DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Remapare/chiptuning

luciango
post 17 Nov 2010, 12:59
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 19 June 09
From: Bucuresti




Buna tuturor,

Cred ca suntem deja destul de multi posesori de Duster si poate ar trebui atins aspectul remaparii. Ma refer mai ales la modelul pe benzina.

Pareri, preturi?
Cineva a facut deja?

This post has been edited by luciango: 17 Nov 2010, 15:27


--------------------
Dacia Duster 4x4 2010 - 1.6 16V
Duster Laureate 4x4 1.6 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 17 Nov 2010, 22:19
Post #2


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Asteptam renumitele firme de pe acest forum cu oferte, sau inca nu au cu ce...sau nu si-a dat nimeni masina inca pe mana lor.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doctorasul
post 17 Nov 2010, 22:37
Post #3


Membru imbatranit


Group: Members
Posts: 1.904
Joined: 13 November 06
From: Pitesti-Mioveni




Inclin sa cred ca nu au cu ce biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition - AG
Nu contează dacă ești sărac sau bogat. Contează să ai bani!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 18 Nov 2010, 00:41
Post #4


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.608
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




Inca n-am avut timp, insa as face o chestie la asta micu' sa raspunda mai repede acceleratia aia tampita.


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 6 Mar 2011, 23:05
Post #5


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 53
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...FAP-3845-r.html

Sunt nemti sau doar vanzatori de vise ?


--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 7 Mar 2011, 10:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 27 June 10




Din motorul pe benzina nu prea ai ce sa mai scoti. Cu chip tuning la Logan 1.6 16V ai in plus 10 CP. Prea putin pentru investitie si modificari.


--------------------
. . .
Kadjar Life, 1.2TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 7 Mar 2011, 10:19
Post #7


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Se poate obține un consum redus la performanțe aproximativ identice?


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 7 Mar 2011, 11:27
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 27 June 10




Pai daca nu dai mancare la caluti, cum sa traga? biggrin.gif
Eu nu am incredere in solutii miraculoase gen "Consum redus si putere sporita".

Creste cantitatea de amestec aer-combustibil arsa complet, creste si puterea.

This post has been edited by D-Ice: 7 Mar 2011, 11:27


--------------------
. . .
Kadjar Life, 1.2TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 7 Mar 2011, 11:44
Post #9


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




La reclamele cu chip-chirip-cheap-cheap în perioada lor de glorie îmi amintesc de faptul că erau variante:
- creșterea performanțelor și creșterea consumului [cea mai agresivă];
- creșterea performanțelor și păstrarea consumului [agresivitate medie];
- păstrarea performanțelor și diminuarea consumului [calmare medie].
Acum să înțeleg că au rămas doar primele două?


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmxii
post 7 Mar 2011, 12:09
Post #10


Membru Daco-Roman


Group: Members
Posts: 53
Joined: 2 July 09
From: Bruxelles




Intr-adevar, motorul aspirat, pe benzina cum s-a mai spus nu ofera mai nimic in materie de tuning. Ca e benzinar de logan sau duster nu se schimba datele problemei.

Da cineva din casa sa aflam si noi ce rezerve de "overclocking" are dCi110 respectiv dCi90 ?


--------------------
ACME Categoria B MMVIII - fara numar
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 17 Mar 2011, 18:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




De ce alearga toata lumea dupa aceasta putere?
Problema e ca ai cuplul maxim (200 sau 240 Nm) la 1750 tr/min cu acceleratia in "blana", iar puterea maxima o ai la 3750-4000 tr/min tot cu acceleratia in blana (sau mai exact pentru o apasare pedale superioara la 75-80% din cursa fizica....
Deci, pentru a concluziona, nu vad de ce vreti o schimbare a sarcinii pline, mai ales ca asta are un impact pe fiablitate (segmenti, pistoane, colector admisie, turbina, cutie de viteze...).
Daca vreti un raspuns mai bun la acceleratie si un consum mai mic (!!!), ar fi bun un reglaj optimizat pe sarcini mici si medii (mai mult avans, fara EGR, o optimizare a reglajelor multi-injectiei).

