DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reglaje ambreiaj si directie

jjcage
post 21 Feb 2006, 14:44
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Update la postul initial:

Acum am aprope 20.000 Km si ambreiajul a inceput recent sa patineze (e drept, doar in viteza 1 si cu acceleratia apasata cam la maxim, urca la 4000-5000 rpm pana apuc sa las acceleratia, fara sa accelereze masina sau sa derapeze rotile).

N-am fost la inceput la service pentru ca pana la urma m-am obisnuit sa prinda mai sus dar acum e clar ca trebuie sa ma duc. Spunea cineva mai sus ca reglajul nu intra in garantie, e adevarat? Daca da, la ce cost sa ma astept?


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 21 Feb 2006, 20:22
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




nu cumva era incins ambreiaju si de-aia se intampla chestiile asteA?


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 22 Feb 2006, 09:09
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Mergi la service, si fii pregatit de o interventie la cutia de viteze (cred ca o sa fii nevoit sa lasi masina la ei). Cauza cea mai probabila este cedarea simeringului de la priza si a ajuns ulei pe disc si placa de presiune.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 29 May 2006, 08:55
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Vreau sa mai slabesc piulitele de la cablul de ambreiaj. Pedala de ambreiaj imi vibreaza in mers si am observat ca dupa ce o ridic putin cu mana nu mai face.
Mie imi tine ambreiajul foarte sus, in mers pot sa apas doar putin pe pedala si sa schimb vitezele.
Credeti ca se poate strica ceva daca slabesc piulitele prea tare?


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mache2k
post 9 May 2007, 10:47
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 06
From: Bucuresti




- si la mine ambreiajul "tinea" sus (cam 3/4 din cursa) si s-a rezolvat la prima revizie (faza la care mi s-a oprit motorul de vreo 2 ori la iesirea din service si nu stiam de ce cupleaza asa de jos biggrin.gif - nu-mi spusese nimeni de acest mic "amanunt")
- am ~23000 km acum si de ceva timp ma tot streseaza scârșâitul pedalei de ambreiaj cand merg incet (cand tin din ambreiaj si trebuie sa apas usor atunci imi da senzatia ca apas cu un metal pe ceva plastic sad.gif )... se poate rezolva rapid ? sa stiu cum fac la service...
- de fiecare data cand schimb viteza sau accelerez se simte in schimbator ... e normal ? adica sa se simta orice vibratie din pedale in maneta ?

This post has been edited by mache2k: 9 May 2007, 10:52


--------------------
Renault Scenic 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
V a L y O
post 9 May 2007, 19:01
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 673
Joined: 27 January 07
From: Bucuresti




O scurta intrebare: dauneaza cumva ca la stopuri tin apasat pedala de ambreiaj? Pedala e destul de moale la mine si nu ma incomodeaza sa o tin apasata...plus ca nu mai "frec" cutia (o las in treapta 1). Multumesc.


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus 2007 - FVV
If You Have Nothing Nice to Say, Say Nothing At All.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 9 May 2007, 19:30
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




Dupa stiinta mea nu e bine sa tii apasat ambreiajul in mod curent; afecteaza negativ rulmentul si placa de presiune. Eu unul trec la punct mort schimbatorul si las linistit ambreiajul. Si ca tot veni vorba, m-am trezit si eu de vreo 2 saptamani cu "zgomotul tehnologic de diesel" al ambreiajului. Adica pe loc, motor pornit, ambreiaj cuplat, schimbator la punct mort, ralanti relaxat si ce face ambreiajul? tar...tar...tar... sau cam asa ceva. Apas ambreiajul decupland, tace; il las 'napoi sa cupleze, incepe melodia. Sper sa nu fie bai.


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosming
post 9 May 2007, 21:17
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 2 November 05
From: Cluj-Napoca




Salut.
Tot problema la directie: am verificat presiunile am facut un reglaj de directie si tot asa a ramas.
Ca simptome as spune: volanul drept merge in stanga mult, cand rotesc volanul la stanga trebuie sa invart mai mult comparativ cu rotirea la dreapta.
Daca cineva are niste idei care ar putea fi problema...


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2006
cosming
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hadul
post 10 May 2007, 11:11
Post #39


Membru ....??? cred ca da !?


Group: Members
Posts: 87
Joined: 23 February 07
From: IF




QUOTE(cosming @ 9 May 2007, 21:17)
Salut.
Tot problema la directie: am verificat presiunile am facut un reglaj de directie si tot asa a ramas.
Ca simptome as spune: volanul drept merge in stanga mult, cand rotesc volanul la stanga trebuie sa invart mai mult comparativ cu rotirea la dreapta.
Daca cineva are niste idei care ar putea fi problema...
*




daca ai schimbat capetele de bara ... de acolo vine problema .... sau tocmai din reglajul deficitar.
mergi la service ca nu e ok!


