DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

93 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stiri din F1

FISICHELU
post 22 Jun 2006, 08:37
Post #1


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Alta plecare de la Renault

Se pare ca Nicolas Hennel de Beaupreau, inginer de proiect la departamentul Aerodinamica la Renault si care inainte a fost la Benneton si Ferrari, a plecat la McLaren.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 22 Jun 2006, 08:49
Post #2


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Pilotul cantaret
2006singlecover200.jpg
Jaques Villeneuve a anuntat ca va lansa prima pesa de pe noul sau album in saptamana aceasta, inaintea GP Canadei.
Single-ul un cantec franco-canadian, "Accepterais-tu?" este prima de pe un album acustic-rock. Va fi o editie limitata de 5000 copii valabile pe piata din 26 iunie, la restaurantul pilotului, Newtown,in Montreal. Oricum, pentru a fi sigur ca ii va fi auzita piesa, JV a realizat o pagina web speciala. Ulterior, cantecul va fi prezent si pe iTunes.
In aceasta saptamana, posturile de radio locale vor prezenta publicului acest proiect indraznet al pilotului canadian.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 22 Jun 2006, 09:08
Post #3


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Geoff Willis pleaca de la Honda

Desi echipa japoneza nu a dat inca o stire oficiala, Geoff Willis a parasit Honda, la mai putin de 24 de ore dupa ce a fost inlaturat din functia de director tehnic, post ocupat acum de Shuhei Nakamoto.
De cand Honda a cumparat echipa BAR, lucrurile nu prea au stralucit, motiv pentru multi oameni din interiorul F1 de a considera ca de acum incolo vor mai fi multe plecari din posturile importante, cei ce se simt amenintati dandu-si demisia inainte de a fi "dati la o parte".
A fost un sezon de cosmar pentru Honda pana acum, si nici nu este vreun semn ca lucrurile se vor imbunatati in scurt timp.
Willis a fost cooptat la Honda in 2002 de la WilliamsF1, unde pe parcursul a 13 ani a ajuns in postul de sef pe probleme de aerodinamica. Inainte, obtinandu-si diploma de inginer la Cambridge, un doctorat la Universitatea Exeter, el a intrat in echipa de yacht Blue Arrow America's Cup, mutandu-se in 1990 la Leyton House, unde a lucrat alaturi de Adrian Newey, alaturi de care a plecat la WilliamsF1.






--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 22 Jun 2006, 09:28
Post #4


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Tigrii de pe monoposturile Renault

La GP Britanic, dupa cum s-a vazut, cele doua monoposturi Renault erau putin diferite...la capitolul aspect exterior! Si nu vorbim despre aerodinamica, aripioare suplimetare, sau alte aspecte tehnice, masinile fiind supuse unor modificari de ordin estetic. In plus , se pare ca vor urma si alte modificari pe parcursul anului.
Noile "gateli" au fost realizate de un studio de design taiwanez "DEM Inc.", condus de fratii Demos si Edward Chiang, cei doi relizand si motivul Phoenix,anul trecut, cand Alonso castiga GP Frantei.
Sigla producatorului de tutun Mild Seven, sponsor important al echipei franceze, a fost inlocuita de un nou simbol (probabil inca o strategie de marketing care are in vedere inlocuirea siglelor firmelor producatoare de tutun; la fel, pe noile sepci Renault F1, sigla Mild Seven a fost inlocuita cu Team Spirit).Tigrul este unul din cei patru gardieni care, in vechea traditie chineza, il acompaniau pe imparat pe campul de lupta. A fost realizat pentru a expprima aceeasi putere protectiva pentru Alonso si Fisichella in "luptele" lor pentru victorii.
Ochii puternici ai tigrului sunt stilizati pe aripile din fata si din spate, iar pe partile laterale, animalul este portretizat ghemuit, gata de atac.
Atent la lucrurile in continua schimbare din jurul lui, folosind in mod instinctiv atacul ca cea mai buna forma de aparare, tigrul este motivul perfect pentru a simboliza Renault F1 Team.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 22 Jun 2006, 12:51
Post #5


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Se pare ca Renault va vinde motoare celor de la STR si il vor da pe HK acestora pentru ucenicie biggrin.gif

Sursa : f1racing.net

In conditiile acestea, ramane foarte interesanta "bataia" pentru al doilea volan de la Renault.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 23 Jun 2006, 23:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.664
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Eu cred ca batalia e ca si castigata de Kimi biggrin.gif Si sa te tii la anul curse atunci.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 24 Jun 2006, 08:47
Post #7


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




E foarte posibil...Cei de la McLaren, chiar daca nu o arata foarte evident, nu prea sunt multumiti de evolutia de anul acesta a lui Kimi (fata de anul trecut, cel putin...).Si cred ca nici el nu se simte prea bine la ei...