Dar asta din pacate, nu le pot face prea multe persoane de pe la noi...
Ceilalti care cica fac d-astea nici macar nu au idee ce modifica... de exemplu pentru a regla avansul injectiei exista 10 tabele de reglaje de baza in functie de temperatura apa si inca 12 tabele de corectii in functie de presiune atmosferica si temperatura apa.
Deci nu vad cum ar putea stii strategiile de functionare a motoarelor.

Inca ceva, rezerve pentru a nu afecta fiabilitatea nu prea sunt (temperatura si presiune inainte de turbina si presiune cilindru)... deh, nu facem Lancer sau Impreza.

Bafta

This post has been edited by cristic1982: 17 Mar 2011, 18:40


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 4 Jun 2011, 08:25
Post #12


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(cristic1982 @ 17 Mar 2011, 18:37)
Deci, pentru a concluziona, nu vad de ce vreti o schimbare a sarcinii pline, mai ales ca asta are un impact pe fiablitate (segmenti, pistoane, colector admisie, turbina, cutie de viteze...)

pana la cele enumerate mai sus iti pica ambreiaju' wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jun 2011, 18:32
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(cristic1982 @ 17 Mar 2011, 19:37)
De ce alearga toata lumea dupa aceasta putere?
Problema e ca ai cuplul maxim (200 sau 240 Nm) la 1750 tr/min cu acceleratia in "blana", iar puterea maxima o ai la 3750-4000 tr/min tot cu acceleratia in blana (sau mai exact pentru o apasare pedale superioara la 75-80% din cursa fizica....
Deci, pentru a concluziona, nu vad de ce vreti o schimbare a sarcinii pline, mai ales ca asta are un impact pe fiablitate (segmenti, pistoane, colector admisie, turbina, cutie de viteze...).
Daca vreti un raspuns mai bun la acceleratie si un consum mai mic (!!!), ar fi bun un reglaj optimizat pe sarcini mici si medii (mai mult avans, fara EGR, o optimizare a reglajelor multi-injectiei).

Dar asta din pacate, nu le pot face prea multe persoane de pe la noi...
Ceilalti care cica fac d-astea nici macar nu au idee ce modifica... de exemplu pentru a regla avansul injectiei exista 10 tabele de reglaje de baza in functie de temperatura apa si inca 12 tabele de corectii in functie de presiune atmosferica si temperatura apa.
Deci nu vad cum ar putea stii strategiile de functionare a motoarelor.

Inca ceva, rezerve pentru a nu afecta fiabilitatea nu prea sunt (temperatura si presiune inainte de turbina si presiune cilindru)... deh, nu facem Lancer sau Impreza.

Bafta
*


Au jucat NFS2 si cica au invatat ceva biggrin.gif , e treaba nu e asa de imputita de cum pare dar daca nu ai scule nu te poti baza pe modificarile respective .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 5 Jun 2011, 13:20
Post #14


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(djasu82 @ 4 Jun 2011, 18:32)
Au jucat NFS2 si cica au invatat ceva biggrin.gif , e treaba nu e asa de imputita de cum pare dar daca nu ai scule nu te poti baza pe modificarile respective .


pana la scule iti trebuie si ceva "carte" (sa intelegi logigrama softului); la diesel daca-ai dat peste cap reglajele DPF-ului, nu mai face regenerarea si mergi toata ziua cu contrapresiune la esapament de o ia razna consumu si se f-ute catalizatorul, DPF-ul, motoru', turbo, supape, pistoane, etc. ph34r.gif


sa nu mai zic ca unii modifica dupa ureche si se smuceste motoru si CdV ca un armasar neimblanzit la fiecare acceleratie / deceleratie..... desigur acest lucru nu este bun pentru suportii motor dar mai ales pentru pasagerii din masina wacko.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 6 Jun 2011, 08:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




