DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> STOP LEAK pilitura, sa bag sau sa nu bag

Bursu
post 29 Dec 2005, 15:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




Salut.

Curge,pired...antigel cam 2,2L\10 000km(DNS clima 60 000km 2001).In dreapta fata si spate e in permanenta umed-ud mai ales la drumuri lungi.Calorifer nu schimb ,nu am bani si e fff costisitor.Eu acum vin si va intreb pe voi avizatii si mai mult experimentatii ca mine daca e bine sau nu sa bag STOP LEAK pilitura.Cel putin eu m-am interesat pe unde am putut si am auzit numai pareri pro pt acest produs.Voi ce ziceti?Sfaturi si exemple clare va rog,din cazuri concrete.Numai bine!



SARBATORI FERICITE ! LA MULTI ANI!

This post has been edited by Bursu: 29 Dec 2005, 15:11


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 29 Dec 2005, 15:44
Post #2


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Nu prea e bine pentru ca pe langa faptul ca astupa numai fisurile foarte mici, iti infunda si celulele radiatorului.

La mine, prima data cand am pus n-a mai curs timp de o luna, dupa care a curs din nou...am mai pus inca o data si a tinut tot atat. In schimb dupa aceea cam la vreo trei luni interval (nu mai tin minte rulajul) am avut probleme cu racirea motorului.

Bineinteles ca a trebuit sa golesc sistemul de racire ca sa spal radiatorul cu furtunul sub presiune.

Asa ca mai bine incerci sa-l lipesti fie cu metoda clasica (cositorire) daca ai radiator din cupru, fie cu rasina gen Poxipol.

Vezi ca la magazinele de piese pentru auto straine (Augsburg, Al Padrino, etc) se gasesc niste batoane cu doua substante separate...le framanti ca pe plastilina si astupi cu amestecul fisura, pe care ai curatat-o foarte bine, in prealabil.

Succes!


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 29 Dec 2005, 15:59
Post #3


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Sear...ghlite=radiator
nu merită să astupi cu pilitură din aia. va curge din nou. nici poxipolul nu merge. am încercat și eu și n-a mers.


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 29 Dec 2005, 16:28
Post #4


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Ai curatat si uscat bine zona fisurii?
Eu n-am folosit Poxipol dar am un coleg care s-a declarat multumit de rezultat.

Eu am avut radiator de cupru si l-am cositorit.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 29 Dec 2005, 16:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




E o loterie; eu pierdeam putin pe la radiator (DSN-Europa) si am pus ceva ce sa cheama Leak stop - Prevent .
Este unguresc, la recipient de plastic gri cu verde ( smile.gif ) pe care scrie PREVENT pe verticala.
L-am luat din Metro si nu este pilitura. De cind l-am pus au trecut 3 ani si nu am mai pus antigel.
Scrie pe el ce/cum sa faci.
Eu ti-l recomand.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 29 Dec 2005, 16:40
Post #6


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Probabil ca este un aditiv lichid care cristalizeaza in interiorul fisurii.
Antigelul folosit curent la mine la serviciu, are aceasta proprietate dar este extrem de scump si nu cristalizeaza decat in fisurile mici.

Ai dreptate, intr-adevar este loterie.


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Dec 2005, 17:09
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ai localizat macar spartura sau numai sti ca pierzi?
Oricum, 2,2 litri/10 000 nu e asa de mult..zici ca ai 60 000 km, masina din 2001, cam 10 000 km pe an, 2,2 litri pe an wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 29 Dec 2005, 19:30
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




nu am localizat fisura ,curge in dreapta fata si in spate tot partea dreapta.mocheta e umeda aproape uda,si asta s-a accentuat mai mult dupa un drum la braila dus-intors (vreo 550km in total) mers cu aprox 110-130 km/h.nu stiu ce sa fac...acum am luat Stop Leak 2+2 care inca nu l-am pus.Voi ma puneti rau pe ganduri.referitor la ce zicea Tunderbird ,ma gandeqam sa pun putin si apoi daca vad ca in continuare curge am sa o las moarta.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 29 Dec 2005, 19:38
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE(Bursu @ 29 Dec 2005, 19:30)
curge in dreapta fata si in spate tot partea dreapta.mocheta e umeda aproape uda
*



in dreapta fata si spate FATA DE CE? oricum daca zici ca ai mocheta uda este caloriferul


