are vinilin pe laterale si textil rosu.. so
*


asa a avut din fabrica ? huh.gif n-as prea crede....

This post has been edited by sobolan: 13 Jul 2016, 23:20


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 13 Jul 2016, 23:25
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 1.285
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Da,asa a avut din fabrica. Si stiu multe masini care au avut asa smile.gif
Scuze de poluare.
Inca o intrebare: faci singur motorul? Arata bine!!


--------------------
Dacia / Lada 1300 / 1200 1972/1977/1969 / 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 13 Jul 2016, 23:40
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




wink.gif)+13 Jul 2016, 23:25-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 13 Jul 2016, 23:25)
Da,asa a avut din fabrica. Si stiu multe masini care au avut asa smile.gif
Scuze de poluare.
Inca o intrebare: faci singur motorul? Arata bine!!
*


Nu aveam "pregatirea" necesara sa-l fac singur...asa ca am luat-o la oras, am dus-o la o ruda, fost mecanic, si cu rabdare din partea lui, ma indruma si fac totul (aproape totul) singur... de spalat (munca de jos) nici nu mai vorbesc smile.gif)

13 Jul 2016, 23:47:
QUOTE(sobolan @ 13 Jul 2016, 23:14)
axa arata bine,nu pare un motor uzat......putin folosit....spala bine cu apa si cand se usuca baga o carpa inmuiata in ulei si manjeste-l pe la asezarile cuzinetilor,nu e ok sa rugineasca acolo......sper ca ai bagat o sarma prin bloc pe gaura de ungere catre rampa culbutorilor.....scurma bine cu sarma prin orificiile de ungere la paliere.....baga mare !

ajunsese la cota R2 si a fost readus in service la Pitesti la ST, asta se intampla inainte de 2000... de atunci a mai facut 20-25k km, de asta nu e uzat... si per total, undeva la 150k are... Nu am ajuns inca la cuzineti (trebuie sa ajunga vineri comanda), iar la gaurile de ungere le-am curatat pe toate ca la carte... cea din mijloc a dat batai de cap, dar a iesit... le-am verificat bagand apa prin gaura de la filtru, am astupat dopul din capul rampei si tasnea egal prin toate cele 5 orificii... toate gaurelele astea, stiind cat de importante sunt, le-am curatat si ras-curatat pana mi s-a urat. Nu e ruginit pe nicaieri, doar pe partea de fonta (cred ca din fonta este smile.gif) ) aparura acele pete de rugina (care apar si pe discurile de frana cand nu le folosesti 2-3 zile) dupa ce dadui cu Triumf... aceeasi problema si la setul motor, il clatii dupa cu motorina si nu mai are treaba! Maine o ultima baie in motorina si aia e...

14 Jul 2016, 09:10:
Nu prea pare ok chiuloasa... supapele sunt uzste, unele au etansat, altele nu... mai gasesc chiuloase de schimb pe undeva?

14 Jul 2016, 11:42:
Am gasit chiuloasa buna, complet echipata, 100 lei la dezmembrari...supapele sunt bune majoritatea, au lucrat toate, le mai rectificam un pic...din 2 facem una buna... A mea era prastie la supape si la scaune

This post has been edited by Dinica Mihnea: 14 Jul 2016, 11:42

Attached thumbnail(s)
20160714_100332.jpg ( Size: 1.82mb ) Number of downloads: 265
20160714_100341.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 216
20160714_100347.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 193
20160714_123014.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 166
20160714_123024.jpg ( Size: 1.44mb ) Number of downloads: 154
20160714_123034.jpg ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 151


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
81mat
post 14 Jul 2016, 20:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 212
Joined: 16 May 07
From: Iashinton




Ce este curios ceasurile sunt Jaeger.


--------------------
dacia logan, Bmw Touring,Dacia 1300 1970 2006 Laureat,2003,1970 - is 81 mat
Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Jul 2016, 20:57
Post #20


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




problemele-s pe evacuari in genere din ce vad eu.....eu din 3 n-am reusit sa fac nici una cum as fi vrut,desi tineau benzina in ele fara arcuri puse.....exista ateliere specializate care au freze la unghi pentru scaune si masini de rectificat supape sau strunguri....pe a mea am trimis-o acolo,zilele astea e gata......nu-mi spuneti de pasta de rodat si bormasina,asta e o ameteala curata,ies ok la mana cu furtunul daca unghiurile is ok si daca n-au santuri in ele,daca au adio,doar frezele le mai scapa.....


