DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault 25 TS - 1986

espacern
post 20 Jul 2016, 18:53
Post #61


Membre des Bishnoi


Group: Moderatori
Posts: 18.420
Joined: 14 August 09
From: BV-SIESTA KEY




Verifica corespondenta firului de uzura placuta de frana....poate de acolo este avertizarea in bord.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 20 Jul 2016, 21:41
Post #62


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




M-am gandit si la varianta asta, poate sa fie si de acolo, nu zic nu, important e ca nu s-a mai aprins.


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 29 Jul 2016, 11:17
Post #63


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




S-a suparat fierul pe mine rau de tot pokey_eye.gif .

Am fost sa iau un bidon cu ulei pentru cutia de viteze sa completez. O urc pe rampa, am parte de surprize. Completez uleiul si ma mai uit pe sub ea sa vad daca sunt "noutati".
Burduful de la planetara de pe dreapta era taiat de zici c-a venit cineva cu un cutit sa-l taie blink.gif . Apoi vad ca planetara de pe stanga avea stift-ul sarit si era foarte putin iesita din cutie, ii pun un stift si o bag la loc. Next, aerisim franele, nemaifacand-o de mult. Pornim motorul, aerisim toate rotile (stanga fata avea un pic de aer, in rest toate erau ok) si cand sa plec cu ea, vad ca se scurge apa de sub masina mad.gif . Clar, a fiert apa, dar de ce, ca doar cu o zi inainte nu avea nici pe naiba 022.gif . Stiind ca mai am un termostat bun acasa l-am montat si am pornit-o iar, tot la fel crestea apa, deci clar era rahatul ala de senzor, termostatul fiind ok. Ma duc la magazin, comand burduful si senzorul de temperatura. A doua zi iau senzorul, ca burduful nu era de care-mi trebuie, fiind mai scurt. Il montez, pun apa, dau cheie si il las sa mearga. Temperatura apei tot crestea, tot crestea, ventilatorul de la radiator nu facea nimic mellow.gif . O opresc sa nu fiarba iar si ma mai uit odata la termostat si ce sa vezi, a ramas blocat pe inchis 183.gif . Care erau sansele sa se strice si termostatul imediat dupa senzorul ala? Deoarece chiar aveam nevoie de masina, l-am dat jos, iar acum pana imi vine termostatul merg fara el. In oras imi ajunge apa la 90 de grade, in schimb, in exterior, nu ajunge, ceea ce ar fi si normal.



Attached thumbnail(s)
IMG_20160726_202813.jpg ( Size: 2.93mb ) Number of downloads: 969


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 5 Aug 2016, 16:18
Post #64


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Am montat termostatul nou si am schimbat burduful de la planetara.
In viitorul apropiat o sa mai cumpar un senzor de temperatura si o sa-l tin in masina.

@cj98czh are si asta senzor pentru placute, m-am uitat mai atent, dar nu ma deranjeaza ca am pus placutele fara senzori, deoarece periodic verific articulatiile, respectiv placutele tongue.gif .

This post has been edited by Raduchu: 7 Aug 2016, 10:32

Attached thumbnail(s)
IMG_20160806_165340.jpg ( Size: 4.44mb ) Number of downloads: 865


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 12 Aug 2016, 15:00
Post #65


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Iar s-a aprins STOP + semnul exclamarii si nu vrea sa se mai stinga. La o denivelare, doua, trei se stinge, dar se aprinde instantaneu la loc. Am mai vorbit cu cineva care mi-a zis ca un prieten de-al lui, cu aceeasi masina, a circulat asa ani de zile, neavand o problema reala, numai ca ii ramaneau acesti martori aprinsi in timpul mersului.

Astea sunt simptome de sistem de franare defect, dar nu este, lichid de frana este, placute sunt, discurile nu au nici un an, firul de la placute nu este legat la senzorul masinii, pur si simplu nu vad ce ar fi.


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 12 Aug 2016, 15:14
Post #66


__________________


Group: Members
Posts: 10.044
Joined: 4 September 04
From: -




Contactul din plutitorul care inchide circuitul? La Dacie se inchide printr-o saiba care coboara pe un scaun atunci cand nivelul scade. Saiba desprinsa = circuit inchis, martor aprins. Sau plutitor blocat.

This post has been edited by Muttley: 12 Aug 2016, 15:15


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
"Doamne ce bun este internetul,muzica,informatie,tot ce-mi trebuie pentru minte,insa fara sa fiu nevoit sa interactionez cu oameni. E perfect!"- Pilif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 12 Aug 2016, 15:19
Post #67


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




O sa verific. Mersi de pont.