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Dec 2005, 19:39
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Inseamna ca radiatorul e intact, si caloriferul e de vina...zic sa faci un sacrificiu si sa-l schimbi....poti incerca cu Stop Leak, sar nu in exces, sa nu-ti infunzi alte cele..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 29 Dec 2005, 19:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




costi,mocheta de la picioarele pasagerului din dreapta si mocheta pasagerului din spate tot partea dreapta.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 30 Dec 2005, 09:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Eu am pus un lichid, nu mai stiu cum il cheama dar tine de vreo 2 ani incoace. E drept ca a cam inceput sa miroasa putin in interior, dar pierderi vizibile nu am.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 30 Dec 2005, 11:01
Post #13


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 4.781
Joined: 11 February 04




Singura solutie e schimbarea caloriferului.
Am cautat si eu solutii din astea minune cand aveam Nova.
Pana la urma am schimbat porcaria aia de calorifer.
Daca nu ai bani de unul nou poti sa incerci sa il demontezi si sa te duci cu el la demontari auto si sa gasesti unul la fel la dimensiuni de pe vreun Renault sau Peugeot.
Ai grije ca sunt supernaspa demontarea si montarea unui calorifer in Nova.
Trebuie sa demontezi toata consola centrala.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 30 Dec 2005, 12:53
Post #14


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Eu am cumparat de curand o DSN Clima. Fostul propietar mi-a spus ca e posibil ca radiatorul sa fie fisurat. De asemenea in habitaclu mirosea a antigel; fostul propietar a zis ca mirosul a persistat de cand a schimbat calioriferul ultima data si cei de la service nu au curatat bine locasul caloriferului de antigelul scurs. La recomandarea unui prieten care a avut DSN Clima am folosit solutie lichida 2+2 de astupat porii (am folosit 1/2 din recipient). Oricum mirosul de habitaclu s-a diminuat mult si vad ca nivelul antigelului nu a scazut. Mentionez ca masina e din mai 2002, cnad am luat-o avea ~ 41.500 km si eu am mers cu ea cca 1000km.


--------------------
Dacia Duster 1.2 TCe 4x4 E6 (2015)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 30 Dec 2005, 14:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




Nu va jucati cu "porcarii" d-alea ce se toarna prin circuitul de racire.
Alea sunt bune in desert cand mori de foame/sete si trebe sa iesi din situatia aia.
Riscati sa va infundati radiatorul principat si/sau canalele din bloc si/sau chilasa (poate nu le infundati dar se depune in bloc in zona de jos a camasilor) si dupa aia va va costa enorm.

Solutia de bun simt este:
- schimbat de unul singur ca e mai ieftin (si faci ceva pe ea de garantie)
- dat in judecata statul (ca are legi si proceduri cretine), fabricantul (ca piesele nu au calitatea garantata chiar de el), service-ul (ca monteaza prost)

In final trebe angajata o casa de avocati din state si constituita o asociatie a fraierului de consumator din Romania cara sa poarte razboaiele juridice preferabil la Strasbourg.

Lasand gluma de-o parte stiati ca de exemplu (scrie in lege) ca daca vi se strica piesa in garantie producatorul/vanzatorul/montatorul nu este responsabil (liability cum scrie in engleza) de acoperirea si a manoperei de schimbare a piesei care cedeaza in garantie, manopera pe care o platim noi/voi de fraieri, asa incat mai bine o lasam balta, platim noi piesele defecte in garantie, le montam tot noi (ca e mai ieftin) si cu ocazia asta facem ceva pe (renuntam/violam) garantie, producatorul are foarte putine retururi (in garantie) si obtine certificare ISO9001, toti au vanzari (si le merge economia), iar NOI suntem FRAIERII ca dam BANII.