--------------------
dacia logan laureatul-1.5dci-2007 / renault scenic 2 - privilegiul-1.9 dCi 2006/ - IF-xx-xxx
[URL=http://forum.shrimpworld.ro]shrimpworld[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosming
post 13 May 2007, 12:30
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 2 November 05
From: Cluj-Napoca




Nu prea am multe cunostinte de mecanica auto, ce inseamna "capete de bara" ??? eu am schimbat numai amortizoare si arcuri, dar problema era de dinainte de aceasta modficare


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2006
cosming
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 22 May 2007, 07:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Eu am modificat cursa pedalei de ambreiaj pentru ca tinea la 75-80% de la podea.
Acum e la jumatate si e mult mai comod. Am reglat din fata masinii de langa termostat motor unde e un surub lung si doua piulite de blocare - sper ca aici trebuie reglat; la pedala(in masina) nu am vazut nici un mod de reglare.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
han_1.6 mpi
post 24 May 2007, 15:51
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 8 May 06
From: bucuresti




ai reglat unde trebuie.


--------------------
dacia,ford, logan,mondeo - B-00-000
protejati biciclistii in trafic!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JAC
post 25 May 2007, 10:54
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 June 05
From: sibiu




Si eu am avut aceeasi problema cu directia...tragea dreapta.
Am schimbat rotile de pe fata intre ele si tragea stanga....Presiunea era egala in ambele roti... deci rezulta ca nu erau centrate bine rotile... cel mai probabil se trage de la cauciucurile minunate Montana.... deci mergeti si echilibrati-va rotile....masina nu are nimic


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPI 82CP aprilie 2005 - JAC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 25 May 2007, 11:52
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




Mr JAC
uitate un pic pe:

http://www.carbibles.com/tyre_bible.html

pe la mijlocul paginii la:
Coloured dots and stripes - whats that all about?

si poate o sa primesti multe raspunsuri... ca si eu m-am lamurit tot de pe pagina cu pricina.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 25 May 2007, 12:15
Post #45


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(mikeb @ 9 May 2007, 19:30)
Dupa stiinta mea nu e bine sa tii apasat ambreiajul in mod curent; afecteaza negativ rulmentul si placa de presiune. Eu unul trec la punct mort schimbatorul si las linistit ambreiajul. Si ca tot veni vorba, m-am trezit si eu de vreo 2 saptamani cu "zgomotul tehnologic de diesel" al ambreiajului. Adica pe loc, motor pornit, ambreiaj cuplat, schimbator la punct mort, ralanti relaxat si ce face ambreiajul? tar...tar...tar... sau cam asa ceva. Apas ambreiajul decupland, tace; il las 'napoi sa cupleze, incepe melodia. Sper sa nu fie bai.
*


pan ala urma ai aflat de la ce e? ca am aceeasi problema, pe langa ce cu scartaitul. pe mina ma batea gandul sa schimb tot kit-ul de ambreiaj....


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 29 May 2007, 23:30
Post #46


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Si la mine tragea spre dreapta.
La revizie mi-au schimbat o bieleta pe dreapta (mi-au zis ca are un joc mic), apoi au facut niste reglaje la roti. Cand am scos masina din service nu mi-a venit sa cred cat de bine mergea directia, era ca noua...
La mine ambreiajul tine cam la 85-90% din cursa, deci foarte sus. Cred ca o sa ma bag sa-l reglez eu, ca nu mi se pare ceva foarte greu.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icss
post 30 May 2007, 11:38
Post #47


Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea.


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 May 07
From: Constanta




Pana la urma, la dCi Euro4, cu ambreiaj hidraulic, se poate modifica punctul de cuplare (sa fie mai jos)? Ca si la mine prinde prea sus... cam la 70% sau mai mult din cursa pedalei de ambreiaj.


--------------------
Logan dCi 1.5 25.05.2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 30 May 2007, 22:34
Post #48


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Esti sigur ca e hidraulic?
La hidraulic nu prea am auzit sa se regleze...


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icss
post 31 May 2007, 07:23
Post #49


Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea.


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 May 07
From: Constanta




Aproape sigur.... am comparat motorul cu unul Euro3 si nu am gasit cablul de reglaj ambreiaj, ala cu piulitele.... asa ca trebuie sa fie hidraulic.


