DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizii Supernova

WUB
post 17 Mar 2006, 10:09
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 3 July 03
From: Bucuresti




Tocmai ce am facut revizia de 60k. Cost 890 RON

Am avut eu ulei de motor si filtru.
Am schimbat:
-filtru de aer
-filtru de benzina
-bucse bara sabilizatoare
-curea aer confitionat
-curea alternator
-curea de distributie
-rola
-ulei cutie ( au intrat cam 3,2-3,3 litri)
-actuator

Acum la 2 zile de la schimbarea curelelor am ramas cu un scartiit la cureaua de alternator, cred. Daca a mai aparut si la altii si este un fenomen temporar o las asa ..daca nu tre sa ma duc iar in service. mad.gif



--------------------
ARR NXT 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 29 Mar 2006, 13:01
Post #32


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Deși în principiu este vorba de reviziile Logan-ului, nu strică să aruncați o privire aici


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin-solenza
post 5 Apr 2006, 20:21
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 April 06





Eh, este abureala de service.
Apropo de abureli de service si altele asemenea.
Am fost la revizia de 50 si ceva de mii de km ( asta e nu am avut parale ) la ditamai serviceul din BC-IATSA SA
Am inlemnit la factura-1100 ron
Atasez si devizul ca am de scris prea mult
Intrebarea mea este-am luat TEAPA?
Va rog sa-mi raspundeti ca fac ulcer de draci
In caz ca nu se vede-rectif 2 tamburi, inlocuit burduf mare planetara st si dr, dr tambur frana, inlocuit saboti frana, inlocuit cil frana, aerisit frana, inlocuit esapament
Ce inseamna PAT DETENTA?e 139, ceva ron




Attached thumbnail(s)
deviz.jpg ( Size: 192.5k ) Number of downloads: 27


--------------------
dacia solenza - b36mfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 5 Apr 2006, 21:41
Post #34


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai catalin-solenza, faci si tu o defalcare a cheltuielilor pe componente, si ai sa vezi exact pe ce ai dat banii... La fel ca la cheltuielile in familie...
Tu acolo ai avut
- inlocuire esapament complet, materiale +manopera = 325.18
- interventie majora la frane, in special spate (inlocuit sabot, inlocuit cilindrii, rectificat tamburi, lichid frana 2 bidoane) = 445.98
- inlocuit burdufuri planetara (ca apar 2 bucati la piese) = 155.7 (unde numai manopera e 109.9)

Acuma, daca le faceai separata, ti se mai parea asa mult?
Si sa stii de la mine, esapamentul e format din 2 "tobe": detenta (prima) si amortizorul de zgomot (cea din spate, ultima).
Probabil a fost cam scumpa manopera (16,68 ore) si ma indoiesc ca au tinut-o mai mult de 8 ore pentru operatiile alea
Si cam scump esapamentul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigman
post 2 May 2006, 13:57
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 October 04
From: Calarasi




Pentru cei interesati cam cum a decurs si care sunt preturile la o semirevizie de 20 de mii km (eu am fost pentru burduful de planetara) , revizie facuta vineri acum.
-2 milioane cu manopera cu tot (factura) in care:
- schimbat ulei cutie (facut rost cu 600 k de la neste baieti rolleyes.gif );
-schimbat burduf planetara (are vaselina inclusa in cutia lui ); 230 mii
-schimbat lichid de frina (avea 4 ani); 160 mii
-schimbat filtru benzina rezervor; 350 mii
-schimbat filtru aer 460 de mii
-schimbat clapeta aia care deschide usa (sparta ) 57 de mii.
- strinse toate surubele pe sub ea .
Deci 2600000 cu totul.
A durat cam o ora si jumatate.
Apropos , a zis ca n-a vazut nova ca a mea , sa nu aiba nici un joc . cool.gif
Eu zic ca e superbine,toate produsele originale,desigilate in fata mea.

Am uitat placutele de frina , nu stiu cit costa,dar le-am schimbat si pe ele.


