DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Renault Symbol 2009, Cazanul meu

Vemanis
post 29 Aug 2018, 14:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Va salut cu drag!

Vreau sa va prezint Symbolul pe care il detin de ceva vreme, fiind a 3-a masina in familie.

De la locul de munca am luat in primire acest model, undeva anul trecut prin martie daca nu ma insel. Avea in acel moment in jur de 81000 km.

Am observat ca nu functiona senzorul de viteza de la cutie, astfel ca am fost nevoit sa ma ghidez dupa turometru cateva zile.
Dupa ce a fost inlocuit, am facut aproximativ 20000 km impreuna, dupa care a ajuns in ograda mea, putand sa o achizitionez anul acesta prin luna mai.

Este vorba despre un Renault Symbol model 2009 (nu stiu varianta de echipare), motor 1.4 16v benzina, 100 cp, cu geamuri electrice fata, oglinzi electrice si incalzite, aer conditionat (pacat ca nu este clima), doar 1 airbag (pentru anul 2009 mi se pare incredibil acest aspect), interior curat fara rupturi sau descusaturi, jante de tabla si restul de doitari care mi se par normale in ziua de azi.

Din pacate nu detin foto cu masina in stadiul in care am primit-o, insa va pot arata cateva imagini cu ea de cand am achizitionat-o:

IMG_20180509_111815.jpg ( Size: 2.79mb ) Number of downloads: 1082
IMG_20180509_111757.jpg ( Size: 2.91mb ) Number of downloads: 930
IMG_20180509_111725.jpg ( Size: 3.18mb ) Number of downloads: 932
IMG_20180509_111815.jpg ( Size: 2.79mb ) Number of downloads: 1082
IMG_20180509_111725.jpg ( Size: 3.18mb ) Number of downloads: 932



La cateva zile dupa ce am mers cu ea nu imi placea aspectul jantelor de tabla fara capace, astfel ca am cumparat un set aftermarket si le-am montat, schimband putin aspectul general.
De asemenea, am montat un set de paravanturi fata/spate de la Heko, iar apoi niste bavete de noroi aftermarket.

Am continuat cu leduri la numarul din spate si plafoniera, husa din piele pentru volan (era tocit in partea superioara de la soare si se curata pe maini).

Imediat dupa achizitie am dat colantul jos si am polishat putin caroseria, insa are destule urme de ,,buna purtare'', insa nu am pretentii, nu este noua. Am inlocuit si burduful de la planetara stangal, pierdea ulei din cutie.

Aveam initial de gand sa o vand, insa avand in vedere ca masina a avut caiet de service la zi si numai in reprezentante, distributia fiind inlocuita cu cateva mii de km inainte de a o cumpara, am decis sa o pastrez o perioada.

This post has been edited by Vemanis: 29 Aug 2018, 15:20


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Aug 2018, 15:00
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 2.670
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Ti se pare incredibil ca-n 2009 avea punga cu aer, sau ca avea doar una?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 29 Aug 2018, 15:05
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Saptamana trecuta am gasit pe internet un set de jante de aliaj pe 15, care veneau din fabrica pe modelul de top din cate stiu, cu tot cu anvelope. Dupa ce am negociat cu omul, am decis sa le cumpar. Zis si facut:

Inainte IMG_20180824_175754.jpg ( Size: 2.49mb ) Number of downloads: 152


Dupa IMG_20180824_183407.jpg ( Size: 2.43mb ) Number of downloads: 159


In plus, sunt fericitul posesor al unor ornamente de proiectoare, un pic mai deosebite, pe care nu le-am intalnit pe strada la alte Symboluri (desi sunt sute sau chiar mii)...
IMG_20180829_124058.jpg ( Size: 3.54mb ) Number of downloads: 166


Vor fi montate astazi mai tarziu, voi reveni cu foto.

In rest, sunt destul de multumit de cazan, nu mi-a facut probleme, mai putin o chestie ce apare cand motorul este rece si nu imi da voie sa merg tare cu ea, trebuie putin incalzit inainte. Acum nu stiu daca este un defect / problema sau este un mod de protejare al motorului din constructie. Cu alte cuvinte motorul da in nas daca doresc sa accelerez puternic iar asta indiferent de anotimp. Dupa cateva minute de functionare, rupe asfaltul.

