DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

18 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Sandero Stepway TCe 90 S&S Easy-R 2017

ursul_bipolar
post 10 May 2017, 11:01
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




Puteu sa il imbunatateasca pe ala de 1.4 sa nu mai pice garniturile de chiulasa, sa mearga senzorii bine etc, etc... dar nah 0.9 sce rulz.


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 10 May 2017, 11:05
Post #62


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 8.181
Joined: 19 November 07
From: când în când




Sincer, al tau e primul de care am auzit ca a copt chiulasa.
Crezi ca folosesc alti senzori pe 1.4 fata de 2.0 (cei care sunt comuni)?


--------------------
bemveu 3-er E30 Touring 1991, 2.5l 12v cu număr dăbuzău
Știu că sunt prost, dar când mă uit în jur prind curaj.
Respir, deci mi-e foame.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 May 2017, 11:12
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




Cauta si o sa gasesti multe cazuri si aici pe forum si pe logan forum. In fine, nu vreau sa mai continui discutia asta, din punctul meu de vedere 1l sce este un motor f slab pentru o masina ca logan sau sandero, masina fiind destul de mare. Asta a si fost motivul pentru care am renuntat la achitizia unui logan nou.


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 May 2017, 11:30
Post #64


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




Am avut (am) 1.4 8v pe Logan. Nicio problema, doar ca e lenes, cel putin pe caroseria aia. Daca un 1.4 se chinuie un pic, imi inchipui ca un 0.9, fie el si cu turbo, e foarte solicitat -> uzura ridicata -> maxim 5 ani de utilizare pana cand trebuie sa iei alta masina, ca nah, trebuie sa manance si Dacia-Reno o paine.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 10 May 2017, 11:41
Post #65


Membru donator


Group: Members
Posts: 957
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




QUOTE(ursul_bipolar @ 10 May 2017, 11:54)
Si ma rog de ce fac o comparatie gresita din start? Motorul de 1.4 nu a fost cumva si pe logan? Eu de ala vorbeam, pe ala il doream sau pe ala de 1.6, sau la limita pe ala de 1.2.
*



Eu am avut impresia ca faci o comparatie a performantelor dinamice intre o solenta cu motorul de 1.4 si un logan cu motorul de 1.0, ceea ce nu isi are rostul. Daca vrei sa compari doua loganuri cu aceste doua motoare, o sa vezi ca aproximativ e tot aceeasi mancare de peste. Chiar daca cel de 1l are cuplu mai slab, este ajutat de o cutie etajata mai scurt. Oricum, ambele motoare sunt jalnice tongue.gif

10 May 2017, 12:43:
QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 12:30)
Am avut (am) 1.4 8v pe Logan. Nicio problema, doar ca e lenes, cel putin pe caroseria aia. Daca un 1.4 se chinuie un pic, imi inchipui ca un 0.9, fie el si cu turbo, e foarte solicitat -> uzura ridicata -> maxim 5 ani de utilizare pana cand trebuie sa iei alta masina, ca nah, trebuie sa manance si Dacia-Reno o paine.
*



Dar de 1.0 ecoboost de la Ford ce mai zici? Ala nu e solicitat? Ce naiba...

This post has been edited by Speedy: 10 May 2017, 11:43


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 May 2017, 11:47
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




Eu nu voiam racheta, eu voiam un motor de 1.4 pe care ai mei sa il foloseasca decent si care sa nu urle ca toti dracii cand mergi cu 110 120 maxim pe autostrada. Dar am cerut prea mult de la noile motoare puse pe logan.


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 10 May 2017, 11:56
Post #67


Membru donator


Group: Members
Posts: 957
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Ai 0.9, dar la alt pret.


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 10 May 2017, 11:57
Post #68


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 9.161
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Eu am zis ca nu mai iau nimic de la reno pina nu pun motorul de 0,6 TCE si pe Logan.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 May 2017, 11:58
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




Exact, alt pret si nu face atatia bani. Deja saream de bugetul de 6500 euro cu programul rabla. Si din start am exclus turbo pe logan benzinar.
Il aveam la 7700 euro dupa ce scadeam rabla.


