It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sandero 1.2 16v 75 CP!, Va place?

mark``
post 3 Jun 2009, 07:02
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.200
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Vroiam sa discutam un pic despre modelul asta de motor prezentat anul acesta in martie la Geneva! Ce credeti despre el? Va fi un motor bun sau motorul de 1.4 e destul de gatutit si asa? Va influenta mai mult consumul sau nu? Impartiti parerile...
PS. Si niste poze...Attached Image

This post has been edited by mark``: 3 Jun 2009, 18:23


Attached thumbnail(s)
Attached Image Attached Image Attached Image


--------------------
Renault Megane II 2004 Estate 1.6 16v 113CP - MS 22 SMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Jun 2009, 19:43
Post #2


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.832
Joined: 15 April 08




a mai fost un topic pe tema asta pe la diverse daca nu ma insel, dar a fost sters. parerile sunt impartite, unii zic ca va consuma mai putin, datorita cilindreei mai mici, alti mai mult datorita cuplului motor ceva mai mic (107nm in loc de 112nm).
diferenta de 5nm n-ar fi o tragedie, dar nu stiu daca momentul motor tot la 3000rpm se obtine. ca daca au crescut si turatia la care se obtine cuplul motor maxim, motorul va consuma mai mult pentru ca la aceleasi turatii motorul va avea mai putina putere comparativ cu 1.4.
eu unul cred ca va avea un consum asemanator cu 1.4, deci nu asa de economic cum cred unii. oricum mie loganul mi se pare un pic submotorizat ori cu 1.4 ori cu 1.2 16v. caroseria este prea masiva, coeficientul aerodinamic de asemenea nu cred ca este cine stie ce. in principiu problema n-ar fi cu armasarii putere, ci cu momentul motor. daca era ceva mai mare, altfel se misca masina.
oricum n-are cum motor 1.2 16v inclusiv pe clio bicorp/symbol, sa consume cat datele din cartea tehnica, adica vreo 7l/100km in oras. chiar este un anunt pe la bursa cu un clio bicorp campus de vanzare cu o astfel de motorizare, si vanzatorul a specificat consum mic.
cineva, probabil interesat a intrebat ce inseamna consum mic, iar vanzatorul a zis ca maxim 7.5l/100km in bucuresti, si ca dupa standardele actuale unde un logan de 1.4 consuma 10l, iar un megane 1.6 16v cel putin 12l, este foarte putin. oricum eu nu stiu de unde a scos el 12l pentru 1.6 16v, ca asta din semnatura pe timp de iarna la o viteza medie de 28km/h a avut consum 7.3l/100km, acum are 6.9... pana la 12...

This post has been edited by slider2: 3 Jun 2009, 19:45


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 3 Jun 2009, 19:59
Post #3


membru fara pneu


Group: Members
Posts: 1.837
Joined: 20 January 05
From: turist in tara prostilor




slider2 topicul nu a fost sters ci este chiar aici


--------------------
dacia logan laureate plus-2006
„Esecul nu inseamna decat oportunitatea de a incepe din nou, de data asta mai inteligent.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 3 Jun 2009, 22:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.200
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Mda, acuma observ. Imi cer scuze dar la sectiunea Sandero-ului nu am gasit topicul, era normal zic eu sa fie pe aici. Oricum mi se pare total deplasat propunerea unui asemenea motor. Problema e ca 1.4 abea duce masina asta, parerea mea, de 1.2 nici nu vreau sa ma gandesc. Cred ca e o chestie de marketing pur si simplu, sa mai atraga clienti. Insa o sa conteze mult si ce pret va avea...


--------------------
Renault Megane II 2004 Estate 1.6 16v 113CP - MS 22 SMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jun 2009, 06:50
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.087
Joined: 15 August 05




QUOTE(mark`` @ 3 Jun 2009, 22:27)
Problema e ca 1.4 abea duce masina asta
*




care masina? Loganul care are aceasi greutate cu Solenza ta? sau pe Solenza o poate duce, motorul fiind mai motivat?!


