DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Schimbare din autoutilitara in autoturism, Modificare incadrare masina din N1 in M1

einstein1984
post 26 Apr 2018, 16:02
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu, ca nu lucrez la clio. Ale mele sunt mai andurante. dar a mea la 100 000 km si deja vrea anual cate ceva in afara de intretinere...
Si daca nu ai bani de clio cu km putini, iei un logan cu km putini... Dar romanu fara bani de polo ia seria 3 cu km multi


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau166
post 26 Apr 2018, 18:54
Post #92


Mr


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 May 10
From: Arges




Multumesc pentru confirmare. Ma asteptam sa fie umblat la kilometraj. Nu sunt asa speriat de kilometraj. Masina functioneaza. Nu am nici cea mai mica intentie sa o vand. Voi mai ramane pe forum sa anunt daca va pica motorul in urmatorii 4 ani. Sa speram ca nu vor fi probleme pe viitor. Discurile de frana sunt ok, sabotii sunt ok. Bateria am inlocuit-o eu pentru ca aveam una aproape noua. Am ales Clio pentru ca voiam tempomat pe masina. Pe logan era doar optional si nu am gasit niciuna cu tempomat la bani putini second hand.

Problema care ma framanta este ca intra in regenerare filtru de particule la fiecare 200km aproximativ. Nu as sti ca intra in regenerare daca n-ar fi o anomalie prin care mi se reseteaza consumul la fiecare 1km parcurs. Cand face regenerare imi afiseaza consumul mediu cu 2 litri mai mare decat in mod obisnuit.

This post has been edited by clau166: 26 Apr 2018, 18:56


--------------------
Renault Clio IV 1.5 dci 75 2014 - AAAAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RZV
post 26 Apr 2018, 20:59
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 988
Joined: 24 August 05
From: Online




QUOTE(einstein1984 @ 26 Apr 2018, 13:07)
de ce pacatee mele sa cumperi o  masina care deja afiseaza 180 000??? Nu inteleg.
*


Raspunsul simplu: pentru Inca 150-200k de km
Raspunsul elaborat:
- masina din clasa superioara, maxim 5 ani vechime
- km verificati, si stare tehnica confirmata
- pret de nou prohibitiv (30k euro), pret SH la 30-40% din valoarea de nou
- siguranta mult peste orice ofera o masina mica/compacta noua in acelasi buget
- etc.

Caz personal, volanesc (leasing operational) de 2 ani un tractor de clasa dimensionala superioara (nu marca premium), actualmente ajuns la 80k de km. Pret de nou, 30k euro.
Daca as avea nevoie de o masina personala, peste 2 ani, as plati 30-40% din pretul de noua pentru masina asta chiar si avand 180k de km.
Pentru un clio sau megane, no way.


--------------------
Scott Mountain Bike 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 26 Apr 2018, 21:48
Post #94


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.423
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




clau166 - anomalia care iti reseteaza km este de la manarirea km ... operatiunea nu este simpla si implica rescrierea softului calc. de ABS printre altele ... ala care a facut-o era incepator ... dar probabil ca a fost ieftin si pe ssamsar nu l-a durut capul de ce o sa fie dupa ...

Cat despre regenerari ... gandeste-te ca FAP=ul ala este la sfarsit de viata ... regenereaza si el cand si cum poate ..


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Apr 2018, 06:54
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




pai normal ca discurile d efrana sunt bune, tocmai ce am scris ca sunt noi. Acuma cat de buna o fi turbina e alta problema.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 27 Apr 2018, 07:03
Post #96


