DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SOLENZA 1.9D, PROBLEME MOTOR PORNIRE

forceaudio
post 19 Feb 2009, 11:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 19 February 09




AM O PROBLEMA DE VREO 2 ANI CU PORNIREA CARE DEJA VAD DIN SITE CA TOATA LUMEA STIE DEJA DE UNDE E (POMPA DE INJECTIE) DAR CUM EXPLICATI FAPTUL CA LA UN DRUM DE BUCURESTI (MENTIONEZ CA SUNT DIN GALATI) LA PLECARE AM PORNIT CUM PORNEAM DE OBICEI LA A DOUA CHEIE CA LA PRIMA NU AVEAM ACCELERATIE SI STATEA TURAT LA 1200 CAND AM AJUNS LA BUCURESTI AM OPRIT MOTORUL SI LA URMATOAREA PORNIRE NU AM MAI AVUT PROBLEME SI DE ATUNCI LA MULTE ALTE PORNIRI DECI SE REPARASE PROBLEMA CE O AVEAM DE 2 ANI OK. TOATE BUNE SI FRUMOASE PANA LA SCHIMBUL DE ULEI FILTRE SAMD. AM SCHIMBAT ULEI FILTRU ULEI FILTRU AER AM PORNIT SI NORMAL OK FARA PROBLEME DE LA PRIMA CHEIA CUM AM SCHIMBAT FILTRU DE MOTORINA IAR SA DEFECTAT SI DE ATUNCI SI IN PREZENT PORNESC LA A DOUA CHEIE ACUM INTREBAREA ESTE :DACA ERA DE LA POMPA DE INJECTIE DE CE A MERS OK PANA LA SCHIMBAREA FILTRULUI DE MOTORINA O FI DE LA PREINCALZITORUL DE LA FILTRU NU STIU DAR SI ACUM AM ACEA PROBLEMA VECHE CU PORNIREA SI NU PREA VREAU SA DAU VINA PE POMPA DE IONJECTIE ASTEPT SOLUTII VA MULTUMESC


--------------------
DACIA SOLENZA 1.9D 2004 - GL-08-EKU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IcsPe0001
post 20 Feb 2009, 09:31
Post #2


Doar interesat... nu si pasionat:D Pasionat de informatica...:x


Group: Members
Posts: 144
Joined: 23 January 09




foloseste si tu virgulele pls;))

las-o asha ca n-ai ce-i face zi mersi ca nu crapa de tot. la fel si eu am prb asta de 2 ani. m-am obisnui. ii dau o cheie cat sa se invarta electromotoru, iar la a 2-a cheie pornesc motorul si merge perfect. stai calm nu te mai agita ca n-ai dc. stiu pe cnv care o schimbat-o si s-o stricat iarasi. problema e motorina in cele mai multe cazuri. (problema la mn este ca tind sa fac asha si la alte masini dar chipurile imi dau seama in ultma clipa:)) )

bafta si nu cred ca ai sanse sa o repari cel putzin asha zic totzi mecanicii. (cred ca mai degraba vor sa scape de chin) smile.gif)


--------------------
Dacia Solenza Avantage 1.9D 2004 / Renault Symbol 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 20 Feb 2009, 21:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Se repara sigur undeva in Bucuresti ca au reparat una de la firma de la mine fara sa schimbe pompa. Da nu stiu unde.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 24 Feb 2009, 10:39
Post #4


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.702
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti





Uite ce a scris colegul nostru fastaudio (sau cam asa ceva) - care a nimerit butonul de Report to Moderator in loc de Reply...