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 4 Jun 2009, 07:54
Post #6


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 28 October 05
From: Iași




Ce va tot speriati de cilindreea mica? Importanta e curba de cuplu. Daca pot sa scot dintr-un motor mai mic aceleasi performante, de ce sa n-o fac?
Cu 50 de ani in urma un motor de 3 litri avea 60 de cai, consuma 20-30 la suta si masina atingea maxim 120.
Un Logan de 1.4 prinde suta in 13 secunde. Pentru oras 75 de cai sunt suficienti.
Prin 80 toate dieselurile de 1.6 aveau pe la 55 de cai; cand ajungeau la noi dupa 10-15 ani si 200-300.000 de km erau „masini straine”.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 4 Jun 2009, 08:18
Post #7


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 2.313
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Pentru mers in oras linistit, motorul de 1,2 / 75 CP este ok.
Ar fi util daca ar fi cutia de viteze etajata mai scurt in primele 2 trepte pt un demaraj mai bun, dar nu cred ca vor modifica ceva.
Oricum 1,2 se adreseaza celor care vor motor mic, consum mic. Cat de mic? Pai depinde cum te dai la ea.

|
V Perfect de acord cu cel de mai jos

This post has been edited by dizzy: 4 Jun 2009, 09:08


--------------------
Skoda Fabia/Octavia ex Dacia Logan 05 2009/2008 - B XX MXX
If you want perfection buy a Mercedes, or marry an accountant - Jeremy Clarkson
MAAS 8040+ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 4 Jun 2009, 08:47
Post #8


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 4.708
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Eu nu inteleg de ce Renault se tot invarte cu motoare si motorase pe Logan si Sandero, insa evita sa puna exact motorul potrivit pentru asemenea masini: 1.4 16v 100cp (ma refer la un compromis intre putere, cilindree consum taxe intretinere).

Bafta!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 MPI
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jun 2009, 10:32
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.087
Joined: 15 August 05




pentru ca e relativ nou, cand se perimeaza la Renault, le pun la Dacie.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Jun 2009, 10:42
Post #10


-------------------------


Group: Members
Posts: 18.685
Joined: 19 April 05
From: Earth




nu mai ramane decat sa tragem apa dupa postul lui argon

This post has been edited by IRONICK: 4 Jun 2009, 10:42


--------------------
- - - - -
TOYOTA SBW5
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 Jun 2009, 10:45
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 31.087
Joined: 15 August 05




daca ar avea aceasi plaja de motoare, ar scadea vanzarile la Renault.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 4 Jun 2009, 10:53
Post #12


-------------------------


Group: Members
Posts: 18.685
Joined: 19 April 05
From: Earth




Vanzarile la reno oricum sunt in scadere, noroc cu dacia.


--------------------
- - - - -
TOYOTA SBW5
Dacă ataci replica unui prost, riști să te trezești cu tot prostul în discuție!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 4 Jun 2009, 14:44
Post #13


...........................


Group: Members
Posts: 7.827
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Ziceau parca la promotor ca pretul va fi cu 500 e mai mic decit 1,4.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 4 Jun 2009, 14:54
Post #14


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 4.708
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Asa era in starinatate la echipari similare, ar fi bine daca si la noi ar fi la fel.

Bafta!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 MPI
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2009, 17:39
Post #15


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.832
Joined: 15 April 08




QUOTE(mark`` @ 3 Jun 2009, 22:27)
Cred ca e o chestie de marketing pur si simplu, sa mai atraga clienti. Insa o sa conteze mult si ce pret va avea...
*



pe langa taxe, impozite mai mici, o cilindree mai mica de obicei emana mai putine noxe. si chiar se declarase pe undeva ca este foarte greu sa converteasca 1.4 8v la euro5, astfel ca au preferat implementarea unui alt motor.