DOCTOR


Group: Members
Posts: 4.367
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Are si baterie noua...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
Renault 21 1.9 dT
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Kia Cerato 1.6 CRDi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Apr 2018, 07:33
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Oi fi eu ciudat cand vreau sa ma bazez pe masina (adica daca e nevoie ii bag benzina si plec in spania). Nu prea e nevoie , dar e aia dau bani pe o masina, sa stiu ca poate sa ma plimbe cand ii cer, nu ca ma lasa in drum cand ii vine.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Apr 2018, 07:37
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Exista o chestie numita intretinere.
Daca schimbi ce trebuie cand trebuie fara sa te zgarcesti...
Solenza am dat-o la peste 200.000 km si aveam incredere sa ma duc oricand oriunde cu ea fara sa imi fie frica de probleme.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013 - TM XX XXX
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 27 Apr 2018, 09:05
Post #99


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.985
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(einstein1984 @ 26 Apr 2018, 16:02)
[...]
  Si daca nu ai bani de clio cu km putini, iei un logan cu km putini... Dar romanu fara bani de polo ia seria 3 cu km multi
*


Fix asa au facut niste rude de-ale mele. Si-au cumparat un pemfeu seria 3, cu vreo 270.000 km la bord (la cum arata presupun ca e trecut de 400.000), pen' ca Loganul nu e masina.

Ironia e ca eu ma dau acum cu un Logan din 2004, ca e mai usor de manevrat prin oras decat barca de Passat, iar ei si-ar fi luat de banii dati pe pemfeu un Logan dCi cu sub 100.000 km. Pemfeul sta in parcare pentru ca are tot felul de probleme care fac din orice drum lung o adevarata aventura.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RZV
post 27 Apr 2018, 11:31
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 988
Joined: 24 August 05
From: Online




Loganul nu masina de intrerurban. Urban mai treaca-mearga.
Daca ai o naveta de 70-100 de km pe zi, iti va face viata un calvar. La fel si la drumuri lungi, gen concedii.
Sa mai vorbesc de partea de siguranta activa/pasiva...vezi si tu cam ce patesc pasagerii din Logan-uri in accidente mai serioase (comparativ sa zic cu aia dintr-un Passat ca al tau). Comfortul asijderea. Toata lumea stie cum se circula in Romania, mai ales pe DN-uri.

Da, si eu am avut Logan (2005-2011), si nu m-as mai intoarce la asa ceva, decat daca nu am incotro. Tot timpul exista alternative mai bune. Trebuie doar sa ai ochii larg deschisi. wink.gif

This post has been edited by RZV: 27 Apr 2018, 11:33


--------------------
Scott Mountain Bike 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Apr 2018, 11:53
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Acuma nah, de banii pe care ii ar fiecare alege ce e important pentru el, unii vor sa mearga msina, altii vor comfort si siguranta psiva cand masina e in service pentru inlocuire lant de sitributie si cardan...


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RZV
post 27 Apr 2018, 12:37
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 988
Joined: 24 August 05
From: Online




Nu toate SH-urile sunt niste cazaturi obosite. Exista SH-uri pe care te poti baza, evident mai scumpe, evident nu cele de pe autovit sau din targ.
Trebuie doar sa ai ochii larg deschisi, si sa te documentezi putin inainte de a lua orice decizie.

Eu personal sunt de parere (ca si fost posesor de Logan), ca in buget apropiat (sau putin superior, sa zic 10k euro) pot fi luate serios in calcul, pe piata SH, multe altele. Si nu, nu A6, Seria 5, sau altele care au pret de nou de 50k. Vorbesc de masini cu pret de lista in jurul a 30k, noi.


--------------------
Scott Mountain Bike 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Apr 2018, 14:13
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




poate sa fie si rolls royce, la 180 000 km nu mai ai baza pe ea, vezi numai ambulanta lui dr_mke, care a fost msina intretinuta.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RZV
post 27 Apr 2018, 15:20
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 988
Joined: 24 August 05
From: Online




Ti-am dat mai sus exemple de tractoare care au dus/duc 400k, 500k 600k de km fara a ingropa averi in reparatii. Experiente aproape personale intr-o oarecare masura (nu le-am condus eu, ci oamneni apropiati, colegi de munca, prieteni). Evident cu intretinere corecta si la timp.
Nu le mai repet.

