It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se opreste motorul la relanti, variaza turatia, dupa revizia de 60.000 la Meridian

Vlad Georgescu
post 4 May 2007, 07:22
Post #1


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 358
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Mi-am facut recent revizia de 60.000 (cu schimbare distributie, etc) la Meridian.

Dupa revizie a aparut urmatoarea problema, care nu se intimpla inainte de revizie:

Cind schimb vitezele (sau daca accelerez la punctul mort si iau brusc piciorul de pe acceleratie) turatia scade pina sub 600 rpm si apoi fie se opreste motorul, fie nu se opreste iar turatia variaza de 5-6 ori intre 500 si 1100 rpm - vad acul cum se misca, de mai multe ori, intre 500 si 1000 sau 500 si 1100.

La un drum motorul mi se opreste de vreo 10 ori.

Problema se manifesta in special cind motorul e rece, cu sau fara AC pornit. Cind motorul e cald se intimpla, dar mai rar.

Ce poate sa aiba?

Pot cumva sa remediez eu, fara sa mai trec pe la mecanici, in care nu am incredere?


--------------------
Dacia Porsche Cayenne 2008 - -
Contul meu de Facebook (cu numele real): http://bit.ly/ljSyHX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 4 May 2007, 07:24
Post #2


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.582
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Am senzatia ca ti-au inlocuit injectoarele... Ai stat langa masina cat au facut respectivele operatiuni ?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 4 May 2007, 07:30
Post #3


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 358
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Nu! La Meridian, nu se mai poate sta linga masina. Am intrebat si la Vocea Clientului, si asta e politica Dacia...

Am sa aleg alt service pentru urmatoarele revizii si reparatii.

Acum insa ma intereseaza sa imi rezolv problema asta.

This post has been edited by Vlad Georgescu: 4 May 2007, 07:36


--------------------
Dacia Porsche Cayenne 2008 - -
Contul meu de Facebook (cu numele real): http://bit.ly/ljSyHX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dany
post 4 May 2007, 08:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 21 November 02
From: Bucuresti




Treaba cu inlocuitul injectoarelor, nu stiu ce sa zic. Adica... doar sa fi avut cineva nevoie musai atunci de niste injectoare vechi. La 60.000 nu prea cred ca mai are sens sa te gindesti ca se da cineva la injectoarele tale, care sint oricum uzate. Problema poate sa fie iar de la senzorul de turatie (ai mai avut si mai demult!) dar atunci se manifesta altfel, apareau probleme la pornire.

Eventual sa fi picat vreun injector asa tocmai dupa revizie, din intimplare. Sau sa fi luate matale niste mizerie prin benzina. Poate suna aiurea dar ai verificat fisele la bujii? Sa fie infipte corect in ambele parti?

Dany


--------------------
Renault Laguna III Coupe 2009 / Dynamique - B 00 XXX
"Tata, mama, toti cei dragi tie si restul oamenilor mari pe care ii vezi zilnic mergand la munca platesc taxe si impozite pentru ca noua tuturor sa ne fie mai bine." Ministerul Finantelor, pagina copiilor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 4 May 2007, 08:16
Post #5


...


Group: Moderatori
Posts: 3.768
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Simptomele aratate sunt 80% de la motorasul pas cu pas (corp clapeta).

Ori s-a blocat, ori s-a murdarit, ori i-a sarit mufa .. ori trebuie schimbat.NU mai sunt in pas cu preturile dar acum 2 ani eu cumparasem motorasul cu 2.4 mil (240 ron) ... acum cica se gaseste doar corp clapeta cu totul si era vreo 4 mil pe vremuri (400 ron)


--------------------
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 2005 - si bicicleta
“Yesterday is history, tomorrow is mistery, but today is a gift; thats why it's called <<present>>" (Kung-Fu panda)
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreip
post 4 May 2007, 08:47
Post #6


spiderman


Group: Members
Posts: 95
Joined: 1 February 05




Motorasul pas cu pas. Unii useri de pe forum spun ca il poti gasi separat de corpul clapeta in targ. Daca nu impreuna cu tot corpul clapeta (dar e mult mai scump asa). Cineva de pe forum a gasit in Cluj separat motoras pas cu pas la 130 ron.


--------------------
Dacia Logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wind
post 4 May 2007, 08:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 732
Joined: 19 January 07
From: bucuresti




apropo, cat te'a costat revizia ?


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 4 May 2007, 10:03
Post #8


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 358
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Va multumesc mult pentru informatii si sfaturi.

Revizia a inclus si schimbarea unui amortizor si m-a costat foarte mult (in jur de 2900 RON). O sa fac un topic special despre pretul acestei revizii imediat ce reusesc sa scanez facturile - pentru ca mi se pare scandalos, si vreau sa ma lamuresc daca m-au tras in piept sau nu (o copie a acestor facturi va merge si la Vocea Clientului de la Dacia).

Oricum, problema cu oprirea la relanti NU aparea inainte de revizie.

This post has been edited by Vlad Georgescu: 4 May 2007, 13:45


--------------------
Dacia Porsche Cayenne 2008 - -
Contul meu de Facebook (cu numele real): http://bit.ly/ljSyHX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 4 May 2007, 11:11
Post #9


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.582
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Ai observat cumva si o crestere a consumului in aceasta perioada ?

Poti incerca sa cureti motorasul - MPP. Nu e neaparat sa il schimbi, inca e tanar.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 9 May 2007, 07:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.176
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Incearca sa faci si o resetare a computerului, desfaci borna de plus si o legi la cea de masa pentru un minut. Apoi ii dai cheie si vezi daca creste relantiul la valoarea normala.
Verifica ca furtunul de la capac colbutori sa fie conectat. Din cauza lui(l-am uitat neconectat) am avut probleme cu relantiul care scadea la 600 rpm, din cauza ca calculatorul inregistrase o eroare " de aer fals".

