DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Romania cumpara 48 de F-16

Solon
post 22 May 2008, 08:37
Post #31


.


Group: Members
Posts: 7.421
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti





Nu mai aberati cu F117 sau B2 ca de bombardiere strategice nu avem nevoie.

Iarta-ne ! blush.gif
Visam si noi cu ochii deschisi!


--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC RXP-X RS 260 2013 - R-02876-SN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 22 May 2008, 09:00
Post #32


Honda Driver


Group: Members
Posts: 978
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Mig-urile 29 ale noastre au fost scoase din uz din lipsa de bani... sa inteleg ca avem bani sa intretinem si sa zburam 48 de aveoane americane? radmasa.gif

Oricum daca alegeam eu mergeam pe mana lui F35 JSF sau Su 37.

YF22 e muuuult prea scump pt noi. wink.gif


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 22 May 2008, 09:06
Post #33


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.786
Joined: 24 June 07




Ca F35 sau Su 37 n-or fi scumpe. Si asa avioanele vor veni prin 2012 cica, deci s-ar putea sa mai avem caderi de MiG-uri 21 pana atunci... sad.gif


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 May 2008, 09:19
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eurofighterul nu a intrat in discutie la achizitia asta? Ca axa Bucuresti Washngton trece si pe la Londra. Sau macar niste Harrier la sh, ca erau perfecte la relieful nostru.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 22 May 2008, 09:39
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 636
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




EF ar fi ceva foarte bun pentru noi insa nu cred ca ni-l putem permite.
Problema este alta, EF este foarte bun in luptele Air-Air, insa nu la fel de bine s-a dezvoltat partea de atac la sol.
Si sincer in urmatorii ani noi o sa avem soldati prin Iraq, Afghanistan, etc Acolo avem nevoie de atacuri de sol precise, nu de lupte aeriene. F-16 este foarte bun la acest lucru, probabil si Gripen e la fel de bun insa nu si-a demonstrat valoarea in lupta.


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 22 May 2008, 09:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Din cate am mai auzit si eu pe la tv, cand am avut chef de el, actuala achizitie va influenta si urmatoarea achizitie de avioane de lupta. Daca vor...pardon vom cumpara F-16, urmatoarele avioane cumparate vor fi YF22 iar pt piloti va fi foarte usoara trecerea pe noile aparate. Bine...daca peste 20 de ani o sa intram in clubul tarilor cu apa calda curenta si o sa ne permitem asa ceva.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 22 May 2008, 09:42
Post #37


.


Group: Members
Posts: 7.421
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Si Euro figher a fost in discutie dar nu s-a concretizat nimic! Ce mai, tre' sa luam de la americani!


--------------------
SeaDoo Rotax 4-TEC RXP-X RS 260 2013 - R-02876-SN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 22 May 2008, 09:43
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Ai dreptate, insa nu vad in bugetul nostru sa deplasam si avioane in misiuni de mentinere a pacii, e dureros de scump. Poate vom mai avea si achizitii de avioane specializate in sprijinul trupelor de la sol (F16 se descurca si la rolul antitanc, dar nu e facut pentru asta).


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 22 May 2008, 09:46
Post #39


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 7.786
Joined: 24 June 07




QUOTE
MiG-21 LanceR  110  only 48 operational - to be replaced by F-16 Falcons Eurofighter Typhoon or JAS 39 Gripen multirole aircraft.They will be maitained in service until 2012, when all the new fighter aircraft will arrive;


Se pare ca intrase si Eurofighteru' in discutie...


--------------------
. . .
"De tot ce-am zis, nu m-am dezis; rămân exact cum am promis, prietenos ca o grenadă dată-n spatiu-nchis" Cheloo®
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 22 May 2008, 10:01
Post #40


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.803
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




F-16 este un avion perfect pentru tara noastra, important e sa li se dea pilotilor posibilitatea sa faca antrenamente.