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 May 2017, 12:04
Post #70


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(Speedy @ 10 May 2017, 12:41)
[...]
Dar de 1.0 ecoboost de la Ford ce mai zici? Ala nu e solicitat? Ce naiba...
*


Nimic, tocmai pentru ca e tot o ascutitoare cu turbina. Merge pe buburuze gen Ka, maxim Fiesta si cam atat.
Cred ca povestea asta cu "eco" le-a dat celor din industria auto o gura de oxigen. Le-a dat, sub acoperirea "reducerii poluarii", posibilitatea de a submotoriza masinile si de a le face sa aibe o durata de viata maxima pana cand lanseaza o noua generatie a aceluiasi model.

Imi vine foarte greu sa cred ca nu se puteau adopta solutii gen S&S, catalizatoare mai performante etc. pentru motoarele mai vechi, aspirate.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 May 2017, 12:09
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




up.gif up.gif

Perfect de acord cu tine!


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Speedy
post 10 May 2017, 12:18
Post #72


Membru donator


Group: Members
Posts: 957
Joined: 27 December 05
From: Anytown USA




Pai ascutitoarea aia de Focus ajunge la 100km/h sub 11 secunde. La Passatul tau cum e? smile.gif
Acum nu mai e motorul fortat, dar nu are performante...Marksmane aveam pretentii, zau.
Daca era dupa voi doi si probabil multi altii, suflam si acum in jicloare radmasa.gif


--------------------
.... ... ....
Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001
Specialized Carve Expert
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 May 2017, 12:25
Post #73


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




Nu m-am uitat in cat timp face 0-100 pe Focus, stiu ca pe Fiesta avea performante decente (parca vreo 10s), dar e tot o ascutitoare turbo.

Passatul e salvat de cuplu, altfel 105 CP pe 1,5 tone (gol) sunt putini. E mai lenes in demaraj de pe loc decat un Logan Prestige benzinar de aceeasi putere, si are 0-100 in peste 13 secunde.

In rest, daca mai ai ceva argumente, putem discuta, daca nu, ma duc sa suflu in "jigler" la 1.4-le de Logan.

This post has been edited by marksman: 10 May 2017, 12:32


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 10 May 2017, 12:38
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.566
Joined: 23 July 08




QUOTE(Speedy @ 10 May 2017, 13:18)
Daca era dupa voi doi si probabil multi altii, suflam si acum in jicloare  radmasa.gif
*



Intelegi tu ce vrei... n-ai inteles discutia. E cineva pe aici care sufera de disparitia motoarelor pe carburatie? Nu cred.
Ce mare tehlogie exista in ascutitorile astea mici? Ca mie imi da cu virgula rau de tot. Cand un motor de 1l o sa fie la fel ca unul de 1.4 sau 1.6 or sa zboare si porcii. Asteptam cu nerabdare tehnologia superioara din 0.6 Tce sau sce.


--------------------
hp decaportabil 1959
#muiepsd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 10 May 2017, 13:47
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Nu stiu ce directiva europeana spune ca :din 2020 masinile noi sa scoata sub 100g CO2/km.
Ce scoate peste se suprataxeaza. De aici vine nebunia asta cu motorasele.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Tesla. NicolaTesla.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 May 2017, 14:23
Post #76


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




Toate motoarele scot noxele conform normei in care se incadreaza... la relanti. Cand le pui in sarcina, dupa cum au demonstrat cu VW-ul in US, e alta treaba.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 10 May 2017, 20:29
Post #77


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.165
Joined: 25 November 06
From: Deva




Normele astea sunt relative, se scot oricum in regim de ralanti accelerat, nu ralanti.

0.9 TCe trage absolut ok, pentru cineva din clasa medie ca stil de condus, este tot ce trebuie. Din moment ce pe Loganurile de cupa este ok, de ce nu ar fi si pe astea de strada ?