13 Aug 2016, 15:08:
Muttley, ai avut dreptate, mii de mulțumiri worship.gif .

This post has been edited by Raduchu: 13 Aug 2016, 14:08


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 27 Aug 2016, 23:04
Post #68


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Am fost pe Transfagarasan astazi. Baba s-a tinut bine, cu un pic de emotii cand am oprit prima oara langa barajul Vidraru, deoarece a scuipat un pic de apa pe la borcan si deja imi luam filme laugh.gif , dar s-a potolit. In tunelul de langa lacul Balea am prins o aglomeratie de l-am trecut in aproximativ jumatate de ora la mers de melc, plecat, oprit, plecat, oprit si tot asa. Am stat cu ochii pe ceasul de la apa ca pe butelie, dar a fost ok. Am urcat pe partea dinspre Curtea de Arges catre Sibiu. Drumul de la Ramnicu Valcea pana la Curtea de Arges este bombardat efectiv, am mers cu 30-40 pe acolo, dar in rest e ok drumul. Ca si bonus, am avut norocul ca azi sa fie ceva inatalnire internationala Porsche, de la Boxster pana la 911. Fain! smile.gif

Attached thumbnail(s)
IMG_20160827_115528.jpg ( Size: 351.63k ) Number of downloads: 669
IMG_20160827_135409.jpg ( Size: 666.06k ) Number of downloads: 632
IMG_20160827_135554.jpg ( Size: 574.94k ) Number of downloads: 632
IMG_20160827_130657.jpg ( Size: 543.19k ) Number of downloads: 199


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 27 Aug 2016, 23:26
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.245
Joined: 10 November 07
From: Loading...




Frumos exemplar. Erau cateva pe care le admiram cand eram copil, dar si cateva similare cu a ta smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 1.6 16v, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 28 Aug 2016, 10:18
Post #70


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Mersi! biggrin.gif

Ce m-a uimit a fost consumul, am consumat jumătate de rezervor ținând cont că am facut ~550 km cu nenumărate opriri + mers de melc pe multe zone, uneori chiar stat pe loc, gen tunelul de dinainte de lacul Bâlea + autostrada cu ~120 constant cu vârfuri de 140 în depășiri + defileul Jiului unde am prins 2 semafoare lungi pe rosu + 4 persoane cu bagaje nesemnificative.

Nu e consum de diesel, dar ținând cont de vechime si rulaj, eu sunt cel mai fericit!


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 28 Aug 2016, 10:23
Post #71


DOCTOR


Group: Members
Posts: 4.370
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Mi-au placut intotdeauna 25-urile, mai ales ca am si avut cateva pe mana cand erau "la vremea lor". Ai grija la ornamentele alea de praguri, daca nu sunt izolate bine se instaleaza rugina sub ele si nici nu-ti dai seama. Incearca sa ii gasesti unele originale daca vrei asa ceva sau mai bine las-o cum a fost facuta de frantuz...iti spun din experienta, am avut asa ceva pe 21 si am fost nevoit sa ii refac fetele exterioare ale pragurilor...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
Renault 21 1.9 dT
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Kia Cerato 1.6 CRDi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 28 Aug 2016, 10:34
Post #72


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Cu pragurile stau bine si nu prea, în sensul că pragul pe stânga, dacă îmi aduc bine aminte, pe interior e mâncat cam cat usa spate ca lungime,dar exteriorul e țeapăn, în rest sunt ok, așa sunt de când am luat mașina și nu s-au mai schimbat. Sub ornamentale de la praguri nu e rugina, ca m-am uitat când am refăcut suportul pentru cric pe spate acum câteva luni.


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 28 Aug 2016, 20:25
Post #73


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.614
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Sanatate sa fie in primul rand,ca rezolvam noi dupa si cu rugina aia.. happy.gif Ai parcurs un traseu destul de fain,cred ca masina a fost mai nerabdatoare decat stapanul tongue.gif Spor in toate !


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/1.4 Preference 2006
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 28 Aug 2016, 22:16
Post #74


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Multam biggrin.gif !

