DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Redresor, acumulator, incarcare, recomandari achizitionare redresor

emircea
post 16 Dec 2008, 19:54
Post #31


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 788
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Nu-i la 110V Battrey Minder-ul ala? Ai gasit si pentru retea de 220, sau folosesti transformator/adaptor?

This post has been edited by emircea: 16 Dec 2008, 19:54


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 17 Dec 2008, 00:22
Post #32


Omul Gras


Group: Members
Posts: 426
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Se gasesc adaptoare 110V-220V. Eu am dat 50 RON pe unul de max 500W acum doi ani. Este chinezesc, dar este ceva bun. Se gasesc si mai mici sau mai mari, si mult mai ieftine.

BatteryMinder nu functioneaza la 220V. Cind am cumparat BatteryMinder de la Navstore era si o oferta de 5 ani garantie si un an de returnare si recuperare integrala a banilor (chiar si de transport), oricare ar fi nemultumirea. Dar, vazind ca sint din Europa, mi-au trimis un e-mail avertisment, dupa ce am facut comanda, cum ca returnarea pentru mine va fi acceptata doar pentru 30 de zile tocmai din cauza curentului de 220V. Numai dupa ce am acceptat mi-au validat comanda. Cit despre garantie, desi a ramas 5 ani, nu cred ca o voi folosi vreodata.

Aparatul meu este destul de complex. Arata foarte bine, dar nu este ceva spectaculos si nici nu seamana cu un redresor mai mult sau mai putin clasic.
Exista si variante mult mai ieftine. Pentru bateria auto, cea mai ieftina optiune este varianta care se leaga la bornele bateriei, pe baterie, pe masina. Bateria nu este incarcata, ci doar conditionata cu impulsuri folosindu-se curentii existenti: de la alternator (in mers) sau de la baterie/redresor (in stationare). Aceasta varianta am obtinut-o gratuit dupa ce am facut inregistrarea pentru garantie la http://www.vdcelectronics.com, dar am platit $10 expedierea in Romania.

Exista si alte desulfatoare si "conditionatoare", dar BatteryMinder mi-a fost recomandat dupa ce a fost folosit, si am avut oportunitatea unui transport gratuit din SUA. Pentru mine, BatteryMinder a meritat fiecare banut. Toate bateriile mele care au suferit fenomenul de sulfare (descarcate prin consum si lasate sa lincezeasca mult) au fost practic recuperate. Dar alte minuni, nu cred ca stie sa faca. Cit despre eficienta prevenirii/conditionarii bateriei, nu ma pot pronunta. Adica, nu am incercat sa conditionez o baterie buna, sa simulez o sulfatare, apoi sa pun aceasta baterie la redresor si sa testez daca bateria mai e buna de ceva.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 25 Dec 2008, 18:33
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




@annem,
am gasit aparat ca al tau, din pacate doar in state. comisionul omului care sta in state si mi-l comanda acolo iar apoi mi-l trimite in romania plus transportul state-romania plus vama face ca pretul aparatului sa ajunga cam la 200 usd aici in tara. o sa-l comand dupa craciun si in ~2 sapt imi ajunge. o sa apelez la experientza ta daca imi prind urekile in el smile.gif

geo


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 25 Dec 2008, 19:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 14 June 08




Voi chiar nu aveti ce face cu banii nu?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 25 Dec 2008, 20:06
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




@mr_devil83

poate n-o sa-ti vina sa crezi, iti dau dreptate. dar stii cum e cand ti se pune pata...