--------------------
Mercedes E 220 CDI 2009 - B-02-DOR
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 22 May 2008, 10:41
Post #41


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 18 April 06




Nu zic ca F-16 e rau, dar:
- i-a cam trecut vremea si daca acu mai merge peste 10 ani o sa fie cam varza
- ok pentru alea noi dar faza cu second hand imi suna cunoscuta rau. Va mai aduceti aminte de fregatele alea luate de la fier vechi prin Bae Systems ce in final au iesit mai scumpe decat daca le-am fi luat de noi ? Alea vechi o sa le folosim numa pentru piese dupa 2-3 ani, cred ca mai simplu cumparam piesele de-a gata ca avionul se vinde probabil la pachet cu training, suport si mentenanta, etc.
- grippen nu numai ca e mai ieftin dar costul de operare e mult mai mic in timp ce la F-16 e foarte ridicat. Sincer nu cred ca o sa avem bani sa putem opera 48 astfel de aeronave.
- contractul de offset eu zic ca daca chiar exista nu se va respecta, ca vorba aia suntem datori la americani (s-a intamplat la fel cu contractul de offset pentru fregate, e undeva pe la 10 la suta indeplinit doar din cat trebuia sa fie)
- nu in ultimul rand deschidem un precedent. De acum inainte o sa cam cumparam totul de la Americani si macar de ne-ar da mai ieftin si marfa buna...
Vom vedea ce va fi.



--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 27 May 2008, 17:38
Post #42


Brrrrr


Group: Members
Posts: 2.276
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




sper ca nu sunt off topic, dar americanii daca nu ma insel me-au mai dat echipament militar, gen masini de teren Hummer(vreo 3 bucati happy.gif ) si vreo 2 masini de teren chevi pt. transmisiuni.

acum nu stiu daca au fost gratis (daca este ceva gratis pe lume)!!!


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
mi-e frica de ceea ce stiu si nu de ceea ce nu stiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 May 2008, 17:52
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Au fost SH, nu gratis!


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 2 Jul 2008, 23:55
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE
Financial Times: Romania incearca - in achizitionarea de echipament militar - sa faca pe plac atat partenerilor americani, cat si celor europeni 
de Anne-Marie Blajan HotNews.ro
Miercuri, 2 iulie 2008, 16:03 Actualitate | Esențial


Romania regandeste cheltuirea celor 4,5 de miliarde de euro alocati achizitionarii de avioane de lupta, pentru a asigura fonduri si altor cheltuieli militare si a face pe plac atat partenerilor americani, cat si celor europeni, scrie Financial Times.

Publicatia sustine ca Romania se afla sub presiunea partenerilor americani si europeni pentru a alege compania care sa ii furnizeze avioanele necesare, dar si pentru a gasi bani pentru elicoptere si alte echipamente necesare trupelor aflate in Afghanistan si Irak.

Anul trecut, CSAT a autorizat cheltuirea a 4,5 miliarde de euro pentru 48 de avioane de lupta care sa inlocuiasca flota de MIG Lancer invechita, care va "expira" in 2011. Unii oficiali din ministerul apararii sustin insa ca Romania nu mai are nevoie de patru escadroane de avioane de vanatoare si ca se gandesc sa cheltuiasca jumatate din suma alocata pe alte echipamente precum elicoptere, vehicule blindate de transport al trupelor si de drone.

"Nu suntem atat de bogati incat sa cumparam tot ce au nevoie fortele noastre armate", a declarat secretarul de stat Cornelui Dobritoiu pentru FT. Prin urmare, este nevoie sa autoritatile sa fie selective si sa aloce jumatate din buget pentru echipamente care sa asigure o mai mare protectie trupelor din teren, a completat Dobritoiu.

Oficialii romani spun ca trei companii au fost invitate sa inainteze oferte pentru avioanele pe care armata romana vrea sa le achizitioneze. Acestea sunt compania americana Lockheed Martin, Gripen din Suedia si consortiul Eurofighter. Decizia oficiala insa nu va fi luata decat dupa alegerile generale, care se asteapta pentur noiembrie, scrie Financial Times.