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 24 Jun 2006, 11:16
Post #8


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




personal, cred ca masina este mai proasta decat renault. mult mai proasta ca anul trecut. Este foarte probabil ca la anul, daca KR vine la reni, sa avem parte de sezonul 2005 in oglinda: KR sa castige cu Renault si FA sa abandoneze cu McLaren...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 25 Jun 2006, 09:22
Post #9


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Jarno Trulli ramane la Toyota in 2007
2006port3150.jpg
Jarno Trulli si-a prelungit contractul cu Toyota pentru 2007, cu optiunea de prelungire inca 2 ani. Desi nu a fost confirmata oficial stirea, luna trecuta seful Toyota Motorsport John Howet a declarat ca doreste sa mentina line-up-ul actual.
Cu Ralf Schumacher deja contractat pentru 2007, au existat speculatii despre o posibila plecare a lui Trulli, si s-au facut potentiale legaturi ale mai multor piloti cu echipa japoneza, printre care David Coulthard, Jaques Villeneuve, Juan Pablo Montoya si chiar si Kimi Raikkonen.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 25 Jun 2006, 09:38
Post #10


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Kimi Raikkonen are buzele "pecetluite" in legatura cu viitorul sau in F1
2006port3150.jpg
Kimi Raikkonen nu declara absolut nimic in legatura cu planurile sale pentru 2007. Discutand in Montreal inaintea cursei,, finlandezul si-a tinut "fermoarul inchis" la buze in legatura cu ceea ce va face in 2007, un subiect aprins care a captivat mult presa si fanii F1.
Intrebat ce va face in 2007, Kimi a raspuns:" Cred, nu 100%, dar cu siguranta(n.r.blink.gif???????), ca voi fi in F1 anul viitor, asa ca eu consider ca nu este un subiect pentru care sa-mi fac griji."
"Sunt multumit de modul in care sunt lucrurile acum, si cu siguranta la un moment dat voi sti ce voi face."
Multi au considerat ca destinatia finlandezului pentru 2007 este in functie de ce va face Michael Schumacher, daca se va retrage sau nu, Kimi declarand ca ce va face el nu are nici o legatura cu MS. "Nu are nici o importanta- decizia este doar a mea. Pana si contractul lui Alonso cu McLaren-Mercedes nu imi influenteaza deciziile; Michael nici atat. Pana la urma voi face ce va fi in interesul meu."
"Sunt multumit de modul in care sunt lucrurile acum, si nu trebuie sa imi fac griji in legatura cu ce va fi la anul sau in anii urmatori, asa ca vom vedea ce va fi."

Later edit: Dupa cursa de la Montreal un lucru este clar: Kimi nu va ramane la McLaren-Mercedes.

This post has been edited by FISICHELU: 30 Jun 2006, 12:03


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 30 Jun 2006, 12:02
Post #11


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Dilemele lui Todt
2006todtbahrain150.jpg
Desi Giancarlo Fisichella, ca marea majoritate a pilotilor italieni, nu a facut un secret din dorinta de a pilota la Ferrari, seful echipei Jean Todt a fost suficient de categoric cand a spus ca romanul nu figureaza in planurile Maranello.

Discutand ulterior cursei din Canada, in care Fisico a terminat al patrulea, dupa ce a trecut si printr-o penalizare drive-through din cauza unui start furat, Todt a mai "tras" o lovitura pilotului Renault.
"Am ales o strategie care presupunea sa plecam la calificari cu mult combustibil si este intotdeauna usor dupa aceea sa spui ca a fost bine sau nu. Insa nu a fost suficient de bine pentru noi incat sa ne permita sa castigam cursa. Spunand astea, terminand al doilea si al cincilea nu e la fel cu primul si al doilea, deoarece de fiecare data cand pierzi trei puncte in favoarea oponentilor, care in principal participa cu un singur pilot, cu o singura masina, pilot care nu face greseli si pentru care toate merg bine...lucrurile devin dificile."