--------------------
VW PASSAT 2.0 TDI - CL xx xxx
Ca romanii sa fie mereu ocupati,le-a dat Dumnezeu DACIA.
PASSAT TDI rulz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 2 May 2006, 14:05
Post #36


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




preturile date de tine sunt pentru piese+manopera la fiecare, de ex 160 mii te-a costat lichidul de frana si manopera pt schimbare?
O intrebare: Dupa ce ai schimbat lichidul de frana ti-au aerisit sistemulk de franare si ambreiajul? Se simte ca se apasa mai usor frana si ambreiajul?
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigman
post 2 May 2006, 14:12
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 October 04
From: Calarasi




QUOTE(Andy_ACS @ 2 May 2006, 11:05)
preturile date de tine sunt pentru piese+manopera la fiecare, de ex 160 mii te-a costat lichidul de frana si manopera pt schimbare?
O intrebare: Dupa ce ai schimbat lichidul de frana ti-au aerisit sistemulk de franare si ambreiajul? Se simte ca se apasa mai usor frana si ambreiajul?
Bafta!
*


Asta era pretul de la magazia service-ului , diferenta cred ca e in manopera , n-am facut totalul,dar nu cred ca e mare lucru.
Nu mi-a aerisit sistemul si pompa , pistonasele erau in etriere retrase maxim in interior , schimbasem placutele .Asa m-a pacalit si cu nivelul , de am mai tras doua seringi inapoi.
In mod cert parca e mai liniste in masina , poate de la cutie.Ambreiajul oricum se actiona usor, nu-mi dau seama de diferenta.


--------------------
VW PASSAT 2.0 TDI - CL xx xxx
Ca romanii sa fie mereu ocupati,le-a dat Dumnezeu DACIA.
PASSAT TDI rulz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 2 May 2006, 14:18
Post #38


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pai atunci inseamna ca tu nu ai scos tot lichidul de frana din toata instalatia (conducte, ambreiaj), ci ai inlocuit doar in vasul ala de deasupra pompei. Sau ma insel eu?


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nova
post 5 May 2006, 16:16
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 6 February 04
From: CT




Revizia de 40.000KM.

Recomand verificarea si curatarea motorasului clapeta pentru buna functionare. E destul de usor de scos si se curata cu spray de curatare carburator.

Numai bine!

This post has been edited by nova: 5 May 2006, 16:17


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2001 - CT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyalli
post 7 May 2006, 23:33
Post #40


Pe zona


Group: Members
Posts: 809
Joined: 16 March 06






Recomand verificarea si curatarea motorasului clapeta pentru buna functionare. E destul de usor de scos si se curata cu spray de curatare carburator.


curatarea motorasului clapeta se face numai in service sau se poate face si acasa.Multumesc anticipat



--------------------
logan negru Laureat 2009 - B-xx-JPA
Dacia Papuc 1.9D 2005 - B-xx-ABX
ex...Oltcit Club '86 - B-xx-ZNU,Dacia Supernova 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 11 May 2006, 06:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




QUOTE(catalin-solenza @ 5 Apr 2006, 23:21)
Eh, este abureala de service.
Apropo de abureli de service si altele asemenea.
Am fost la revizia de 50 si ceva de mii de km ( asta e nu am avut parale ) la ditamai serviceul din BC-IATSA SA
Am inlemnit la factura-1100 ron
Atasez si devizul ca am de scris prea mult
Intrebarea mea este-am luat TEAPA?
Va rog sa-mi raspundeti ca fac ulcer de draci
In caz ca nu se vede-rectif 2 tamburi, inlocuit burduf mare planetara st si dr, dr tambur frana, inlocuit saboti frana, inlocuit cil frana, aerisit frana, inlocuit esapament
Ce inseamna PAT DETENTA?e 139, ceva ron
*



omule, desi stiu c e cam tarziu io zic sa pui mana pe ranga si sa mergi sa iti faci dreptate. io nu mai vad poza cu devizul acum dar daca nu a gresit klaus la virgula tre sa inteleg ca te-a costat un milion si ceva manopera la schimbat burdufele?!?!?! Pai io am fost acu 2 zile in service si pe deviz manopera pt un burduf deste de 12 RON deci 120 ooo iar burduful 230 mii . Deci ... 350 000 per total. Oricum eu fug de service-urile din bacau ca dracu de tamaie desi acolo lucrez prefer sa imi fac serviceul in ploiesti (unde stau ai mei)... tot la iasta. La dedeman e si mai si .. iti ipotechezi casa cand o lasi in service. Din cate am inteles service bun ar fi cel de la fiat si nici la preturi nu ar fi piperat. Eu ajung vineri in bg dupa ce ma intorc din concediu si in ciuda faptului ca nu am ranga in masina -ca nu-s violent de fel- un cric tot ii dau in cap aluia de la testare injectie de la iatsa bacau ca am cumparat motoras pas cu pas degeaba dupa diagnosticul pus de el cu atat fermitate. Nu il bat degeaba ca nu e prima oara cand iau piese aiurea la recomandarea lui. Se mai baga careva sa ii scape si vreo cateva picioare dupa ce cade?


