DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Servodirectie pe DSN

Mihai_E
post 17 Apr 2003, 12:14
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




Mi s-a pus pata!!!!! Vreau sa-mi pun servo! Cine stie cit ar costa, cine monteaza si ce influente ar avea asupra performantelor masinii. (cica si asta e nu din cauzele pentru care SLZ nu se mai infige ca DSN). Astept opinii, comentarii si sugestii.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 17 Apr 2003, 12:48
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pai, si eu vreau, am stat cu alex si am studiat,mare branza nu e, daor ca trebuie piesele, si nu se stie nici un pret, inca! cat despre performante, ha ha ha ha ha ha ha ... in nici un caz!!!


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 17 Apr 2003, 13:34
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Esti convins ca nu este una din cauzele scaderii performantelor? Pentru ca acea curea care antreneaza compresorul de la aerul comprimat si alternatorul, mai este acum atasat la inca o ciudatenie, care este de fapt o pompa de ulei sau ce o fi. Asa ca sigur suge si asta ceva (dar se poate s-o faca doar la actionarea volanului).


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 17 Apr 2003, 16:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Fratilor, cumnatilor, colegi de suferinta. Asteptati o tirsica sa vedem ce mai boncane chitaie si se perpeleste la noua servodirectie. Si mie mi-ar placea, dar sa nu ajung cu ea toata ziulica la service si in plus numai pe banii mei.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2003, 10:59
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Va astept cu interes sa va puneti servo.
Si apoi sa ne spuneti si celorlalti daca trebuie sa mergeti la RAR sa va autorizeze modificarea (importanta, constructiva, la DIRECTIE).
Toate cele bune!


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 4 Aug 2003, 12:31
Post #6


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
Va astept cu interes sa va puneti servo.
Si apoi sa ne spuneti si celorlalti daca trebuie sa mergeti la RAR sa va autorizeze modificarea (importanta, constructiva, la DIRECTIE).
Toate cele bune!

haide ca ma faci sa rad. am vazut inainte sa plec din tara un reportaj la reporter incognito despre cum se poate trece rar ul. au luat astia o masina de nici 6 mil nu au dat pe ea , cazuta rau de tot !!! si cu 100 de dolari si vreo 200 000 lei si o cafea au trecut rar ul !!!


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 4 Aug 2003, 17:30
Post #7





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Iertati-ma, dar ma bag si eu in discutia asta cu servodirectia.
1. Masina nu va trece RAR-ul - pe bune - cu spaga, sintem in Romania. Asta va garantez, am vorbit cu oameni ce lucreaza acolo, numai daca va faceti omologare care este OBLIGATORIE pt. modificari la frina si directie. Cred ca oricum nu va veti face omologare pt. servodirectie ca costa de va luati alta masina ( cu sevo din fabrica ).
2. Acum o parere personala. La dsn directia merge foarte usor - incercati o LADA daca sinteti curiosi sa vedeti acolo directie de-ti trebuie muschi, nu gluma. Pe mine nu ma deranjeaza deloc prin oras - acolo e problema, la parcari, manevre pe loc etc. - ca la drum intins nu are nevoie nimeni de servodirectie, cea de pe solenza e chiar enervant de sensibila la viteze mari ( masinile " destepte " scad presiunea in servo la cresterea vitezei masinii ). Parerea mea personala si va rog sa nu ma injurati cei care sinteti partizanii servodirectiei este ca acest minunat dispozitiv de care vorbim a fost inventat de cel care a dat legea ca femeile au voie sa conduca masini.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 4 Aug 2003, 17:49
Post #8


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
... Parerea mea personala si va rog sa nu ma injurati cei care sinteti partizanii servodirectiei este ca acest minunat dispozitiv de care vorbim a fost inventat de cel care a dat legea ca femeile au voie sa conduca masini.


aici nu sunt de acord cu tine servodirectia nu este sa te simti ca ai brand pe tine este sa te faca sa te simti ca ai masina si sa nu te concentrezi la tras de volan ci sa te concentrezi la ciotul din dreapta sau pomul din stanga .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 4 Aug 2003, 22:13
Post #9