--------------------
Logan dCi 1.5 25.05.2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 31 May 2007, 09:30
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.732
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Exista ambreiaj hidraulic la anumite modele de Logan. Si eu am la MCV 16V. La alte masini cu ambreiaj hidraulic am vazut ca se regleaza cursa pedalei modificand din o piulita lungimea tijei de la pompa pedalei.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2007, 10:15
Post #51


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Daca are surub/piulita de reglaj pe tija de atac a cilindrului emitor de la pedala e de bine, ca la astea hidraulice numai de acolo se poate regla cursa pedalei


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 3 Jun 2007, 07:58
Post #52


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




M-am obișnuit foarte greu cu ambreiajul care ține sus și la sfatul colegilor am fost la un service să verifice regljul acestuia acestuia. După ce a vost testat de șeful de service, acesta mi-a demonstrat că nu are nevoie de reglaj și că momentul de începere a cuplării este la 1-2 cm de la cursa maximă a pedalei, ceea ce se încadrează în specificațiile referitoare la cursa liberă.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icss
post 3 Jun 2007, 10:49
Post #53


Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea.


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 May 07
From: Constanta




Eu inca nu am ajuns la ei sa ii pun sa-mi verifice cursa ambreiajului, abia la sfarsitul saptamanii viitoare o sa ma duc.
Dar am observat altceva: la plecarea de pe loc, dau drumul usor la ambreiaj si incepe sa se miste. Undeva, cam la 90% sa zic din cursa ambreiajului, deja se "misca" bine masina... o simt cum trage. Dar, in momentul in care eliberez ambreiajul de tot, motorul parca "da in nas", parca se impotmoleste .... are un moment de "cadere"....
Numai la treapta I - plecarea de pe loc am observat asta.
E normal? mai pateste cineva asa? Sau sa fie de la ambreiajul hidraulic?
Mentionez ca am putin peste 700 Km.... isi va "reveni" cand se va mai aseza motorul/cutia de viteze?


--------------------
Logan dCi 1.5 25.05.2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 3 Jun 2007, 12:46
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




O sa postez si aici ceea ce am postat la Diverse:

Am fost azi dimineata in service pentru o reglare ambreiaj. A venit un mecanic sa-l testeze si a ajuns la minunata concluzie ca ambreiajul tine "tocmai bine". Acum, nu stiu cum sa va explic, dar in ultima vreme, a inceput sa tina in ultima bucatica de sus. Adica cand ridic ambreiajul si masina incepe sa porneasca de pe loc, mai am doar 2 milimetri pana cand este ridicat la maxim. Mecanicul respectiv a avut chiar tupeul sa imi zica ca ambreiajul prinde la mijloc si ca daca l-ar da mai jos ar risca sa afecteze rulmentul si placa de presiune. Acum, hai, poate sunt eu nebun, dar s-au mai urcat si alti soferi in masina mea si toti au fost de acord ca ambreiajul tine mult prea sus. Frica mea este sa nu se uzeze si mai mult pana cand nu va mai tine deloc si o sa raman cu masina pe undeva. Bineinteles, nu am mai avut ce sa-i spun, ca doar de... el este "mesterul". Ce as putea sa fac? Dupa parerea mea, o reglare a ambreiajului pentru a cupla la mijloc (cum cupleaza la vreo 90% din masini) nu ar dauna placii de presiune. As putea incerca doar alt service, caci la acesta sigur nu voi avea sanse de izbanda.

@icss, exact aceeasi manifestare o am eu. Pe la 95% din cursa ambreiajului masina incepe sa se miste, dar daca ridic pana la maxim "da in nas" cum zici tu. Vad ca tu ai DCi din 2007. Asta inseamna ca ambreiajul e hidraulic? Din cate stiu eu DCi-ul meu din noiembrie 2006 are ambreiaj pe cablu, desi cand am fost in service mecanicul mi-a spus sa nu imi fac griji caci am ambreiaj HIDRAULIC si ca se auto-ajusteaza. Am ramas foarte uimit, caci din ce citisem eu aici pe forum, aveam clara impresie ca ambreiajul este pe cablu.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
icss
post 3 Jun 2007, 13:31
Post #55


Nu sunt inginer auto. Doar imi dau cu parerea.


Group: Members
Posts: 37
Joined: 25 May 07
From: Constanta




@bloodem Dupa cum am scris mai sus, am comparat cu un dci euro3 la care am gasit cablul de ambreiaj si piulitele de reglare a cursei, dar la mine nu am gasit asa ceva (o sa-ncerc in zilele urmatoare sa pun poze cu un motor cu ambreiaj pe cablu si unul cu ambreiaj hidraulic). Deci ambreiajul trebe sa fie hidraulic.
In legatura cu problema cu "datul in nas" de la 95% la ambreiaj... ai intrebat ceva la service?
Sau stie/are altcineva vreo explicatie?