Marian spune de Blândul Mâț ca este lent. Totusi eu am facut Deva-Timisoara in acelasi timp, am depasit pe toata lumea mai putin un E280 care mergea mai abitir ca mine, pe drumul de Brad am depasit 2 zile pe toata lumea si a consumat super putin pentru cum l-am condus. Atata vreme cat la depasirea unui TIR de la 60 / 80 kmh masina reuseste sa adune 40 kmh pana la capatul depasirii (cabina TIR-ului mai precis) este absolut ok. Asta este masura mea infailibila. Ca nu are raspuns initial, ca nu stiu ce nu face, partea a doua, dar iti permite sa faci depasiri decente.

Mai amuzant era sa fie cu mine in masina la drumurile astea tongue.gif

Cui nu-i place sa-si ia Up! cu TSI si sa vaza cum la prima revizie turbina scapa ulei in bunul obicei VW laugh.gif

In loc de scazut cilindreea aiurea, de ce nu se trece la productia la scara cat mai larga a masinilor cu caroserie din carbon ?

This post has been edited by dr_mKe: 10 May 2017, 20:33


--------------------
BMW E91 Touring 318i Langsam Dynamics
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 May 2017, 20:40
Post #78


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.449
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 12:30)
imi inchipui ca un 0.9, fie el si cu turbo, e foarte solicitat -
*




Micutul 0,9 iti bate la cur un 1.4 vechi de logan fara drept de ael ... pentru ca putere mai mare si pentru ca cuplu mai mare ... nu am auzit de nici o prblema pana acum la 0,9 tCe

QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 13:04)
Nimic, tocmai pentru ca e tot o ascutitoare cu turbina. Merge pe buburuze gen Ka, maxim Fiesta si cam atat.
*



Fac cam 3-400 km cam la fiecare 2 saptamani cu un ecobost focus din 2014, 1.0 de 125 cai ... cu 3 oameni in masina motorul se descurca onorabil ... nimic wow dar fata de masina de dinainte tot un focus dar cu 1.6 16v care era lesinat rau ... 1.0 este racheta ...

Repet motorul se descurca onrabil atat timp cat ii bagi ture... depasirile le fac de pe la 3500 pana in rosu ... asa merge decent smile.gif

Sunt vreo 200 de forduri in firma ... inafara de cel de 1.5 ecobost, cu care au fost 2 cazuri de probleme cu pistoanele ... cel de 1.0 a mers fara probleme ... este drept ca 99% din ele nu prind 100.000 km la firma .. sunt vandute la 4 ani..

Nici eu nu sunt deloc adeptul ascutitorilor .. dar asta este tendinta smile.gif

This post has been edited by cj98czh: 10 May 2017, 20:45


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 10 May 2017, 21:06
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.818
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Din pacate, nici macar downsizing-ul nu mai este o tendinta (de ex Mazda este firma care s-a incapatanat sa mearga pe aspirate mai mari). Probabil urmatorul pas este full electric, din cauza normelor de poluare. Pana si VW a recunoscut ca s-a cam saturat de downsizing:

http://www.telegraph.co.uk/cars/news/age-e...ays-volkswagen/

This post has been edited by andri1940: 10 May 2017, 21:06


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos81
post 10 May 2017, 21:24
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 29 April 17




Indiferent cum va fi fiabil sau nu, are garantie 3 ani asa ca nici nu ma gandesc ca ar putea sa cada ceva. Daca va face probleme in garantie desi ma indoiesc il vand si ne luam altceva.
Sincer nici nu ma intereseaza cat e de zgomotos la viteza de autostrada ca si asa nu avem autostrazi. In oras e destul si cateva drumuri fara.


--------------------
Dacia & Honda TCe & i-VTEC 2017 & 2007
17 Dcaia Sandero Stepway
EX 07 Honda Civic
EX 08 Peugeot 207
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2017, 22:15
Post #81


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(argon @ 10 May 2017, 09:19)
Chiar asa greu e de priceput? Nu am facut nici o comparatie fizica, normal ca sunt diferite, dar si-au luat locul cu timpul, putere similara, samd.
*



putere similara dar cu "sacrificii" .....ca sa-l citez pe un coleg "prefer un motor mare balalau si aspirat dacat o potaie mica dopata " ......un 0.9TCE are 90 de cai ca si un 1.6 mpi dar puterea asta se obtine la un numar de turatii,la fel si cuplu maxim....e ca un grafic,stii tu....
Nu vad un motor 0,9tce sa tina 600oookm dar un 1.6mpi tine atat daca ai grija de el....
Pana la urma mentalitaile-s diferite,depine pentru ce o iei,cum ai s-o folosesti,cat te costa intretinerea,etc.....Un dci e mai greu de intretinut dar daca mergi cu ea destul isi scoate banii mai ales ca acum au injectie bosch si continental,nu mai au probleme....