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

cea de pe solenza e chiar enervant de sensibila la viteze mari ( masinile \" destepte \" scad presiunea in servo la cresterea vitezei masinii )


Si dai citeva sute de euro in plus pentru a avea aceasta facilitate icon_twisted.gif si asta la masinile care AU deja o servo normala icon_twisted.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 5 Aug 2003, 08:54
Post #10


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE

cea de pe solenza e chiar enervant de sensibila la viteze mari


Hai ca eu am SLZ si chiar imi place servo. Imi place si la viteze mari, cred ca e OK. Mi se pare super-misto - asa ca nu va mai legati de ea. La banii astia masina are cam tot ce ii trebuie. Nu ne obliga nimeni sa ne luam DACIA daca nu ne place. Nu?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 5 Aug 2003, 09:38
Post #11





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Apropos de sensibilitatea servodirectiei la slz. Am un prieten - sofer de meserie - care se apropie de 1.000.000 km la volan - ne bate pe toti luati la un loc cred la nr. de kilometri - care venea noaptea dinspre Buc. cu o slz spre casa , sosea 4 benzi, 150 km/h, si trece un iepure prin fata masinii. Asta s-a intimplat cind nu venea nimeni din fata, soseaua absolut libera, era pe la 3 dimineata. A doua zi primul drum l-a facut la service sa-i deconecteze servodirectia, ca multumeste cerului ca a scapat cu viata.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 5 Aug 2003, 09:51
Post #12


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




A conduce bine inseamna dupa parerea mea sa stii sa iti adaptezi stilul in functie de masina pe care o conduci. Asa ca degeaba ai un milion de km pe aceeasi masina. Poti sa fii sofer EXCELENT pe o masina si sofer groaznic pe alta. Sunt si unii care stiu sa isi adapteze repede mersul in functie de masina. De obicei acestia lucreaza la firme care au multe masini si se intampla sa mearga destul de des ba cu o masina ba cu alta.

Am vazut si inconstienti care coborau din Peugeot 406 si urcau in DSN si mergeau ca nebunii.

Nici eu nu pot sa ma laud ca sunt sofer tare sau cu experienta senzationala, insa la 130KM/h mi se pare OK servodirectia. Oricum, merg cu viteza asta doar daca vad un km inainte ca totul e OK.

Veneam pe la Bacau intr-o zi si era un Peugeot 206 cu servo "desteapta" si a luat un caine pe capota de nu s-a vazut ! Si la fel, era singur pe 4 bezi iar el pe mijloc. Si tot nu l-a evitat.....


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Aug 2003, 09:59
Post #13


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE

cea de pe solenza e chiar enervant de sensibila la viteze mari


Hai ca eu am SLZ si chiar imi place servo. Imi place si la viteze mari, cred ca e OK. Mi se pare super-misto - asa ca nu va mai legati de ea. La banii astia masina are cam tot ce ii trebuie. Nu ne obliga nimeni sa ne luam DACIA daca nu ne place. Nu?


nu cred ca ai inteles unii dintre noi vrem servo pe dsn , asta este pb. celor care nu le place sa nu-si puna dar unii o apreciaza si mai ales o vor smile.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 5 Aug 2003, 10:06
Post #14


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




GeorgeB, am inteles exact. Unii vor Servo, ceea ce e foarte bine. Eu tocmai combateam pe cei care zic ca servo-directia de pe SLZ nu e buna, ca e invechita, etc.

Mi se pare OK sa vrei servo-directie. Eu tocmai, va incurajam, zicand ca e buna cea de pe SLZ si ca merita sa o instalati. Ramane problema cu RAR-ul.

Sunt si eu curios... Cam cat pierde din putere masina din cauza pompei de servo-directie? Eu am inteles de la cineva ca ar putea fi in jur de 5 CP. Deasemeni se pierd aproape 10 CP din cauza aerului conditionat. Asa o fi? Pai inseamna ca in loc de 75 am 60 CP.... Ce parere aveti?


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 5 Aug 2003, 10:37
Post #15


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Ei pe dracu pierzi 10CP cu aerul .. astea-s povesti de adormit mecanicii in service .