Interesant SISTEM in tara asta NU!

Noi suntem de vina fiindca permitem asta PE BANII NOSTRII (din LENE/COMODITATE/RUSINE) si nu ne creem o asociatie care sa sa lupte pentru DREPTURILE noastre (daca nu legale "cititi legea" cel putin DE BUN SIMT).

Cum adica sa platesc eu manopera CA SUNT EU DE VINA ca mi-am luat masina ROMANEASCA si sa stricat piesa DIN VIN "EI"?

As propune un nou topic pe asemenea teme ca sa ne mobilizam macar poate vom schimba ceva.

Cu bine si LA MULTI ANI tuturor.

This post has been edited by ceacu: 30 Dec 2005, 14:16


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Dec 2005, 14:25
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(ceacu @ 30 Dec 2005, 14:14)
Lasand gluma de-o parte stiati ca de exemplu (scrie in lege) ca daca vi se strica piesa in garantie producatorul/vanzatorul/montatorul nu este responsabil (liability cum scrie in engleza) de acoperirea si a manoperei de schimbare a piesei care cedeaza in garantie, manopera pe care o platim noi/voi de fraieri, asa incat mai bine o lasam balta, platim noi piesele defecte in garantie, le montam tot noi (ca e mai ieftin) si cu ocazia asta facem ceva pe (renuntam/violam) garantie, producatorul are foarte putine retururi (in garantie) si obtine certificare ISO9001, toti au vanzari (si le merge economia), iar NOI suntem FRAIERII ca dam BANII.
*
Ai putea sa-mi mentionezi si mie textul de lege care zice asa ceva?
Ca sa fim in deplina cunostinta de cauza si sa nu vorbim "dupa ureche"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 30 Dec 2005, 14:57
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 30 Dec 2005, 15:25)
Ai putea sa-mi mentionezi si mie textul de lege care zice asa ceva?
Ca sa fim in deplina cunostinta de cauza si sa nu vorbim "dupa ureche"
*



O.G. nr.21/21-08-1992
O.G. nr.58/30-01-2000
O.G. nr.82/24-08-2000
O.G. nr.87/29-08-2000
L. nr.37/16-01-2002
L. nr.240/07-06-2004

Ca sa ne intelegem NU ESTE SPECIFICAT IN MOD EXPRES IN LEGE CA PRODUCATORUL RASPUNDE DE TOATE CHELTUIELILE LEGATE DE MANOPERA CONSUMABILE COMPONENTE CARE SE DISTRUG/DEPRECIAZA LA DEMONTARE (ALTELE DECAT CEA DEFECTA) S.A.M.D. LEGATE DE INLOCUIREA PRODUSULUI DEFECT DIN VINA LUI IN TERMENUL DE GARANTIE.

http://domino2.kappa.ro/mj/superlex.nsf
http://www.cdep.ro/pls/legis/

This post has been edited by ceacu: 30 Dec 2005, 15:26


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceacu
post 30 Dec 2005, 15:47
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 15 January 05
From: Timisoara




Completari la raspunderea producatorilor:

DACA AR FI SCRIS IN LEGE CE AM SPUS IN POSTUL ANTERIOR, NU AR FI NEVOIE CA FIECARE "FRAIER" SA DEA IN JUDECATA IN MOD INDIVIDUAL SI PE BANII LUI, ANSAMBLUL FORMAT DIN PRODUCATOR/IMPORTATOR/VANZATOR/MONTATOR CA SA-SI RECUPEREZE CHELTUIELILE RESPECTIVE.