Un alt minus ar fi scaunele oribile (lucru valabil pe mai multe modele Renault) si inconfortabile la drum lung.

Un mare plus al cazanului care m-a facut sa o si pastrez este portbagajul imens (500 l), destul de generos pentru clasa din care face parte . De asemenea, imi place silentiozitatea motorului si modul cum absoarbe gropile din carosabil. Per ansamblu o masina ok pentru banii dati pe ea.

Pe viitor necesita inlocuirea flanselor de la amortizoarele fata, nuca schimbatorului de viteze si probabil alte chestii neprevazute ce vor aparea.



<span class='edit'>29 Aug 2018, 17:08:</span>
QUOTE(tatabobu @ 29 Aug 2018, 17:00)
Ti se pare incredibil ca-n 2009 avea punga cu aer, sau ca avea doar una?
*




Ma refer la faptul ca are doar un (1) airbag, pe cand Calibra mea din 1997 avea deja 2! Insa nu poate fi vorba despre termeni de comparatie intre ele, desi le despart 11 ani.

This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:25


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 29 Aug 2018, 15:08
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 2.670
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Clase complet diferite.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 29 Aug 2018, 15:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Pe viitor am in plan cateva mici cosmetizari, pentru ca nu imi place pe alocuri cum arata.
Astfel, este nevoie de un parasolar la parbriz, folie pe faruri (nu stiu cat ar fi de legala treaba), pentru a acoperi o parte din ele (mi se par prea mari), o cotiera nu ar fi rea, (apropo exista din fabrica asa ceva pt ea?) si ce imi mai trece prin cap, insa nu vreau sa o tranform in rice. Este o masina simpla care te duce din punctul A in B si atat.

Sunt curios ce parere aveti de cazanul cu care ma dau aproape zi de zi.
Va astept cu opinii/critici sau sfaturi! Mentionez ca nu sunt fan Renault, insa a inceput sa imi intre la suflet masinuta asta.


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 29 Aug 2018, 15:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 840
Joined: 5 December 09




Ca nivel de echipare cred ca e Expression, nu mai stiu sigur daca de la asta era si airbag pasager. Asa s-a ales versiunea, nr maxim era de 4.



--------------------
Renault Fluence 2009, 1.5 dci 106 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 29 Aug 2018, 17:05
Post #7


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 910
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba.
Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...).
Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal.




--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005
ex Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
____________________________
"Si cand sunt contra curentului sunt in directia cea buna" - Piele
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 1 Sep 2018, 21:45
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




QUOTE(Bicicleta galbena @ 29 Aug 2018, 19:05)
Cotiera e foarte practica, cred ca toate masinile ar trebui sa aiba.
Ca aspect as lasa-o asa, curata. Orice i-ai face ai urati-o (nu ca acum ar fi vreo printesa, dar orisicat...).
Eu m-as interesa insa mai intai de ce da in nas, nu mi se pare deloc normal.
*




Inca mai caut una decenta la pret, insa ce vreau eu sa vina frumos, ca si cum ar fi din fabrica. Cele de vin cat de cat ok sunt destul de scumpe (Armster cred ca se numesc).
Cat priveste aspectul, nu este nici pe departe vreo printesa, mai degraba un broscoi la partea frontala.

Referitor la problema cu datul in nas, se intampla numai cand pun benzina de 95. Cu benzina 98 nu am aceasta problema, suspectez ceva mizeria la clapeta de acceleratie.

BTW, miercuri seara am montat ornamentele la proiectoare cu silicon de parbriz si acum arata cam asa:

[attachmentid=1628092521]

Urmeaza sa vopsesc si chestia aia cromata de la grila fata (nu sunt adeptul cromului pe masina) in culoarea caroseriei.
De joi dimineata, am plecat cu sotia si cu Vasilica (asa e botezat cazanul, de la fostul numar de inmatriculare) intr-o excursie prin tara.
Astfel, am parcurs fix 1100 km in 3 zile, fara probleme, la un consum mediu de 7% (conform BC), mers pe autostrazi (A1 si A2) cu 130 kmh si in rest menajata, cu AC aproape tot timpul, bagaje multe etc. Per ansamblu ma declar multumit de prestatiile ei pe traseu, mai putin, vechea problema cu scaunele fata, care mi-au rupt cocoasa...
Atasez si cateva foto de pe traseul nostru:


[attachmentid=1628092522] - Pauza de tigara, undeva pe langa Craiova


[attachmentid=1628092523] - La pensiunea unde ne-am cazat la Orsova

IMG_20180901_100157.jpg ( Size: 2.61mb ) Number of downloads: 140
- La Portile de Fier 1

IMG_20180901_124245.jpg ( Size: 2.95mb ) Number of downloads: 126
- In targu Jiu, langa parcul cu sculpturile lui Brancusi



Nu stiu ce are de nu apar fotografiile, mi se pare foarte greoi sistemul de atasament...