In centrul dezbaterii privind achizitia de echipament militar sta chiar conflictul dintre presedintele Traian Basescu si Guvern, privind nevoile strategice ale Romaniei. Basescu, "un atlanticist prin temperament", ar fi in favoarea companiei americane, in timp ce Guvernul, condus de Calin Popescu-Tariceanu, ar opta pentru companiile europene.

Dobritoiu a recunoscut ca in luarea deciziei autoritatile vor lua in calcul multumirea partenerilor strategici ai Romaniei. "Trebuie sa fim deschisi in mod echilibrat in fata ambelor piete", a spus secretarul de stat, accentuand insa ideea ca "trebuie sa fim siguri ca suntem interoperabili atat cu UE, cat si cu NATO".

Oficialii Ministerului Apararii lucreaza la o propunere de a achizitiona doua escadroane de F16 reconditionate, ceea ce ar inseamna ca ramand 2 miliarde de euro pentru alt echipament de lupta necesar in teatrele de operatiuni din Irak si Afghanistan. Aceste contracte ar putea fi incheiate cu firme europene, in timp ce Lockheed Martin este preferata pentru avbioanele F16.

Interoperabilitatea si costurile de mentenanta sunt o ingrijorare pentru oficialii romani din domeniul apararii, care ar dori sa intre in noul program SUA Joint Strike Fighter. Similitudinile dintre F-16 si JSF ar insemna mai putini bani cheltuiti pe pregatirea pilotilor si pe sisteme noi de armament, in timp ce varianta de a cumpara F-16 uzate este o  optiune mai ieftina care le-ar permite fortelor armate romane sa cumpere avioane de ultima generatie la un moment dat in viitor.


Dintre cele trei firme invitate sa depuna oferte Lockheed Martin pare cea mai increzxatoare in sansele sale. Potrivit legislatiei romanesti, contractorii militari trebuie sa ofere offseturi industriale de 80%. Cu toate acestea, cand Departamentul Apararii al SUA a notificat Congresul in aprilie 2008 cu privire la posibila vanzare a  48 de avioane F16 Romaniei pentru 4,5 miliarde de euro, a declarat ca intelegerea nu ar include niciun offset.

Pe de alta parte, Gripen - care ar cere sub 3 miliarde pentru cele 48 de avioane - este pregatit sa ofere un offset industrial de 100%. Si Eurofighter este pregatit sa ofere offseturi pentru Eurofightere reconditionate de la fortele aeriene italiene.



http://www.hotnews.ro/stiri-esential-34096...or-europeni.htm

Ciudata treaba, Gripen-ul e un avion de generatia 4.5 si 48 de bucati sunt cu 1.5 miliare mai ieftine decat F16 + 0 offset industrial de la americani si 100% de la restu ph34r.gif ... Care de la MAPN isi face vile/castele oare wacko.gif ?

This post has been edited by MihaiD: 3 Jul 2008, 00:08


--------------------
Renault Megane R26 2008 - XX-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 3 Jul 2008, 06:45
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Toti de baniia stia!


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Garett
post 4 Jul 2008, 06:04
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.455
Joined: 4 June 05
From: Galati




"Si Eurofighter este pregatit sa ofere offseturi pentru Eurofightere reconditionate de la fortele aeriene italiene"
Cand au apucat astia sa le reconditioneze ca de-abia le-au bagat in operare in 2006??