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 16 May 2006, 16:26
Post #42


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Sambata sunt programat la redac sa schimb cureaua de distributie si lichidul de frana. Ma intereseaza daca la DSN se regleaza culbutorii (stiu ca sunt pe role) sau sunt cu autoreglare. In caz ca se regleaza, ma gandesc sa cer si o reglare de culbutori. E dificila operatiunea? Cam cat m-ar costa estimativ reglajul culbutorilor?
Multumesc


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 20 May 2006, 11:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




io stiam ca treaba cu autoreglajul e numa la cielo. Ar fi buna pt cultura mea generala o astfel de info


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 21 May 2006, 12:01
Post #44


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Salut! Se regleaza culbutorii, eu a trebuit sa renunt pt ca aveam motorul cald, iar reglarea se face corect cu motorul rece.
Am schimbat la redac craiova kitul de distributie (cumparal de mine cu 1.5 mil) si lichidul de frana (de la ei). Am platit in total 970.000, am asteptat cam o ora si un sfert.
Pot sa spun ca sunt dezamagit de ei, au uitat sa imi puna joja de la ulei la loc si eu am observat abia acasa, dupa ce mersesem cm 50 km. Partea buna e ca am recuperat joja (era pusa in compartimentul ala dintre motor si habitaclu) si mai ales ca nu a sarit nici macar o picatura de ulei.
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 26 May 2006, 19:50
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Am schimat si eu cureaua de ditrib +rola intinzatoare +curea alteranor+curea clima la dacoserv cu piesele mele, mai putin simering distributie pe care l-am luat de la ei. Au fost f amabili si au rezolvat repede , cam 2 ore. Au masurat cu diapzonul rezonanta curelei de distrib si a celorlalte curele. A costat 140 ron.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 26 May 2006, 20:32
Post #46


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Cat ai dat pe curelele accesorii (cea pt alternator si AC) ? si de unde?
Multumesc !


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 26 May 2006, 20:40
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Au costat impreuna vreo 150 ron, le-am laut acum vreo 4 luni de la motorservice.


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 27 May 2006, 01:11
Post #48


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




1.5 mil doar curelele accesorii ? ohmy.gif blink.gif Eu stiam ca sunt cateva sute de mii.. wacko.gif


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 3 Jun 2006, 23:15
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Nu, scuze, 150 RoN toate.Curelele de accesori au fost vreo 40 ron (parca)

This post has been edited by tuneam: 3 Jun 2006, 23:16


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 4 Jun 2006, 14:17
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Ieri am facut evizia de 60.000 de Km. la Nesty Auto Service pe sos. Berceni 80.
Partea lor buna este ca te lasa sa aduci de acasa comsumabilele si ca poti sta aproape de mecanic ca sa vezi ce face, dar ca parte negativa subliniez faptul ca daca nu te vaiti tu de o anume problema ei nu fac investigatii amanuntite asupra masinii, de ex. asupra frinelor sistemului de racire, etc ci doar asupra trenului fata, bucsi, pivoti si ce mai este pe acolo.

La revizia propriu-zisa am gasit burduful planetarei stinga spart si din pacate mi-au pus de Nova, care este destul de asemanator dar nu identic. Oare va rezista bine acesta sau sa caut repede unul "de origine"?S-a mai intimplat cuiva asa ceva?

Costul manoperei a fost de cca 185 RON conform celor de mai jos:

schimb ulei motor + filtru
schimb ulei cutie de viteze
schimb filtru aer + benzina
schimb curea de distributie + simering distibutie
schimb curea alternator ( nu a fost intinsa cu diapazonul ci "trasa peste cele 2 fulii")
inlocuire burduf planetara stinga dinspre roata

Consumabilele le-am cumparat de-a lungul timpului si au costat in total cca. 650 RON.

De la magazinul service-ului am cumparat contra sumei de 56 RON:

simering distributie (33 RON)
burduf planetara pt. NOVA (nu aveau pt. SN)
un tub de vaselina de 400 gr. marca MOBIL

Placutele de frina le-am schimbat eu singur acum 2000 Km. pentru ca nu imi place cum dau ei cu ciocanul in penele etrierului si cum monteaza la loc sigurantele placutelor.