Dar poate ai si tu dreptatea ta. Nici una nu e Reno. icon_mrgreen.gif


--------------------
Scott Mountain Bike 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau166
post 27 Apr 2018, 15:41
Post #105


Mr


Group: Members
Posts: 51
Joined: 29 May 10
From: Arges




Renault nu face motoare atat de proaste. Parerea mea. Faptul ca loganul dci a avut unele probleme si i s-a dus vestea e alta problema. E in avantajul cumparatorului de second hand sa se devalorizeze repede. Am mai avut diesel renault si n-au fost probleme. Spunea cineva mai sus ca second hand raport pret calitate bun il are renault, kia si hyundai. Asa sunt si eu de parere. Se devalorizeaza cel mai repede. Dintre cele 3 marci cred ca Renault are piesele mai ieftine si de aceea l-am ales. Am incredere in motor. Nu mi se pare un capat de tara 300.000km cat timp motorul functioneaza ok. Intr-adevar filtrul de particule nu cred ca e in regula. Nu pot compara cu alt clio pentru ca la alte masini nu se reseteaza kilometrajul sa vad cand o ia razna consumul sa-mi dau seama ca a intrat in regenerare. Fara chestia asta nu-ti poti da seama.

Daca stiam numarul real de kilometri nu cumparam masina asta. Cu siguranta ca pe langa motor sunt si alte piese uzate. Ma gandesc aici la ambreiaj desi prinde la jumatate. La ochi nu mi-am putut da seama de uzura pentru ca motorul toarce frumos si discurile de frana fata aratau ok. Placute frana bune. Articulatiile erau ok, nu troncane nimic. Cel care mi-a vandut-o a si spalat-o interior, exterior, compartiment motor sa arate ca noua. A sarit in ochi ca o masina care arata ca noua. Atat se putea vedea pentru un ochi neexperimentat. Nu are uzura mare la volan si nici pe pedale. M-a putut pacali usor.

Recomand verificarea kilometrilor inainte de achizitia masinii. Anterior asa am facut dar in cazul de fata graba strica treaba. Am vrut sa cumpar masina in aceeasi zi dupa vanzarea celeilalte. Nu am avut rabdare sa caut si am luat de la mine din oras exact cum mi-a fost mai usor. A fost autoutilitara. Stiam asta din indicatia de pe stalpul dreapta spate. A facut reducere corespunzatoare. Pana sa descopar eu ca e autoutilitara n-a pomenit nimic. Samsar adevarat.

This post has been edited by clau166: 27 Apr 2018, 15:43


--------------------
Renault Clio IV 1.5 dci 75 2014 - AAAAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 27 Apr 2018, 18:07
Post #106


muncitor în construcții


Group: Members
Posts: 5.985
Joined: 1 November 04
From: țară




QUOTE(RZV @ 27 Apr 2018, 11:31)
Loganul nu masina de intrerurban. Urban mai treaca-mearga.
Daca ai o naveta de 70-100 de km pe zi, iti va face viata un calvar. La fel si la drumuri lungi, gen concedii.
Sa mai vorbesc de partea de siguranta activa/pasiva...vezi si tu cam ce patesc pasagerii din Logan-uri in accidente mai serioase (comparativ sa zic cu aia dintr-un Passat ca al tau). Comfortul asijderea. Toata lumea stie cum se circula in Romania, mai ales pe DN-uri.