Todt, care nu a facut nici un secret din admiratia pentru Kimi Raikkonen, se va afla intr-un oarecare impas. Pe de o parte si-ar dori cu siguranta ca Schumacher sa ramana la Ferrari pentru inca un sezon, pe de alta parte asta ar insemna sa il piarda pe finlandez, care se pare din ce in ce mai clar ca il va "acompania" pe Fisico la Renault.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 5 Jul 2006, 08:50
Post #12


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Timpuri scoase la testele de pe circuitul Jeres din 04-07-06

Nume Echipa Cauciucuri Ture Timp

de la Rosa McLaren M 60 1:18.029
Kovalainen Renault M 97 1:18.484
Davidson Honda M 69 1:18.694
Paffett McLaren M 76 1:18.929
Lopez Renault M 69 1:19.508
Wurz WilliamsF1 B 59 1:19.830
Rossiter Honda M 74 1:19.858

Cele mai bune timpuri pana acum:

Data Pilot Echipa Cauciucuri Timp
08-Feb Alonso Renault M 1:16.956
08-Feb Button Honda M 1:17.114
08-Feb Montoya McLaren M 1:17.273
09-Feb Fisichella Renault M 1:17.479
08-Feb Barrichello Honda M 1:17.492
08-Feb Heidfeld BMW M 1:17.588
09-Feb Webber WilliamsF1 B 1:17.767
10-Feb Kovalainen Renault M 1:17.870
11-Jan M Schumacher Ferrari B 1:17.970
10-Feb Raikkonen McLaren M 1:18.027
08-Feb Villeneuve BMW M 1:18.069
07-Feb Wurz WilliamsF1 B 1:18.144
20-Jan Rosberg WilliamsF1 B 1:18.321
04-Jul de la Rosa McLaren M 1:18.484
11-Jan Zonta Toyota B 1:18.541
12-Jan Gene Ferrari B 1:18.548
18-Jan Trulli Toyota B 1:18.657
18-Jan Davidson Honda M 1:18.674
04-Jul Paffett McLaren M 1:18.929
11-Jan R Schumacher Toyota B 1:19.189
09-Feb Liuzzi Toro Rosso M 1:19.394
04-Jul Lopez Renault M 1:19.508
04-Jul Rossiter Honda M 1:19.858
10-Feb Kubica BMW M 1:19.994
10-Feb Monteiro Midland B 1:20.112
11-Jan Liuzzi Toro Rosso M 1:20.216
07-Feb Panis Toyota B 1:20.339
10-Feb Speed Toro Rosso M 1:20.500
09-Feb Albers Midland B 1:20.685
11-Jan Coulthard Red Bull M 1:21.198
12-Jan Klien Red Bull M 1:21.469


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 5 Jul 2006, 09:02
Post #13


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




La revedere!... circuitului de la Spa

In urma colapsului companiei lui Didier Defourny, promoter de curse, DDGP, GP Belgian din 2006 a fost scos din calendarul competitional. Desi multi puneau sub semnul intrebarii desfasurarea cursei din cauza lucrarilor de amenajare ce au loc in zona padocurilor si a pit-urilor, pentru al multumi pe bossul F1 Bernie Ecclestone.
Fanii care si-au procurat biletele de la provideri speciali, cum ar fi Grand Prix Tickets, in curand isi vor primi inapoi banii, insa cei care au luat biletele direct de la Spa Francorchamps se tem ca si-au pierdut definitiv banii
Curtea de Apel a recunoscut falimentul DDGP: totusi, SPCSF (Societe de Promotion du CIrcuit de Spa Francorchamps) a informat agentiile ca din 28 iunie vor primi banii pe bilete inapoi.





--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 7 Jul 2006, 12:11
Post #14


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Noi modificari la sesiunea de calificari?

Conform unor surse de stiri germane,se pare ca la actualul sistem de calificari se vor opera mici modificari, noul sistem dorindu-se aplicabil incepand cu Magny-Cours. Inainte de orice, insa, modificarea trebuie aprobata de World Motor Sport Council.
Modificarea presupune reducerea cu 5 minute a celei de-a treia faza din calificari, in care participa primii zece calificati in celelalte doua runde.
De la inceputul sezonului, au fost anumite voci care spuneau ca e prea lunga durata ultimei faze de calificari, in primele minute pilotii nefacand altceva decat sa consume cat mai @%^&* benzina (ori, mai pe romaneste- "ardeau gazu' de pomana"!:lol: ).


