Sta intr-o parte
Sta intr-o parte
Kruger |
26 Jun 2007, 19:23
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|||
ceaki |
26 Jun 2007, 20:30
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca |
pai vizual ar trebui sa vezi daca e rupt vre-un arc. compara distanta de la roata si pana la marginea aripii la toate 4 rotile si vezi unde ai o distanta mult mai mica. cel putin ar trebui sa se vada in cazul unui arc rupt. sau vezi daca nu ti-e desfacut vre-un telescop din spate si atunci partea aia e mai sus ca si partea unde telescopul e fixat
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
nambanidealtceva |
26 Jun 2007, 20:44
Post
#3
|
Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I |
da, am mai patit eu.. se rupsese arcul pe spate...se rupe intre cercul care se sprijina pe punte si urmatoarea spira... si ramane pe pozitie inca, dar coboara masina... cel mai probabil asta este, poti vedea daca te bagi sub masina, este destul de evident.. oricum, n-ar fi cine stie ce problema, se schimba usor..
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
Kruger |
26 Jun 2007, 23:44
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Da. Masurand cu mana, la aripa stanga spate cauciucul sta putin bagat sub aripa, e cel mai lasat colt din toata masina. Bagandu-ma sub ea, prima spira din arc sta mai aproape de punte decat la arcul din partea dreapta, deci probabil asta e toata problema. O sa schimb vineri si arcurile pe spate. Dar totusi....au 2 ani de zile, si sunt de break. Niciodata nu am cocosat masina cu ceva....arc prost.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Muttley |
27 Jun 2007, 10:11
Post
#5
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Kruger |
27 Jun 2007, 10:19
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
oke.
Un lucru nu inteleg totusi. Arcul e o spirala, facuta dintr-un otel (probabil mai smecher si tratat) Daca se rupe...de ce nu se rupe cu totul. Adica sa se intrerupa spira aia. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Muttley |
27 Jun 2007, 10:26
Post
#7
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
Ridica masina p-o rampa, du-o deasupra unui canal, baga-te sub ea, priveste "spirala intrerupta" si totul va deveni clar
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
claudiuvoinescu |
27 Jun 2007, 13:25
Post
#8
|
Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti |
i se spune defect de fabricatie sau "munca la romani".
un arc de spate te costa cam 120 de lei (cel putin atat costa unul original), manopera e alta mancare de peste. bafta si nu forta masina pana schimbi arcul. ps: daca schimbi arcul, schimba-le pe amandoua si ideal ar fi sa schimbi odata cu arcurile si amortizoarele. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
Kruger |
27 Jun 2007, 13:47
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Da, o sa schimb amandoua arcurile pe spate vineri cand fac articulatia fata. Amortizoarele....au 6 luni ...ma cam doare buzunarul sa le schimb si pe alea, mai ales ca toata operatiunea ma duce spre 10 milioane cu piese si manopera.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Muttley |
27 Jun 2007, 14:06
Post
#10
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
Observ ca-ti cam place s-arunci cu banii... Pt ce sa mai schimbi si amortizoarele???
Pune-i doua arcuri pereche si nerupte pe spate si gata. Nu-i musai sa fie noi. Manopera dureaza in jur de 15 min, maaaxim 30. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Kruger |
27 Jun 2007, 14:34
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Evident ca nu-mi place sa arunc cu banii. De asta am si spus ca nu voi schimba amortizoarele, asa cum mi se recomandase, ci doar arcurile spate (care vor fi totusi noi) Spuneam ca TOATA reparatia de vineri ma duce spre 10 milioane. Articulatii fata complete (fara pivoti care sunt originali si buni) discuri frana, placute, suporti motor si cutie, toti rulmentii, arcurile spate, ulei cutie...ma rog. Va imaginati.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Muttley |
27 Jun 2007, 14:38
Post
#12
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
E bine ca o intretii, de fapt esti demn de lauda.
Dar sa nu cazi in extrema cealalta, cand schimbi piese perfect functionale doar de dragul de a le schimba. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
27 Jun 2007, 14:46
Post
#13
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Mie mi s-a rupt arcul stanga spate. Veneam de la Bucuresti catre CJ si m-a lasat in sighisoara. Statea intr-o parte masina, dar nu mult. Culmea, nu am observat comportament diferit (in rau) la viteza, desi am mers mai linistit dupa ce am facut pe mine din cauza pocniturii imense generate in momentul ruperii.