QUOTE(Andy_ACS @ 4 Jun 2009, 08:47)
insa evita sa puna exact motorul potrivit pentru asemenea masini: 1.4 16v 100cp (ma refer la un compromis intre putere, cilindree consum taxe intretinere).
*



scuza-ma andy dar ce vezi tu asa stralucit in motorul ala 1.4 16v?? nu stiu cum arata curba cuplului motor, dar momentul motor maxim produs este identic cu cel al motorului 1.6mpi. intr-adevar ar fi o diferenta de 11cp, dar in general "people buy horsepower, and drive torque".

QUOTE(argon @ 4 Jun 2009, 10:32)
pentru ca e relativ nou,  cand se perimeaza la Renault, le pun la Dacie.
*



motorul 1.4 16v exista cel putin pe megane1, din acelasi timp ca si 1.6 16v.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 4 Jun 2009, 17:46
Post #16


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.094
Joined: 5 January 08
From: Craiova




QUOTE(slider2 @ 4 Jun 2009, 18:39)
scuza-ma andy dar ce vezi tu asa stralucit in motorul ala 1.4 16v?? nu stiu cum arata curba cuplului motor, dar momentul motor maxim produs este identic cu cel al motorului 1.6mpi.
*



curba de cuplu conteaza, nu valoarea momentului maxim. poate cuplul maxim e la fel ca la 1.6 mpi, dar plaja de turatii pe care e dispus e mult mai "larga", specific motoarelor in 16v.

spre exemplu motorul 1.6 16v de pe logan are cuplu maxim la 3700 rpm, nimic spectaculos, doar ca 90% din el e dispus inca de la 2000 rpm. asta la un motor in 8v(aspirat) nu o sa vezi niciodata


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2009, 19:33
Post #17


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.832
Joined: 15 April 08




stiu cum se comporta 1.6 16v, ca doar conduc unul :P. tocmai de aceea am specificat ca nu stiu curba de cuplu de la 1.4 16v, dar nu cred ca aceasta sa faca o diferenta asa de mare. probabil ca la anumite turatii motorul va dezvolta mai mult cuplu motor, dar diferenta fata de 1.6 mpi nu va fi totusi asa de mare. 1.6 16v pe langa faptul ca ofera 80% din cuplul incepand cu 2000rpm, are si mai mult moment motor, respectiv 148nm, pe langa 127 1.4 16v/1.6 8v.

am cautat graficul curbei de cuplu pentru 1.4 16v, 1.6 8v si 1.6 16v, si am gasit doar pentru ultimele 2, dar sunt valorile de pe megane si vad ca nu corespund, cel putin la 1.6 8v chiar sunt destul de diferite. pe graficul pe care l-am gasit eu 1.6 8v are 66kw si 137nm, deci nu e acelasi motor de pe logan/sandero.

This post has been edited by slider2: 4 Jun 2009, 19:39


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 4 Jun 2009, 19:37
Post #18


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.094
Joined: 5 January 08
From: Craiova




oricum, nu poti sa zici ca 1.6 8v e mai bun ca 1.4 16v
cel din urma are putere mai mare,cuplu dispus pe o plaja mai larga de turatii, consum mai mic, taxe mai mici, emisii mai scazute, mi se pare motorul ideal pentru logan/sandero

iar 1.2 16v condus cum trebuie ar trebui sa fie la fel de "rapid"ca 1.4 8v, e bun si ala pentru cei ce merg preponderent in oras

This post has been edited by ArtVandelay: 4 Jun 2009, 19:37


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 4 Jun 2009, 19:49
Post #19


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.832
Joined: 15 April 08




n-am spus asta, sunt constient ca 1.4 16v este mai bun mai ales cu o cutie de viteze bine etajata, dar nu chiar asa de "perfect". nu prea sunt de acord cu afirmatia ca ar fi motorul perfect pentru logan/sandero. trebuie sa recunosc ca n-am avut ocazia sa conduc o masina echipata cu acest motor, dar ma asteptam sa dezvolte ceva mai mult cuplu motor.
si motorului 1.4 75cp nu-i lipsesc caii, ci cuplul motor. de exemplu motorul echivalent de 75cp de pe peugeot are cam 125nm, deci aproximativ cat 1.6 8v/1.4 16v.