Cat despre service-uri, e mai bine sa ii eviti pe cei care nu permit prezenta langa masina. Gresesc mult si vor sa isi ascunda greselile. Eu am facut sesizare scrisa la VC pe tema greselilor si incompetentei si nici nu s-au obosit sa ma sune sa ma intrebe daca nu cumva sanatatea mea a avut de suferit din cauza franelor.


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 9 Jun 2007, 12:14
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




La care Meridian ai fost?
Sud (berceni) sau Vest (militari)?


--------------------
renault clio 2005, 1.5dci - B43HZK
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoomPunk
post 10 Jun 2007, 13:35
Post #12


Membru fara respect ptr lege si ``organ``!


Group: Members
Posts: 683
Joined: 20 March 06
From: Bucharest




mbc,poti sa-ti alegi,amandoua sunt praf.Si Sud si Vest.


--------------------
Dacia de calcat Zepter
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 10 Jun 2007, 17:12
Post #13


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.844
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(george_slz @ 9 May 2007, 08:25)
Incearca sa faci si o resetare a computerului, desfaci borna de plus si o legi la cea de masa pentru un minut. Apoi ii dai cheie si vezi daca creste relantiul la valoarea normala.
Verifica ca furtunul de la capac colbutori sa fie conectat. Din cauza lui(l-am uitat neconectat) am avut probleme cu relantiul care scadea la 600 rpm, din cauza ca calculatorul inregistrase o eroare " de aer fals".

Cat despre service-uri, e mai bine sa ii eviti pe cei care nu permit prezenta langa masina. Gresesc mult si vor sa isi ascunda greselile. Eu am facut sesizare scrisa la VC pe tema greselilor si incompetentei si nici nu s-au obosit sa ma sune sa ma intrebe daca nu cumva sanatatea mea a avut de suferit  din cauza franelor.
*


esti sigur ca daca pune borna aia invers nu se intampla ceva la calculatorul de injectie? intreb si eu...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Plictisitul
post 10 Jun 2007, 17:30
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 10 June 07




nu se intampla nimic daca pui borba plus PE borna minus...insa e sufucuent sa o lasi scoasa oricare din borne, pt vreun minut, dar nu se va reseta nici un calculator...calculatorul are o memorie ROM, adica nevolatila...erorile, care au fost depistate de calculator, vor aparea pe tester...

fluctuatia relantiului ar avea 2 cauze...
- prima este cea deja relatata, anume, impuritati la motorasul pas cu pas, dar nu e explicabil de ce inainte mergea bine, si apoi mergea naspa...ai gresit ca ai plecat cu masina asa de la revizie....
- spunea cineva de inlouirea injectoarelor...mai degraba e posibil sa fi fost inlocuit motorasul pas cu pas, si poate mufa nu a fost bine bagata...
-inca o varianta de raspuns, este posibila nearanjare corecta a corpului clapeta pe pozitie, si are cumva sanse sa traga aer fals...
Cauzele sunt destul de multe... ca electrician auto, ar trebui sa le iau pas cu pas prin eliminare...

mai rau te-am bagat in ceatza smile.gif sorry


--------------------
--- ... - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al3rta
post 11 Jun 2007, 09:13
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 25 April 07




Vlad Georgescu sa stii ca exact aceiasi problema am avut-o si eu la solnita mea .Rezolvat foarte usor prin demontarea corpului clapeta curatat bine bine si montat la loc .In momentul de fata merge brici nu sa mai oprin de loc de 3 saptamani de cand i-am facut aceea curatare a corpului clapeta .La mine mai era inca o buba doarece aveam acel furtun care trage vapori de benzina (parca asa ii spune ) din rezervor era rupt .
Bafta


--------------------
Dacia Solenza an 2003 Confort - B-34-PYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moustache
post 12 Jun 2007, 18:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 12 July 04
From: Brasov




Nu cred ca aici e tocmai locul potrivit pt. asta, dar are oarecum legatura. Mi s-a intamplat de vreo 2-3 ori in ultima vreme, ca in sarcina maxima (ceva de genul urcand o rampa in treapta 3-4), cu pedala in podea, sa simt ca pt cateva momente (sub 1 sec), motorul parca se impiedica, da sa se intrerupa, dupa care totul e OK. Mi s-a intamplat numai de 2 sau 3 ori, in conditii similare. Sugesti (ma gandesc pompa/filtru benzina, injectoare sau bobina aprindere). Am aproame 60 K Km, distributie schimbata pe la 52 K Km, bujii noi schimbate recent, la fel si filtrele si uleiul.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BV-36-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 13 Jun 2007, 07:48
Post #17


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.582
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Eu banuiesc tot pompa de benzina....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mizuno4vdm
post 1 Jul 2009, 22:24
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 28 November 08




sa inteleg ca la renault este o moda ca atunci cand inlocuiesti distributia sa se strice motorasul pas cu pas?eu era sa-i bat pe mecanicii care mi-au schimbat-o crezand k mi-au pus distributia gresit si ca era sarita de la punct smile.gif) asta s-a intamplat ieri ; azi am pus-o p tester si mi s-a spus k motorasul pas cu pas nu mai raspunde la comenzi ,l-am curatat si degeaba...maine imi iau altu si sa vad cum se misca dupa...la acceleratii puternice da in nas?


--------------------
renault clio tech run 2000 - ph44wtf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 31st August 2014 - 00:16
Forum Renault Server hosting