CUM ZICI TU DAR NU PREA E DE LASAT ASA CA LA URMA URMEI POTE SA CADA CAPUL HIDRAULIC AL POMPEI NU STIU DACA TRU LA A TA AI OBSERVAT CA DUPA CE SE INCALZESTE PORNESTE UN PIC MAI GREU SI NU E DE LA BUJII CA SUNT TOATE BUNE PROBLEMA E DE LA POMPA UN MACANI MI-A ZIS CA PROBLEMA CU PORNIREA E DE LA SENZORUL DE LA MOTORUL POMPEI E VORBA DE UN CURSOR SI PE TOATA CURSA LUI DA UNELE INFORMATII LA CALCULATOR IN MOMENTUL CAND PUI CONTACTUL ACEL CURSOR FACE O CURSA INTREAGA DE DUTE VINO SI UNDEVA APROAPE DE CAPAT SE OPRESTE SI SE REINTOARCE ADICA NU MAI AJUNGE LA CAPAT SI ATUNCI DA ERUAREA IN CALCULATOR SI SE REAPRINDE BECUL DE LA BUJII CHESTIA CU A DOUA CHEIE CICA ZICE EL CA NU IL MAI LASI SA AJUNGA (SENZORUL ) LA CAPAT SI CALCULATORUL DA VINA PE TINE CA NU L-AI LASAT SI PORNESTE BINE INTRUN CUVANT NU MAI AJUNGE LA ERUARE SI CREDE CA TOTUL E OK DE ACEEIA MERGE CAND II PUI CONTACTU DA LA MISTO SA ZIC ASA SI LA A DOUA PORNESTY .MECANICU DE LA TESTER A ZIS CA E VORBA DE CRATERUL POMPEI ADICA ORIFICIUL UNDE ESTE MONTAT SENZORUL CICA E MANCAT CEEA CE NU PREA CRED MOTORINA IN GENERAL NU PREA MANANCA CA BENZINA SI DE LA ACEL ZENZOR CALCULATORUL ISI IA TOATE INFORMATIILE :PRESIUNE IN POMPA PRESIUNE IN MERS LA TURATIE LA RELANTI SI TOT EL REGLEAZA DEBITUL DE MOTORINA SPRE INJECTOR CARE IL DA CAPUL HIDRAULIC AL POMPEI ACEL CAP CREEAZA PRESIUNE SI DISTRIBUIE MOTORINA IN FIECARE INJECTOR CU PRESIUNE SI ORDINE NECASARA MOTORULUI SI POZITIEI PISTOANELOR INCHIPUIETI CA DE FAPT EL NU MAI FUNCTIONEAZA NORMAL CU PROBLEMA ASTA A NOASTRA CARE LA UN MOMENT DAR CEDEAZA SI SIMTOMELE SUNT :LA RECE PORNESTE LA SFERT TOTUL OK TRAGE BINE MERS NORMAL DAR CAND SE INCALZESTE PORNIRI GREOAIE TE TREZESTY CA DAI LA AUTOMAT SI INVARTE DE RUPE DAR NU PORNESTE ABIA LA A X CHEIE ITI PORNESTE SI TREABA SE INRAUTATESTE PORNIRE DUPA PORNIRE SI CAND ESTE CALDA NICI NU MAI TRAGE BINE TE TREZESTI CU PEDALA LA FUND SI YOC PUTERE .UN AMATOR SA ZIC ASA DE POMPE CARE MAI REPARA SI EL DAR ORICUM ARE CUNOSTINTE A ZIS CA SUNTR NISTE PASTILE CARE PREIA MOTORINA SI O DISTRIBUIE CATRE ORIFICIILE DIN POMPA CARE DUC SPRE INJECTOARE IN FUNCTIOE DE TURATIE LA CELE MECANICE FIIN VB DAR LA ACESTE ELECTONICE E VB DE SENZORUL NOUSTRU CU PROBLEME CARE NU MAI DA INFOSMATIA DE CARE ARE NEVOIE. ACUM DACA AI INTELES CEVA SI CRED CA NU CA NICI YO NU PREA AM INTELES EU DOAR AM POVESTIT SI YO CE AM AUZIT PE UNDE AM FOST SI TOTUSI SE POATE REPARA DAR TYREBUIE SA STII EXACT UNDE SI SA FII PREGATIT CU CEVA BANUTI BUNI SCUZATI GRESELILE SI CUVINTELE REPETATE BAFTA


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 24 Feb 2009, 11:06
Post #5


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 637
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




blink.gif


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danono
post 24 Feb 2009, 12:43
Post #6


Ala care intreaba mult


Group: Members
Posts: 118
Joined: 12 December 07
From: Tg.Mures




S-a blocat CAPS-ul ?biggrin.gif


--------------------
VW Passat 2004 - MS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
morpheu85
post 28 Aug 2009, 22:08
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 2 April 08
From: bucuresti




ideea este sa te duci sa o faci cat mai repede daca vrei sa platesti cel mult 800 roni . daca nu fa cum am facut eu si o sa platesti 2000 roni .