DAAR. De ce sa dau eu banii aiurea in conditiile in care aveam inca un arc pe dreapta BUN (asta stangu s-a copt de la toba cred). Am mers in dezmembrari si am cautat arcuri de fata cat mai moi. Schimb arc intreg ramas + 40 RON pentru 2 arcuri de fata. Si masina statea si mai fain pe drum cu arcurile astea. Stiu ca suna manareala cu arcurile second, dar daca gasesti 2 arcuri pereche (ale mele erau marcate, aveau fix aceasi lungime, etc, le-am testat io) eu zic ca faci afacere buna, si pentru bani mai putini. Daca mergi pe arcuri second, nu te obosi sa iei ceva arcuri care is ruginite, desi par doar putin ruginite, sau doar la suprafata. E un risc inutil. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
27 Jun 2007, 14:58
Post
#14
|
__________________ Group: Members Posts: 13.008 Joined: 4 September 04 From: - |
QUOTE(driverx @ 27 Jun 2007, 15:46) ....... desi am mers mai linistit dupa ce am facut pe mine din cauza pocniturii imense generate in momentul ruperii. ............. Mie mi-o stat inima-n loc cu totu' cand o plesnit spurcatu'. Se urcase cineva-n spate la vreo zecime de tona. Imediat cum mi-am revenit o-nceput scandalu' |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
27 Jun 2007, 15:01
Post
#15
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Asa tare a sunat ca la inceput nici nu mi-am dat seama ca masina mea a facut poc. Am crezut ca a puscat ceva prin oras. M-am uitat in jur la oamenii din sighisoara. Ma miram de ce nu si-au acoperit capurile, sau de ce nu fug disperati in stanga dreapta. Pana la urma m-am gandit ca conserva mea nu m-a mai suportat..
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Kruger |
27 Jun 2007, 15:03
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2007, 14:38) E bine ca o intretii, de fapt esti demn de lauda. Dar sa nu cazi in extrema cealalta, cand schimbi piese perfect functionale doar de dragul de a le schimba. Nu Muttley, n-am schimbat niciodata piese de dragul de a le schimba. Bucsaraia e nefacuta de 3 ani, si a inceput sa troncane si sa aiba jocuri. Am fost la diagnosticare si au tras de toate fiarele de sub ea, si mi s-a facut un deviz. Totul sub ochiul meu, nu sunt mecanic dar nici ignorant nu sunt. QUOTE(driverx @ 27 Jun 2007, 14:46) Daca mergi pe arcuri second, nu te obosi sa iei ceva arcuri care is ruginite, desi par doar putin ruginite, sau doar la suprafata. E un risc inutil. Nu merg pe arcuri second, vreau sa fie noi. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
claudiuvoinescu |
28 Jun 2007, 15:16
Post
#17
|
Membru de oroare Group: Members Posts: 350 Joined: 27 March 07 From: Bucuresti |
nu sunt bani aruncati. amortizoarele reprezinta un factor important in stabilitatea masinii. totul depinde de uzura lor. ai mers cu un arc rupt, si e posibil ca amortizoarele sa fie obosite. ce conteaza ca au 6 luni.
