DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scuipa ulei !

lars_andrew
post 6 Jun 2018, 10:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 June 14




Salutare... in primul rand imi cer scuze, am gasit topicuri cu probleme asemanatoare dar nu m-au luminat...

Asadar, este vorba despre o Dacia 1310 din 98 pe carburator și de curand am observat ca nu mai aveam ulei in baie decat foarte putin. Dupa completare, am observat, cu motorul pornit ca pierde ulei, sau mai degraba scuipa, pe langa bujii ... bujiile sunt stranse bine si garniturile sunt puse corect. Mentionez ca am observat ca uleiul este dat afara pe langa locul unde stau infiletate bujiile ... si scuipa „bolborosit” destul de tare ...
Nu stiu daca m-am facut inteles, nu sunt mecanic si am foarte putine cunostinte de mecanica.
Dacă e nevoie pot sa filmez si sa atasez in comentariu un clip.
As dori sa ma lamureasca cineva ce se intampla si de ce? intrucat acum 2 luni a fost la „doctor” si atunci nu avea problema asta ...

Va multumesc anticipat!


--------------------
Dacia 1310 Break 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 6 Jun 2018, 12:40
Post #2


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.110
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




A fost la "doctor" pt. ca...? Ce i-a facut, a umblat pe la segmenti, sau ce?
Daca ajunge ulei in camera de ardere, ar trebui sa vezi urmarile si pe esapament (fum albastru, excesiv de mult).
Scoate o bujie intai si vezi cum arata. Nu in ultimul rand, or fi bujiile "stranse bine", dar au fost infiletate corect, sau... stramb, si s-a dus dracu' filetul si etansarea?


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lars_andrew
post 6 Jun 2018, 12:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 June 14




QUOTE(maho @ 6 Jun 2018, 12:40)
A fost la "doctor" pt. ca...? Ce i-a facut, a umblat pe la segmenti, sau ce?
Daca ajunge ulei in camera de ardere, ar trebui sa vezi urmarile si pe esapament (fum albastru, excesiv de mult).
Scoate o bujie intai si vezi cum arata. Nu in ultimul rand, or fi bujiile "stranse bine", dar au fost infiletate corect, sau... stramb, si s-a dus dracu' filetul si etansarea?
*



A fost la doctor dar nu s-a jucat la motor.
Bujiile sunt negre si umede, preciez ca abia le-am schimbat.
Iar de esapament nu am observat nimic ciudat.
De infiletat au fost bine puse si stranse corespunzător. Dar nu cred ca e problema de filet, in orice caz am sa ma uit mai atent la filet.


--------------------
Dacia 1310 Break 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 6 Jun 2018, 13:54
Post #4


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 4.110
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Negre (bujiile) sunt de la amestec bogat (prea multa benzina), iar umede... miroase-le, ar trebui sa miroasa tot a benzina (daca nu stai intr-o zona cu f. multa umiditate in aer).

This post has been edited by maho: 6 Jun 2018, 13:54


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Jun 2018, 21:58
Post #5


oldtimer...


Group: Members
Posts: 8.433
Joined: 10 March 06
From: GL




pe langa ce a zis maho de segmenti uzati adaug ca uleiul mai ajunge in capul pistonului si pe simeringurile(uzate) ale supapelor sau pur si simplu printre supapa si ghid(acolo unde nu-s acele simeringuri) .....rareori mai ajunge ulei in capul la piston daca nivelul la ulei e prea mare sau daca e infundat furtunul de recirculare de pe epurator.....
bujii negre/amcrasate=ulei ars/depuneri ,bujii afumate=consum mare=carburator dereglat sau bobina defecta....
Fum albastru la pornire pentru cateva secunde=papa ulei pe la supape,fum albastru mereu=motor pe duca,fum negru=consum exagerat de benzina.

This post has been edited by sobolan: 6 Jun 2018, 22:00


--------------------
Dokker -1.5dci -2016 Logan 2 -1.5dci -2017 Golf 3 - 1.8 GT -1996
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lars_andrew
post 7 Jun 2018, 09:21
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 18 June 14




QUOTE(sobolan @ 6 Jun 2018, 21:58)
pe langa ce a zis maho de segmenti uzati adaug ca uleiul mai ajunge in capul pistonului si pe simeringurile(uzate) ale supapelor sau pur si simplu printre supapa si ghid(acolo unde nu-s acele simeringuri) .....rareori mai ajunge ulei in capul la piston daca nivelul la ulei e prea mare sau daca e infundat furtunul de recirculare de pe epurator.....
bujii negre/amcrasate=ulei ars/depuneri ,bujii afumate=consum mare=carburator dereglat sau bobina defecta....
Fum albastru la pornire pentru cateva secunde=papa ulei pe la supape,fum albastru mereu=motor pe duca,fum negru=consum exagerat de benzina.
*


Multumesc pentru lamuriri!
De consum nu se pune problema, consuma normal, am facut drumuri bacau-iasi-bacau si nu a luat mai mult decat trebuia. In ceea ce priveste bujiile, sunt noi. Ma gandesc ca e vorba despre furtunul de recirculare de pe epurator, intrucat am mai discutat si cu un mecanic.
Ma duc sa o rezolv saptamana asta!
In orice caz, mai am un motor care e mai putin obosit decat asta si ma gandesc sa-l schimb, in ciuda faptului ca trebuie sa ma plimb pe la rar etc etc.
Din pacate, cred ca prea mult nu o sa ma mai tina saracuta, pentru ca e mancata de rugina și nu mai am bani sa o duc sa o vopsesc. Nici nu cred ca se mai merita.
A fost destul cat a tors pe drumurile noastre.


--------------------
Dacia 1310 Break 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th September 2018 - 03:41
Forum Renault Server hosting