DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

93 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri din F1

DigitalScribe
post 2 Aug 2006, 19:45
Post #61


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Pai si in franta Alonso a fost pe 2 cu chiu cu vai asa cum acum Kimi a fost pe 3 cu chiu cu vai. Ce nu-mi place mie e ca se pierd restul informatiilor la fiecare pereche de mesaje combative. Daca vrei toate argumentele citeste toate mesajele mele si o sa asamblezi singurel peisajul ca eu nu vreau sa ma chinui sa combat un fan Ferrari.


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Aug 2006, 08:27
Post #62


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Nu vă mai certați atât pe ce face diferența, că în F1 totul contează, șasiu, motor, aerodinamică, combustibil, pneuri, suspensie, etc.
Fiecare îmbunătățire trebuie să țină seama de celelalte variabile și pregătirea mașinii e un nesfârșit șir de teste și încercări în diverse configurații, până când se "ghicește" combinația care dă cele mai bune rezultate. Chestia este că o combinație reușită pentru un circuit nu poți fi sigur niciodată că va merge la fel de bine pe un alt circuit...
Echipa care "ghicește" cel mai bine mașina este cea care are cele mai mari șanse de a câștiga o cursă!
Renault a avut o mașină "ghicită" anul trecut și în juma' din sezonul ăsta.
Ferrari a reușit să "ghicească" mașina înainte de cursa de la Indianapolis și a reușit să o mențină performantă timp de 3 curse.
Asta e tot!


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 3 Aug 2006, 09:03
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 6 January 05




Ei hai ca nu e vb de ghicit la modul asta. Insa mare parte din performante sunt obtinute prin masuratori. Din acele date obtinute in timpul curselor, testelor, si calificarilor, reusesc sa scoata un setup cat mai bun. si probabil de cele mai multe ori au de facut anumite alegeri in setarea masinii care pot fi mai bune ca altele (ca alte alegeri adica) si care, daca le ies, au in cursa o masina foarte performanta. probabil ca in sensul asta zici tu de ghicit. Ca nu e nici pe departe un ghicit in sensul propriu al cuvantului.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TinCup
post 3 Aug 2006, 09:16
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(f39sor @ 2 Aug 2006, 15:40)
Adica Ferrari sunt acum peste ceilalti doar datorita pneurilor?
De ce nu se vede o ameliorare a rezultatelor si la ceilalti incaltati de Brigestone?
radmasa.gif

PS: Si inca ceva: Michelin are rezultate pe McLaren, nu si pe Renault. Ciudat, nu?
*



Pai se vede.. uita-te la Toyota. Cand Toyota au o masina in primii 4-5, pentru mine e clar ca Bridgestone au fost peste Michelin.
Nimeni nu a spus ca Ferrari nu e o masina reusita.. pur si simplu masinile Ferrari si Renault sunt atat de apropiate incat de cele mai multe ori cine are cele mai bune cauciucuri castiga.
Renault au schimbat puntea spate in Germania.. si au avut probleme cu cauciucurile de pe spate. Pentru viitoarea cursa vor reveni la vechea punte, pastrand celelalte upgrade'uri (aero, motor). Probabil problemele nu au fost cu pneurile Michelin, ci cu masina Renault (ca si anul trecut in Monte Carlo).


--------------------
Renault Megane II bicorp, 2004
Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 3 Aug 2006, 09:17
Post #65


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




@mandelu Evident, doar de aia am pus ghilimelele!


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 3 Aug 2006, 11:46
Post #66


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.519
Joined: 22 August 05
From: Galați




Apropos, am auzit ca Villeneuve va fi inlocuit doar in Ungaria din cauza unor probleme medicale survenite in week-end -ul trecut. Sunt tare curios daca e vorba doar de o singura cursa....... sau se va lua de mana cu Montoya .........

This post has been edited by f39sor: 3 Aug 2006, 11:46


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 3 Aug 2006, 12:12
Post #67


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




briatoreport7150.jpeg ( Size: 7.96k ) Number of downloads: 166


Probleme de sanatate pentru Flavio Briatore

Flamboaiantul sef de la Renault, Flavio Briatore, a dezvaluit ca recent a suferit o interventie chirurgicala in Roma, ca urmare a diagnosticarii cancerului la unul din rinichi.
"Am avut cancer la rinichiul stang. Daca nu as fi fost la control, peste sase luni viata mea ar fi fost foarte diferita..."
Italianul a spus ca boala i-a fost diagnosticata in cursul uni examen medical de rutina pe care l-a facut in SUA la inceputul acestui an. "Imi placea sa cred ca sunt nemuritor, insa am aflat ca sunt ca toti ceilalti."
Briatore, un fumator inrait dar care a renuntat la acest obicei cu cativa ani in urma, a declarat: "Cand mi s-a spus prima data de cancer, am acceptat verdictu, ce era sa fac?
Pe parcursul convalescentei am realizat ca cel putin 15 % din existenta mea este excedentara. De acum inainte, intentionez sa imi acord mai mult timp pentru mine si pentru cei ce au nevoie de mine."
Sa ii uram celui care este o emblema a F1 toate cele bune si multa sanatate...chiar daca uneori ne enerveaza!^_^