mi s-a rupt arcul din cauza unui amortizor vechi de 2 luni. verifica amortizoarele cu mare atentie. orice nereguli sau neasemanari intre stanga si dreapta trebuiesc rezolvate. cred ca sti foarte bine cum sunt drumurile din bucuresti. nu vreau sa te pun sa cheltui bani, dar chestia asta cu amortizoarele necesita atentie sporita. spun din propria experienta, cand m-am dus invartindu-ma la propriu la urcarea pe linia de tramvai din ferentari. bafta vineri la service! |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 - Estate - 79kw
- cl 03 wzm
|
|
Kruger |
28 Jun 2007, 21:44
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Am inteles. Multam mult de sfaturi, Maine seara apar si eu la parcul Carol, poate ne vedem si va spun cum a fost in service.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
CriSTI68 |
29 Jun 2007, 10:34
Post
#19
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
eu am problema asta ca merg cu rezerva si este putin mai inalta decat restul rotilor
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Kruger |
2 Jul 2007, 09:56
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Hello all,
Am rezolvat 90% din toate problemele. M-a cam costat toata operatiunea, plus o zi libera de la servici sa stau in service cu masina, dar ma declar multumit. Am schimbat pe fata rulmenti, t-uri, toate bucsele, barele alea de directie cu totul, bieletele antiruliu, placute, suporti motor, suporti cutie, rulmenti spate, arcuri spate, toate bucsele de la puntea spate....si cred ca am uitat aici sa enumar totul. Singurul lucru pe care nu l-am putut schimba (ca nu mai aveau, si imi lua 4 ore sa ma duc in oras si sa ma intorc) au fost discurile de frana. .... dar pe alea le schimb in spatele blocului. Apropos...daca cineva ma poate ajuta cu 2 discuri (ca sunt mai bune decat alea ale mele oricum ar fi ) imprumut, ar fi grozav si v-as purta recunostinta vesnica. M-a rupt reparatia asta, si acum sunt paduche pana la salariul urmator. Multam. Atasez si pozele aici, imi cer scuze de calitatea camerei telefonului meu amestecat. foto000qy2.jpg foto001hd2.jpg foto018hj8.jpg foto019xf6.jpg foto020ar2.jpg foto022uv9.jpg foto023rd4.jpg foto028mh9.jpg foto029vh5.jpg foto030fp2.jpg foto031in1.jpg Observati cum era rupt un arc pe spate. |
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
argon |
2 Jul 2007, 10:07
Post
#21
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
cat a costat toata operatiunea?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kruger |
2 Jul 2007, 10:14
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Incluzand si geometria de dupa, aproape 10 milioane ROL (piese si manopera).
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
driverx |
2 Jul 2007, 10:16
Post
#23
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
argon |
2 Jul 2007, 10:46
Post
#24
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
daca se poate o detaliere in mare a costului, ar fi foarte bine. Imi pare mare pretul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Kruger |
2 Jul 2007, 10:51
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
O sa ma uit si o sa incerc sa fac o detaliere. Ganditi-va ca am facut si puntea spate, numai alea 2 arcuri sunt 2.200.000 fara manopera.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
driverx |
2 Jul 2007, 10:54
Post
#26
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
papamuntz991 |
2 Jul 2007, 11:08
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs |
voi il sfatuiati sa ia arcuri second???????????????
LE:pretul de 10 mil prezinta-l detaliat...ca sa intelegem si noi ca e un pic cam mult...un arc eu stiam ca este 75 ron max 80...cum ai dat tu 220 ron nu inteleg! This post has been edited by papamuntz991: 2 Jul 2007, 11:14 |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
driverx |
2 Jul 2007, 11:31
Post
#28
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
QUOTE(papamuntz991 @ 2 Jul 2007, 12:08) Si eu asa ma gandeam atunci. Dar cand am vazut ce arcuri erau si ce preturi, dat fiind ca am mai avut probleme cu piese noi (si nu iau de SLR-uri), am batut dezamembrarile si mi-am gasit doua arcuri faine de fata. S-au potrivit excelent, la drum lung si comporta si mai bine. NU recomand arcuri noi fata puse pe spate....sau alte combinatii. El a dat 220 RON eu am dat 40 RON. Dupa ce am facut faza asta, mi-am dat seama ce slabe sunt arcurile originale la berlina. Barca...degeaba. Bine, mai sunt si alte elemente la o suspensie care contribuie chiar mai mult la stabilitatate si anume bara antiruliu, dar asta e alta poveste. Scopul meu nu era sa fac tuning or shit, ci doar sa ies ieftin si bine. Si e excelent. Masina sta bine, totul a fost ieftin. Da' trebuie sa cauti. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
papamuntz991 |
2 Jul 2007, 11:38
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs |
sa cauti si sa sti sa le desfaci ca la dezmembrari tre sa ti le iei singur...sau sa te obosesti sa le desfaci..
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
Kruger |
2 Jul 2007, 12:12
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.660 Joined: 18 August 05 From: Bucuresti |
Hai sa lamuresc putin. Pretul pe care l-am dat eu la arcuri, e cu manopera inclusa. Si nu e barca deloc...ba dimpotriva. Am amortizoarele bune, si cu arcurile astea noi e foarte teapana. Frumos e ca nu se mai inclina, si se comporta altfel la viteza, partea nasoala e ca e rigida si imi zdruncina rinichii.
|
--------------------
Honda
Accord
2005, Sport Tourer Automatic 2.0 VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2024 - 01:12 |