DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

dacialoganmcv
post 8 Jan 2009, 19:30
Post #855


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




Scheme electrice Dacia 1300, 1310 & 1410

PS: daca au mai fost, rog un moderator sa le stearga... unsure.gif


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 8 Jan 2009, 19:46
Post #856


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




QUOTE(Loganel_AG @ 8 Jan 2009, 19:30)
Scheme electrice Dacia 1300, 1310 & 1410

PS: daca au mai fost, rog un moderator sa le stearga...  unsure.gif
*



sa dea Dumnezeu sanatate, ca de cand tot caut o schema color.
Multumesc mult!!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 8 Jan 2009, 20:36
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Am si eu o nelamurire si poate ma ajuta cineva:

Turometrul original de dacie functioneaza bine daca culege varfuri de semnal de pe platina.

Daca avem o aprindere CDI, sau chiar cea a lui gotronic insa nu se va mai putea culege semnal de acolo, decat daca modificam divizorul rezistiv de la intrarea turometrului.

A reusit cineva sa ia semnal pentru el de pe platina la o astfel de aprindere sau ia semnal de pe bobina de inductie?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 8 Jan 2009, 20:39
Post #858


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




daca ai aprindere AT011 sa nu iei direct din senzor ca strici forma de unda si se duce draq tot, iei direct dupa bobina. Oricum turometru este facut mai mult sau mai putin pentru a reteaza varfurile de semnal.


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 8 Jan 2009, 20:45
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




man da un add pe messengeru ala ca nu esti in lista mea de nici o culoare smile.gif

Nu am at01 sau at011, am una mai periculoasa biggrin.gif

Oricum turometrul asta de dacie are o eroare destul de mare dar da bine bordul cu noile ceasuri asa ca trebuie sa il fac sa indice cat de cat ok.

Edit... NU vad de ce ar strica forma de unda, la intrare are un divizor rezistiv cu 2 rezistente, una de 82k si una de 1,2k parca. daca facem un calcul, curentul absorbit de turometru este de genul 0,1ma si sunt comvins ca si senzorul lui gotronic foloseste cel putin 50ma.

This post has been edited by Mr_Devil83: 8 Jan 2009, 20:50


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 8 Jan 2009, 20:56
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




pentru ca senzorul nu foloseste un curent continu si are alta impedanta de intrare, si se strica forma de unde cu care va ataca aprinderea


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2009, 21:57
Post #861


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Jan 2009, 20:45)

Edit... NU vad de ce ar strica forma de unda, la intrare are un divizor rezistiv cu 2 rezistente, una de 82k si una de 1,2k parca. daca facem un calcul, curentul absorbit de turometru este de genul 0,1ma si sunt comvins ca si senzorul lui gotronic foloseste cel putin 50ma.
*


aici e vorba de tensiune


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 8 Jan 2009, 22:27
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(kog @ 8 Jan 2009, 20:46)
... ca de cand tot caut o schema color...
*



daca iti este greu sa cauti...
http://i33.tinypic.com/9jhqu9.jpg
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627461759
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...t&id=1627461760
Bafta!

This post has been edited by pcostica: 8 Jan 2009, 22:31


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 8 Jan 2009, 22:45
Post #863


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




soulraven:

senzorul lui gotronic este un senzor hall. Care cand se apropie tesitura delcoului scoate frumos un impuls de vreo 5 6 volti la iesirea lui.

Sunt 110% convins ca pentru a nu fi influentata aprinderea de scanteile care apar in capacul delcoului si de alte zgomote parazite care apar aprinderea lui gotronic are o impedanta destul de mica de intrare. Deci turometrul meu nenorocit care are o impedanta destul de mare de intrare nu ar influenta cu nimic forma de unda a impulsurilor scoase de senzor. Care sunt dreptunghiulare. Ma rog, trapezoidale mai degraba, dar pe gotronic si pe turometru nu le intereseaza asta.

bygy007 da, am inteles ca e vorba de tensiune, numai ca pe un turometru ar trebui sa il intereseze frecventa nu tensiunea. Am pus un rezistor de 10K in paralel pe ala de 82 de la turometru si la intrare 12v de la retea si imi arata vreo 3500 de ture. Daca bag 20V in el arata vreo 5000 de ture, daca bag 6v arata cam 2000.

Pe mine asta ma intereseaza: la ce tensiune la intrarea acestui turometru functioneaza corect?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 8 Jan 2009, 23:09
Post #864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Jan 2009, 22:45)
soulraven:

senzorul lui gotronic este un senzor hall. Care cand se apropie tesitura delcoului scoate frumos un impuls de vreo 5 6 volti la iesirea lui.