QUOTE(dr_mKe @ 10 May 2017, 09:26)
0.9 TCe trage absolut suficient pentru majoritatea soferilor.
*



pentru taximetristi,am mers cu asa ceva,e ok pentru oras daca nu esti pretentios.....

QUOTE(MuciX @ 10 May 2017, 11:58)
Pentru ca au pus 1.4 8v pe solenta si logan imi aduc aminte ca luase forumul foc pentru ca e un motor antic, pe care l-au aruncat sa ia ochii.
Acum ca au pus motor nou il vrei pe ala inapoi.
*



asa e romanul......rau cu rau dar mai rau fara de rau radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 10 May 2017, 22:19


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolniceanulucian
post 10 May 2017, 22:37
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 31 March 11





1.6 mpi consuma minim 10-11% in oras pe cand 0.9 tce consuma cu 2 litri mai putin.
Eu zic ca este un progres remarcabil


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL Landi Renzo 2008 Preferance - BT-03-YPY
berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2017, 22:42
Post #83


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




10,11 ? blink.gif zvonuri.....10 ani am tras de un logan MPI 1.6 si nu lua mai mult de 9,5 in oras cu schimbare la 3000,mers normal.......tce-ul ala de 900 iti ia la fel sau mai mult wink.gif ,posibil ca ala de 1.2tce sa scoata mai putin dar pe ala nu-l vezi decat pe duster si aia e masina grea,iar nu e ok....


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 10 May 2017, 23:02
Post #84


DOCTOR


Group: Members
Posts: 4.377
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




QUOTE(b06fcn @ 22 Apr 2017, 15:28)
Am revenit pe meleaguri balcano-pontice. Note to self, sa nu mai inchiriez ascutitori cu motor de aspirator...Desi Toyota aia din poza de mai sus e bestiala in oras, cand iesi cu ea afara ai o mare problema...nu de fugit, ca fuge destul de bine ragalia, dar motorul ala economic de un litru e mai gurmand decat doideceiul de pe laguna la 100 pe sosea si 120 pe autostrada...
*



Asa cum ziceam pe topicul meu, masina cu motor subunitar doar pentru oras. Altfel nu merita efortul. Sau, daca nu te grabesti niciodata si mergi si afara cu maxim 80, e OK-ish, pana dai drumul la AC. Ma rog, asta de zic eu de ea e aspirata, desi turbina aia nu face decat sa te incite sa-i dau la mufa, cu efecte directe asupra consumului...

In alta ordine de idei, ii urez initiatorului sa o stapaneasca sanatos cand o va primi si sa puna poze.
Referitor la speranta ca daca apare ceva se rezolva pe garantie, recomandarea mea e sa nu-si puna nimeni prea multe sperante...stim cu totii cat trebuie sa te faci ca le-o tragi celor de la RRO ca sa-ti dea castig de cauza...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
Renault 21 1.9 dT
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Kia Cerato 1.6 CRDi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 May 2017, 23:41
Post #85


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.473
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(b06fcn @ 11 May 2017, 00:02)
...stim cu totii cat trebuie sa te faci ca le-o tragi celor de la RRO ca sa-ti dea castig de cauza...
*



din 2007 de cand am avut probleme cu symbolul pe garantie si pana acum oare nu li s-o fi luminat mintea inca ? blink.gif
Anyway ,urez initiatorului multi km fara probleme....


--------------------
Dacia SPORT - 1988 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 2.0 GTI -1994
vine taxa auto iar,hai cu rabla la remat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 11 May 2017, 07:05
Post #86


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(cj98czh @ 10 May 2017, 21:40)
[...]
Fac cam 3-400 km cam la fiecare 2 saptamani cu un ecobost focus din 2014, 1.0 de 125 cai ... cu 3 oameni in masina motorul se descurca onorabil ... nimic wow dar fata de masina de dinainte tot un focus dar cu 1.6 16v care era lesinat rau ... 1.0 este racheta ...