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 Dec 2008, 09:52
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 14 June 08




Da, stiu cum e dar cand auzi de "BatteryMinder" nu poti sa nu iti amintesti de reprizele alea cretine de teleshoping la care unii incearca sa iti vanda ceva la supra pret.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autogeo
post 27 Jan 2009, 02:18
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 28 August 04




m-am sucit. am fost sapt trecuta in germania si la ATU am vazut un aparat care cred ca aduce cu baterryminder. am platit 70-80 euro pe el si l-am avut pe loc, fara sa mai astept sau sa ma mai agit. poate nu e la fel de shmeker ca baterryminder dar o sa vad de ce e in stare. acum cateva ore am ajuns in tara si l-am pus la treaba. i-am desfacut capacul sa vad ce e in el si dintr-o privire mi-a dat sentimentul ca piesele alea sunt ceea ce trebuie ca sa dea curent constant si sa faca desulfatare si incarcare de 100%. o sa va zic rezultatul
http://www.ctek.com/EN-GB/MULTI-XS-3600.aspx?p=features
http://www.ctek.com/Manuals/Manual_small_ro.pdf


--------------------
hobby-urile costa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jun 2009, 15:30
Post #38


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Salut! biggrin.gif

Un vecin vroia sa arunce la gunoi ceea ce parea a fi un redresor si i-am zis sa mi-l dea mie, dar nu stie daca functioneaza smile.gif

I-am tras o poza smile.gif Cred ca e redresor nu? L-am bagat in priza (fara baterie) si nu face nimic, nu se aprinde niciun LED.

Attached thumbnail(s)
DSCF0705.JPG ( Size: 221.31k ) Number of downloads: 4186
DSCF0706.JPG ( Size: 202.53k ) Number of downloads: 4401


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Jun 2009, 15:35
Post #39


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.986
Joined: 11 August 04
From: black sea




da:)
cine vrea un redresor de calitate-romanesc vinde cineva la bursa unul de electroaparataj nou.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jun 2009, 15:39
Post #40


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Hmm si ar trebui sa indice ceva doar daca leg la o baterie? Sau o fi mort...?


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 6 Jun 2009, 15:44
Post #41


ct_010


Group: Members
Posts: 881
Joined: 11 May 08




pai leagal la o baterie,..o fi inseriat in circuitu redresorului ampermetru ala,....daca nu e o continuitate intre clesti la redresor ,nu face nimica,..nici acu la ampermetru nu se misca..nici becu daca ar fi nu se aprinde,..







--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 6 Jun 2009, 15:53
Post #42


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.138
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Ah, pare logic smile.gif Dar mi-e lene sa iau bateria din masina, mai astept laugh.gif

Ms mult tuturor pt raspunsurile prompte smile.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rorschach
post 26 Jan 2010, 11:38
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 January 10




Buna ziua . Daca ma puteti lamuri si pe mine cu urmataore situatie:

Pe frigurile acestea am zis sa iau bateria in casa ca nu prea am mai mers cu masina. Am adus-o ca sa o incarc pe redresor.

Am lasat-o peste noapte cum ar veni la temperatura camerei.. iar a doua zi , s-a curbat o parte mai mult decat cealalta ! S-a umfalt bateria doar din simplu fapt ca am adus-o din frig extreme la caldura din casa ?? intreb ca , pur si simplu nu tin minte cum era inainte ... iar la "pipait" se simte diferenta f bine (doar pe laterale , pe o parte e putin pronuntat doar intr-o anumita zona.. iar in cealalta aproape toata suprafata .. / pe ambele lungimi e dreapta )


Trebuie alta baterie ..sau am visat eu urat blush.gif si pot sa o pun linistit pe redresor ...

Multumesc..


PS Am pus si o poza .

This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 11:42

Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 202.02k ) Number of downloads: 4185


--------------------
BMW E34 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jan 2010, 12:16
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.059
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de curiozitate ai masurat densitatea ? poate elementul respectiv a inghetat datorita densitatii mici(descarcat) eu zic ca nu e o problema atita timp cit nu se agraveaza


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rorschach
post 26 Jan 2010, 12:19
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 January 10




Am verificat ieri tocmai cand am adus-o in casa avea 12,20 V
Am verificat acum are 12,17 V

...


Deci nu ar fi problema sa o pun la incarcat?

This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 12:20


--------------------
BMW E34 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jan 2010, 12:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.059
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




densitatea se verifica cu densimetru nu cu aparatul de masura
pune bateria la incarcat dar numai cu dopurile scoase


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rorschach
post 26 Jan 2010, 13:00
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 January 10




Ah nu stiam .Greseala mea.