IMG_20180901_172839.jpg ( Size: 3.13mb ) Number of downloads: 129
- In parcarea de la mallul din Pitesti.

Per ansamblu, este o masina ok, daca nu ai prea multe pretentii, insa scaunele alea....
Am gasit unele de Clio 2 RS, nu stiu cum m-as simti in ele, insa m-as risca sa le montez...

This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:29


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 1 Sep 2018, 21:51
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 2.670
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Curios cum si pensiunea din Orsova, si Portile de Fier si parcul arata fix la fel 04.gif


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 1 Sep 2018, 21:53
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




QUOTE(tatabobu @ 1 Sep 2018, 23:51)
Curios cum si pensiunea din Orsova, si Portile de Fier si parcul arata fix la fel 04.gif
*




Asta zic ca nu imi place cum adauga mizeria asta pozele... este o debandada totala aici cu atasatul. smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 7 Sep 2018, 21:49
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Astazi am procedat la polisharea farurilor, deoarece in zona superioara, langa capota se ingalbenisera.


Poze inainte:

INAINTE__1_.jpg ( Size: 2.37mb ) Number of downloads: 120


INAINTE__2_.jpg ( Size: 2.5mb ) Number of downloads: 91


Dupa:

DUPA__2_.jpg ( Size: 1.64mb ) Number of downloads: 83


DUPA__3_.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 78




<span class='edit'>7 Sep 2018, 23:51:</span>
Si o alta poza cu farurile in lumina soarelui...
DUPA__1_.jpg ( Size: 2.58mb ) Number of downloads: 93


In rest, doar benzina, aer si talpa.
Am facut un drum rapid de Bucuresti pentru o achizitie proaspata, unde s-a comportat impecabil.
Asteapta in parcare noul drum mai lung.

This post has been edited by Vemanis: 7 Sep 2018, 21:51


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 9 Sep 2018, 09:23
Post #12


aroist


Group: Members
Posts: 2.109
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




Sper ca nu esti vitezoman .... masina este instabila in curbe la viteze ceva mai mari ... acum 10 ani am avut masina de servici asa ceva si comparativ pana si cu loganul masina asta era instabila. a tot la viteza (peste 120 km / h ) se ridica la cer consumul.
Altfel apa paie si bataie ...


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 12 Sep 2018, 20:23
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Am observat ca este instabila in curbe...insa este foarte usoara (aproximativ 900 kg) si ingusta pentru lungimea ei.
Sunt vitezoman doar cand sunt pe graba. In rest, circul regulamentar.
Banuiesc totusi ca problema de la pornirea la rece, se trage de la o bobina care nu lucreaza corect. Preventiv o sa iau una de rezerva sa o am in portbagaj. Se inlocuieste foarte usor.
Consumul creste mult cand o duc mult in turatii, peste 3500, iar peste 120 kmh...consum de Raba...smile.gif

This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:31


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Sep 2018, 07:19
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.358
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




ai roti de 14 si anvelope de 175 si visezi stabilitate....


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 14 Sep 2018, 20:15
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




QUOTE(einstein1984 @ 13 Sep 2018, 09:19)
ai roti de 14 si anvelope de 175 si visezi stabilitate....
*



Aveam roti de 14...acum sunt pe 15 (daca te uiti atent la poze si in descriere ), insa nu numai din dimensiunea rotilor se obtine stabilitatea unui cazan.

This post has been edited by Vemanis: 14 Sep 2018, 20:15


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CT-05-DGP
post 14 Sep 2018, 22:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 26 January 07




QUOTE(Vemanis @ 29 Aug 2018, 15:55)
pentru anul 2009 mi se pare incredibil acest aspect
*


Ai dreptate, incredibil de urat. Uite aspect din 2004, una din fostele mele masini.

