Schimbare mecanism stergatoare
Schimbare mecanism stergatoare
asavin |
3 Dec 2008, 11:39
Post
#1
|
||
Solenzar incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 September 07 From: Galati |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|||
Nec |
3 Dec 2008, 16:59
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 11 February 08 From: Constanta |
uite o schema de demontare si remontare
Attached thumbnail(s) Stergator_Parbiz.JPG ( Size: 172.09k ) Number of downloads: 1214 |
--------------------
Solenza
Scala
2003
- CT -- PMR
|
|
alinushy |
3 Dec 2008, 20:43
Post
#3
|
modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni |
cat a costat?
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
asavin |
4 Dec 2008, 10:43
Post
#4
|
Solenzar incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 September 07 From: Galati |
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
asavin |
9 Dec 2008, 23:51
Post
#5
|
Solenzar incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 September 07 From: Galati |
Le-am schimbat! Totul a fost relativ simplu inafara de desurubarea partii rupte a mecanismului. M-am chinuit mai bine de o ora pentru a scoate acel rahat de surub pentru ca se invartea in gol . Nu inteleg de ce au trebuit sa faca acel cot din plastic .
Motorasul vechi (care e inca bun) l-am dat unui prieten cu nova si, de curiozitate, m-am uitat la acel cot si la el. Surpriza! E din metal. In fine ... bine sa la-am schimbat si acum merge perfect. Multumesc incaodata pentru schema, Alex |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
augustin87r |
22 Dec 2008, 00:34
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea |
Daca tot ai schimbat intreg sistemul : fara sa dau jos totul, am acces sa dau cu spray degripant si sa ung partile care antreneaza stergatoarele?
La mine cel din stanga se opinteste cand e sa vina in partea stanga a parbrizului si se opreste unde nu trebuie (nu imi sterge tot campul vizual) - la altele nu e asa....In rest, functioneaza bine...Ma gandeam sa curat cu degripant de rugina si sa ung totul... |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
asavin |
22 Dec 2008, 09:08
Post
#7
|
Solenzar incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 28 September 07 From: Galati |
Acces sigur ai sa dai cu un spray ceva .. dar daca se opreste mai sus decat ar trebui nu cred ca o sa rezolvi asa problema. Incearca sa scoti piulita care tine stergatorul si sa muti stergatorul mai jos. (3 din poza atasata) Apoi pune piulita la loc (vezi sa nu exagerezi cu stransul) si vezi daca asa e mai ok.
Attached thumbnail(s) piulita.JPG ( Size: 20.02k ) Number of downloads: 1235 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala
|
|
augustin87r |
22 Dec 2008, 21:21
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 18 June 06 From: Rm.Valcea |
QUOTE(asavin @ 22 Dec 2008, 10:08) Acces sigur ai sa dai cu un spray ceva .. dar daca se opreste mai sus decat ar trebui nu cred ca o sa rezolvi asa problema. Incearca sa scoti piulita care tine stergatorul si sa muti stergatorul mai jos. (3 din poza atasata) Apoi pune piulita la loc (vezi sa nu exagerezi cu stransul) si vezi daca asa e mai ok. Mersi. Asta e o solutie simpla si eficienta....Am sa fac ca tine si am sa ung cu spray mecanismul....NU strica ungerea...... Uite ca eu ma gandeam numai la tampenii in loc sa imi dea prin cap sa mut stergatorul.... |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003
|
|
moustache |
23 Dec 2008, 14:50
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov |
Nu ajuta cu nimic ungerea cu spray. Sunt 2 locuri unde apar frecarile:
- in articulatiile sferice ale tijelor (metal cromat/plastic). Acestea au fost unse la montaj, au si niste granituri sa nu intre apa si sa se piarda lubrifiantul si in general nu sunt problemele. - in bucsile de ghidaj ale axelor pe care se prind stergatoarele. Axele sunt cromate si se rotesc in niste bucsi de plastic. In general vaselina de aici dispare. In montajul acelor bucsi exista in partea superioara si niste o-ring-uri, sa nu intre apa in bucsa. Daca alea se uzeaza, intra apa si in timp axele ruginesc. Rotindu-se cu acel strat de rugina abraziv pe ele, uzeaza acele bucsi. Daca nu a aparut uzura mare, nu strica o demontare completa a mecanismului, curatarea partilor oxidate si gresarea bucsei/axului. (Bucsile au niste canale in interior pt retinerea vaselinei. Pt demontare, in partea filetata a axului, este o saiba si un inel elastic de blocare, care intra pe un canal din ax). |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2024 - 12:18 |