Repet motorul se descurca onrabil atat timp cat ii bagi ture... depasirile le fac de pe la 3500 pana in rosu ... asa merge decent smile.gif

Sunt vreo 200 de forduri in firma ... inafara de cel de 1.5 ecobost, cu care au fost 2 cazuri de probleme cu pistoanele ... cel de 1.0 a mers fara probleme ... este drept ca 99% din ele nu prind 100.000 km la firma .. sunt vandute la 4 ani..

Nici eu nu sunt deloc adeptul ascutitorilor .. dar asta este tendinta smile.gif
*


Deci faci depasirile cu un 1.0 turbo de 125 CP cum le faceam cu un 1.4 8V aspirat de 75 CP, care trebuia turat peste 3500 ca sa traga. Cam la fel cu 1.4 16V 75 CP de la Focusul de 15 ani, dar care trage de la turatii un pic mai joase, la 3000 adica.
Pai unde e avantajul? Care e progresul? Ca scoatem 125 CP dintr-un motor de 1 litru turbo, pe care trebuie sa-l exploatam in plaje superioare de turatii, ca si vechile motoare aspirate de puteri mai mici, pentru a propulsa aproximativ aceeasi masa, dar punem S&S ca sa ne laudam cu consumuri mai mici?
Pentru oras s-ar justifica ascutitorile cu turbina, nu zic nu, dar preponderent la drumuri intinse dispar orice avantaje cu care se lauda, inclusiv consumul mic si poluarea redusa.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 11 May 2017, 07:30
Post #87


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.449
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




TRage mult mai bine decat 1.6 16v de pe Focusul anterior ... fara discutie ... cuplul mai mare chiar se simte ... + este clar o diferenta de consum ...

Nu am un stil de condus pentru un consum bun ... dar pe acelasi drum CJ-Oradea si retur (drum in general foarte aglomerat si unde depasesc mult cu 1.6 16v scoateam cam 8% ... cu asta merg la 6.7-7% ... + ca nu se cacaie si macaie in depasiri ca pocnitoarea aia de 1,6 16v ... care facea doar zgomot ... ca de mers mai putin ..

Nu ma intelege gresit ... nu imi place Ford ... nu este o masina care as cumpara-o in veci ... din mai multe motive ... dar defilam cu ce avem ...

This post has been edited by cj98czh: 11 May 2017, 07:34


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 11 May 2017, 07:59
Post #88


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.996
Joined: 1 November 04
From: țară




Discutia e oricum despre ascutitori turbo. Mi-e plan paralel de sigla de pe bot, cat timp troaca imi raspunde asteptarilor.

Sandero Stepway, cu ascutitoare turbo sau nu, e una din troacele candidate la urmatoarea masina pentru miscat prin oras. Imi place garda aia la sol si faptul ca e hatchback, iar cutia de viteze automata sau robotizata e buna pentru oras. Cred ca o sa ma duc sa fac un drive-test cu unul, daca a aparut la "stealer" in urbe.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 11 May 2017, 08:27
Post #89


__________________


Group: Members
Posts: 10.046
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(b06fcn @ 11 May 2017, 00:02)
masina cu motor subunitar
*



laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
"Doamne ce bun este internetul,muzica,informatie,tot ce-mi trebuie pentru minte,insa fara sa fiu nevoit sa interactionez cu oameni. E perfect!"- Pilif
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 11 May 2017, 10:19
Post #90


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.494
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(marksman @ 11 May 2017, 08:05)
Pai unde e avantajul? Care e progresul? Ca scoatem 125 CP dintr-un motor de 1 litru turbo, pe care trebuie sa-l exploatam in plaje superioare de turatii, ca si vechile motoare aspirate de puteri mai mici, pentru a propulsa aproximativ aceeasi masa, dar punem S&S ca sa ne laudam cu consumuri mai mici?
*



Pai la fel ca si electricele, mai muta din poluare afara din oras.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

18 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st November 2018 - 12:40
Forum Renault Server hosting