--------------------
GV cu suflet de Reno
"Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afilon
post 18 Jul 2008, 15:55
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 12 September 07




QUOTE(Cypher4laguna @ 21 May 2008, 19:00)
Mig-urile 29 ale noastre au fost scoase din uz din lipsa de bani... sa inteleg ca avem bani sa intretinem si sa zburam 48 de aveoane americane? radmasa.gif



migurile 29 au fost scoase din uz pe motiv ca rusii au refuzat sa mai furnizeze piese de schimb si asistenta tehnica. de exemplu, un RD-33 (motorul) din prima generatie avea resursa de numai 300 de ore. alea de mai tirziu ajunsesera pe la 1200. cind le expira resursa, erau date jos de pe avion si trimise la rusi pentru RK, se montau in loc unele de la magazie si se comandau inlocuitoarele de la rus, noi sau reconditionate. cind aia n-au mai vrut, cind au fost uzate si alea din magazii, gata. n-a mai zburat nici un mig 29.


--------------------
zil cu pritzep 1984
baba frosa intercracis magna crapetur habet
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 31 Jul 2008, 14:04
Post #48


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 18 April 06




Dar cum de MIG-21 in varianta Lancer zboara inca. Avem noi licenta de a face RK-urile ? Si piesele de unde vin ? Oricum treaba asta ma pune pe ganduri. Daca ne vand americanii F-16 o sa dam o gramada de bani pe intretinere ulterioara pentru ca daca e 0 offset probabil noi nu o sa putem sa facem nimic la el, eventual sa il dam cu polish...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rooster
post 31 Jul 2008, 14:41
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 27 December 05
From: Tulcea, oras cu strazi jalnice




Cine zice ca vor si zbura? Afacerea e facuta sa fie cumparate avioane ... pot foarte bine sa stea in hangare, sa faca poze fotomodelele cu ele.
Mai ieftim ieseam daca cumparam bombe atomice mici, tip valiza.


--------------------
VW Sharan 131CP TDI Dacia face putori de automobile, parerea mea !
EX: Nova GTI & Logan 1.4MPI Laureate Plus. Aveam sentimentul ca am cumparat de la sh dupa ce am vazut cat a economisit francezu la masina mea noua.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J o h n n y
post 31 Jul 2008, 22:26
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 April 05
From: Cluj






Tare mi-e ca toata povestea asta a fost deja transata, oricat am intoarce-o pe o parte sau pe alta. Probabil ca fi aceiasi tipoligie ca la desemnarea contractului la autostrada transilvania, cea mai mare teapa pe care ne-au tras-o americanii


--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Aug 2008, 14:09
Post #51


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 6.134
Joined: 28 May 06




Nu mai fiti carcotasii. Au adunat si americanii cateva avioane, dauna totala, si au reusit sa refaca cateva din ele, si ni le vand noua.

Pe sistemu' "da la roman resturile, ca-i prost si sarac si nu stie" probabil ni le aduc "pe platforma" ca nici nu pornesc tongue.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 23 Aug 2008, 15:09
Post #52


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 18 April 06




Dupa ce ca o sa avem putin avioane o sa fie si proaste. Sigur o sa ziceti ca astea noi fac cat 2 sau 3 si nu mai avem nevoie de atatea avioane ca suntem in NATO. Apoi pana vin americanii care tot vin de nu stiu cati ani o luam pe toate gaurile posibile. Ce vreau sa spun e ca in primul rand trebuie sa avem noi grija de noi si sa ne pazim granita si cu 48 de second handuri nu vad prea fezabil. Sa nu uitam ca aveam vreo 160-170 de mig 21 din care parca vreo 110-120 au fost transormate in lancer. Adica de peste 2 ori mai multe avioane sunt acum operationale fata de cat vrem sa cumparam. Si contrar a ce se crede migul 21 lancer nu e chiar de aruncat si zic ca a fost o reusita transformarea lui tinand cont de faptul ca a iesit modernizarea cam la 4.5 mil de dolari in timp ce un avion nou e intre 20 si 25 (nu mig 21 smile.gif, astea nu se mai fac noi). Aceasta modernizare le-a mai prelngit viata cu aproape 10 ani, un lucru nu tocmai rau. Atatia bani am avut atunci atata am facut. Dar atata vreau sa zic. Daca tot luam 48 de vioane macar sa fie ca lumea sa inlocuiasca prin capacitate de lupta pe cele care le avem, si aici la ce avem nu am mai pus la socoteala cele 18 sau nu stiu cate MIG-29 erau carora li s-au terminat resursa. Apropo de ele, cica is de vanzare, dar nu stiu cine le mai ia, slovacia se multumeste cu ce are dupa ce le-a modernizat, polonia a cumparat de la germania sicriele lor cu 1 euro bucata si le modernizeaza. Greu. Oricum sa se grabeasca sa ia ceva ca cica pentru mig 21 se termina resursele in 2013. Dupa aceea .. pauza ... zburam pe scandura.