eu consider ca motorul 1.6 16v este cel mai bun pe logan, dar sunt situatii in care este un pic prea mult, datorita felului in care este construita masina. la demaraje in forta de pe loc, suspensia si sasiul orientate spre confort, duc foarte repede la pierderea aderentei.
taxele pentru 1.4 16v ar fi intr-adevar ceva mai mici, de consum nu stiu exact ce sa spun. am mai citit jurnalele de bord ale userilor cu symbol/clio cu acest motor si ei specifica consumuri asemanatoare cu ceea ce vad eu pe cb-ul masinii din semnatura. de exemplu la ora actuala pe cb consumul este 6.9% la o viteza medie de 28km/h. pentru o masina cu acest motor si 1.3tone eu zic ca e un consum foarte bun, intr-un oras ca bucuresti.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Jun 2009, 22:11
Post #20


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 12.157
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu se poate pune chiuloasa de 1.2 -16 valve pe 1.4 -8 valve ? Din cate stiam la 1.2- 16 valve , valvele sunt comandate doar de o singura axa cu came !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 5 Jun 2009, 11:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.089
Joined: 16 April 09




salutare,

am urmarit discutia si imi pare foarte interesanta. am o intrebare: slider zice ca cel mai bun motor de pe logan este cel de 1.6 16v (105 cp). totusi, eu ma orientasem, pentru viitor, la cel de 1.6 mpi (90 cp). ce diferente exista, in afara cailor putere ?

multumesc,


--------------------
DACIA ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 5 Jun 2009, 11:47
Post #22


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 4.708
Joined: 19 July 04
From: Craiova




In principiu cel mai bun e cel mai puternic. Dar trebuie avut in vedere si publicul tinta al masinii (Logan, Sandero). Un compromis bun intre motoarele economice (consum, taxe, intretinere) adica 1.2 sau 1.4 8v si motorul puternic (1.6 16v) ar fi 1.4 16v. Fata de 1.6 mpi (cum am eu) are cateva certe avantaje: consum mai mic, taxe mai mici (rca, impozit), mai modern, raspuns mai bun.

La intrebarea lui george_scala_2004: Dupa parerea mea e evident mai bun 1.6 16v. Acesta e mai puternic, mai modern, are un consum mai bun, masina dotata cu un astfel de motor e mai dinamica.
Avantajele motorului 1.6 8v fata de 'fratele' 1.6 16v sunt: pretul de achizitie, motor nepretentios (la combustibili in general, la exploatare), intretinere mai ieftina.
Alegerea iti apartine.

Strict legat de motorul 1.2 16v - Parerea mea este ca se va descurca atat pe Logan cat si pe Sandero. Un mic dezavantaj vor fi reprizele in treptele superioare la viteze mari. Dar in ciclul urban acest motor consider ca e mult mai bun decat 1.4 8v dpdv al consumului si taxelor (bucuria taximetristilor).
Masina nu se poate spune ca va fi submotorizata, doar ca in general un motor mai puternic permite un stil de condus mai relaxat, atat la schimbatul vitezelor cat si la 'stresul' depasirilor. E mai placut sa consuci aceeasi masina cu un motor mai mare. Poate de puterea lui ai nevoie cu adevarat o data - de doua orui pe saptamana, dar in momentele alea e binevenita. Se poate conduce fara riscuri si probleme si un motor mai mic, dar soferul trebuie sa cunoasca mai bine limitele masinii.


Bafta!

This post has been edited by Andy_ACS: 5 Jun 2009, 11:53


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 MPI
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_scala_2004
post 5 Jun 2009, 12:09
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.089
Joined: 16 April 09




...si cind ne va ferici renault-dacia cu asemenea motoare gen 1.4 8v, 1.4 16v sau 1.2 16v ?

ceva sanse ? sau doar asteptam in zadar ?macar peste vreo 5 ani, cam atit intentionez sa tin scaladin semnatura ?

multumesc,


--------------------
DACIA ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebastianLEGALRACING
post 5 Jun 2009, 12:13
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 May 06




Am vazut pe strada Sandero in probe cu 12 16v.
In zona Pipera.
Eu cred ca in comparatie cu vechiul 1400 cel noi e mai bun.
Are cilindree mica dar 16v si performante bune, e excelent pt consum ci cred ca la drum are sa fie multumitor.