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 7 Jul 2006, 13:06
Post #15


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




cat mai PUTINA benzina, pentru a avea cat mai multa dupa reumplere.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 7 Jul 2006, 14:03
Post #16


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 5.258
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Nț, cât mai multă, pentru a fi cât mai ușori în ultimele secunde ale calificărilor.
De completat li se completează numărându-se câte tururi au făcut și înmulțindu-se cu cantitatea medie de benzină consumată pe acel circuit pe tur.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Rădăcina tuturor răutăților este neștiința.
Trebuie sa mori înainte de a muri pentru a nu muri atunci când mori.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 7 Jul 2006, 14:25
Post #17


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Eu știam că pentru cursă se umple rezervorul la același nivel cu cel avut la începutul super-pool-ului.


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 7 Jul 2006, 18:05
Post #18


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Pana la deliberari, pun puncte-puncte... radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 8 Jul 2006, 08:11
Post #19


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Lista cu modificari FIA propusa la vot

Printre principalele modificari puse in discutie:

55) Stewards-ii decid impunerea turei de penalizare in raport cu Articolul 54a sau B, cu mentiunea: Pilotul penalizat nu are voie sa execute turul de la pit-uri daca a fost introdus Safety-Car-ul, doar in situatia in care el deja intrase in acel tur de penalizare.

Motivul: pentru a fi siguri ca penalizarea este "properly served".

115) Sesiunea de calificari va avea loc cu o zi inainte de cursa intre orele 14:00-15:00.
Sesiunea se va desfasura dupa cum urmeaza:
a De la 14.00-14.15 (Q1) li se va permite tuturor masinilor intrarea pe pista, iar la sfarsitul acestei perioade celor mai "incete" 5 masini nu li se va permite accesul in sesiunea urmatoare. Timpii obtinuti de cele 15 masini ramase in cursa vor fi stersi.
b De la 14.22 la 14.37 (Q2) celor 15 masini li se va permite accesul pe pista, iar ultimile cinci masini cu timpi slabi nu vor trece in Q3. La fel, timpii obtinuti vor fi stersi.
c De la 14:45 la 15:00 (Q3) vor intra pe pista doar cele 10 masini ramase in cursa de calificare.
Modelul este pentru participarea a 20 de masini.Daca in cursa intra 22 de masini, vor fi excluse cate 6 masini in Q1 si Q2, iar daca intra 24, dupa Q1 vor iesi 6 masini,urmand ca dupa Q2 sa ramana 12 masini care sa intre in Q3.

Motive: 1) Pentru a avea siguranta ca fiecare sesiune de calificare se termina la fel, si anume pilotul care a intrat in tura inainte de oprirea timpului si zare este surprins de acesta in timp ce ruleaza, i se va permite sa termine tura (vezi Montoya in USAcare a ramas cu buza umflata) si 2) Pentru a reduce lungimea Q3 cu 5 minute, atata timp cat un numar de ture din aceasta perioada nu are nici o relevanta pentru pozitia la start.

73) Producatorii de cauciucuri:

b Producatorii de cauciucuri nu au voie sa furnizeze mai mult de doua tipuri de cauciucuri dry-weather pentru un event, ambele fiind cu compozitie omogena.
Orice modificare sau tratament, in afara de incalzire, la care este supus cauciucul va fi considerata o modificare a specificitatii.

Motivul: pentru a asigura ca echipele folosesc cauciucuri identice la fiecare event.


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 8 Jul 2006, 08:23
Post #20


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Schumacher cel mai rapid in ultima zi de teste la Jerez

Michael Schumacher a tras linia la testele de la Jerez, realizand cel mai rapid timp al anului, fiind mai iute decat Heikki Kovalainen, detinatorul recordului, cu 0,221. in ultima din cele patru zile de teste de pe circuitul spaniol, germanul a fost cu mai mult de o secunda mai rapid decat cel mai apropiat rival, Jaques Villeneuve.
Schumacher a lucrat din nou cu Luca Badoer la dezvoltarea componentelor aerodinamice si mecanice, precum si la evaluarea diferitelor tipuri de cauciucuri Bridgestone, pregatindu-se pentru cursa urmatoare de la Magny-Cours.
BMW a continuat sa fie intr-o forma buna, chiar daca estetica aerodinamicii lasa mult de dorit. Villeneuve si Robert Kubica au avut un program amestecat ce a constat in teste de cauciucuri si aero-teste. Au probat cateva parti noi care din punct de vedere al echipei "sunt foarte promitatoare".