This post has been edited by minny: 23 Aug 2008, 15:11


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 26 Aug 2008, 22:44
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.852
Joined: 21 August 08




Cea mai mare vina pentru teapa cu autostrada Transilvania nu o au americanii, ci guvernul Nastase.


--------------------
Renault Clio 2007 Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 26 Aug 2008, 23:13
Post #54


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Mai baieti nu fiti naivi... Romania are si va avea "liniste" atita timp cit isi va plati tributul - o parte la americani, o parte la UE si... Rusia este cam suparata...
De fapt este o metoda contemporana de a-ti plati "ratele"/tributul catre marii "licurici"... ce naiba...
Americanii ne fac "autostrazi" si ne vind avioane...
Europenii ne-au luat petrolul/energia electrica... cu productie/distributie etc.
Cu totii au cumparat toate bancile catre care romanii platesc rate toata viata.
Lista poate fi lunga, iar toata porcaria asta este numita "elegant" <<globalizare>> adica e de fapt o 'asuprire' economica pe care tre' sa o accepti, iar daca te opui si faci pe nebunul te rezolva... (exemple sint...)


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J o h n n y
post 5 Sep 2008, 09:05
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 12 April 05
From: Cluj





Dupa exercitiul militar aviatic de la Campia Turzii, e limpede cine va fi furnizorul nostru de avioane... daca mai avati dubii! F-16-le a fost prezentat ca un avion de generatie urmatoare, nu ca si unul care e pe duca - ca asta e adevarul - plus ca le luam SH si costa numai vreo 4 mld $$, plus costuri imense de intretinere. S-a consumat inca un episod din parteneriatul de exceptie romano-american.


--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Sep 2008, 09:17
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai e generatia urmatoare lui Mig 21. Macar e un progres.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 5 Sep 2008, 10:20
Post #57


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




radmasa.gif
ce-i corect e corect, dar sa nu fim chiar mega rai, MIG21 a fost totusi un avion EXCEPTIONAL care nu e ca F16, dar la o adica macar se pot compara, cel putin la viteza si inaltimea maxima de zbor, lucru care zice multe despre el.


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Sep 2008, 10:51
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.194
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asa e ov, insa nu e nici pe departe la fel de manevrabil.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Sep 2008, 13:44
Post #59


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.876
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




am inteles ca-i foarte manevrabil migul chiar daca nu dispune nici de 1% din electronica lui F16 (care fara ea ar zbura ca loganu aruncat din avion biggrin.gif). Foarte prost sta la autonomie!


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 8 Sep 2008, 14:22
Post #60


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.070
Joined: 21 October 06
From: RFG




Nu se pot compara decat prin faptul ca zboara. Si MIG`ul a fost foarte bun, inca mai face fata, dar nu cu brio. Cand a fost "lansata" varianta Lancer, a fost doar o imbunatatire electronica. Un F16 e vis pe langa asta. Totusi, un F18 e mult mai bun daca e sa luam mai multi factori in calcul (2 motoare, tren aterizare ranforsat etc). De asemenea si oferta Saab e foarte buna.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp Decembrie 2006 - B-XX-FUZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

17 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2018 - 10:29
Forum Renault Server hosting