Toate contractele (fituicile ca un contract se negociaza; nu mi-l pune in brate vanzatorul si beleste mutra "nu-ti convine nu lua", eu nu pot amenda acel contract/fituica in care scrie in mod EXPRES ca magazinul nu raspunde cu cheltuielile legate de ...(vezi postul anterior) si mai scrie in mod EXPRES ca nu mi-l schimba DECAT daca vin cu o CONSTATARE de la UNITATEA prestatoare autorizata care sa specifice defectul si de asemenea cu DEVIZUL de instalare a produsului/piesei respective.

Sa zicem (de bun simt) ca eu sunt prost necalificat/afon tehnic si nu pot schimba un robinet de calorifer de berlina (are trei coliere si o clema plus un surub cruce) si platesc manopera de instalare dar de ce sa platesc tot eu manopera de constatare (costa cam ca instalarea) si de ce sa platesc si manopera de inlocuire (inca o data o instalare); suma acestora costa de trei ori cat amaratul de robinet si mai bine o las balta si-l pun eu/la negru (evident scap de garantie) si-l schimb anual ca e mai ieftin.

De bun simt ar trebui sa mi se acorde mie prezumtia de nevinovatie/calificare/experienta (stiu o sa sara juristii batrani in aer sa spuna ca nu se poate) si sa-mi schimbe pe cheltuiala lor piesa; daca se descopera apoi ca eu sunt de vina ca am montat-o prost s.a.m.d. sa ma dea in judecata ca sa-si recupereze cheltuielile.
In cazul asta sistemul ar fi MUUULT mai eficient si toate ar merge PE ROATE.

     Sper sa nu-mi stergeti posturile chiar daca am deviat OFF-TOPIC da m-am enervat rau de tot cand ma gandesc la chestiile astea
    Sa creem un topic separat pentru asa ceva si eventual sa mutam acolo aceste post-uri

This post has been edited by ceacu: 30 Dec 2005, 15:52


--------------------
Dacia 1310L 1998 - TM-69-VIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Dec 2005, 17:17
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cred ca s-a omis din lista tocmai cea mai importanta reglementare referitoare la garantii...
Si anume HG 394/1995 care zice al art. 9:
QUOTE(hg394/1995)
ART. 9
Vinzatorul este obligat fata de consumator, iar producatorul fata de vinzator, pentru produsele reclamate in cadrul termenului de garantie, sa asigure si sa suporte toate cheltuielile pentru punerea in functiune, intretinerea, repararea sau inlocuirea acestora, precum si cheltuielile de manipulare, diagnosticare, expertizare, montare, ambalare si transport aferente.
Se excepteaza de la prevederile alineatului precedent, privind obligatia vinzatorului de a asigura transportul produselor de folosinta indelungata, produsele cu o greutate bruta mai mica de 10 kg.

In al doilea rand, parca, parca OG 87/2000 e olecuta abrogata...
In al treilea rand, garantiile la produsele de folosinta indelungata nu se trateaza de texte de lege la care se regaseste in titlu sintagma "protectia consumatorilor".
In al patrulea rand, aici vad o confuzie intre produs defect in termenul de garantie si pagubele colaterale datorate defectarii acelui produs.
Una este repararea produsului, si alta este repararea prejudiciilor colaterale (deci la alte produse - inclusiv vatamare corporala - , nu la cel in garantie).
Cel in garantie, cf. lui 394/1995 se repara GRATUIT cap-coada. inclusiv manopera si alte acareturi.

Asta ca sa fim corect informati...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 30 Dec 2005, 20:07
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




Hai ca divagati serios de la subiect....
in fine;am pus STOP Leak 2+2 in instalatie 1/2 din recipientul de pilitura care dupa parerea mea e foarte fina.A trecut cam o zi si deja nu imi mai miroase a antigel in masina.Sper sa tina.Cred ca are o deosebita importanta si cum procedezi dupa ce torni pilitura in instalatie.De ex eu am pus-o cand motorul era racit aproape complet,am stat sa se incalzeasca pana la nivelul normal apoi am dat ture cu ea prin cartier in vit a2a astfel incat sa creasca temp ,lichidul sa circule bine in instalatie pt ca pilitura sa ajunga in fisura care trebuie.Acuma eu vin si va intreb pe voi care ati folosit pilitura,cum ati procedat?