Majoritatea modifica dupa ureche... Asa cum am spus mai sus, strategiile sunt foarte complexe si destul de complicate in ultimele softuri, implicit, daca nu ai o descriere a softului nu ai cum sa il modifici wink.gif.
Pentru cei care se plang de reactivitatea masinii, asta se poate rezolva, dar doar de catre o persoana foarte avizata.
De exemplu:
- pentru versiunea 1,6 16v (4x4) exista ceva marja de manevra pentru a o face mai reactiva in treptele 2-6, la fel cum e in treapta 1
- pentru 1,5 dci, se poate imbunatatii schema de injectie si scoate EGR-ul pentru a nu avea nici probleme de incarcare DFP, consum mai mic si reactivitate usor sporita la acceleratii
Dar atentie pe mana cui va incredintati masina!!!

Pana sa va ganditi sa modificati softul masinii, mai bine incercati sa o exploatati mai bine, de exemplu acceleratii la regimuri mai mari si cu pedala "bine" apasata wink.gif.

This post has been edited by cristic1982: 6 Jun 2011, 08:26


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 6 Jun 2011, 10:58
Post #16


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.564
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Mie îmi place cum se „mișcă” între 2.500 și 3.500 rpm. Pe acolo caut să țin acul turometrului…


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jun 2011, 11:07
Post #17


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




QUOTE(Logan_Stepway @ 5 Jun 2011, 13:20)
se smuceste motoru si CdV ca un armasar neimblanzit la fiecare acceleratie / deceleratie..... desigur acest lucru nu este bun pentru suportii motor dar mai ales pentru pasagerii din masina  wacko.gif
vorbim de un motor de 100 de cai, nu de cel putin 200


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristic1982
post 6 Jun 2011, 11:16
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 764
Joined: 4 February 11




Atat timp cat motorul este montat transversal, trebuie micsorata acea miscare care apare in momentul acceleratiilor si deceleratiilor printr-o injectie progresiva a debitului de carburant specific (pentru diesel) sau printr-o deschidere progresiva a voletului de pe admisie (pentru bezina). Asta nu tine cont de puterea motorului ci de rezistenta la torsiune a tampoanelor si suportilor motorului.


--------------------
Dacia Duster 2010 K9K898 Laureat 4x4
"Asta chiar va crede prosti, stimati votanti PSD. Isi bate joc de voi. Si de noi, restul, fireste. Dar pe noi, macar, nu ne crede prosti." - DannyY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jun 2011, 11:30
Post #19


-------------------------


Group: Members
Posts: 20.708
Joined: 19 April 05




eu vorbeam de armasarul neimblanzit ...


--------------------
- - - - -
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venusake
post 14 Aug 2011, 09:22
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 5 March 07
From: ARAD




Off topic tare de tot:
Da, stiu ca e off, dar ..... s-ar potrivi aici:
====================
ica la poalele unui deal, doua TIRuri. Soferii intre ei:
– La dracu’, nu trebuia sa incarcam asa de mult. Uite ne mor motoarele. Nu putem urca dealul. Apare o Dacia Logan:
– Oameni buni, va trebuie vreo bujie, ati patit ceva ? Cu ce va ajut ?
Soferii se vaicaresc, cu gandul cum o sa. Acesta: moara si motorul Logan-ului.
– Pai, hai legati-va unul de altul cu o stanga, si incerc sa va remorchez eu !
Acestia, necajiti, dar ca sa-si mai descreteasca fruntea, isi fac cu ochiul:
– Pai hai sa incercam ! (dandu-si coate).
Pun ei stanga intre ei, alta o leaga de Logan si hai la treaba. Porneste Dacia Logan si cat ai clipi din ochi ii trage pana-n virful dealului. Nevenindu-le sa creada, se dau jos si observa ca din rotile Daciei Logan cam iesea fum. Rizand ii arata asta soferului. Se uita asta, se uita si incepe sa injure:
– Ba, fir-ar sa fie… iar am plecat cu frana de mana trasa… !
====================