--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOG
post 10 Jul 2006, 14:18
Post #21


Riders on the Storm


Group: Moderatori
Posts: 1.435
Joined: 16 August 05
From: Bucuresti/Botosani




Juan Pablo Montoya - ADDIO FORMULA 1


Era nell'aria, ora è ufficiale: Juan Pablo Montoya lascerà la Formula 1 alla fine di questa stagione. Piuttosto che riciclarsi in un team di secondo piano (si era parlato di Williams o Red Bull), il colombiano ha deciso di tornare negli Usa per tentare la carta del campionato Nascar, ovvero delle vetture derivate da quelle di serie che disputano combattutissime corse sui circuiti ovali statunitensi.


Sursa:

http://www.quattroruote.it/auto/MondoAuto/...&interstitial=1



--------------------
Reno M 2.1/CD 2005/1.6 16 V - B xx BOG
Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TMihai
post 10 Jul 2006, 14:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.016
Joined: 1 October 05
From: Bucuresti




Sau in engleza aici


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 MPI 2005
Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UVN
post 11 Jul 2006, 10:31
Post #23


- Forza Poli Timisoara -


Group: Members
Posts: 135
Joined: 24 May 06
From: Timisoara




Doamne ajuta !!!!! Nici o pierdere pentru McLaren..., motoare distruse, puncte acumulate putine, este chiar un favor pe care-l face celor de la McLaren !!!! mad.gif

edit: sters quote la mesajul imediat anterior

This post has been edited by sandman_: 14 Jul 2006, 09:21


--------------------
dacia Logan Kiss FM 14 MPI 2008 - TM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 11 Jul 2006, 10:46
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 413
Joined: 6 January 05




bine ca pleaca. Pistele de F1 sunt mai sigure fara el. numai cand imi amintesc cat de periculos e si ma doare capul.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 11 Jul 2006, 10:52
Post #25


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Da, da..., bine că ne lasă...
Și acum îmi amintesc cum se vorbea când a venit în F1, că ce o să facă, că ce o să dreagă, ce bun pilot e... (nu o zicea el, ci asta spuneau alții despre el).
Așa de bun a fost că n-a făcut nici o brânză...

Călătorie sprâncenată până la NASCAR!


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UVN
post 11 Jul 2006, 10:57
Post #26


- Forza Poli Timisoara -


Group: Members
Posts: 135
Joined: 24 May 06
From: Timisoara




Cum nu a facut numic ?? A facut...muuuuuulte pagube...!!!!!!! mad.gif


edit: sters quote la mesajul imediat anterior

This post has been edited by sandman_: 14 Jul 2006, 09:20


--------------------
dacia Logan Kiss FM 14 MPI 2008 - TM...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 11 Jul 2006, 11:13
Post #27


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 2.888
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Comisia F1 a propus următoarele schimbări în regulament:
- super-pool redus la 15 minute, în loc de 20.
- tura începută după sfârșitul sesiunii de calificare să fie luată în calcul (până acum pierdeai tura respectivă dacă nu te încadrai în timp)
- echipele slab calificate în campionatele anterioare să nu mai participe la antrenamente cu 3 mașini

E posibil ca la premiul Franței (ce urmează) să poată fi aplicate o parte din ele.

Sursa: The Official Formula 1 Website


--------------------
Logan Laureate Diesel 1.5dCi 65cp sedan - 04 Feb 2006
Roșu Toreador, Sony CDX-F5550 + RM-X4S, iGO Primo 1.1/Prestigio GV5120BT
ex Matiz și 1310CLi break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 11 Jul 2006, 11:58
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




referitor la Montoya: se pare ca inca de la Magny Cours, Pedro de la Rosa va fi pilotul care va lua startul intr-un McLaren(conform "Marca")


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FISICHELU
post 11 Jul 2006, 12:03
Post #29


Boo Boo Dad


Group: Members
Posts: 612
Joined: 4 December 05
From: Onesti




Montoya mi se pare cam "afectat"...Ba nu-i convine masina, ba ca nu s-a obisnuit cu volanul, ba ca echipa are ceva cu el!... La ce "montoyade" facea el in curse, chiar as fi curios sa il vad la NASCAR...Cred ca il mananca aia cu fulgi!


--------------------
Renault Megane Sedan CfExp 1,5 dCi 2005
Mercedes C Classe 2.0 CDI full option 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 11 Jul 2006, 12:35
Post #30


software engineer


Group: Members
Posts: 2.451
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Pana la urma e pacat de el. Totusi, e un pilot bun. A castigat Indy fara probleme... E pacat sa ajunga in NASCAR, care mi se pare cea mai slaba competitie auto (de nivel multinational)


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

93 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th November 2018 - 15:56
Forum Renault Server hosting