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 3 Aug 2006, 12:16
Post #68


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Line-upul Williams pentru sezonul 2007

WilliamsF1 a anuntat ca a concluzionat line-upul pentru anul 2007. Cei doi piloti care vor "jubila" cu motoarele Toyota sunt Nico Rosberg si Alex Wurz.



--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 4 Aug 2006, 13:07
Post #69


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.414
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Se aude ca Mark Webber este in tratative cu Renault.
Sursa AutoF1.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 4 Aug 2006, 14:41
Post #70


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




"Taticu'" Flavio cred ca il tine cu funful in doua luntre pana vede ce ii zice finlandezu'. Imi doresc sa nu faca chestia asta, pentru ca Mark nu merita sa ramana cu fata in soare doar din cauza mofturilor unora sau altora.Si cand spun fata in soare ma refer la o echipa mai slab cotata. Insa tare imi este ca rechinul Briatore invarte pilotii pe care ii manageriaza dupa cum are el chef...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 5 Aug 2006, 08:50
Post #71


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.414
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Boss-ul echipei BMW, Mario Theissen, a declarat că Villeneuve nu va reveni neapărat ca pilot titular după ce se va recupera în urma accidentării din cursa de la Hockenheim. Întrebat dacă Villeneuve va reveni în echipă pînă la finalul sezonului, Theissen a răspuns: “Nu știu. Nu există garanții în viață. Vrem doar să vedem cum decurge acest weekend și vom lua decizia după", a spus Theissen. Germanul a mai afirmat că BMW nu a luat încă o decizie referitoare la cursele rămase și nici la anul viitor. “Abia începem să ne gîndim la anul viitor, iar aceasta este o ocazie pentru noi să vedem cum se descurcă Robert într-o cursă”, a spus Theissen.

În cursa de la Hungaroring, Villeneuve va fi înlocuit de Robert Kubica, pilotul de teste al echipei. Acesta va debuta astfel într-o cursă de Formula 1, fiind totodată primul polonez care ia startul într-o cursă de F1. Theissen are numai cuvinte de laudă la adresa lui Kubica. “Cred că este pregătit, a dovedit că este mult mai matur decît te-ai putea aștepta de la un tip de 21 de ani. A avut o prestație excepțională la teste. Deși este foarte rapid, nu a ieșit aproape niciodată în decor. Sînt foarte încrezător că se va descurca bine", a încheiat germanul.

Sursa: AutoF1.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 7 Aug 2006, 17:57
Post #72


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Oficial: Villeneuve nu vai mai participa la curse pentru restul anului 2006

2006port150.jpeg ( Size: 6.84k ) Number of downloads: 164


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 8 Aug 2006, 09:03
Post #73


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




webber2003eyes150.jpeg ( Size: 7.22k ) Number of downloads: 163


Oficial: Webber va pilota pentru Red Bull in 2007

Iata ca zvonurile au fost confirmate si Mark Webber va fi coechipier cu David Coulthard, la fel confirmat de echipa austriaca.
Webber pleaca de la Williams, locul sau fiind luat de Alexander Wurz.
Cu designerul Adrian Newey la "comanda", (acesta a mai lucrat la McLaren si la Williams) se pare ca va fi un izvor de surprize in anul 2007, acest lucru insemnand o mutare inteligenta pentru australian.
Webber a plecat de la Jaguar la Williams in 2004, fiind inlocuit de Coulthard, iar echipa Jaguar a devenit Red Bull.