Dupa toata aceasta revizie am ramas cu doua problrme si anume:
1.burduf planetara de NOVA
2.acasa am constatat ca la fiecare decelerare, cind turatia motorului coboara catre ce de relanti deci pe la 1200-1000 rpm din zona curelelor se aude un "hiriit" timp de 1-2 secunde care dispare imediat ce s-a stabilit turatia de relanti. Acest "hiriit" nu apare la accelerari, nu exista inainte de inlocuirea distributiei si a curelei de alternator si est destul de puternic pentru ca initial l-am auzit din habitaclu. Oare cureaua de distributie se mai lasa? Mentionez ca a fost intinsa cu diapazonul la valoarea de 170 Hz., valoarea recomandata de Dacia fiind de 145-185 Hz.
M-asi duce la ei inapoi dar ma tem ca vor incepe cu abureli, ca asa facea si inainte dar nu am observat eu, sau ca trebuie se sa mai lase si alte abureli din astea de parca numai ei pot avea dreptate!
Ma tenteaza sa scot cureaua alternatorului pentru a elimina posibilitatea ca zgomotul sa vina de la el sau de la cureaua sa, dar ma tem ca nu o mai pot pune singur la loc.

Voua vi s-a intimplat asa ceva la revizia de 60.000 de Km, să ramineti cu zgomote dupa inlocuirea distributiei si daca zgomotele s-au mai atenuat in timp sau au ramas la aceeasi intensitate?


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 8 Jun 2006, 11:15
Post #51


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Si eu dupa ce am plecat cu masina de la service (dupa schimbare kit distrib) am oprit casetofonul si am ascultat cu atentie, parca mi se parea ceva ciudat, ca suna altfel, dar pana la urma mi-am dat seama ca nu e nimic, eram eu prea atent smile.gif . Am dat drumul la casetofon si era ca inainte. Eu nu cred ca ar fi cazul sa mai umblii la cureaua de distributie, mai bine mai astepti putin sa vezi cum evolueaza situatie. Si in nici un caz cureaua de distributie nu trebuie sa "se lase" .
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 9 Jun 2006, 08:39
Post #52


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Revizie de 60k (mai puțin filtru de aer și ulei cutie), făcută la 50k (că așa a vrut mușchii mei, ținând cont că mașina are deja 4 ani):
-kit distribuție;
-curele (accesorii și A/C);
-ulei (ELF 10W40 API-SJ);
-filtru ulei;
-bujii;
-filtru benzină;
-freon;
-amortizoare spate;
-pivot stânga;
-casetă direcție.
Aprox 1.100RON piesele, până la 1.590 manopera la Apan Brăila.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 13 Jun 2006, 14:06
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Astia de va umbla pe la frane, nu strica, dupa interventia meseriasilor, sa va uitati la papucul senzorului de pe pompa de frana. Dupa depresurizare (sch. placute, aerisiri, etc) senzorul inclemeaza si trebuie rearmat manual. Adica se aprinde beculetul din bord de la circuitul de frana. Ca sa il stinga, aproape toti baietii deconecteaza senzorul, in loc sa il rearmeze. La majoritatea DSN si SLZ care vin la Motor Service, in Bucuresti, asa se intampla. Pacat.


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATTOL
post 23 Jun 2006, 08:35
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 23 June 06




Salut forumisti!
Asta e primul meu post pe forum, asa ca o sa incep cu o f scurta introducere: Am amanat 18 ani momentul achizitionarii unei masini, dar iata ca pana la urma am facut-o. Am luat o DSN din Vitan, de la un "samsar" (mai tarziu am aflat asta, dar aici e alta poveste). Pana la urma am luat legatura cu adevaratul "fost proprietar" caruia i-am cerut cateva informatii despre masina. Printre altele mi-a spus ca Kilometrajul este real (40000 km) si ca (evident) trebuie sa-i fac revizia de 40k... Intrebarile mele (de profan in acest domeniu) ar fi urmatoarele:

1. am vazut ca trebuie "umblat" la:
- ulei
- filtru ulei
- fitru benzina
- filtru aer
- placute frana
- presiune roti
- geometrie fata

cam ce buget ar trebui alocat si ce service mi-ati recomanda? (in paranteza fie spus, a trebuit sa-i fac si ITP-ul... am dat acolo peste niste personaje carora nu le ajungeai cu prajina la nas... nu vreau sa mai am de-a face cu astfel de "fauna")

2. uleiul, filtrele si placutele trebuie automat schimbate, sau doar verificate? precizez ca singura problema gasita la ITP a fost un dezechilibru la frana pe spate. (la noxe a fost OK.)