Asa , am desfacut capacele . Acolo unde e burta cea mai mare (ultimul) se vede ca nu prea mai e lichid. (electrolit nu? - macar cu ocazia aceasta sa invat si eu )

Acolo unde e lipsa..se vede ca acele placi sunt destul de depatate intre ele.. si curbate spre exterior..


Si daca tot sunt la acest capitol.. am acest redresor
http://www.bricoshop.ro/utilaje-de-constru...EMINI-11-807801
Cum incarca .. 4-6 ah pe ora ? ( daca vrea sa incarc o baterie .. gen a mea care are 72 ah.. 72/4-6 = 18-12 ore..adica o las peste noapte in priza ?

Multumesc

This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 18:22

Attached thumbnail(s)
DSC02259.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 4063
DSC02260.JPG ( Size: 2mb ) Number of downloads: 3597
DSC02261.JPG ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 563


--------------------
BMW E34 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 26 Jan 2010, 17:03
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 493
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




6AMPERI sunt putini la banii astia!


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 26 Jan 2010, 17:06
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Este posibil sa-ti incarce prea mult sau sunt dopurile infundate, altfel nu se explica deformarea placilor. Cauta un redresor cu posibilitatea reglarii curentului si incarci cu 3 A timp de 12 ore, asta inseamna 36 A, cred ca este suficient, parerea mea.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 26 Jan 2010, 18:16
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.499
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu am Bosch Battmax 8: http://www.bosch.com.ro/products/car_equip...cts/Battmax.htm
Sunt foarte multumit de el.


--------------------
Citroen / Citroen C3 / C3 SX 1.4 HDI 2005 / Enterprise 1.4 HDI 2008
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rorschach
post 26 Jan 2010, 18:20
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 January 10




Il am de cativa ani buni redresorul.. asta gasisem atunci smile.gif

6 A .. aia e valoare. Bun. asa ca sa am cifrele : D

@cristio_79 da , si bosch redresorul. Frumos.


Deci cu bateria.. ce mai fac.. ? am inteles ca adaug apa distilata ?

Macar sa porneasca masina cat sa ma duc sa cumpar alta baterie ca sa nu ma car cu 20 kile .. oricum trebuia sa schimb bateria .. are ceva ani.

This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 18:23


--------------------
BMW E34 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 26 Jan 2010, 18:46
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




In functie de densitatea electrolitului sti curentul de incarcare a bateriei. Curent - densitate, 100% - 1,28, 75% - 1,24, 50% - 1,20, 25% - 1,16, baterie descarcata - sub 1,16. In baterie se pune numai apa distilata.

This post has been edited by Marisan: 26 Jan 2010, 18:53


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rorschach
post 26 Jan 2010, 20:56
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 26 January 10




Ms frumos smile.gif

This post has been edited by Rorschach: 26 Jan 2010, 20:56


--------------------
BMW E34 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jan 2010, 00:53
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.059
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in mod normal absolut orice acumulator se incarca cu maxim 10% din capacitatea lui
exceptie facind cei la care este scris curentul de incarcare pe ei (este vorba de cei cu incarcare rapida gen aparate foto , acumulatori care se vind cu icarcatorul lor)
deci la 60 Ah curentul maxim este de 6A ce depaseste acest curent poate defecta acumulatorul
la inceput o baterie descarcata poate lua un curent foarte mare (peste cei 10% ) si trebuie limitat la aceasta valoare cu o rezistenta
un acumulator pe PB (cum este cel auto) limitarea incarcarii se face prin limitarea tensiunii , asa lucreza si releul regulator
tensiunea maxima pe un element pentru a-l nu distruge este de 2,6 recomandat 2,4
asta inseamna 2,6x6 =15,6V iar 2,4x6=14,4V atit cit trebuie si reglata si incarcarea
in rimpul incarcarii curentul scade pina la o valoare de 1-2A iar la o batrie incarcata si la 500mA sau 0,5A
recomandarea mea este sa iti cumperi un densimetru pentru acid (este foarte folositor) si nu este foarte scump arata asa daca nu stiai img_5885_3.jpg ( Size: 19.81k ) Number of downloads: 733
, il poti folosi schimbind chestia aia din interior si pentru verificarea punctului de inghet a antigelului
deci pui bateria la incarcat cel putin 12h sau pina tensiunea la borne ajunge la 2,6V pe element adica 15,6 opresti redresorul si scoti bornele , dipa 1-2 h masori densitatea in toti elementii daca nu este la 1,28 dupa inca o ora o mai pui la incarcat in functie de densitate in asa fel incit la sfirsit sa ai 1,28
daca ai valori diferite ale desitatii in elementi , iei cu pipeta din cel cu densitate mai mare si pui in cel cu densitate mai mica si invers (faci conbinatii ) in asa fel incit densitatea sa fie egala in toti elementii