--------------------
renault trafic - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 5 Jun 2009, 12:22
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.949
Joined: 14 January 06




QUOTE(Andy_ACS @ 4 Jun 2009, 14:54)
Asa era in starinatate la echipari similare, ar fi bine daca si la noi ar fi la fel.

Bafta!
*


din ce stiu eu, in franta e oferit la acelasi pret 1.2-ul cu 1.4-ul


--------------------
Dacia Logan 1.4 Preference 2005 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 5 Jun 2009, 13:11
Post #26


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 4.708
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@aphophis - se poate sa fie asa cum zici in Franta, eu am citit aici:

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini...v-75-cp-3744899

Evident nu garantez veridicitatea informatiei si nici caracterul generel (poate numai in Olanda au oferta asta).

Bafta!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 MPI
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebastianLEGALRACING
post 5 Jun 2009, 13:12
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 May 06




este un pas normal


--------------------
renault trafic - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 5 Jun 2009, 13:37
Post #28


membru fara pneu


Group: Members
Posts: 1.837
Joined: 20 January 05
From: turist in tara prostilor




QUOTE(george_scala_2004 @ 5 Jun 2009, 12:09)
...si cind ne va ferici renault-dacia cu asemenea motoare gen 1.4 8v, 1.4 16v sau 1.2 16v ?

ceva sanse ? sau doar asteptam in zadar ?macar peste vreo 5 ani, cam atit intentionez sa tin scaladin semnatura ?

multumesc,
*



:ad sub masa:


--------------------
dacia logan laureate plus-2006
„Esecul nu inseamna decat oportunitatea de a incepe din nou, de data asta mai inteligent.”
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 5 Jun 2009, 15:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.949
Joined: 14 January 06




QUOTE(Andy_ACS @ 5 Jun 2009, 13:11)
@aphophis - se poate sa fie asa cum zici in Franta, eu am citit aici:

http://www.promotor.ro/noutati-auto-masini...v-75-cp-3744899

Evident nu garantez veridicitatea informatiei si nici caracterul generel (poate numai in Olanda au oferta asta).

Bafta!
*


dacia sandero 1.2 16v 7800 euro. parca atat era si benzina. Oricum din ce vad eu 1.4-ul nu mai e oferit la ei decat cu gpl (la francezi).

de fapt retinusem gresit, la logan se intampla chestia asta, la frantuzi 1.2-ul se vinde la acelasi pret cu 1.4-ul http://www.dacia.fr/gamme-dacia/logan/conf...y=90L2&stepTo=2


--------------------
Dacia Logan 1.4 Preference 2005 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 5 Jun 2009, 15:42
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.200
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(argon @ 4 Jun 2009, 06:50)
care masina?  Loganul care are aceasi greutate cu Solenza ta?  sau pe Solenza o poate duce, motorul fiind mai motivat?!
*


Sa nu te superi pe mine argoane dar cand o merge Loganul sau Sandero de 1.4 ca Solenza sa ma anunti. Nu fac pe desteptul dar poti sa zici ce vrei ca e la fel motoru si aceeasi greutate chiar (chit ca nu-i chiar asa) ca nu ai ACELASI FEELING cand ii dai pedala degeaba. Sti cum e diferenta? Exact ca intre 2 masini acelasi model la care difera doar anii, una e noua si cealalta e de 20 ani, cam asa ar merge... (parerea mea, ca l-eam condus pe toate 3).


--------------------
Renault Megane II 2004 Estate 1.6 16v 113CP - MS 22 SMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

8 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 1st November 2014 - 05:50
Forum Renault Server hosting