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 14 Jul 2016, 22:10
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Am fost la un nene cu piese din dezmembrari (impreuna cu mecanic) si am avut de ales din 3 chiuloase complete, doar demontate... am luat-o pe asta ca se vedea ca supapele lucrau bine (asta ne interesa) intrucat erau bujiile curate (a mea in 5 min de mers umplea bujiile de funingine, era o perioada cand trebuie sa le curat la saptamana). Etansand bine, nu am avut probleme cu rectificatul, dar le-am luat, totusi, la lucru (bagate in bormasina si cu un fel de pila curatate depunerile de piatra si funinginea aia de nu se ia la mana, apoi curatate la smrighel, si in final, pe chiuloasa, date cu pasta, sa mai curatam astfel si scaunele si sa le verificam cum "calca"...sunt bune toate)

15 Jul 2016, 10:32:
Sa ne-apucam de montaj, zic!

This post has been edited by Dinica Mihnea: 15 Jul 2016, 10:32

Attached thumbnail(s)
20160715_103344.jpg ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 219
20160715_103408.jpg ( Size: 1.45mb ) Number of downloads: 209


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 15 Jul 2016, 23:44
Post #22


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(harby)
Si stiu multe masini care au avut asa smile.gif
*



care ? a ta ? happy.gif




@mihnea :
ai vazut ce-ai facut cu bormasina,da ? apoi se prea poate sa indoi tijele de la culbutoare in mers si sa nu stii de ce si-ti zic eu de ce : o sa aiba momente cand rizurile alea agata in ghid si dau se se blocheze.....eu am zis furtun pe coada supapei si la mana,inainte-inapoi-sus-jos.....wtf ? exista net,youtube.....nu ma intelege gresit dar te invat de bine,bormasina e pentru lenesi si cazuri mai extreme...pasta o faci din pasta de electrod pisata si amestecata cu ulei sau dintr-o piatra fina pisata si aia si amestecata cu ulei sau cumperi dar unele din comert is penale rau.....

Intreaba pe unde nu stii,nu te lua dupa oricine,ridica o intrebare aici si raspunsurile primite le discutam/combatem prin argumente tehnice.....in general pe aici multi stiu de toate si daca-i pui la strans un surub il desfac.....ce oameni sleep.gif

This post has been edited by sobolan: 15 Jul 2016, 23:51


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 16 Jul 2016, 08:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Pe acolo unde ai insemnat cu rosu nu m-am atins...nu am trecut de pragul ala insemnat pe supapa... ce se vede acolo posibil sa fie uleiul ramas pe ele inainte de curatare... chit ca, iti dai seama, nu am facut eu de capul meu, la mecanic toate... mai intai le-am luat la bormasina cu un fier ascutit in unghi, sa nu fac rizuri, ca sa iau "grosul" depus, iar apoi la smirghel relativ fin... in final am dat cu pasta pe partea de etansare, am bagat supapa in chiuloasa si cu bormasina fata-spate (sa se loveasca de scaun, astfel vedeam cum etansa, se matuia suprafata)... supapele de pe chiuloasa noua s-au vazut ca au lucrat si etansat bine toate, nu am facut rectificarea neaparat de nevoie, ci preventiv, sa le curatam... am luat aceasta chiuloasa tocmai sa nu ma duc cu cele vechi la rectificat, nu meritau la cum arata, iar daca luam set nou de supape (poate era chiar mai scump) tot trebuiau rectificate scaunele, aveau probleme mari... si mecanicul mi-a zis ca supapele se rectifica la un aparat special, la unghi, dar aici nu e cazul...dintotdeauna a folosit metoda asta si n-a avut probleme (are un Renault 16 din 67', reparat numai in casa, inca porneste sfert)

16 Jul 2016, 15:23:
Se incheaga, se incheaga...mai trag un polish la capac si reglajul la culbutori

This post has been edited by Dinica Mihnea: 16 Jul 2016, 15:23

Attached thumbnail(s)
20160716_161029.jpg ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 252
20160716_161034.jpg ( Size: 1.62mb ) Number of downloads: 243
20160716_161041.jpg ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 202
20160716_161901.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 203


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 18 Jul 2016, 09:32
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Am mai montat din piese...am reglat culbutorii...sa pastrez fisele acestea rosii (originale ale masinii) sau sa pun un set de Tesla siliconate made in USA (albastre)???