Da, si eu am avut Logan (2005-2011), si nu m-as mai intoarce la asa ceva, decat daca nu am incotro. Tot timpul exista alternative mai bune. Trebuie doar sa ai ochii larg deschisi. wink.gif
*


N-am nicio retinere sa ma intorc la Logan daca as fi nevoit. L-am luat asta iarna de nevoie si l-am tinut de placere. Merg urban aproape 100% din cei 11 km pana la lucru. Stau in trafic la fel de mult si cu Loganul si cu Passatul. Inca ma strecor mai usor cu Loganul decat cu barca de Passat.
Si Loganul face cald iarna (si inca are scaune incalzite OE!), racoare vara, si tot cu medie de 23km/h ajung la lucru.
Da, la drum lung insa, Passatul e net superior. Confort, asistenta la conducere (comenzi pe volan, bluetooth, senzori de parcare fata/spate, park assist), toate astea fac viata mai usoara. Sa nu mai zic de ABS si ESP.
In rest, daca e sa mori, dai coltul si intr-un Merc, si intr-o Dacie. Eu era sa o mierlesc in Fordul din semnatura, ca unul a zis ca el e smecher si depaseste coloana in curba fara vizibilitate, pe linia continua. Noroc c-am avut loc sa ies in decor si-am scapat cu o vanataie de la airbag si pagube materiale. As putea sa zic ca daca eram cu Passatul aveam sanse sa fiu cu roata prin santul de dupa boscheti si sa ma fi dat peste cap.


--------------------
#muiepesede #muiedragnea #numairezist #muiepcr - #joscomunistii
Șanțuri, desțeleniri, fundații, betoane, balast, instalații electrice, cu materialul clientului. Seriozitate maximă!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clinciu.florentin
post 18 Jun 2018, 14:29
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 April 18




Am revenit cu rezolvarea problemei; cel putin in cazul meu.

Nu m-am speriat de raspunsuri, doar am asteptat sa vad cum decurge situatia. Intre timp, am tinut legatura cu baiatul de la care am achizitionat masina. Timp de o luna, s-a chinuit sa faca rost de placuta despre care vorbeam si intr-un final o primeste de la Lille (am inteles ca e un sediu Renault sau ceva). Saptamana viitoare maxim voi intra in posesia ei si o sa atasez o poza, urmand sa merg la RAR pentru reomologare si apoi inmatriculare. Va multumesc pentru raspunsuri si implicare.

P.S:alta varianta era sa o aduc la Bucuresti in Voluntari la RAR si se ocupau ei de tot, dar am zis sa-i dau o sansa tipului biggrin.gif


--------------------
Renault Megane III 2009 1.5 DCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Jun 2018, 14:39
Post #108


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 17.423
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si uite cum te-ai legat la cap ... fara sa te doara ...


--------------------
Citroen C5 Tourer, Exclusive, 2.0 HDi, 2010 / Renault Clio Intense, 0.9 tCe 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Jun 2018, 14:51
Post #109


Membre des Bishnoi


Group: Moderatori
Posts: 18.417
Joined: 14 August 09
From: BV-SIESTA KEY




QUOTE(clinciu.florentin @ 18 Jun 2018, 14:29)
Am revenit cu rezolvarea problemei;

Dupa ce ai CIV si masina este inmatriculata poti sa postezi rezolvarea.....ca asta cu placuta nu te conduce spre rezolvare rapida.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreeaAndreea
post 16 Aug 2018, 12:11
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 August 18




Denisupitesti, as dori daca se poate mai multe detalii pentru ca sunt in aceeasi situatie..cum pot lua legatura cu tine??


--------------------
Renault Megane 3 2010 - BH 02 DUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allinutzul
post 20 Aug 2018, 09:33
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 September 15




QUOTE(FlorinTudose @ 16 Apr 2018, 19:06)
Salut,

Între timp am înmatriculat și eu masina asa ca scriu mai jos pașii pe care i-am realizat, poate ajuta pe cineva.
La reprezentanta Renault mi-au cerut 500 de lei pentru montaj canapele și centuri și adeverință de montaj. Dacă voiam doar adeverință fără montaj îmi cereau vreo 350 de lei.

Cu adeverința m-a ajutat un băiat de la care am cumparat și centurile (detalii în pm). Am plătit 200 de lei pentru adeverință, factura și ordin de reparație. De astea trei am avut nevoie la RAR. Adeverința au oprit-o ei și mi-au returnat celelalte doua documente.