3. ce inseamna "geometrie fata"?

Va multumesc pt raspunsuri...


--------------------
Dacia Supernova 2002 - Clima - (SH)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jun 2006, 13:29
Post #55


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Trebuie sa schimbi uleiul si filtrul de ulei (ulei 10W40 sau mai bun)
E f bine sa schimbi si filtrul de benzina , nu e foarte scump si e destul de important
Placutele de frana le schimbi decat daca sunt uzate, daca nu sunt uzate le lasi
Filtrul de aer nu e foarte scump, merita schimbat

Geometrie fata inseamna ca trebuie sa te duci la un service care regleaza directia pe calculator (ca sa nu iti traga masina intr0o parte sau sa uzezi cauciucurile pe exterior de exemplu)

Preturi (aproximativ):
ulei elf competition st - 3l x 200.000 = 600.000
filtru ulei 1 x 150.000
filtru benzina 1 x 250.000
filtru aer 1 x 280.000
placute frana 1 x 300.000
geometrie fata 400.000

Daca vrei sa mearga si mai bine poti schimba si bujiile:
4 x 50.000 = 200.000

Preturile sunt din magazin, in service se poate sa gasesti putin mai scumpe
Bafta! si felicitari pentru masina smile.gif


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATTOL
post 23 Jun 2006, 13:41
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 23 June 06




Merci mult Andy, pentru raspuns.
QUOTE(Andy_ACS @ 23 Jun 2006, 14:29)
Geometrie fata inseamna ca trebuie sa te duci la un service care regleaza directia pe calculator (ca sa nu iti traga masina intr0o parte sau sa uzezi cauciucurile pe exterior de exemplu)
Pe lista verificarilor la ITP, nu este inclus si testul asta?


--------------------
Dacia Supernova 2002 - Clima - (SH)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 23 Jun 2006, 13:46
Post #57


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.271
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Nu, la ITP verifica sa nu ai jocuri, sa mearga franele, etc.
Oricum, daca tu vezi ca masina nu trage in nici o parte si nu uzeaza cauciucurile poti sa mai amani geometria, nu e obligatoriu sa o faci la revizia de 40.000 .
Eu am facut-o la mine la 53.000, mai mult ca sa stau linistit, masina mergea destul de bine si inainte.
Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chipu
post 16 Aug 2006, 17:01
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 11 April 06




A trebuit sa fac toate reviziile la Adras si cea de 20k in aprilie a costat 440ron cu tot cu manopera iar in in iulie am facuta iar de 30k si fara manopera (doar buji si ulei, obligatoriu de la ei) mi-au luat 200ron.
Dupa o asa experienta va trebui sa ma reorinez pt urmatoarea revizie...


--------------------
Dacia SuperNova FullOption
Mondeo Ghia 1.8 Duratec HE@125 stock
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yrandreia
post 29 Aug 2006, 12:42
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




Eu trebuie sa ma programez pt revizia de 30.000 km si cateva mici verificari (un actuator care bazaie la inchidere, verificare aer conditionat, eventual o curatare injectoare). Am ales IPSO pentru ca este cel mai aproape... despre calitatea serviciilor nu stiu ce sa spun.
Ce vroiam eu sa ma lamuresc este o alta problema... o cunostinta mi-a pus in vedere sa cer neaparat inlocuirea "curelei de transmisie la axul cu came". Aveti idee ce este vorba? A mai inlocuit cineva aceva? Asta e denumirea corecta?
Multumesc!


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2002 - B-XX-YRA
:::... Nu te pune cu prostul ca... are mintea odihnita! ...:::
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristiRzR
post 24 Nov 2006, 13:32
Post #60


Fost posesor DSN


Group: Members
Posts: 531
Joined: 29 August 06
From: Constangeles




Cureaua de transmisie la axul cu came este o curea ce transmite miscarea de rotatie a arborelui cotit la axul cu came, pentru inchiderea, respectiv deschiderea camelor de admisie si evacuare....cat despre schimbat, nu stiu exact cand se schimba tongue.gif


--------------------
VW Golf 1993 GL 1,8i - CT 85 RZR
VW Golf 2007 Trendline 1,4i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th March 2024 - 17:48
Forum Renault