A/C -ul de pe dsn/slz consuma (in mod activ) cca 1KW ... Daca stai sa calculezi un pic .. iti iese putin sub 2CP .... ceea ce este insignifiant.

Da .. e adevarat .. se simte la relanti .. dar asa numai pentru ca motorul in regim de relanti genereaza cativa cai ... (cred ca 2-3 .. dar nu stiu cu siguranta).


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Aug 2003, 10:45
Post #16


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
GeorgeB, am inteles exact. Unii vor Servo, ceea ce e foarte bine. Eu tocmai combateam pe cei care zic ca servo-directia de pe SLZ nu e buna, ca e invechita, etc.

Mi se pare OK sa vrei servo-directie. Eu tocmai, va incurajam, zicand ca e buna cea de pe SLZ si ca merita sa o instalati. Ramane problema cu RAR-ul.  

Sunt si eu curios... Cam cat pierde din putere masina din cauza pompei de servo-directie? Eu am inteles de la cineva ca ar putea fi in jur de 5 CP. Deasemeni se pierd aproape 10 CP din cauza aerului conditionat. Asa o fi? Pai inseamna ca in loc de 75 am 60 CP.... Ce parere aveti?

ok scuze. nu iti ia chiar asa de mult oricum servo nu consuma decat cand tragi de volan adica pe loc !!! in demaraje nu incepi sa faci ca aia la curse sa-ti incalzesti pneurile :lol in zig zag iar aerul ia cam 5 cp MAXIM


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 5 Aug 2003, 10:45
Post #17


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE
Apropos de sensibilitatea servodirectiei la slz. Am un prieten - sofer de meserie -  care se apropie de 1.000.000 km la volan - ne bate pe toti luati la un loc cred la nr. de kilometri - care venea noaptea dinspre Buc. cu o slz spre casa , sosea 4 benzi, 150 km/h, si trece un iepure prin fata masinii. Asta s-a intimplat cind nu venea nimeni din fata, soseaua absolut libera, era pe la 3 dimineata. A doua zi primul drum l-a facut la service sa-i deconecteze servodirectia, ca multumeste cerului ca a scapat cu viata.


Daca tu numesti un asemenea om "sofer cu experienta"... icon_twisted.gif laugh.gif

Probabil ca in viata lui nu a mai condus o masina cu servo laugh.gif laugh.gif Degeaba are cei 1 000 000 km icon_twisted.gif cele ce i s-au intimplat demonstreaza ca experienta lui este egala cu zero! :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Aug 2003, 10:53
Post #18


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
Apropos de sensibilitatea servodirectiei la slz. Am un prieten - sofer de meserie -  care se apropie de 1.000.000 km la volan - ne bate pe toti luati la un loc cred la nr. de kilometri - care venea noaptea dinspre Buc. cu o slz spre casa , sosea 4 benzi, 150 km/h, si trece un iepure prin fata masinii. Asta s-a intimplat cind nu venea nimeni din fata, soseaua absolut libera, era pe la 3 dimineata. A doua zi primul drum l-a facut la service sa-i deconecteze servodirectia, ca multumeste cerului ca a scapat cu viata.


Daca tu numesti un asemenea om "sofer cu experienta"... icon_twisted.gif laugh.gif

Probabil ca in viata lui nu a mai condus o masina cu servo laugh.gif laugh.gif Degeaba are cei 1 000 000 km icon_twisted.gif cele ce i s-au intimplat demonstreaza ca experienta lui este egala cu zero! :shock:


absolut de acord !!! hai lasa ne cu povesti de genul la ce bun servo directia sau aerul , daca el toata viata a fost sofer pe trabant e vina cui ???


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 5 Aug 2003, 10:56
Post #19


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Esti convins ca nu este una din cauzele scaderii performantelor? Pentru ca acea curea care antreneaza compresorul de la aerul comprimat si alternatorul, mai este acum atasat la inca o ciudatenie, care este de fapt o pompa de ulei sau ce o fi. Asa ca sigur suge si asta ceva (dar se poate s-o faca doar la actionarea volanului).


Sa revenim totusi la ce a zis si Sergiu. Inclin sa fiu de acord cu el. Unii ziceau ceva ca la nu stiu ce turatie/viteza se decupleaza directia asistata si nu mai mananca din puterea motorului. Eu sincer nu prea cred, as zice ca merge mereu pompa aia...