Attached thumbnail(s)
C26298608_2.jpg ( Size: 98.07k ) Number of downloads: 96


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 16 Sep 2018, 19:21
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




QUOTE(CT-05-DGP @ 15 Sep 2018, 00:51)
Ai dreptate, incredibil de urat. Uite aspect din 2004, una din fostele mele masini.
*




Nu inteleg ideea, insa am impresia ca nu ai inteles la ce ma refeream cand am scris in postul ala.

Ce legatura are masina ta din 2004 cu airbagul meu? ohmy.gif


Astazi am avut chef de treaba si am inceput sa demontez bara fata cu scopul de a monta un modul drl pe proiectoare si sa indepartez o vrabie care a ramas prinsa in radiatorul de AC.

Am inceput sa demontez bara si arata cam asa:

IMG_20180916_133657.jpg ( Size: 2.72mb ) Number of downloads: 103


IMG_20180916_133702.jpg ( Size: 2.89mb ) Number of downloads: 77


IMG_20180916_133708.jpg ( Size: 2.96mb ) Number of downloads: 76





<span class='edit'>16 Sep 2018, 21:34:</span>
Nu va arat vrabia (erau 2 si cam uscate), insa va arat cum lumineaza DRL-ul pe proiectoare (undeva la 50 % din intensitate):


IMG_20180916_142930.jpg ( Size: 3.51mb ) Number of downloads: 95


Cum arata cu proiectoarele aprinse (fara DRL, cu becul de pozitie st ars):

IMG_20180916_142952.jpg ( Size: 3.68mb ) Number of downloads: 95


This post has been edited by Vemanis: 17 Sep 2018, 19:50


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 17 Sep 2018, 10:30
Post #18


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 9.907
Joined: 6 May 08
From: Litoral




De unde ai luat modulul?


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Sep 2018, 10:41
Post #19


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 19 November 07
From: când în când




Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile. Pana la urma, legea este destul de clara, ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei si basta.
Mai degraba as fi pus un modul care sa imi permita sa las blocul de lumini pe faza scurta tot timpul si care sa le aprinda doar cu motorul pornit.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Sep 2018, 10:43
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.358
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




am fost pana la sovata cu un symbol din asta... nu mi s-a parut cu nimic inferior unui logan sau skoda octavia.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 17 Sep 2018, 10:44
Post #21


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.994
Joined: 1 November 04
From: țară




La VAG exista o setare pentru DRL pe proiectoare, nu se intervine la instalatia electrica.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Sep 2018, 10:53
Post #22


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 19 November 07
From: când în când




Ceva imi spune ca e mai spatioasa o octavia decat un symbol. Cel putin aia pe care am volanit-o eu e enorma in comparatie. Si ceva mai multa putere, insonorizare, etc. Cred ca ai vrut sa zici de rapid, sau fabia, nu?


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Sep 2018, 10:55
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.358
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




e mai mare, dar ma refeream la "stabilitate". Nu ma alerga vantu pe drum.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 17 Sep 2018, 11:11
Post #24


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.176
Joined: 19 November 07
From: când în când




Stiu ca bucatzel nu a fost impresionat de cum sta pe drum, dar mie unul chiar mi-a placut. Se simte inchegata. Grea, dar inchegata.


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 Sep 2018, 11:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.666
Joined: 1 May 04
From: TM




Octavia e deja ceva mai masina decat symbol.Parerea mea.
E voie ceata ca daylight? unsure.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 17 Sep 2018, 11:35
Post #26


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 9.907
Joined: 6 May 08
From: Litoral




QUOTE(MuciX @ 17 Sep 2018, 11:41)
Desi la masinile care nu au avut din fabrica, mi se pare o idee buna sa folosesti proiectoarele pe post de DRL, sunt aproape convins ca vei avea probleme cu autoritatile.
*



La Solenza, bec H4 cu 2 filamente, am DRL pe faza lunga. Aprinde la 60% din intensitate. Am trecut ITP cu brio. Controale RAR. Nu a zis nimeni nimic. Bine, am si un buton prin care il pot opri cand vreau. Daca folosesti becuri scumpe, e chiar util.