*


da , dar mai are un magnet in spate

practic nu iteleg ce vrei sa faci , turometrul ramine legat in continuare unde a fost inainte (minusul bobinei) tu vrei sa iei semnal de la senzor? daca vrei sa calibtezi turometrul injectezi o tensiune de 12V alternativ iar indicatia trebuie sa fie 3000 parca

This post has been edited by bygy007: 8 Jan 2009, 23:18

Attached thumbnail(s)
TURO.jpg ( Size: 44k ) Number of downloads: 2733


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Jan 2009, 09:33
Post #865


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Jan 2009, 22:45)
soulraven:

senzorul lui gotronic este un senzor hall. Care cand se apropie tesitura delcoului scoate frumos un impuls de vreo 5 6 volti la iesirea lui.
[...]
*


Senzorul ala e cu DOUA fire si lucreaza IN CURENT.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Jan 2009, 16:38
Post #866


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Alimentarea lui vine tot pe firul care da si comanda (avand o rezistenta de pull-up in aprindere pentru asta). Deci atat alimentarea cat si comanda pentru aprindere vin pe acelasi fir (evident, fata de masa).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_1300
post 10 Jan 2009, 14:27
Post #867


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 23 December 08




salut! ajutatima si pe mine va rog!
miam pus doua proiectoare sh acum trebuie sa le leg! am un releu de protecitie si un buton pe care nu stiu sa le leg
pe buton am scrise :53b, + , 53 a , 53 , 31 b
pe releu : 30, 87, 86, 58 sh mia e inca ceva dar nu se vede, e sters
am tras plusul la ambele proiectoare pana la releu!alimentare o iau direct de a baterie??
becurile din proiectoare au 55 de W

am intles ca la releu ar trebui sa leg trei fire?? plus pe 30, consumator pe 87 si butonul pe 86

multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1300 1973 - BZ 90 CDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jan 2009, 13:28
Post #868


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Alimentarea proiectoarelor o iei direct din baterie printr-o siguranta de 16A sau cate una de 8A pe fiecare proiector, dupa releu. Mai sigur e sa pui una mai mare inainte de releu.
Uite aici o schema de conectare ca la carte. Iti recomand sa o respecti intocmai ca sa ai lumini bune, conexiuni sigure si sa nu poti lasa proiectoarele pornite daca ai oprit motorul. Stiu din experienta ce inseamna asta.

Conectare_proiectoare_ceata.JPG ( Size: 23.58k ) Number of downloads: 1022


11 Jan 2009, 13:31:
Am uitat sa specific: releul folosit trebuie sa suporte cel putin o sarcina de 20A. E foarte bun un releu de far, care suporta 30A (cel putin 20A ii asigura ca sarcina, deci e ideal pentru tine). Daca releul e sub aceasta valoare, in scurt timp ti se vor "trosni" contactele si fie se vor lipi si ai lumina non-stop, fie se afuma si nu mai ai deloc.

Spor la treaba wink.gif

This post has been edited by Siconi: 11 Jan 2009, 13:31


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
codrin_1300
post 11 Jan 2009, 16:15
Post #869


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 23 December 08




multumesc akm sa vad ce pot face


--------------------
Dacia 1300 1973 - BZ 90 CDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2009, 18:16
Post #870


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pe bobina releului se monteaza o dioda polarizata invers fata de alimentarea bobinei releului pentru a taia impusurile de autoinductie pe care le poate genera bobina releului protejeaza alte componente eletronice daca se afla pe traseul de alimentare...


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jan 2009, 08:03
Post #871


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Siconi @ 9 Jan 2009, 16:38)
Alimentarea lui vine tot pe firul care da si comanda (avand o rezistenta de pull-up in aprindere pentru asta). Deci atat alimentarea cat si comanda pentru aprindere vin pe acelasi fir (evident, fata de masa).

Da, de fapt pe el "vine" o alimentare; curentul e variabil On/Off pe la 8/16 mA (parca asa, Gelu stie mai bine). Ca atare L-as numi un duet senzor-sursa curent constant. Cei 8 sau 16 mA determina pe pullup o cadere de tensiune de care te folosesti.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 14 Jan 2009, 15:31
Post #872


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exact. wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 15 Jan 2009, 06:46
Post #873


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(Mr_Devil83 @ 8 Jan 2009, 20:45)
man da un add pe messengeru ala ca nu esti in lista mea de nici o culoare smile.gif

Nu am at01 sau at011, am una mai periculoasa biggrin.gif

Oricum turometrul asta de dacie are o eroare destul de mare dar da bine bordul cu noile ceasuri asa ca trebuie sa il fac sa indice cat de cat ok.

Edit... NU vad de ce ar strica forma de unda, la intrare are un divizor rezistiv cu 2 rezistente, una de 82k si una de 1,2k parca. daca facem un calcul, curentul absorbit de turometru este de genul 0,1ma si sunt comvins ca si senzorul lui gotronic foloseste cel putin 50ma.
*




Dupa vreo 3 ore in care mi-am batut capul incercand sa calibrez rahatul de turometru imi venea sa dau cu aparatu de masura pistolu de lipit si tot ce aveam la indemana in el. Degeaba, nu iasa domne cu rahatul asta de turometru nimic mai serios, e "orientativ" si daca impulsurile au 5v o sa indice ceva iar daca au 10v o sa indice ceva + x%, aleator x-ul este intre 20 si 80%.