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Aug 2003, 11:11
Post #20


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
QUOTE
Esti convins ca nu este una din cauzele scaderii performantelor? Pentru ca acea curea care antreneaza compresorul de la aerul comprimat si alternatorul, mai este acum atasat la inca o ciudatenie, care este de fapt o pompa de ulei sau ce o fi. Asa ca sigur suge si asta ceva (dar se poate s-o faca doar la actionarea volanului).


Sa revenim totusi la ce a zis si Sergiu. Inclin sa fiu de acord cu el. Unii ziceau ceva ca la nu stiu ce turatie/viteza se decupleaza directia asistata si nu mai mananca din puterea motorului. Eu sincer nu prea cred, as zice ca merge mereu pompa aia...


pompa este pusa la treaba doar cand tragi de covrig, ea merge tot timpul dar consumul ei este de ceva 0.5 cp adica nu prea se pune , alaturi de ac ai putea zice ca ai o masina intradevar puturoasa laugh.gif laugh.gif laugh.gif

servo se decupleaza la unele masini, nu este cazul SLZ si se decupleaza pentru oameni cu experienta de peste 1 000 000 km carora le ies iepuri in fata laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 6 Aug 2003, 12:02
Post #21





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Voua vi se pare ca directia pe dsn merge greu ? De-asta va trebuie servo ? Servo de-asta neadaptiva - teapa frentuzeasca ca si casetofonul, cd-player-ul si altele asemenea. Va sfatuiesc sa conduceti o LADA 1500 sa vedeti acolo directie ' grea '. Oricum eu mi-am pus un volan mic de 32cm care mareste si el forta necesara in directie - este pighia mai mica, stiti si voi. Oricum imi place mult cum directia 'tine' pe curbe, este un feeling excelent, sa simti cum tragi de masina si ea de tine. Injurati-ma, adepti ai servo-ului !
Si acum cealalta problema. Servo a fost pusa pe slz nu ca ar fi fost nevoie acum , ci este pregatitoare pentru motorul diesel, mult mai greu, care va fi montat incepind de la SAB din toamna ( zvonuri ) de asemeni, un motor mai mare, unii zic de 1600, altii motorul de clio 1400 16V. La o masina cu motor mai mare, implicit mai greu, servodirectia devine intr-adevar necesara. Daca ati auzit de noile motorizari dacia din toamna spuneti-ne si noua ( pitesteni, se aude ? )


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Laurentiu
post 6 Aug 2003, 12:20
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Prea multa gargara strica. Propun sa incepem prin enumerarea (daca stiti) pieselor de care avem nevoie.
Am uitat sa va spun ca si pe mine ma itereseaza sa-mi pun servo. Cred ca probabil o sa simtiti ceva schimbari in comportamentu' masinii, bune si rele. Pompa de ulei pentru servo din cate am vazut merge tot timpu' nu doar cand tragi de volan :wink: .
Da' ce conteza daca pierzi 2,3 sau 5 caluti...cu servo directie poti parca dom'le masina fara sa transpiri, ca aici vei simti cat de utila este. Nu ?

Apropo, daca nu va place servo directia "invechita" de pe SLZ nu va opreste nimeni sa incercati sa montati una mai moderna (inteligenta) :wink: pe DSN vostru beton.

Prea multa carcoteala pe forum...forum DACIA poate ati uitat :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 7 Aug 2003, 11:31
Post #23





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Cei care transpira cind trag de volan la dsn le recomand sa-si faca un abonament la o sala de forta, si veti atrage si privirile fetelor, ca la ce masini aveti, ma scuzati dragilor, dar nu vad ca s-ar tine cirduri de femei dupa voi...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 7 Aug 2003, 11:32
Post #24


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Dar tu draga ... ce masina ai daca nu te superi ???


