Reglare canitate spritz ?, - la pompa de acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Reglare canitate spritz ?, - la pompa de acceleratie
Komissar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|||
iordache ionut lucian |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 30 November 10 ![]() |
ai poze cu carburatoarele?
ai putea sa anulezi pompa de sprit la unul din carburatoare,dar nu stiu cum ai tu galeria de admisie ,daca ai carburatoarele montate pe aceeasi parte ar putea sa mearga dar daca sunt montate pe galeri separate nu va merge |
--------------------
Dacia si Audi
Dacia 1410 BREAK Audi 80 1,6td
1999 break 1990 80 1,6 td
- IF 28 JSM
|
|
Komissar |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
In nici un caz nu as putea anula o pompa de spritz. Carburile sunt pe galerii separate, pe chiulase separate .
Trebuie pur si simplu sa reduc cantitatea la ambele carburatoare. Galeriile sunt si ele foarte scurte, ceea ce face ca raspunsul la acceleratie sa fie bun, chiar si cu o cantitate mai mica de benzina spritzuita ( cred eu ). Galeriile sunt ca astea: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=999820 This post has been edited by Komissar: 12 Dec 2010, 19:27 Attached thumbnail(s) IMG_0296.JPG ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 518 IMG_0294.JPG ( Size: 2.52mb ) Number of downloads: 591 |
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|
autom |
![]()
Post
#4
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(Komissar @ 12 Dec 2010, 18:58) Salutare Cum se poate regla cantitatea de benzina spritzuita de pompa de acceleratie de pe carburatorul Carfil ? Refaci din electrod de sudura tija care apasa pe mebrana ( o lungesti) sau schimbi arcul de sub membrana cu unul mult mai moale. Tine-ne la curent! |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Komissar |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 30 June 09 ![]() |
Am facut opusul acestui lucru, in final.
Am taiat 2 membrane vechi si din ele am pastrat doar "chenarul exterior" si am facut astfel 2 garnituri pe care le-am pus peste membranele de spritz existente. In acelasi timp am pilit putin (si egal) din motzurile pistoanelor pompelor de spritz. In felul asta am reusit sa micsorez (ochiometric vorbind) cantitatea de benzina spritz-uita. Sper ca acest lucru sa ajute mai ales in trafic de tip "stop and go" . |
--------------------
Volkswagen
1200
1965 Sunroof
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si daca dai supapa (surubul) care tine gascanul, jos, ii demontezi plumbul care tine bila, si peste ea pui un arc facut din nichelina de 0,02, care sa o tina apasata asa fel incat sa nu poti sufla cu gura pe el, iar peste arc, pui alt plumb. Asa vei reduce si din cantitatea de benzina data aiurea, uneori dublul consumului, inbunatatesti mult mersul motorului. Pentru datele complete, cauta pe forum o descriere de-a mea.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
In camera de nivel constant la jiglorul cu supapa de unde trage benzina pentru sprit, acesta are o gaurica lateral pe unde elimina benzina cand este presiune mare. Puteai sa largesti putin acea gaurica
|
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 18:02 |