*


Salut,

Sunt exact in situatia ta si eu, insa cu un Clio 4. Imi poti spune te rog de la care reprezentanta Renault ai obtinut adeverinta? Eu am fost la Serus in Bucuresti si mi-au zis ca desi ar putea sa faca montaj nu au autorizatie de la RAR sa faca conversie ei. M-au indrumat catre alta reprezentanta Renault care face asta. Masina mea am verificat-o la ei si a iesit din fabrica M1 dar a fost convertita la un service Renault in N1. Nu mi-e clar pana la urma la cine ai platit 200 lei pt. adeverinta, factura si ordin reparatie. Eu am deja montat tot (bancheta, centuri)... Multumesc!


--------------------
Renault Clio 4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
allinutzul
post 17 Sep 2018, 09:27
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 September 15




Am rezolvat si eu. S-a inmatriculat ca autoturism. Hartia am luat-o de la Auto Marcus din Bucuresti (doar constatarea, montajul il facuse intermediarul).

Un singur lucru as vrea sa mai punctez pentru cine se mai loveste de aceasta problema: este foarte important numarul de omologare de pe masina, adica daca masina a iesit ca autoturism din fabrica si a fost convertita in autoutilitara, treaba este simpla si mai ieftina (se pun usor centurile si se monteaza bancheta spate); costul la RAR a fost de 900 ron omologarea + aprox 200 ITP.
Daca masina nu are numar de omologare de tip M1 , atunci la RAR se poate face testare si trecerea in categoria M1 dar contracost aproximativa 1000 ron , deci cost total omologare + testare+ ITP aproximativ 2100 RON.
E bine de stiut aceste aspecte inainte de a cumpara o utilitara din Franta.

Ps. ca sa aflu nr de omologare pt Clio 4 am fost la un dealer Reanault in showroom si am notat numarul de omologare de pe masina expusa (cel cu E2*2001/...)


--------------------
Renault Clio 4 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Sep 2018, 09:42
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.332
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




https://www.legifrance.gouv.fr/affichTexte....ategorieLien=id articolul 8 de la 1 iulie 2015, nu s emai fac transformari din N1 in M1 in franta....


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinvs
post 24 Sep 2018, 11:25
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 September 18




QUOTE(FlorinTudose @ 16 Apr 2018, 19:06)
Salut,

Între timp am înmatriculat și eu masina asa ca scriu mai jos pașii pe care i-am realizat, poate ajuta pe cineva.
La reprezentanta Renault mi-au cerut 500 de lei pentru montaj canapele și centuri și adeverință de montaj. Dacă voiam doar adeverință fără montaj îmi cereau vreo 350 de lei.

Mi s-a părut mult asa ca am montat eu centurile si canapele. Nu este greu, doar trebuie sa ai toate piesele, în special șuruburile la centuri pentru ca eu am alergat o săptămână după un șurub.
Cu adeverința m-a ajutat un băiat de la care am cumparat și centurile (detalii în pm). Am plătit 200 de lei pentru adeverință, factura și ordin de reparație. De astea trei am avut nevoie la RAR. Adeverința au oprit-o ei și mi-au returnat celelalte doua documente.

În certificatul de înmatriculare din Franța scrie N1 la pozitia J, CTTE la pozitia J.1 și DERIV VP la pozitia J.3. Nu am avut nicio problema la RAR, am înmatriculat-o ca autoturism și totul a mers foarte repede.

Cu privire la placuta constructor nu știu ce este, nu mi-a cerut-o  nimeni.
*



Ma poti contacta? Eu nu pot trimite PM-uri. Multumesc!


This post has been edited by klaus: 25 Oct 2018, 14:49


--------------------
Renault Clio 2015 IV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th November 2018 - 21:50
Forum Renault Server hosting