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 17 Sep 2018, 12:30
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.666
Joined: 1 May 04
From: TM




Domnu cu barcazu. La itp nu ai lasat drl ala sa fct. Pariez biggrin.gif


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 17 Sep 2018, 13:11
Post #28


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 9.907
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Ah, ba da. Dar se stinge cand aprinzi luminine smile.gif . Cum poza a fost facuta cu farurile aprinse, nobody knows smile.gif


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 17 Sep 2018, 13:41
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.228
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
aug. 2017 - 145.000km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vemanis
post 17 Sep 2018, 19:36
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 February 04




Stiu foarte bine ca nu ai voie sa intervii asupra instalatiei electrice, pe partea de iluminare...Dar...
Acest modul este mai vechi (cred ca are vreo 4-5 ani de cand este la mine) si a fost pe Calibra mea pe faza lunga. A fost cumparat de la tipul care are tutoriale pt Logan, de la unul din Ungaria, daca imi amintesc corect. Sunt foarte multumit de acest modul, a functionat fara repros in toate conditiile meteo.

In alta ordine de idei, am montat atat de bine acest modul in interiorul carcasei de sigurante, iar firele sunt trase pe langa instalatia electrica originala.

La Calibra, am trecut cu brio de multe ITP-uri sau controale in trafic, fara sa am probleme.
Cand rotesc maneta pe pozitie se sting , deci nu cred ca voi avea probleme. Sunt dispus sa risc, desi nu cred ca vor observa modificarea. Mai degraba sunt interesati politistii de cei care au Xenoane pe faruri fara lupa si spalator.

Daca e sa te prinda cu ceva Politia, niciodata nu vei fi in regula, cu masina, asa ca despre ce vorbim? Iti gasesc ei nod in papura.
Voi sunteti in regula cu masinile voastre? Ma indoiesc! O folie, o toba, un led etc tot se gaseste pe acolo. Depinde si cum reactionezi cand iti spune Garcea ca e ,,infractiune''!

Pana la urma traim in Romania, iar deocamdata e ok DPDV legal fata de alte tari.



Cineva mai sus spunea ca nu a obsevat diferenta intre Octavia si Symbol?
Pe bune? In primul rand sunt clase diferite, mase diferite si preturi diferite!
Nu exista grad de comparatie, chiar si intre Octavia 1 si Symbol. Am condus multe masini de-a lungul celor 18 ani de soferie si cred ca am habar.
Mai confortabil este scaunul de Matiz, am avut asa ceva cateva luni si nu aveam probleme la drumuri mai lungi.
La insonorizare, Calibra este limuzina (la 120-140 nu se aude inauntru motorul sau curentul de aer ca la cazanul asta)...


Enjoy!

<span class='edit'>17 Sep 2018, 21:48:</span>
QUOTE(diesel_power @ 17 Sep 2018, 15:41)
Si eu am DRL pe faza lungă la Skoda Octavia 1, aprinsă la 50% din putere. Cred ca asta e varianta optimă. Un proiector aprins poate deranja pe anumiti alti soferi, iar la putere redusă nu se observă ca e aprins, fiind si jos in bară.
*




Ai dreptate ca nu se poate observa, il voi testa zile urmatoare sa vad daca este vizibil in trafic de la distanta sau in oglinda. Pe faza lunga nu imi convine, mai probabil pe faza scurta il voi remonta daca nu sunt multumit de proiectoare. Insa aici avem un dezavantaj. Utilizand mereu pe Drl faza scurta se vor uza mai repede filamentele pe faza scurta, iar cand vei avea nevoie noaptea pe un drum intunecat de ambele becuri, surpriza, unul se arde (cand iti e llumea mai draga).
Ai de ales din punctul meu de vedere:

- varianta pe faza lunga/ proiectoare - mai putin legal insa daca se arde nu e mare problema;
- varianta faza scurta - mai ,,legala'', insa daca se arde becul e mai nasol de schimbat (pe partea dreapta cel putin) si cam incomod sa il schimbi noaptea. Daca se arde proiectorul sau filamentul faza lunga e ok.

Parerea mea. Fiecare alege varianta care considera ca e mai potrivita pt el.

,,Succesuri''!

This post has been edited by Vemanis: 7 Nov 2018, 22:41


--------------------
Renault Symbol 2009
Sunt cel care impinge scara!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th November 2018 - 09:28
Forum Renault Server hosting