--------------------
Logan dCi 1.5 25.05.2007 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 3 Jun 2007, 14:06
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Ce sa mai intreb... mai puteam intreba ceva? Am plecat de acolo injurand. Adica eu ii arat cum ambreiajul imi tine sus si el are tupeul sa imi zica ca tine "numai bine, undeva pe la mijloc". Nici cand am luat masina nu tinea la mijloc, dar acum, dupa 10 000 km, tine in ultima bucatica de sus. Mi-e teama sa nu fiu cine stie unde pe munte la vara in vreo excursie si sa ma trezesc ca nu mai pot pleca de pe loc, ca imi patineaza ambreiajul. sad.gif
Nici nu mai vorbesc de demaraj mai in forta, sau de plecat cu scart pentru ca distanta de cuplare a ambreiajului este mult prea mica si se realizeaza brusc (nu ca as fi plecat asa vreodata. Tocmai de aceea imi este ciuda, ca de la inceput am avut mare grija de ambreiaj si mi-a fost frica sa nu se strice. L-am menajat atat cat am putut... dar stiti voi, de ceea ce ti-e frica, de aia nu scapi!) Oricum, nu cred ca e uzat prea mult, ci a ajuns sa cupleze foarte sus, caci si atunci cand era masina noua, cupla pe la 3/4 din cursa ambreiajului.

This post has been edited by bloodem: 3 Jun 2007, 14:11


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 3 Jun 2007, 14:29
Post #57


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




pai de ce nu apasati putin mai tare pe pedala de acceleratie? asa sigur nu va mai da "in nas".


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 3 Jun 2007, 14:40
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(kAndrei @ 3 Jun 2007, 14:29)
pai de ce nu apasati putin mai tare pe pedala de acceleratie? asa sigur nu va mai da "in nas".
*



Era vorba de pornirea NUMAI din ambreiaj. Inainte sa imi tina asa de sus (cand cat de cat, tinea pe la 75% din cursa), puteam sa pornesc din ambreiaj fara sa "dea in nas" - pentru ca aveam suficient spatiu pentru a-l ridica. Acum cand la 95% masina a pornit si la jumatate de centimetru mai sus ambreiajul e deja ridicat, nu mai e suficient spatiu pentru ca masina sa plece lejer. Este doar un test. Nu stiu daca e limpede ce spun. Evident ca la pornire folosim si acceleratia (si acest lucru devine din ce in ce mai dificil, tot la fel, din cauza spatiului redus in care cupleaza ambreiajul).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 3 Jun 2007, 14:47
Post #59


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(bloodem @ 3 Jun 2007, 15:40)
Era vorba de pornirea NUMAI din ambreiaj. Inainte sa imi tina asa de sus (cand cat de cat, tinea pe la 75% din cursa), puteam sa pornesc din ambreiaj fara sa "dea in nas" - pentru ca aveam suficient spatiu pentru a-l ridica. Acum cand la 95% masina a pornit si la jumatate de centimetru mai sus ambreiajul e deja ridicat, nu mai e suficient spatiu pentru ca masina sa plece lejer. Este doar un test. Nu stiu daca e limpede ce spun. Evident ca la pornire folosim si acceleratia (si acest lucru devine din ce in ce mai dificil, tot la fel, din cauza spatiului redus in care cupleaza ambreiajul).
*


acum e limpede cd vrei sa spui....dar de ce sa pui masina in miscare doar din ambreiaj pentru un test. testul se face, din vagile mele cunostinte, ridicand pedala de ambreiaj pana simti ca incepe sa cupleze.
oar daca vrei sa testezi uzura discului, in treapta 4 de viteza la 1000 de ture ii dai talpa brusc, daca d ain nas ai dicul ok, daca se tureaza aiurea in gol si nu ia viteza, poti sa te apuci de inlocuit discul. care are un pret de te doare mintea!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Jun 2007, 13:48
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(kAndrei @ 3 Jun 2007, 14:47)
acum e limpede cd vrei sa spui....dar de ce sa pui masina in miscare doar din ambreiaj pentru un test. testul se face, din vagile mele cunostinte, ridicand pedala de ambreiaj pana simti ca incepe sa cupleze.
*




Am incercat de toate, inclusiv ridicarea pedalei pana incepe sa cupleze... (de N ori). Oricum, dupa ce am citit acest topic de pe reno.ro (http://www.reno.ro/Discuri-ambreiaj-t45985.html) incep sa realizez ca aceeasi problema o am si eu si din cate se pare, e o problema destul de raspandita atat la masinile Renault cat si la cele... by Renault. O sa mai fac o incercare, mai merg si in alt service, poate oi gasi pe cineva intelegator care macar sa zica: "da domne, intr-adevar cupleaza al naibii de sus!"

This post has been edited by bloodem: 4 Jun 2007, 13:50


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 15:15
Forum Renault