--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 8 Aug 2006, 09:25
Post #74


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




symondsbriatore1_rg.jpeg ( Size: 13.46k ) Number of downloads: 187

Symonds si Briatore


Renault isi modifica pachetul aerodinamic pentru GP-ul Turciei

Pat Symonds a declarat ca Renault va beneficia de un nou pachet aerodinamic la Istanbul. "Imbunatatirile au fost utilizate la Hockenheim, iar in Ungaria si-au dovedit importanta. Este un adevarat tribut adus celor de la Enstone si Viry, care au realizat numeroase imbunatatiri anul acesta. Tunelul aerodinamic din Enstone functioneaza 24 h pe zi!"
Aceste modificari aerodinamice nu necesita testarea pe pista si autorizare din partea FIA, astfel putand fi folosite incepand cu GP-ul Turciei.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 8 Aug 2006, 14:02
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Din China 2006, se va intra in "engine freeze".. Nu va mai fi permisa dezvoltarea motoarelor pana in 2009 cand ar vrea sa ajute introducerea ceva cu fuel-efficient ... etc..

Linkul este aici.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 8 Aug 2006, 17:33
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Ha ha, acuma sa vedeti ce interpretari de regulamente o sa fie smile.gif Oare FIA isi inchipuie ca un producator sigileaza motorul si nu face nimic sa il mai imbunatateasca? radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 9 Aug 2006, 13:17
Post #77


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Oameni buni, astia construiesc un motor nou la 15 zile. Cum naiba sa-i opresti sa faca modificari ?


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 9 Aug 2006, 13:38
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Nu stiu cum vor face, insa dezvoltarea lor va fi interzisa...cum vor controla ca e acelasi tip de motor si ce contine el...o sa fie interesant de urmarit...
Si e vorba doar de dezvoltarea lor (cea mai stupida idee de pana acum) nu de constructia lor...le pot face si la fiecare 15 min...dar sa fie la fel ca proiectul initial...

Prin chestia asta, cred ca e cea mai mare prostie, ptr. ca in F1 vedeai tot timpul varful de lance al tehnologiei autovehiculelor, care ulterior sunt introduse pe masinile de serie... Asa devin doar masini de serie mai rapide si se invart de tampite un numar de tururi... In curand sa faca si un freeze la aerodinamica, etc... si deja e naspa...

Totusi sa vedem scopul final...poate ca la partea de tehnologii energy-efficient vom avea de castigat tot noi care conducem masini de serie, iar in F1 poate avem curse fara nici un pitstop...Sa vedem...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 9 Aug 2006, 19:45
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Bine ca nu le fac sa mearga cu motoare electrice sau cu ulei de gatit wacko.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 11 Aug 2006, 11:50
Post #80


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Mai e un aspect interesant:
Este destul de probabil ca o echipa sa aiba motoare diferite pentru cei 2 piloti in China. Care dintre cele 2 motoare va fi inghetat?
In alta ordine de idei, intrebarea este ce ai voie sa modifici la el si ce nu. Am inteles ca se va permite modificarea turatiei de putere maxima, dar numai in urma unui program bine stabilit de FIA.
Teoretic, faci un motor cu 100CP peste cel actual si in iarna te chinui sa-l faci si fiabil. Cum? Nu se stie... Oricum, va fi circ mare.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 21 Aug 2006, 14:59
Post #81


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.496
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu as propune mai degraba sa scoata din F1 acele echipe care nu-si permit sa dezvolte motoarele si sasiurile wink.gif.
Asa s-ar face loc pentru cei care pot si vor sa faca asta.
Acum, singurul mod de a intra in F1 e sa renunte vreunu, sau sa cumperi o echipa, cum a facut BMW wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 21 Aug 2006, 19:38
Post #82


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Nu. Sunt ica 3 echipe in discutii cu F1. Oricine poate intra in F1 la ora actuala. Trebuie doar sa depuna o garantie de 20M ca vor participa la toate cursele, care este rambursabila la sf. sezonului. Din 2007 sau 2008, aceasta garantie rambursabila va fi inlocuita cu o taxa de participare de 300k pe an (sau cursa, nu stiu exact).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 22 Aug 2006, 11:40
Post #83


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Amortizoarele de masa - "dispozitiv aerodinamic mobilizabil" sau nu?