This post has been edited by Bursu: 30 Dec 2005, 20:08


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 5 Jan 2006, 17:00
Post #21


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




Bursu' vad ca de anu' trecut nu ti-a raspuns nimeni. o fac eu, dar apoi merita inchis topicul ca e rasdiscutat.
eu am procedat la fel ca tine (am facut aceiasi pasi), asta intimplindu-se prin iarna 2004-2005. de atunci nu am mai avut nici o (NU nicio, e aberant!!!) problema. stai deci linistit.


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 5 Jan 2006, 17:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 852
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




si eu am pus solutie 2+2 stop leak, prin vara, si nu mai pierd deloc antigel. Am pus o sticluta intreaga


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 7 Jan 2006, 12:50
Post #23


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




cand am avut si eu o fisura in caloriferul ala din bord am pus aceasi solutie dar ea astupa niste fisuri mici... la mine nu a tinut...asa ca am ajuns in Vitan si am cumparat un calorifer care m-a costat 900k in vara ...cred ca cu 3 solutii dalea pe langa faptul ca iti mai si obtureaza instalatia de racire...mai bine dai pe caloriferul ala banii si pui unul nou ...partea urata este ca trebe sa iti desfaca tot bordul...bafta


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 9 Jan 2006, 13:08
Post #24


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




am pus substanta de la Prevent - cam de o luna jumatate aprox - si s-a rezolvat, numai curge caloriferul si racirea este aproximativ la fel - sa vad cat o sa tina acum... oricum decat sa fi desfacut juma' de bord in mijlocul iernii sa schimb caloriferul nu prea ma incanta ideea...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 9 Jan 2006, 14:08
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




eu am bagat pilitura acum 10 zile...nu a mai curs si nu mai miroase a antigel in masina.Deci daca ar fi sa tragem o concluzie pilitura e buna numai sa o bagi cata trebuie si sa stii cum sa procedezi dupa aceea.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiG
post 10 Feb 2006, 09:24
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 5 January 06




Eu am vazut in in carfur o solutie Elf pentru radiator intr-o sticluta de aluminiu parca. Este o soluite nu este pilitura. A mai folosit cineva acesta solutie ? E buna nu e ? Sau sa folosesc pilitura?


--------------------
Dacia Supernova Confort - TL - 02 - HBD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 10 Feb 2006, 11:04
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




Da e buna.Eu am pus pilitura 2+2 si dupa vreo 2sapt tot a mai curs,putin ce-i drept,apoi am vazut si eu in Carrefour solutia ELF si m-am gandit ca daca tot e Renault mana in mana cu ELF am cumparat si am pus;si de atunci chiar ca nu a maicurs nici o picatura.

This post has been edited by Bursu: 10 Feb 2006, 11:47


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiG
post 10 Feb 2006, 11:14
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 5 January 06




Asa m-am gandit si eu ca daca tot e Elf o fi buna de ceva.
Mersi o sa incerc si eu !


--------------------
Dacia Supernova Confort - TL - 02 - HBD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 10 Feb 2006, 11:46
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




Hei!vezi ca intructiunile de utilizare sunt in franceza...dar ce trebuie sa faci neaparat e sa il agiti bine de tot pt ca la suprafata e un lichid albicios iar la fund e un namol,ceva de genul asta.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 10 Feb 2006, 11:56
Post #30


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




trebuie amestecat vreo 2 min (serios) - pt ca este acea faimoasa faina de canepa parca diluata intr-un lichid (asta nu stiu ce e) - si daca nu e omogena solutia ajungi sa torni ceea ce e la suprafata - adica doar diluantul...


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2024 - 23:59
Forum Renault