Attached thumbnail(s)
20160717_204949.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 226


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Jul 2016, 12:48
Post #25


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




eu le-as schimba impreuna cu capacul ala metaplast. Fisele tesla sunt ok si capace gasesti beru sau eps facet (la unix)


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 18 Jul 2016, 14:42
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Si capacul, desigur, ala s-a nimerit la mana printre zecile adunate de-alungul timpului smile.gif Am unul maroniu, cica mai bun, dar nu m-a impresionat... O sa iau altul la recomandarea dvs, oricum nu sunt o avere


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Jul 2016, 20:48
Post #27


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




capacele EP is ok,metalplast is down.gif ....fisele tesla is ok dar si cele romanesti siliconice rofep....reglajul la culbutoare e ok sa-l dai pe .20A si .25E pana restrangi garnitura de chiulasa wink.gif
Neaparat dupa ce faci motorul fa-i o meserie adevarata la tabla,eventual inainte de a pune motorul ca sa ai loc si in camera motor......e pacat s-astupi cu chit si sa faci inventii romanesti,masina aia pare oarecum zdravana si nici mearsa nu prea a fost.....
poza aia cu matzul ala face toti banii,ala e mecanicul tau ? happy.gif

This post has been edited by sobolan: 18 Jul 2016, 20:51


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 18 Jul 2016, 22:16
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 241
Joined: 23 July 15




Am si capace de EP o groaza, asta de Metaplast era doar in varful plasei cand l-am apucat...Oricum, mai dureaza 1 sapt pana pun motorul, acum ne vom apuca de frane, directie etc. (pe la roti)... Despre reglaj nu stiu ce sa spun, l-a facut mecanicul (nu pisicul, el e Ponta smile.gif), ajutorul de mecanic) eu doar invarteam arborele sa ridic pistonul respectiv... In saptamana asta cat e motorul jos demontam tot ce e prin compartimentul motor si vopsim...In schimb, exteriorul este programat la inceputul lui august. Incerc sa trag cat mai mult in suduri, nu chit, schimb la caroserie ce se poate si e necesar, in rest carpeala cu tabla... De asemenea, astup lampile de marsarier (as pune una dintr-aia in tampon, Elba, nu sunt hotarat) si antena de sus (imi pun una interioara, nu pe aripa)... La vopsea vom folosi Policolor, ea ramane sfanta pentru masina asta (a fost facuta de-alungul timpului cu Policolor, ultima oara in 2000 si a rezistat chiar bine, pacat ca a fost abandonata 4-5 ani, perioada in care s-a deteriorat, dar sper ca am "regasit-o" la timp... la podele nu prea am probleme, o mica zona in aripa stanga ( a stat in panta si apa s-a scurs pe stanga) si in fusta spate... si tabla mare din portbagaj a cam ruginit binisor, noroc ca am gasit una de schimb)

<span class='edit'>18 Jul 2016, 22:21:</span>
Poza originala e facuta in 2004 (ce bine se tinea pe aunci smile.gif)... am editat putin sa vad cum ar da fara lampi, eu zic ca mai bine, mai astept pareri !!! Singurul lucru care imi place la ele e pozitia, ca nu au fost puse ca de uzina (asta s-a intamplat pentru ca era putin "cam luat" cel care le-a montat si nu a tinut cont de amplasament )

This post has been edited by Dinica Mihnea: 18 Jul 2016, 22:24

Attached thumbnail(s)
diferente.png ( Size: 1.24mb ) Number of downloads: 274


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Jul 2016, 23:35
Post #29


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




eu zic sa lasi lampile de mers inapoi ca-s utile daca ai sa ai de gand sa mergi cu ea (nu s-o tii la garaj) dar sa le pozitionezi corect tura asta....


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raul90
post 18 Jul 2016, 23:56
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 175
Joined: 27 November 11




nu sta pe ganduri, da jos lampile...


--------------------
Renault Clio 2 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

11 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 12:18
Forum Renault Server hosting