It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Releu electronic cu fir de referinta

opreagheorghe
post 11 Jul 2008, 18:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Am primit un releu electronic cu fir de referinta, de pe o masina mai veche care a mers la programul rabla (releul este bun). Pe masina mea am avut un releu electronic fara fir de referinta care dupa o perioada incarca la o tensiune mare, apoi un releu mecanic care l-am reglat de mai multe ori pentru a obtine tensiuni potrivite pentru diverse regimuri de incarcare (cred ca am o cadere de tensine in circuit).
Acum vreau sa montez acest releu dar unde leg firul de referinta (bornele DF si A+ de la releu cred ca se leaga la firele initiale). Pe releu este un papuc in lateral pe care se poate monta un fir cu papuc mama dar celalalt capat al firului unde se leaga?


Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 11 Jul 2008, 20:13
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 16 January 08




La modelul de releu pe care l-ai prezentat in poza firul de refertinta era lipit pe prima borna,pe a doua A+ este alimentarea si pe DF excitatia,fir verde care duce la periile de pe alternator.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 11 Jul 2008, 20:28
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Da este exact cum ai spus, firul de referinta era lipit pe prima borna, pe a doua A+ este alimentarea si pe DF excitatia (poza 1). In poza 2 de pe spatele releului firul verde este de referinta (rosu A+, galben DF si negru masa). Unde se leaga acest fir, la periile de pe alternator, mai exact pe ce se prinde?


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 11 Jul 2008, 20:42
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 16 January 08




De ce te intereseaza partea din spate a releului?Eu cred ca e destul de limpede.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
opreagheorghe
post 26 Jul 2008, 11:05
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 13 September 07




Am montat releul cu fir de referinta pe masina in locul celui mecanic. Bornele DF si A+ le-am legat ca cele de la releul mecanic. Pe borna laterala i-am lipit in fir cu un papuc in cap, pe care l-am prins la + alternator (surubul gros de M6). Indicatorul din bord sta pe zona hasurata (gri) iar la pornirea consumatorilor se duce pe rosu (cred ca firul de referinta nu lucreaza). Am verificat din nou contactele, masa dar am aceeasi situatie.
Astazi am desfacut firul de referinta si acum indicatorul din bord sta la jumatate perfect. Pe masura ce introduc consumatori acul coboara in zona gri si la toti consumatorii porniti (faza lunga, aeroterma, dezaburire, proiectoare) ajunge in zona rosie.


26 Jul 2008, 15:21:
Firul de referinta se poate lega in alta parte sau pot circula fara ca firul de referinta sa fie legat?

This post has been edited by opreagheorghe: 26 Jul 2008, 15:21


--------------------
Dacia Logan 2012 / Laureate 1.2 - AG11***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Jul 2008, 21:11
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.271
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




iti spun un sfat prietenesc , nu te lua dupa indicatorul de bord , te poate pacali , ia un aparat de masura si masoara direct pe baterie , pune releul corect , si vezi dupa aia , DF spre alternator , perii (excitatie ) , pe borna care scrie + se leaga alimentarea iar celalalt la firul gros (+ ) alternator


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 10 Nov 2011, 14:06
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




salut
am si eu o problema am cautat pe forum dar nu am gasit si mai bine sa intreb. Am si eu un releu de incarcare la fel ca cel din postul nr 1,si vrea sa il schimb cu altul tot electronic problema este ca acesta care vreau eu sa il pun este cu doar 2 papuci DF(B+)si +si eu am 3 fire la al meu ce fac anulez firul care vine de la alternator spre releu ?
Merge sa fac treaba asta sau mai bine cumpar un releu de incarcare electronic ca al meu si gata fara sa mai ma coplic dry.gif

atasez 2 poze cu inculpatul este e electroprecizie tip 1340

Attached Image
Attached Image

This post has been edited by Costy2000: 10 Nov 2011, 14:13


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Nov 2011, 14:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.271
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




faci asa


ai un fir pe care vine + cind pui contactu , si unu permanent
ala permanent il izolezi , anulezi
pe ala care vine + prin contact il pui pe borna + a releului


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 10 Nov 2011, 14:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




am inteles biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 21st September 2014 - 06:02
Forum Renault Server hosting