DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 7 8 9 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Revizii Supernova

MyKe89
post 17 May 2013, 22:04
Post #241


Membru RFG


Group: Members
Posts: 1.838
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti /Bz




0,97 < λ < 1,03 smile.gif


--------------------
'08 VW Golf V GTI Edition 30
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 17 May 2013, 22:45
Post #242


A venit apa caldă? A venit, da' e rece...


Group: Moderatori
Posts: 14.686
Joined: 2 July 08
From: Bükreș




Conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească următoarele valori:
i) pentru autovehiculele fabricate până în anul 1986 inclusiv: CO_cor: 4,5% în vol.;
ii) pentru autovehiculele fabricate începând cu anul 1987: CO_cor: 3,5% în vol.
b ) Atunci când emisiile sunt controlate de un sistem de reglare perfecționat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:
1. inspecția vizuală a sistemului de evacuare, pentru a se verifica dacă acesta este complet și într-o stare satisfăcătoare și dacă nu există neetanșeități;
2. inspecția vizuală a oricărui echipament de reglare a emisiilor instalat de către constructor, pentru a se verifica dacă el este complet și într-o stare satisfăcătoare și dacă nu există neetanșeități;
3. determinarea eficacității sistemului de reglare a emisiilor prin măsurarea valorii lambda și a conținutului de CO din gazele de evacuare, conform dispozițiilor pct. 4 sau procedurilor propuse de constructor și agreate la omologarea de tip. Pentru fiecare din teste, motorul este adus la parametrii normali de funcționare, conform recomandărilor constructorului vehiculului.
4. Emisii la ieșirea din țeava de evacuare - valori limită
Conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească următoarele valori:
i) măsurări efectuate la turația de mers în gol încet, cu ambreiajul decuplat: conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,5% în vol.; el nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,3% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limită indicate la linia A sau B a tabelului din secțiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale ușoare EURO 3 sau EURO 4);
ii) măsurări efectuate cu motorul la turația de cel puțin 2000 min^-1, cu ambreiajul decuplat: conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,3% în vol.; el nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,2% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limită indicate la linia A sau B a tabelului din secțiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale ușoare EURO 3 sau EURO 4);
Lambda: 1 +/- 0,03 sau conform specificațiilor constructorului;

This post has been edited by Maskatu: 17 May 2013, 22:46


--------------------
Am avut o dacie si asta mi-a ocupat tot timpul - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cnada
post 18 May 2013, 10:09
Post #243


membru subiectiv


Group: Members
Posts: 409
Joined: 18 May 11
From: Vâlcea




Masina mea a trecut azi pe la I.T.P. si l-a trecut fara probleme biggrin.gif , singura obiectie ca sa-i spun asa a inginerului de acolo a fost o mica diferenta intre rotile de pe spate la franare!


--------------------
renault megane 1 1.4 16v RXE + GPL 2000
"Nu te lasa biruit de rau,
ci biruieste raul prin bine" Rom. 12.21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 18 May 2013, 20:24
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 20 October 08
From: Buzau




QUOTE(MyKe89 @ 17 May 2013, 22:04)
0,97 < λ < 1,03 smile.gif
*




QUOTE(Maskatu @ 17 May 2013, 22:45)
Conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească următoarele valori:
    i) pentru autovehiculele fabricate până în anul 1986 inclusiv: CO_cor: 4,5% în vol.;
    ii) pentru autovehiculele fabricate începând cu anul 1987: CO_cor: 3,5% în vol.
    b ) Atunci când emisiile sunt controlate de un sistem de reglare perfecționat, cum ar fi un catalizator tricomponent gestionat de sonda lambda:
    1. inspecția vizuală a sistemului de evacuare, pentru a se verifica dacă acesta este complet și într-o stare satisfăcătoare și dacă nu există neetanșeități;
    2. inspecția vizuală a oricărui echipament de reglare a emisiilor instalat de către constructor, pentru a se verifica dacă el este complet și într-o stare satisfăcătoare și dacă nu există neetanșeități;
    3. determinarea eficacității sistemului de reglare a emisiilor prin măsurarea valorii lambda și a conținutului de CO din gazele de evacuare, conform dispozițiilor pct. 4 sau procedurilor propuse de constructor și agreate la omologarea de tip. Pentru fiecare din teste, motorul este adus la parametrii normali de funcționare, conform recomandărilor constructorului vehiculului.
    4. Emisii la ieșirea din țeava de evacuare - valori limită
    Conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească următoarele valori:
    i) măsurări efectuate la turația de mers în gol încet, cu ambreiajul decuplat: conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,5% în vol.; el nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,3% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limită indicate la linia A sau B a tabelului din secțiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale ușoare EURO 3 sau EURO 4);
    ii) măsurări efectuate cu motorul la turația de cel puțin 2000 min^-1, cu ambreiajul decuplat: conținutul maxim admisibil de CO din gazele de evacuare nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,3% în vol.; el nu trebuie să depășească valoarea CO_cor: 0,2% în vol. pentru autovehiculele omologate conform valorilor limită indicate la linia A sau B a tabelului din secțiunea 5.3.1.4 a anexei I la Directiva 70/220/CEE, modificată prin Directiva 98/69/CE sau ulterior (autoturisme sau autovehicule comerciale ușoare EURO 3 sau EURO 4);
    Lambda: 1 +/- 0,03 sau conform specificațiilor constructorului;
*


Multumesc pentru raspunsuri.
Intervalul precizat de @MyKe89 l-a mentionat si inspectorul ITP. Insa valoarea a scazut sub 1.06 abia cand a obturat teava de esapament cu o carpa. sad.gif
@cnada: Felicitari!

This post has been edited by BoR: 18 May 2013, 20:27


--------------------
Dacia SuperNova; Opel Astra Sports Tourer/ confort 2002; Essentia 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tr04www
post 19 May 2013, 10:52
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.041
Joined: 13 October 09
From: Bucuresti




Sa nu ai vreuna dintre tobe mai paradita, ca si din cauza asta nu pot iesi noxele.


--------------------
Renault Megane Hatchback 1.4 16v 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

9 Pages « < 7 8 9
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2017 - 02:12
Forum Renault Server hosting