Asa e de cand am luat-o, asa ramane. Asta este singura ei buba semnificativa, ca lipsita de rugina nu e, dar este rugina superificiala, are o urma cat o unghie pe muchia de la aripa spate stanga, pe dinauntru pe la oalele fata, doar rugina superficiala, numai ca se vede imediat pe alb. Probabil ca mai are o gaurica, doua pe undeva, eu nu am vazut pana acum. Am intarit suporturile de la balamelele capotei fiindca era ceva rugina pe acolo si imi era frica sa nu se rupa, deoarece atunci cand s-a deschis capota in mers probabil ca a fortat balamelele si ma mir ca nu le-a rupt din suport. Acum am un pic de rugina si pe acolo, dar este ceva banal, daca mi se scoala mie un pitic pe creier, o curat si e boboc iar zona aia, dar nu ma deranjeaza, mai are pe stalpul din fata stanga o zona unde am vazut doua puncte de rugina foarte mici, si cam atat. Datorita grindinei am vazut pe capota de la o lovitura ca mi-a facut o muchie care a oxidat, pe plafon la fel, dar sunt chestii banale, care nu-ti sar in ochi, daca nu stii de ele, dar eu le stiu. Am refacut si suporturile pentru cric pe fata cu tabla sanatoasa, deoarece am vrut sa fiu sigur ca nu o sa am surprize ca o sa-mi gaureasca lonjeronul cricul, iar pe spate un suport l-am refacut, celalalt e ok.

Este de departe o masina de showroom. Sunt masini cu jumatate din varsta ei care sunt mai ruginite si care lasa nori de fum in spate. La urma urmei e o masina de 30 ani cu un rulaj semnificativ care circula aproape zi de zi pe strazile patriei noastre, ca-i vara, ca-i iarna nu conteaza, deci nu pot sa am pretentia de la ea sa arate ca o masina de 3 ani la exterior. In schimb mecanic este ok, nu scoate fum neobisnuit, motorul inca mai are viata in el, nu consuma ulei, consumul e un pic maricel pentru ziua de azi undeva la ~7,5 litri extraurban si 10 litri in orasul meu, Iarna este un pic mai mare, datorita temperaturilor scazute. In schimb am noroc ca stau intr-un oras mic, deci nu ma afecteaza prea mult, dar nu poti sa le ai pe toate, nu?

In alta ordine de idei, ne apropiem de un ITP nou, de o asigurare noua, de o rovignieta noua.

This post has been edited by Raduchu: 28 Aug 2016, 22:17


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 6 Sep 2016, 15:40
Post #75


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




ITP - facut
Asigurare - facuta
Rovignieta - in weekend

Mwie masiva asiguratorilor cu preturile lor.

Attached thumbnail(s)
IMG_20160903_123629.jpg ( Size: 935.75k ) Number of downloads: 226


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 7 Sep 2016, 15:29
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.894
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Si de la mine si de la toate turmele de bivoli din Africa mad.gif

Multi km. cu R 25 -ul !

This post has been edited by BLUE R 19: 7 Sep 2016, 15:31


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 7 Sep 2016, 16:02
Post #77


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Mersi!

Sa mai zic ce oferta am primit de la unii? 4500 lei! Nu ma intrebati ce firma, ca nu am mai intrebat.

This post has been edited by Raduchu: 7 Sep 2016, 16:03


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 7 Sep 2016, 16:39
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.815
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Deh, pret de limuzina... Macar sa nu ma ai probleme cu masina si sa mearga ca unsa, ca poate le-o veni mintea la cap si alora de la ASF.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 7 Sep 2016, 17:43
Post #79


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Sa speram..


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 7 Sep 2016, 19:01
Post #80


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 909
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




E una pe langa mine, visinie, V6, pacat ca nu o prea plimba.
Posibil sa fie tot asigurarea mare un impediment.
De curiozitate, cat a fost asigurarea?



--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005
ex Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
____________________________
"Si cand sunt contra curentului sunt in directia cea buna" - Piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 7 Sep 2016, 19:53
Post #81


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Am si eu una pe langa mine care sta si zace in curtea unui service. E v6 turbo, dar cineva i-a pus motor diesel, motivul cred ca e evident..

Am intrebat proprietarul service-ul, adica pe sotia sa, ca el era plecat din tara daca da piese de pe ea (voiam volanul in special, ca moft de-al meu), dar cand am vorbit cu el fabula ca cica nu e a lui, ca nu stie daca da de proprietarul ei blabla. Texte mad.gif . Si masina aia tot acolo e si acum, nemiscata de cativa ani deja.

Asigurarea a fost putin sub 500 lei. Anul trecut a fost sub 400 lei. La anul cat o fi? 600?