dupa mine cam asta inseamna o incarcare corecta pe redresor

si inca o chestie foarte importanta nivelul electrolitului TREBUIE sa depaseasca cu 1-2 cm nivelul placilor , daca este mai mic se completeaza numai cu APA DISTILATA nu cu apa de chiuveta , apa de fintina , apa plata , eventual cu apa de ploaie filtrata , sau ca tot e iarna zapada proaspata

This post has been edited by bygy007: 27 Jan 2010, 00:59


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Jan 2010, 06:23
Post #55


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.194
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(bygy007 @ 27 Jan 2010, 00:53)

recomandarea mea este sa iti cumperi un densimetru pentru acid (este foarte folositor) si nu este foarte scump arata asa daca nu stiai img_5885_3.jpg ( Size: 19.81k ) Number of downloads: 733

*



Referitor la densimetrul acela , eu cand am masurat ieri , in functie de cat electrolit trageam in "scula " imi indica diferit ...... unsure.gif

Cum am procedat , inainte de a o incarca , am scos dupurile , am introdus densimetrul in fiecare celula in parte , iar partea din interior era exact ca si in poza 2225.jpg ( Size: 16.61k ) Number of downloads: 337
.

In functie de cat electrolit trageam in acea "pipeta " imi indica diferit ..... nedumerire.gif .....pana la urma m-am limitat sa trag pana se umplea 3/4 in pipeta si atunci citeam ce imi indica ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 27 Jan 2010, 10:24
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Este adevarat ca la inceput de incarcare bateria ia curent mare si scade tensiune iar in timp incarcanduse scade curentul si creste tensiunea dar asta se intampla la redresoarele simple, la cele un pic mai electronizate ca sa le spun asa, acesta problema dispare adica in momentul in care acumulatorul nu mai ia curent si tensiunea creste automat se opreste, repornind cand tensiunea scade.
Minel este bagat densimetru invers.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 27 Jan 2010, 13:38
Post #57


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.194
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Marisan @ 27 Jan 2010, 10:24)

Minel este bagat densimetru invers.
*



Ce vrei sa spui ... huh.gif de fapt care dintre cele 2 poze , densimetru este introdus corect ..? unsure.gif ( bygy007 sau a mea )


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 27 Jan 2010, 17:40
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




Pai a lui bygy este introdus corect. Il bagi, tragi si il dai peste cap alfel se prelinge din el.


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Jan 2010, 01:55
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.059
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se trage electrolit pina chestia aia din interior pluteste si citesti indicatia , evenual scuturi pipeta usor daca vezi ca se lipeste
densimetrul se introdude si citeste perpendicular pe baterie (adica cu virful in jos)

This post has been edited by bygy007: 28 Jan 2010, 01:57


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marisan
post 28 Jan 2010, 07:13
Post #60


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 5 January 10
From: Bucuresti




In imagini se vede cel mai bine.

Attached thumbnail(s)
dens.jpg ( Size: 94.26k ) Number of downloads: 738


--------------------
Dacia Sandero 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th September 2018 - 05:46
Forum Renault Server hosting