--------------------
dacia solenza 2004 1.9D - B-09-TPW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 28 Aug 2009, 23:35
Post #8


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




si nu numai,.pompa e de vina,...au fost cazuri,de ex , la un papuc ,iau schimbat pompa de injectie cu alta noua,...la prima cheie la fel a facut , ba mai grav,...si la a 10 cheie nu se tura,..

cand au schimbat filtru de motorina, e posibil sa fi miscat ceva pa langa baterie, e o problema cu pompita aia,.. asta a fost la un alt papuc

la PApucu care sa schimbat pompa de injectie cu alta noua,...mergea normal la a 2-3 cheie,...de la un moment dat..cand luai o groapa...din cauza vibratiilor, mufa aia mare de pa contra aripa, nu mai facea contact calumea , si iara nu sa mai tura, cand luai o groapa, se tura ca nebuna....de pleca masina de sub tine,..

dupa ce a fost curatata mufa ...cu sprai de contacte etc,..nu mai face , merge la prima cheie,....

scoateti mufa,si bagatio la loc,..

This post has been edited by ct-03-tvy: 28 Aug 2009, 23:36


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evil_2009
post 12 Sep 2009, 13:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 20 June 09
From: BUCURESTI




QUOTE(morpheu85 @ 28 Aug 2009, 23:08)
ideea este sa te duci sa o faci cat mai repede daca vrei sa platesti cel mult 800 roni . daca nu fa cum am facut eu si o sa platesti 2000 roni .
*


morhpeu poti sa detaliezi ?? Ce ti-a schimbat cand ai platit 2000 ron si ce iti schimba daca te duceai din timp cu ea si plateai 800 ron ? pls raspunde ca sunt pe cale sa imi cumpar o solenza diesel de la un coleg taximetrist cu taltal meu (particular) dar ce citesc pe forum cu pompa de injectie ma dezamageste total....


--------------------
dacia solenza 1.9 d + logan 1.5 dci europa / laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mk2
post 12 Sep 2009, 15:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 5 August 06
From: Bucuresti




Dracul nu e chiar asa de negru precum se impacienteaza unii pe aici.

Ia de aici, si citeste intreg topicul. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31862&hl=diesel

Problema poate fi din multe cauze: potentiometrul de la pedala, mufa de la calculator, cablajul care se poate freca de tabla si sa faca scurt, electronica din pompa de injectie etc. Este destul de improbabil ca pompa in sine sa fie stricata.

Problema e ca mesterii din service alta rezolvare nu stiu decat schimbatul pompei. Si au fost destui care au platit o caruta de bani degeaba la recomandarile "specialistilor".





--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006 Laureate - BxxXXX
Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evil_2009
post 12 Sep 2009, 22:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 20 June 09
From: BUCURESTI




QUOTE(mk2 @ 12 Sep 2009, 16:39)
Dracul nu e chiar asa de negru precum se impacienteaza unii pe aici.

Ia de aici, si citeste intreg topicul. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=31862&hl=diesel

Problema poate fi din multe cauze: potentiometrul de la pedala, mufa de la calculator, cablajul care se poate freca de tabla si sa faca scurt, electronica din pompa de injectie etc. Este destul de improbabil ca pompa in sine sa fie stricata.

Problema e ca mesterii din service alta rezolvare nu stiu decat schimbatul pompei. Si au fost destui care au platit o caruta de bani degeaba la recomandarile "specialistilor".
*


Fac apel la toti userii care au avut probleme cu acoatorul din pompa sa posteze cat a costat reparatia acoatorului si in ce a constat (deblocare ,inlocuire , etc )


--------------------
dacia solenza 1.9 d + logan 1.5 dci europa / laureat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 13 Sep 2009, 08:53
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07




In Iasi, un coleg a rezolvat in urma cu vreo luna contra sumei de 500 lei. Nu stie ce a facut meseriasul, a luat masina dupa o ora si de atunci nu a mai avut probleme.
Cineva mi-a spus ca a rezolvat singur, a dat blocul electrovanelor jos si a intins un arculet care i s-a parut cam comprimat, in zona iesirilor spre injectoare.
Cine are la dispozitie o pompa defecta, poate da jos electrovanele(cele din partea superioara a pompei) si ne spune si noua despre ce este vorba, pentru ca in mod sigur pe acolo se lucreaza, nu se da pompa jos de pe masina.


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 13 Sep 2009, 20:20
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Eu stiu ca cei de la Dacia rezolva problema asta cu un kit
de reparatie care consta din 4 saibe cu diametrul de 4 mm si grosimea de 0,25 mm care se monteaza undeva in pompa pentru a mari cursa unui pistonas cu 0.25 mm.

Kit-ul costa pana in 300 ron.

mai multe nu stiu dar o sa ma interesez.