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Sep 2016, 19:56
Post #82


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 36.760
Joined: 15 August 05




Initial ma gandeam ca ai platit 2000 de lei la cum ai pus problema, dar ar trebui sa fii bucuros, 500 lei e nimic.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 7 Sep 2016, 20:00
Post #83


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Gestul conteaza, stii cum e. Cu diferenta asta mai puneam 10-20 lei si plateam si rovignieta. Nu-mi place sa arunc bani degeaba dry.gif . Dar ai dreptate, trebuie sa fiu bucuros, deoarece abia am gasit si cu 500 lei, restul erau peste 700 lei (deci aproape dublu fata de anul trecut).

This post has been edited by Raduchu: 7 Sep 2016, 20:02


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 11 Sep 2016, 01:51
Post #84


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Va salut cu respect! pe toti cei ce citesc aceste randuri,

@Raduchu: S-o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea, caci este una dintre putinele Masini care ofera o experienta de viata unica - o experienta inimaginabila pentru majoritatea posesorilor de masini create pt. a fi... vandabile.

R25 nu este o masina, ci este un artefact nedorit al firmei Renault. Este una dintre putinele Masini care au retinut si transmit pasiunea celor care au creat-o. Totodata, este singura Masina creata cu suflet si dorinta de perfectiune(de catre proiectantii, inginerii si muncitorii acelor vremuri) si, ulterior, denigrata perfid in vederea unui profit viitor(de catre managerii firmei). R25 este un vis materializat de catre cei care au lucrat la firma Renault si au crezut in minciunile spuse de noii patroni. R25 nu este un... renault. R25 este o structura care inglobeaza tot ceea ce este si a fost frumos in firea umana; iar daca te simte ca poti sa intelegi, iti transfera toate acestea direct in suflet.

Pe acest pamant sunt oameni care au foarte multi bani si colectioneaza masini, dar tu ai o masina despre care acesti colectionarii nici macar nu au habar c-ar putea exista.

TCB


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 11 Sep 2016, 13:03
Post #85


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Cuvinte grele, dar adevarate. Si aici nu ne referim la exemplarul meu, care este calarit saracul de el constant laugh.gif , avand si o oarecare uzura etc, ci ne referim la ceea ce a insemnat 25-ul pentru Renault. A fost masina unde nu s-au facut economii absolut niciunde. A fost construita cu scopul de a fi mai mult decat un mijloc de transport, mai mult un exemplu a ceea ce se poate obtine daca o mana de oameni chiar isi doresc sa realizeze o mica "bijuterie inginereasca" a producatorului.

"R25 nu este un... renault." este foarte adevarat (no offense). Sa nu uitam ca interiorul masinii a fost proiectat de un om, Marcello Gandini, care a fost designer la Lamborghini, fiind foarte indraznet la vremea aceea, dar si astazi. Singura masina din zilele noastre cunoscuta de mine care sa mai aiba bordul in forma asta ciudata, este actualul S-Class. Exteriorul a fost creat pentru o aerodinamica cat mai buna, ceea ce altii nu faceau la vremea aia. Modelul TS precum al meu, are un coeficient de aerodinamicitate de 0.28. Un Talisman are 0.27. Intelegeti ce vreau sa zic? wink.gif.


Dotari care se puteau pune pe un Renault acum aproape 30 ani:

-suspensie reglabila, cu sistem hidraulic, cu optiunile sport, medium, comfort;
-cruise control;
-clima;
-scaune reglabil electric pe 7 pozitii;
-computer de bord;
-servodirectie care in functie de viteza se regleaza singura;
-geamuri electrice cu impuls;
-ABS;
-sistem audio Phillips;

De piele, insertii de LEMN si alte chestii asemenea, nu are rost sa zic, deoarece se subinteleg.

O gama variata de motoare pe benzina, de la 2 litri carburator cum am eu, pana la 2,5 litri V6 Turbo de 205 cai, dar si doua motoare diesel. In opinia mea, cel mai bun compromis de motor pe masina asta era cel de 2 litri, de 140 cai.

Faptul ca masina asta a fost masina multor presedinti, eu zic ca isi merita statutul de limuzina.








--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 Sep 2016, 14:41
Post #86


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.429
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sa vezi tu ce R25 in stare impecabila am vazut in tara lor natala ... inclusiv un R25 cabriolet .... aia da raritate .. din pacate pana am pus mana pe telefon a fost dus.