--------------------
DACIA DUSTER 2011 - 1,5dci, 2x4 Laureate Black - AR Rosu
======================
Visele ne ajuta sa pasim INAINTE!
======================
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apetcu1
post 27 Jul 2012, 10:04
Post #21


Pavel


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 July 12




Salut,

Eu mi-am pus un tunning box de la racechip.de pe motorul de 1.5dci 110CP (Nisssan Qashqai). Masina este mult mai puternica in plecarea de pe loc si in turatii mici. Motorul nu mai pare subturat.. Nu am mers pe agresivitate (este configurabil chipul). Masina nu mai trece de 6.5% consum in Bucuresti. Am mers fara chip 5000 de km si chipul il am relativ de curand... deci mai astept sa vad consumul si la pompa, nu doar din CB.

Chiar nimeni nu are pe DUster?


--------------------
Dacia Logan 2012 - B11ZZX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 27 Jul 2012, 22:02
Post #22


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(apetcu1 @ 27 Jul 2012, 11:04)

Motorul nu mai pare subturat..
*


Cum adica ca nu pricep...?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 28 Jul 2012, 17:54
Post #23


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.599
Joined: 3 October 10




QUOTE(apetcu1 @ 27 Jul 2012, 11:04)
mi-am pus un tunning box de la racechip.de pe motorul de 1.5dci 110CP (Nisssan Qashqai).

pai Dusterul tau are aceleasi rapoarte ale CdV ca la Quashqai? blink.gif
dar configuratia motorului, este aceeasi?


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Jul 2012, 22:56
Post #24


...........................


Group: Members
Posts: 7.853
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Ce conteaza mai si tu acum...asa i s-a spus asa spune omul.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apetcu1
post 31 Jul 2012, 12:06
Post #25


Pavel


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 July 12




Hello,

Eu am postat doar pt a vedea daca mai sunt si altii cu asa box-uri montate. Acum ca am mai facut ceva deplasari, ca spun ca am descoperit ca pe setarea E-1 motorul 1.5dci se comporta foarte ok.
Mai are cineva asa ceva montat, pt share info?

PS. nu fac reclama, ba chiar (de anti-reclama) am cumparat cutia din DE unde a fost mai ieftina decat ce vinde site-ul din Romania.


--------------------
Dacia Logan 2012 - B11ZZX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SEBASTIAN_RC
post 10 Dec 2015, 07:22
Post #26


ENG.


Group: Members
Posts: 288
Joined: 10 December 15
From: Pipera




CHIPTUNING DACIA LA CELE MAI BUNE PRETURI! (10zile)
1.4mpi +7hp&8Nm - 200lei
1.6mpi +10hp&12Nm - 150lei
1.2 16v + 7hp@7Nm - 350lei
1.6 16v + 12hp&12Nm - 350lei
0.9 tce + 15hp&35Nm - 450lei
1.2 tce + 20hp&45Nm - 450lei
1.5 dci in functie de versiune - 450lei
Cererile va rog sa le adresati direct la: office@racingcode.ro .
Va rog sa retineti ca oferta este valabila doar la modele la care comunicarea se face prin portul OBD, altfel este ceva mai scump.

Pentru cine e sceptic se poate masura pe dyno inainte si dupa modificare, contracost, pretul fiind de 250lei.

Attached image(s)
Attached Image


--------------------
RENAULT 12TS 1977 / Spania
RACING CODE (chiptuning & dyno)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craps
post 28 Mar 2016, 19:39
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 March 16




Salut! Am un Duster dCi 110 si ma bate serios gandul sa ii fac o remapare. Chiar nu a facut nimeni? Am cerut deja o oferta de la un tuner de la noi si omu mi-a zis ca ar fi si ceva protectie la tuning instalata, dar ca se poate face (fara detalii tehnice, nu prea am idee despre ce vorbeste cand zice protectie la tuning)


--------------------
Dacia Duster dCi 110 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th November 2018 - 20:15
Forum Renault Server hosting