Solutia mea a fost simpla: am facut chiar pe cablajul turometrului un turometru simplu cu lm2917. Si din clipa aia viata mea a capatat un sens biggrin.gif. Pentru lm2917 vad ca nu conteaza ca ii bag impulsuri de 2v sau de 50, tot la fel indica. Ce mi se pare foarte mijto este faptul ca turometrul merge perfect liniar cu indicatorul facut de electroprecizie. Adica la 50hz am 1500 pe ceas, la 100 am 3000, la 150 am 4500 la 200 am 6000, la 250 am 7500 iar la 25hz acul sta putin de jos de liniuta aia de la 10. Deci e perfect si cel mai important ieftin si mult mai usor de calibrat decat ragalia aia de turometru cu 2 tranzistori.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 17 Jan 2009, 12:17
Post #874


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Ne arati si noua, prin poze? Si la dispozitiv o schema, poze, ceva.. Multumesc.


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Jan 2009, 13:13
Post #875


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai ia pune si tu o schema sa vada si ochiul nostru mandrete de montaj... o poza cu el gata facut iar ar inspira pe multi...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jan 2009, 14:00
Post #876


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca il intrebi pe GOGU iar PDF-ul sint aplicatiile de catalog

Attached File(s)
Attached File  DS007942.pdf ( 330.94k ) Number of downloads: 461


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 18 Jan 2009, 23:53
Post #877


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




Cum adaptez un releu de temporizare stergatoare parbriz de nova pe o instalatie de berlina?Am montat maneta de stergatoare de solenzasi vreau sa fac functionala si prima treapta a ei.Atasez si o poza cu imaginea din spate a releelor(cum ma uit la pini) Dispunerea pinilor difera

This post has been edited by vierme_ha: 18 Jan 2009, 23:53

Attached thumbnail(s)
relee.JPG ( Size: 8.92k ) Number of downloads: 1907


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 18 Jan 2009, 23:58
Post #878


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




sper sa te ajute

Attached thumbnail(s)
schema_cu_temporizator.jpg ( Size: 23.37k ) Number of downloads: 2086
schema_fara_temporizator.jpg ( Size: 17.53k ) Number of downloads: 2038


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 19 Jan 2009, 00:03
Post #879


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




nu prea... sunt cam afon...smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 19 Jan 2009, 00:04
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




daca respecti prima schema si te legi la fel in butonul de stergator, trebe sa iti mearga sigur


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 19 Jan 2009, 01:41
Post #881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Siconi daca imi aminteam sa iau aparatul foto la mine puneam o gramada de poze cu mai multe chestii, nu doar cu mandretea de montaj. Oricum schema e cea din datasheet, parca zice acolo pt motor in 8 cilindri sau 4 si se calibreaza din rezistenta aia de 100kohmi in paralel cu acea capacitate de 0,1uf. In plus, am montat un 78l09, ca sa am tensiunea stabilizata la turometru.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 19 Jan 2009, 07:57
Post #882


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




cu plusu si minusu o rezolvam eu, dar ce fac cu pinii care nu au nume sau cu R si C? si cu ala mai mic? ar fi de folos o schema a releului de nova, sau a modului de conectare


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu
post 19 Jan 2009, 13:57
Post #883


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Daca este facut de Electromagnetica, uite foaia de catalog.

19 Jan 2009, 14:00:
Si cel fara pin mic

This post has been edited by nelu: 19 Jan 2009, 14:00

Attached File(s)
Attached File  Windscreen_washer_wiper.pdf ( 239.46k ) Number of downloads: 312
Attached File  Wiper_timer_relay_.pdf ( 167.8k ) Number of downloads: 229


--------------------
Dacia Break CLI 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vierme_ha
post 19 Jan 2009, 19:40
Post #884


Membrul


Group: Members
Posts: 386
Joined: 6 January 04
From: Fetesti/Bucuresti




gata!...am rezolvat smile.gif cu aparatul de masura si cu putin chin...cutia in care se afla releul de nova este o cutie de releu de semnalizare si are scris langa pini exact literele corespunzatoare semnalizarii,deci R, C si ce am vazut eu degeaba sunt puse acolo....fac mai mult rau...in fine...am facut un jpg pentru cineva care ar vrea sa faca repozitionarea papucilor in mufa(mufa este exact ca una de releu de faruri si mai are un papuc mic, ala este pentru + prima treapta a manetei stergatorului)

poza este cum te uiti la releu wink.gif

asa....acum are cineva idee daca se poate folosi ceasul din interior de la dacie(ala verde) pe post de termometru? si cele 2 butoane(ore si minute) unul pentru interior si altul pentru exterior(temperatura)

This post has been edited by vierme_ha: 19 Jan 2009, 19:42

Attached thumbnail(s)
mufa_releu_nova.JPG ( Size: 10.37k ) Number of downloads: 1834


--------------------
Dacia 1310 TLX fost 1.8 16v 99kw 1990 - IL-02-XFP
Semnat: eu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 17:07
Forum Renault