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 11 Sep 2016, 15:23
Post #87


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Asa, fa-mi in ciuda mad.gif . Glumesc, desigur.

Ala cabriolet nu era cumva alb? Mi se pare ca e unicat. Au francezii 25-uri frumoase, bune, dar la preturi pe masura.

Poate odata in viata asta o sa ajung si eu prin Belgia, unde am inteles ca este un "muzeu" cu 25-uri, fiind si modele Limousine acolo.


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 11 Sep 2016, 16:36
Post #88


-


Group: Members
Posts: 2.868
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Un articol interesant despre Renault 25. Se pare ca a fost o masina adevarata, pe care cunoscatorii o regreta


--------------------
Lexus IS300H Executive Plus
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raduchu
post 11 Sep 2016, 17:10
Post #89


Nu-mi arde becu'


Group: Members
Posts: 967
Joined: 21 April 09




Cunosc acel articol, l-am citit si eu acum ceva timp. A fost si este o masina in adevaratul sens al cuvantului.

Un R25 putin rulat si intretinut ca la carte este mai masina decat multe masini noi de acum, dar aceste lucruri vin cu un cost pe masura si numai un adevarat pasionat ar intelege aceste lucruri. Era pe forumul nostru un user, turbodxman, care are un R25 cu ~45.000 km luat de nou care se afla in prezent in stare de conservare, deci nu mai ruleaza pe strazi, iar acest lucruri a starnit multe controverse pe forum. Are si un jurnal la sectiunea Restaurari. Un alt coleg de pe forum, R20, are chiar mai multe R25-uri, unul dintre ele fiind un Phase 2 Baccara wub.gif .


Ghinionul acestei masini este faptul ca a fost fabricata de Renault, daca era un BMW sau un Mercedes, sunt convins ca azi era altfel apreciata. Nu se poate compara cu vreo masina premium din ziua de azi, ar fi o comparatie smartphone - nokia 3310, insa la baza conceptului lor indeplinesc acelasi criteriu: calitate, comfort, putere.


--------------------
Renault 25 '86
There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light!

500.000 km and counting.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 12 Sep 2016, 03:23
Post #90


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 247
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salutari!
@Raduchu: Daca o sa cauti mai in adancul istoriei R25 o sa descoperi ca pe langa Gandini au fost si alti design-eri prestigiosi implicati in zamislirea acestui vis. Toti acestia au fost invitati sa lucreze impreuna cu o echipa implicata in dezvoltarea unei masini futuriste (d.t.p.d.v. ale anilor 80). Daca acestia au fost implicati in proiectarea bordului, interiorului, ergonomiei, aspectului si aerodinamicii, trebuie sa mai stim si sa nu uitam ca majoritatea centrelor de cercetare din toata lumea au acceptat invitatia si au achiesat pentru acest proiect. Aceasta este si cauza care a determinat actionariatul Renault sa impuna marginalizarea modelului R25 si sa elimine toata documentatia referitoare la istoria si proiectarea acestei masini.

Poate nu stiti, dar R25 era gandit ca fiind cu mult mai inovator decat proiectul pentru R11 electronic - Prêt pour l'avenir (tradus: Gata pentru viitor - Ready for the future).

Raduchu a omis sa spuna ca:

- Suspensia reglabila pe R25, fata de sistemele din vremea respectiva, este comparabila sau chiar superioara sistemelelor actuale(cu un singur senzor si un soft rudimentar).
- clima este... climatronic (aviz bizonilor)
- scaune(fotolii) reglablile... cu memorarea pozitiilor dorite de soferi(eu si consoarta)
- CB mai avansat decat majoritatea masinilor din 2016
- Sistem audio MAGNIFIC(parere exprimata - cu stupefactie - de catre un specialist in actualele sisteme audio).
In plus,
- Avertizare prin sinteza vocala, inclusiv sfaturi necesare(opreste motorul imediat, verifica daca (...) si daca nu (...) cheama asistenta specializata.
- Oglinzi electrice si degivrate, sincronizate cu memorarea pozitiilor scaunului(fotoliului) soferului.
- Alarma cu ultrasunete
- Avertizare lumini uitate aprinse
- Temporizare la stingerea luminilor de interior si a proictoarelor( asa numita "functie moderna" go home)
- Portbagaj cu deschidere/inchidere electrica si compartiment costum (aviz celor care-si monteaza umerase pe tetiere )

ETC si...
TCB


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th November 2018 - 14:18
Forum Renault Server hosting