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 7 Aug 2003, 11:35
Post #25





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Liviu, nu ma refeream la tine, ca am inteles ca nu esti din categoria celor care transpira cind invirt volanul.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 7 Aug 2003, 11:37
Post #26


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.707
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




QUOTE
Si acum cealalta problema. Servo a fost pusa pe slz nu ca ar fi fost nevoie acum , ci este pregatitoare pentru motorul diesel, mult mai greu


Eu zic ca era nevoie oricum. Cum iti explici tie ca exista servodirectie pana si pe Matiz - 800 cmc dar si pe alte masini cu motor de 1.2 l care sunt cat o cutie de chibrit???

Mie mi se pare normal sa fie servo pe orice masina. Asta ca sa conduca si gagicile. Mai beau si eu bere cand merg in oras, cu ocazia asta. :wink:


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Laurentiu
post 7 Aug 2003, 12:11
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 March 03
From: Bucuresti




Transpiratie era intre ghilimele ...
Sala de forta, muschi ... gagici ?? Eu nu vreau asta, vreau sa-nvart volanu' cu un deget.
Sa nu ma-ntelegeti gresit, nu m-am vaitat ca merge greu fara servo... da' daca se poate cu, de ce sa nu-mi pun biggrin.gif
Tot timpu' aveti ceva de carait.
Daca vreti muschi, gagici etc. ... va pot ajuta cu axu' meu vechi care are crucea cardanica gripata icon_twisted.gif
De ce daca masina are servo, inseamna ca este facuta pt gagici ?? :?:

Nu vreti sa discutam ceva mai constructiv? Ex: Ce ne trebuie si cum semonteaza servo.

Hai sa lasam pe fiecare sa decida daca vrea sa-si monteze dipozitiv "femeio-directie" sau nu. (Scuze sexului fem.)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 7 Aug 2003, 12:24
Post #28





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Pentru i96nds : ai perfecta dreptate, pe matiz a fost montata servo ca masina este conceputa in special pentru femei, de mers la servici, oras, piata , parcari aglomerate etc. Dar gindeste-te ( ca la un vis ) la un S 320 , cum ar fi ala fara servodirectie ? Numai Arnold i-ar invirti directia. Dar eu va propun la toti sa deschidem un topic despre noile motoare dacia ce vor aparea din toamna. Diesel-ul am inteles ca e 100% sigur. Trebuie sa recunosti ca un Diesel e mult mai greu decit un mas la aceesi cilindree. si daca il pune pe ala de 1600, atunci da, servo e obligatorie. Spuneti ce stiti de chestia asta. Personal m-ar interesa despre motorul 1400 16V.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Aug 2003, 12:40
Post #29


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE
Pentru i96nds : ai perfecta dreptate, pe matiz a fost montata servo ca masina este conceputa in special pentru femei, de mers la servici, oras, piata , parcari aglomerate etc. Dar gindeste-te ( ca la un vis ) la un S 320 , cum ar fi ala fara servodirectie ? Numai Arnold i-ar invirti directia. Dar eu va propun la toti sa deschidem un topic despre noile motoare dacia ce vor aparea din toamna. Diesel-ul am inteles ca e 100% sigur. Trebuie sa recunosti ca un Diesel e mult mai greu decit un mas la aceesi cilindree. si daca il pune pe ala de 1600, atunci da, servo e obligatorie. Spuneti ce stiti de chestia asta. Personal m-ar interesa  despre motorul 1400 16V.


acum pe bune ganditi-va si voi un pic . singurele motoare pretabile din pct de vedere al pretului investitiei sunt cele de 1.9 D motor ce deja exista in linie de fabricatie la noi ! si 1.6 de 8v 90cp , motor ce nu mai este de interes in occident ! trebuie sa fim realisti ca dacia este o modalitate renault de a scapa de liniile de fabricatie invechite si de a face profit de pe aceasta .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 8 Aug 2003, 09:44
Post #30





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Perfect de acord cu GeorgeB, motoare diesel acum toate modelele noi sint HDI, ceea ce noi la dacia mai avem mult si bine de asteptat, macar de l-ar pune pe ala care e acum pe papuc. Renault vinde aici tot ce nu are el nevoie, uite CD-playerele si casetofoanele alea cu cod care un electronist bun il scoate in 5 minute - in fata mea s-a intimplat. A mai vazut cineva modele actuale noi de casetofoane cu fata care nu se scoate ???


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 21:43
Forum Renault