Am mai scris intr-un topic: Un prieten a rezolvat problema
prin schimbarea calculatorului (700 ron).


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vili
post 14 Sep 2009, 16:02
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 273
Joined: 28 September 07




Asa mult patru saibe? Unde se poate gasi kit-ul, eventual denumirea exacta?
Nu cred ca se poate scapa de problema pompei schimband calculatorul, astea doua conlucreaza dar nu se substituie. Posibil ca prietenul de care spui sa fi avut probleme cu calculatorul, modul de manifestare este acelasi pentru mai multe defecte(potentiometru acceleratie, senzor turatie, alimentare pompa injectie, memorie interna pompa injectie, calculator), adica reaprinderea martorului de preincalzire.
Da ceva detalii, te rugam


--------------------
Dacia Solenza 1.9D 2004 - IS-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianacosti
post 15 Sep 2009, 10:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 307
Joined: 6 August 07
From: Brasov-Campulung AG




Trebuie sa-l sun pe prietenul care se ocupa cu chestia asta
si o sa revin.

El m-a rugat sa-i fac rost de tabla de 0.25 sa-si faca singur saibele,
dar nu am gasit decat de 0,1 0,2 si 0,4.


--------------------
DACIA SOLENZA 2005 - BV 78 EDM
SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipoc
post 25 Sep 2009, 18:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 4 May 08
From: iasi




eu am rezolvat in iasi
5 mil si mai putin de`o ora
n`am idee ce i`a facut..
oricum, incercati sa reparati defectul ca cine stie unde va prinde tura viitoare si n`o sa mai puteti pleca


--------------------
dacia solenza 2004 - nt-06-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre.radu
post 3 Mar 2010, 14:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 09




Salutare ! Am incercat o rezolvare pentru problema porniri de la solenza diesel.
Indrumat de un partas al aceleasi experiente diesel ,am procedat la urmatoarea operatiune:am desfacut sensorul acela dintre conductele ce merg la injectoare si am dat de un ax care intra in acea bobina,ax care in momentul in care se porneste sau se accelereaza este tras inspre corpul pompei functionand ca un miez al unei bobine dand anumiti parametri electrici calculatorului .
Acel ax in momentul in care se opreste motorul va fi impins ce un arc in interiorul bobinei atincand cu varvul de fundul bobinei ,miscare care repetata duce la uzura axului in varful acestuia (uzura de cativa microni ) si inclusiv la transmiterea de informatii eronate catre calculator.Acel ax se desfileteaza si veti gasii in spatele lui un -doua saibe de calibrare. Pe langa cele doua saibe se mai poate adauga o completare care sa suplineasca uzura axului.Miscare pa care eu am facut-o di aproape in aproape pana cand eroarea a disparut.Saiba de calibrare(0.2 mm) poate fi gasita in acel kit de reparatii de la dacia dar eu nu am folosit acel kit.
eroarea a disparut ,pleaca la prima cheie dar sa intamplat sa mi se aprinda becul in mers si se accelera foarte greu semn ca calibrarea nu am facut-o foarte bine,dar o sa mai lucrez la ea poate reusesc.


--------------------
dacia solenza 2005;confort - DB O7 SWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lilon_77
post 5 Mar 2010, 12:40
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 10 February 10




petre sa ne tii la curent cu problema ta......ma intereseaza si pe mine smile.gif

This post has been edited by lilon_77: 5 Mar 2010, 12:41


--------------------
dacia solenza 1.9D 2004-confort - metropola 78 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre.radu
post 5 Mar 2010, 18:46
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 09





Inca nu am reusit sa rezolv problema .
Am incercat cu seibi mai multe sau cu una mai groasa si nici-o rezolvare .
Poate mai trebuie umblat undeva ,nu stiu!


--------------------
dacia solenza 2005;confort - DB O7 SWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 5 Mar 2010, 18:55
Post #20


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




bre nu cumva e vorba de electrovalva care taie alimentarea? prea seamana in descriere


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre.radu
post 5 Mar 2010, 21:53
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 09




Daca ar fi valva care taie alimentarea ar trebui sa se opreasca motorul.
Problema mea e ca at cand fac frana de motor sau vreau sa depasesc ,in general cand motorul asi reduce turatia destul de mult incat sa trepideze motorul (sa zicem)se aprinde martorul acela de pompa sau bujii ,motorul merge constant la 1000 ture dar nu poti sa accelerezi.


--------------------
dacia solenza 2005;confort - DB O7 SWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th December 2019 - 10:12
Forum Renault Server hosting