Astazi in Paris Curtea de Apel va audia probele FIA, care a facut apel la deciziile luate de stewards-i (tot ai lor!) luna trecuta la GP- ul Germaniei.
La Hockenheim, stewards-ii au declarat amortizorul de masa al RenaultF1Team aplicat la T-car ca fiind legal; FIA a reactionat imediat, facand apel.
Echipa franceza a participat fara acest dispozitiv in Germania, iar dupa cateva zile a fost sfatuita ca poate sa il foloseasca in Ungaria, fara sa ii fie teama de represalii ulterioare. FIA a tot insistat ca nu pot fi folosite, si pace!
FIA considera ca amortizoarele de masa constituie "un dispozitiv aerodinamic mobiloizabil", deci este ilegal, lucru negat de Renault. Ca sa creasca si mai mult controversa, Renault a folosit dispozitivul inca de la sfarsitul sezonului 2005 fara nicio problema, FIA sesizandu-se de-abia la jumatatea sezonului 2006, cand team-ul francez parea sa nu mai aiba competitori.
Insa se cunoaste faptul ca si alte 7 echipe, inclusiv Ferrari, au folosit dispozitive similare. Desi unii considera ca avantajul conferit de aceste amortizoare este minimal, daca ar fi fost asa, Renault nu le-ar mai folosi si nu ar mai fi tambalaul acesta! In plus, de cand Renault nu le-a mai folosit, au inceput sa piarda din avantaj.
Directorul executiv al echipei din Hexagon, Pat Symonds, a declarat ca este increzator ca stewards-ii vor castiga - o varianta de cosmar pentru FIA - deoarece dovezile si argumentele tehnice sunt "uimitoare".
Verdictul se pare ca va fi anuntat Miercuri.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 24 Aug 2006, 08:33
Post #84


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.258
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Amortizoarele sunt interzise, conform deciziei Curții de Apel.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Aug 2006, 13:01
Post #85


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.731
Joined: 14 April 03
From: Corbu




La revedere multa, Alfonso! peacefingers.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta - - B 99 NAM
Calatoriti spre orice destinatie din Italia numai cu papornite acceptate de toti operatorii rutieri. Cereti acum papornite "Italy compliant"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 24 Aug 2006, 15:33
Post #86


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Ce nu pot intelege eu e cum o bila de metal legata de 2 arcuri poate influenta suprafata ce ofera caracteristicile aerodinamice ale masinii... Nu e la fel ca in cazul aripioarelor deformabile... Idioti ! Strica tot sportul desteptii de la FIA... va fi zero inovatie de acum in colo...


--------------------
Renault Talisman 1.5 dCi 2016/2017 / Ford Ecosport 2018 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 24 Aug 2006, 19:50
Post #87


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Asa cum spuneam mai sus, se pare ca aceste amortizoare de masa au avut un cuvant destul de greu de spus pana acum...Ramane sa vedem in cursa de la turci cum se descurca baietii...Bafta!


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 24 Aug 2006, 21:20
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 604
Joined: 2 June 04




Schumi spune ca mass damper nu o sa dezavantajeze Renault.
Alonso spune ca nu simte nici o diferenta intre masina cu mass damper si ea fara. Spune ca anvelopele au facut diferenta in ultimele 5 curse.
Zvonurile spun (pe f1racing.net) ca FIA a ales sa avantajeze Ferrari in ultimele curse de dragul spectacolului.
Oricum, traim si vedem... ne asteapta curse frumoase.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 25 Aug 2006, 07:37
Post #89


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




E foarte posibil ca anvelopele să fi pus cele mai mari probleme la mașinile Renault în ultimele curse, dar parcă e prea mare coincidența cu performanța slabă a Renault de când nu au mai rulat cu "mass damper". Eu mă gândesc că Renault chiar a găsit o configurație foarte bună pentru acele "amortizoare", mult mai bună decât alte echipe și îndepărtarea lor a avut un efect mai mare la ei decât la celelalte echipe, la care "amortizoarele" nu erau așa de bine "acordate" la mașină.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Aug 2006, 09:26
Post #90


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.805
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Te inseli, Alonso a declarat ca el nu simte nici o diferenta atunci cand merge cu masina cu sau fara acele amortizoare. Ceea ce nu stie lumea pe aici, este ca Renault nu este singura masina care avea asa ceva. Si Ferrari a avut asa ceva. Si le-a dat jos atunci cand FIA le-a declarat interzise, adica tot atunci cand a facut-o si Renault. SI nu cred ca la unu erau mai importante, la ceilalti mai putin. Renault doar a fortat nota si a vrut sa le foloseasca in continuare. Dar in nici un caz nu explica diferenta de viteza. Se spune ca acest dispozitiv putea sa aduca PANA la 0,2 secunde pe tur, insa diferenta dintre Renault si Ferrari in ultimele curse a fost brusc de PANA la 1 secunda. Nu este mai putin adevarat ca acel dispoizitiv trebuie sa fie folositor la ceva din moment ce era pus acolo...

Trebuie sa ai ochelari de cal sa nu observi si performanta la fel de brusca la Toyota si Williams si sa nu-ti dai seama ca B-stone sunt cele care fac diferenta. Si inca una mare.



This post has been edited by ssilviu: 25 Aug 2006, 09:30


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

93 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th November 2018 - 23:29
Forum Renault Server hosting